- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeland0806
tag
-
válasz
mikrofon #38031 üzenetére
Már csak maga a két szám is eléggé különbözik ugye.
Látatlanban úgy képzelném, hogy 180 Zone-os TV-re vetítek egy fekete hátteret, rajta egy fehér egérkurzorral, egyik széltől a másik szélre lassan mozgatva a kurzort szépen meg tudom számolni, hogy egy sorban mennyi LED villan fel mögötte.
Vagy apumnak arra biztos elég lenne, mikor pl a 4:3-as Columbo-t nézi, akkor oldalt a két fekete sáv szépen fekete marad.Tudom igen, hogy képernyőmérettől is függ sok esetben a Zóna érték, valamint ugye a jobb hangszórók is a nagyobb modellekbe tudnak beleférni.
mrmft: Nem tudtam pontosan, hogy C7K a C765-nek az idei megfelelője.
Azt sejtettem persze az előzőekből kiindulva, hogy a C6K nem lehet. -
Steve2006
tag
válasz
mikrofon #37967 üzenetére
Még találtam egy ilyen vásárlói értékelést, méretet nem írt hozzá.
"A termék kiválasztásának fő szempontjai:
Háóba vettem a TCL 805 TV mellé.Előnyök
Jó hangzás, ad egy pici házimozi érzetet, a mély nagyot szól. A TCL TV-vel tökéletesen müködik.Hátrányok
A magas és közép nem az erőssége, azaz zene hallgatásra komolyabb rendszert javaslok." -
Steve2006
tag
válasz
mikrofon #37963 üzenetére
Én találtam egy ilyet, ezek alapján jó lehet a C805-höz is.
"A C805, egy 2024-es TCL mini-LED TV, Észak-Amerikában TCL QM8 vagy TCL QM851G néven is ismert. Az Egyesült Királyságban és Ausztráliában a C805-öt néha C755-nek is nevezik. Ezenkívül előfordulhat, hogy 55C805, 55C805X1, 55MQLED80, 55QM8B, 55C801, 55C803, 55C804 vagy 55C809 néven szerepel. "
-
ρσгτσ
addikt
válasz
mikrofon #37687 üzenetére
V486 -tól. Szerintem ez az új FW sorozat a legjobb dolog, ami történhetett a TV -vel. Vagyis több TV -vel, mert ezen a platformon több modell is van.
Mivel több 2025 -ös TV -t is érint, így valószínű egy darabig lesznek még elérhető frissítések. Ha magától nem is talál, akkor manuálisan felrakva.
Bár én nem sietek v486 -ról sem. Majd ha lesz megint valami újdonság, ami miatt megéri feltenni egy újabb verziót.
-
mikrofon
veterán
válasz
mikrofon #37687 üzenetére
Illetve egy hibát észrevettem meg a v412-n.
Ha a beállítások csatlakozók menüpont alatt a fejlett HDMi (HDMi2.1) beállítást be-re kapcsoltam nem pedig automatikusra akkor darabos volt a kép, mintha szaggatott vonal, csak egyenletesen. De jól láthatóan. Ez nem a valaki észreveszi valaki meg nem.
Mivel firestick 4k Max gen2-ről játszottam le a tartalmat így ez akár lehet hogy egy újra indítás után elmúlt volna de nem játszottam tovább hanem vissza raktam automatikusra és úgy tökéletes volt minden formátummal. -
ρσгτσ
addikt
válasz
mikrofon #36051 üzenetére
Más márkánál, amit eddig láttam (igaz, nem ebben a kategóriában), minden bemenet tudott legalább 4K 120Hz -et. Tehát ez nem téma, mert tök mindegy hova köti az ember. Úgy tűnik low budget -ben be kell érni ezzel.
Arra viszont nem lehet alapozni, hogy aki már két gaming eszközt használ, az tuti vesz AVR -t is. Mert ez jellemzően konzolos topikokban sem téma, ahova "kell" a 4K 120Hz.
Ez akkor lenne tök jó, ha mindenki, vagy az emberek többsége használna AVR -t, de ez nem igaz.
-
-
kokokka
addikt
válasz
mikrofon #35400 üzenetére
Akkor a leírás és ami kell hozzá:
Projectivity Launcher
Launcher Manager Mini
Először is engedélyezni kell a TV-n a Fejlesztői módot, azon belül is az USB hibakeresést.
Settings -> System -> About
A lap alján van a Build menü, erre kell rányomni hétszer, ekkor kiírja a rendszer, hogy innentől fejlesztő vagy. Vissza kell menni a Beállításokba és itt megkeresni az új, Fejlesztői beállítások menüt. Ebben van az USB hibakeresés, ezt mindenképpen be kell kapcsolni.
Ha ez megvan, fel kell telepíteni a két appot. A TV-n meg kell adni nekik a jogosultságot, anélkül nem működik a dolog. A Projectivity-t be lehet ugyan állítani alap launcher-nek, de újraindításkor, vagy a Home gomb megnyomásakor a gyári felület fog visszajönni. Itt jön képbe a Launcher Manager. Ebben be kell állítani, hogy mi legyen az alapértelmezett launcher, és innentől már mind újraindításkor, mind Home gombra az új felülettel ébred a TV. A Projectivity ingyenes, elég sok dolgot lehet benne beállítani, de a fizetős se drága és úgy még jobban testre szabható. Én megvettem, így pl. már a saját háttérkép beállítása is működik.Screensaver:
Play-ből fel kell telepíteni az Aerial Views-t. A Google TV már nem enged 3rd party monitorvédőt beállítani alapértelmezettnek, de ez szerencsére manuálisan is elvégezhető. Viszont így ADB-zni kell, de ez sem nagy ügy. Úgyhogy szintén Play-ből mehet fel a telefonra pl. a Termux, ami egy ingyenes ADB app.
Szükség lesz a TV IP címére, ezt a hálózati beállításokban meg kell keresni.
Van még egy fontos dolog. A TV gyári biztonsági appjában (Safety Guard) az Automatikus indítási engedélyeknél engedélyt kell adni az Aeriel Views-nak. Ebben a menüben minden app gyárilag automata engedélyre van állítva, ezt először felül ki kell kapcsolni (ezzel az összeset lezárjuk) majd utána Meg kell benne keresni az Aerial-t és külön engedélyezni kell (Close-ról Opened-re állítani). Ezzel mindennel kész vagyunk ami a programokat érinti, jöhet az ADB.
Nyissuk meg a telefonon a már letöltött Termux-ot, ezzel bejön a parancssoros felület. Írjuk (másoljuk) be a következőket:
pkg update
pkg install android-tools
Ha ez megvan (le lehet llenőrizni az adb version paranccsal), jöhet a következő, amivel csatlakozunk:adb connect ipaddress
Az ipaddress helyére természetesen a TV készülék IP címét kell beírni. Ezután jöhet azadb Shell
parancs. Ha először csatlakozunk a TV-re, megjelenhet egy megerősítő panel, ezt fogadjuk el. Jöhet a következő:settings put secure screensaver_components com.neilturner.aerialviews/.ui.screensaver.DreamActivity
Ezzel készen is vagyunk, innentől Aeriel az alapértelmezett monitorvédőnk. Van még egy parancsunk, amivel azt állítjuk be, hogy mennyi idő után induljon a program:settings put system screen_off_timeout 600000
Természetesen a szám módosítható. A 600000 10 percet jelent, de ha csak 5 percet akarunk várni, akkor 300000-et állítsunk. Ez tetszés szerint beállítható.Ha bármilyen okból vissza szereténk állítani a gyár monitorvédőt két lehetőségünk van.
1. TV készülék alaphelyzetbe állítása.
2. ADB parancs használata.
Utóbbi a logikusabb, ennek parancsa:settingsputsecurescreensaver_componentscom.google.android.apps.tv.dreamx/.service.Backdrop
Ezt még nem használtam, mert nálam így marad az biztos, de elvileg működnie kell.
A szükséges appokat feltöltöttem Mega-ra, innen leszedhetők:Launcher Manager Mini : [link]
Projectivity Launcher: [link]
Aeriel Views: [link]
Termux: [link]
Pár hasznos link az Aeriel-hez, ezekről saját magunk is tölhetünk le szebbnél szebb videókat:Apple: [link]
Jetson Creative: [link]
Robin Fourcade: [link]Ilyenkor azt szokták írni, hogy mindenki csak saját felelősségére módosítson a gyári dolgokon, de nálam ez hibátlanul működik a 85C765-ösön.
Sikeres feljesztést
-
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #34218 üzenetére
Degradál szinonímái közül: lealacsonyít, leminősít, lenéz - ezt továbbra is tartom egyes megszólalásaid kapcsán. Irigység meg gyűlölet? A te lelkivilágod is elég sajátos, te jó ég... Téged zavar szemmel jó láthatóan, hogy mások megoldást keresnek az akadós problémákra, tudod, az "Olcsó Jánosok" meg "Nárcisztikusok" ahogy fogalmaztál. Ezt a részét a beszélgetésnek lezártam veled.
Senki sem vitatja, hogy szép a panel képe, jó a fényerő, árkategóriájában kiemelkedő, én is ezért választottam ki a TV-t az üzletben. E tekintetben szerintem én is dícsértem korábban. Ettől függetlenül a kép folytonossága sarkallatos szempont a képminőség meghatározásában az én szememben. Ha olyan problémám van ami 8-10 éves készülékekkel nem volt, hadd keressem már a megoldást.
"javasolt mellé médialejátszó a nyugalom érdekében és megfelelő élvezethez"
Szerintem ne nagyon javasold a média lejátszót csípőből erre a problémára, ameddig nem tudod biztosra, hogy megoldja-e az akadozást, mert nem feltétlenül oldja meg. Nekem sem oldotta meg és nem a legolcsóbb kategóriát vettem, és Celtis is jelzett vissza negatívan. Qtya123 esetében tűnik úgy egyelőre, hogy neki sokat segített a Homatics lejátszó, kompromisszumos source oda-vissza váltással, de pl. Firestick 4k Max gen2, Kinhank G1 használata esetén nincs javulás.
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #34218 üzenetére
Azt azért hozzá kell tenni, hogy pl az esetemben még a médialejátszó sem feltétlenül jelent hibátlan működést, csak akkor, amikor megtörténik a bemenet oda-vissza váltás.
Máskülönben, ha plug&play akarnám használni a médialejátszót még olyan tartalmak is akadnának, amelyek előtte nem!Kész szerencse, hogy teljesen véletlenül a bemenetváltásnál észrevettem, hogy megoldja a problémát. Máskülönben jogosan néztem volna kérdőn, hogy bakker, be van üzemelve a médialejátszó és gyakorlatilag rosszabb lett, mint volt...
Kíváncsi vagyok, hogy másoknak, akiknek szintén van akadás, milyen tapasztalatokat szereznek médialejátszó beszerzése után.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #34139 üzenetére
"Egyre több az Olcsó János, aki bemegy a helyi Coop-ba vesz egy rúd akciós párizsit, majd elégedetlenkedik hogy nem is szalámi."
Tudatosan nem akartam veled foglalkozni, eddig kb. háromszor nyeltem egy nagyot, de eddig bírtam. Kit tisztelhetek benned, hogy az itt hozzászólókat a fent idézett "hozzászólásoddal" meg nárcisztikus stb. jelzőkkel illeted? Őszintén nem értem, hogy neked mi bajod van. A hozzászólások nagy része a frame droppokról konstruktív, aki érintett a jelenség kapcsán megoldást keres, ahogy jómagam is. Süt a hozzászólásaidból hogy kb. mindenkit idiótának nézel aki ezekről a problémákról számol be, és kitartasz az álláspontod mellet, hogy mindenkinek hibás a TV-je aki ilyen jelenséget mer jelenteni, vagy túl érzékeny/magas az elvárása, küldje vissza, vigye szervizbe stb., ezzel nem sokat segítesz. Leírták, hogy alaplapot is cseréltek, maradt az issue, szerviz nem oldotta meg, nem is fogja. Van 1-2 probléma felvetés ami már nekem is kukacoskodás, de hagyjuk már hogy a probléma felvetők többségénél irreálisak az elvárások, 8 éves közép-alsó kat. LG TV-n fluid a kép, 6 éves Samsung közép kat. szintén, ezen a TCL felső kategórián meg frame droppol. Nekem fontos, hogy más is látja ugyan azokat a problémákat amiket én, és együtt keresünk megoldást, szerintem az egész fórum erről szól. Uram bocsá' hogy elvárom azt amit a 8 éves készülék kipipált. Örülök, hogy neked nincs bajod, de szemmel láthatóan gyűlnek azok a fórumozók, akiknek azért akadnak. A hsz.-ek nagy része megoldás keresés bizonyos problémákra, amik attól hogy te nem fogadod el, degradálod, még valósak többek szemében. Kérlek, hogy tiszteld meg a többieket, és lépj tovább. Ha segíteni érdemben nem tudsz (nem is várom el tőled) legalább ne rombold a morált.
-
freeland0806
tag
válasz
mikrofon #34209 üzenetére
Pontosan ezért olvasom ezt a fórumot, hogy lássam mennyi embert érint még ez a dolog. Meg ki milyen megoldást talált rá, mennyire befolyásolják a fw frissítések, stb, mert volt aki azt írta, hogy egy bizonyos fw után lett rosszabb, ami arra engedne következtetni, hogy javíthatják. Jövő hét szerdáig elállhatok addig van időm átgondolni A-tól Z-ig, mert ilyen képminőséget ebben az árkategóriában más gyártó nem fog adni azt is számításba kell venni
-
freeland0806
tag
válasz
mikrofon #34201 üzenetére
De ez nem a te problémád, hanem az enyém meg azoké akiknek szintén problémái vannak.
Tényeket írunk mi is a rossz oldalról, mert van, hiába nem tapasztaltad. Örülj neki. Nevezheted magad többségnek tökmindegy, attól a MI problémánk még nem fog megoldódni, hogy másnak jó és teljesen mindegy, hogy neked ezekről mennyire rossz olvasni. Téged ez nem érint. Ezért nem is érted. Manapság divat mindenkire a nárcisztikus jelzőt aggatni, úgy látszik életemben először én is nárcisztikus lettem egy online fórumon sikerült diagnosztizálni. Nem baj, az még úgyse voltam. Most tényleg magyarázzam, hogy az a fene nagy irreálisan nagy elvárásom van, hogy ne akadjon meg a kép random mint egy 15 éves lesajnált PC-n? Még a DSE-t is benyeltem, a pixel hibát is, ekkora nagyok az elvárásaim, hogy legalább a mozgás legyen normális. 240ért (másoknak nagyobb méretben többért) ez nem elvárás hanem elvárható -
TheMartin03
aktív tag
válasz
mikrofon #34204 üzenetére
Nem volt egyébként impulzus, terveztem jó ideig, olvastam is sokat a topicot, csak reménykedtem, hogy az enyém nem fog akadozni, vagy nem fogom észrevenni... egy 5-7 éves alap LED 4K LG 49 collal, miközben nézem visszasírom a TCL-t, viszont nem fogadta be az agyam a Netflix-es döccenéseket, és hogy azt vizsgálom örökké, hogy hopp, na most vajon akadt-e, és a filmre pedig nem tudok figyelni.
Kicsit rápihenek a TV témára, és majd egyszer lehet újra nekiesek. Lehet, hogy én is beleestem egy hibás készülékbe, de sajnos túl sok az ilyen tapasztalat, hogy másik TCL-t próbáljak, vagy esetleg cserét kérjek...
És egy nagyon minimálisan megszólalt bennem a vészharang, hogy valóban szükségem van-e erre.
De mindenki másnak nagyon remélem, hogy nem lesz problémája, ha nem véltem volna felfedezni random filmekben a döccenéseket, (Nem csak a sokat emlegetettek közül) vagy a menü nem laggolt volna már ez után a pár nap után ennyire, akkor nagyon boldog lennék vele.
Tudom, hogy a kategóriájához és technológiájához mérten ez egy alacsony kategória, lehet hogy másik kategóriát kell megcéloznom egy kevésbé jó technológiából, nem tudom. Csak innentől kezdve kb. minden visszalépés lesz, sajnos. -
freeland0806
tag
válasz
mikrofon #34141 üzenetére
Már vártam mikor fogsz belém állni, ahogy itt tetted másokkal is akik leírták a gondjaikat. Az alsó polcos Oledről annyit, hogy a másik fórumban ajánlották nekem nincs vele tapasztalatom, de ilyen erővel alsó polcos mini ledet sem szabad venni. Írod, hogy "szép ajánlás", de elolvasni mégsem tudtad vagy nem akartad értelmezni rendesen amit írtam. Igaz? Fuss neki mégegyszer, legalább az első pár mondatnak, ahol leírom, hogy a saját tapasztalatom osztom meg, nekem ezek azok. Hiába hisztizel ha valakinek negatív tapasztalatai vannak ezzel a márkával, érdemben hozzászólni nem tudsz csak akadály vagy, mert eggyel többet kell görgetni a normális válaszokig. Engem érdekel a többiek tapasztalata is meg az esetleges megoldások a problémákra.
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #34165 üzenetére
"Ha először jó volt és utána lett rossz, akkor valami változott. Ha ez megtalálod meg kész az ok is."
Erre két verziót tartok elképzelhetőnek:
1: Mákom volt és azalatt az időszak alatt nem futottam bele olyan filmekbe, amelyek akadtak.
2: Valamelyik firmware frissítés óta áll fenn a dolog. Több olyan hsz-t is olvastam itt, hogy a gyári (028 talán?) teljesen jó volt és az anomáliák utána kezdődtek. Nekem frissített rögtön v135-re, szóval tesztelni nem tudtam a 028-al.Homaticsot csak azzal állítottam párhozamba, hogy hiába a 14 nap visszaküldés, ha valami utána csesződik el.
Erőltethetném a TCL-t, hogy irány a szerviz és csináljátok meg a laggolást, de ezzel már próbálkoztak itt a fórumon mások és 0 eredménnyel zárult. Így, hogy összehoztam magamnak a megoldást (reméljük jó is marad), úgy érzem csak felesleges kockázat lenne szervizeltetni, hogy utána lehet megint nem jó, cserébe esetleg összekarcolták, stb.A panaszkodás rész sokszor felmerül itt a fórumon. Kicsit magamra veszem most ezt a részét, így én a saját szempontomból annyit tudok hozzáfűzni, hogy igen, én is panaszkodtam, leírtam sokszor a hibákat, akadásokat, de úgy gondolom nem az értelmetlen puffogás volt a célom vele, hanem törekedtem információt megosztani, tesztelést kérni másoktól, illetve ha valamiben megoldásra jutottam, akkor arról mindig beszámoltam, hátha valakinek szintén segít a problémáján. Én úgy gondolom ennek több értelme van és talán segít valamennyit, mint a "nekem nincsen bajom vele, nem értem mit sírtok" típusú hozzászólásoknak, amelyek semennyire nem viszik előre a topikot.
-
turho
addikt
válasz
mikrofon #34156 üzenetére
Elismertem, alapvetően az én hibám. De hogy mi alapján döntöttem, hát a hirdetések, a hangzatos paraméterek, a korai tesztek alapján.
Gamer tv best of.
Meg se nézte senki 4k120 vga jellel?mindegy, az ilyen gyártótól óvakodni kell, vagy bele kell törődni, hogy felfényezett bádog.
Tanulság, alaposan nézze meg mindenki, mit vesz, mit vállal ezzel.
-
turho
addikt
válasz
mikrofon #34151 üzenetére
Akkorra már a szervizben volt panelcserével, a 4k120 disznóságra meg jóval később jöttem rá, amúgy meg valami apróbetűs leírás utal is rá hogy ez valami technikai disznóság. Úgyhogy megtartottuk, mostmár csak használjuk néha, amíg nem lelek egy tényleg minőségibb utódát. De nekem demek tanulságok, ha végigolvaszad (meg a sokszáz user nyűgjeit-bajait).
Az én hibám, hogy megvettem.
Ez van, együtt élünk még egy darabig vele.
Ez mentesíti ezt a másodpiaci bóvligyártót? Nem. Korrekt ilyen "Fele sem igaz"-t játszani a vásárlókkal? Nem.
Maradjunk annyiban, hogy a legakciósabb árakat sem nagyon éri meg, ez a tanulság. (Számomra).
Valamikor év elején megmozdult bennem a kisördög, eladjam és lecseréljem egy c805-re. Utána kezdtem el megint itt olvasgatni, milyenek az újabb modellek.
Hamar rájöttem, hogy dehogy cserélem. Ennyi panasz meg anomália a népmesében sincs, mint ezekkel. Már röhögöm, ha adnak ki OLED-etkicsit olcsóbban, kazal hibával.
Ps: 14 napon belül örültem, hogy cseréltek rajta főalkatrészt, és legalább a hdmi inputok működtek.
A többit leírtam azt gondolom....rakás xar, de olcsó cuccok. Ennyi. (Aki egyáltalán ért hozzá, annak meg idő és xopás amíg kalapál rajtuk valamit...) -
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #34152 üzenetére
Már írtam korábban, hogy nem rögtön jöttek az akadások. Amikor mindenki írta a Dűne jelenetének akadását, Vérapót, miegyebet, nálam jó volt. Miért küldtem volna akkor vissza?
A 3test esetén láttam először az akadásokat (amit ugye meg tudtam oldani). A mostani fix akadások (Venom, Wolfs, Silo) meg mire előjttek, hol voltam már a 14 naptól...Ez olyan, mintha én mondanám most neked, hogy miért nem küldöd vissza a sarokba hajított Homatics lejátszódat? Nyilván mert most lett használhatatlan rajta a CE, nem 14 napon belül.
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #34146 üzenetére
Igen emlékszem, viszont egy rakat hozzászólásban, külföldi fórumokon is az X2-t preferálták. (X1-et meg már nem is nagyon kapott senki, aki akkoriban vette, mint én)
A médialejátszó meg olyan dolog, hogy kicsit a vakszerencsének érzem, hogy az én problémámat megoldotta. Hiszen ha csak simán elindítom, akkor azzal is akad, ahogy a Homatics esetében is volt. Tehát a TV működése a médialejátszóval felturbózva sem optimális, ha úgy nézzük.Az én TV-m valami speciális eset lehet, nagyon kedveli ezeket az oda-vissza dolgokat. A lejátszónál a forrásváltást, anno meg az egyik akadós sorozatnál a video leállít-újra elindít dolgot.
Amúgy meg ez a média lejátszó is egy olyan dolog, hogy húú meg haa meg kell a TV-hez, de azt is milyen már? Megveszed és ahhoz, hogy minden oké legyen és teljes körű felhasználást kapj, el kell kezdeni mókolni vele, CE telepítés, .dtb fájlok keresgélése, stb.. Hogy utána meg jöjjön egy ATV14 frissítés és szétcsesszen mindent. Olvastam a topikjában, hogy Te is szenvedsz vele és félre is hajítottad és a Firesticket használod, mert zsákutca egyelőre a CE dolog abban a formában. Újabb mókolás hegyek fogják megoldani.
-
turho
addikt
válasz
mikrofon #34139 üzenetére
Bár még senki sem válaszolt nekem sem arra, hogy az új modellek milyenek ilyen vonatkozásban, de én 3 éve azért haragszom a legjobban, mert kamu 4k120 tv-t vettem, homályos váltottsoros 2k üzembe kapcsol ha megkapja a 4k120-át.... (A sztárrá reklámozott 65c728....)
Hányat tesztelték már, hogy valós 4k120 jelet kapva, az ő TCL modelljük szintén leskáláz?
Együtt élek vele, panelcserével indult a közös életünk, filmezni ezen a szinten egész jó, de mivel 3 éve követgetem a topicot, és egy tömény okosság meg panaszáradat meg anomália, a büdös életben nem veszek többé a márkától semmit.
Mostmár nem alapelvárás, hogy egy készülék kicsomagolva urambocsá működjön mi t tv, aminek eladták?
Mellette szólt az akciós ár, meg hogy QLED, meg az 5 év gar.
Következő tv-m, x éven belül, egy normális modell lesz, amit nem kell hekkelni, tutujgatni, fórumozni utána egy csomót, meg mérgelődni a processzorhibákon, variálni mindenféle fw-rel, mert a készülék nem manageli saját magát, support ilyen téren egy kétcsillagos lózung, primitívebb képfedolgozáson, stb.
Mondjuk saját fillérbaxó hibám és akkori anyagi helyzetem, meg a jó reklám - szóval magamat is hibáztatom.
És elég nagy pofáraesés volt, mikor a 4080 vga-n beállított 4k120 videojel adott egy homályos, fátyolosabb, nem szebb, ámde gyorskamu képet.
Eladtam a pc-t, jobb is, Xbox SX szintet kiszolgálja ez fos. Hja, ez is homályos 4k120 természetesen, de mivel marha gyenge a konzol, nemigen kell 4k60 output felé erőltetni.
Filmek? Igyekszem jobb minőségű 1080p-ket nézni inkább, az uhd DV mód használhatatlan, a HDR módok csak vaksötétben tudnak valamiféle látszólagos élményt kínálni.
Bánom, hogy nem egy LG-t vettem anno? Igen, elég sokszor bánom. Ha alaposabban utánajárok, akkor inkább várok egy évet.
Hja, hogy szuperakciós volt? Bele is ugrottam, a félkamu félig kiforrott gagyiba inkábbhogy dícsérjem is: egy Hitachi HK6000 tv-t váltott, na ahhoz képest szuper volt
Azt hiszem, nem olvasgatom inkább a topicot, csak nem vagyok megbékélve, ezt hozta ki belőlem. Kicsi pénzért csak kamu van meg félmegoldások, soha be nem fejezett fw-ök, tróger support, érdekes szervizháttér.
(Hja, egy hétig cserélték a panelt anno, nem hozták házhoz, elvitték....mi volt vadiújan a baja? Mindkét hdmi 2.1 input gyári hibás volt, villódzott. Isten kábelével is).
Hja, azt mondtam, hogy gyárileg erősen túlteng a piros szín, szóval kalibrálgathattam is egy ideig?
I Love TCL.
Ps: vegyen hozzá mediaplayert ezek után, akinek nyóc anya van, márkásabb 6-7 éves készülékek meg lejátszanak mindent 4k tartalmat is hibátlanul, mert nem ilyen tadzsik cpu van benne? -
TheMartin03
aktív tag
válasz
mikrofon #34146 üzenetére
De egyébként nem teljesen értem.
Egyik hozzászólásban az van, hogy egy média lejátszóval tuti klappol minden, másikban az, hogy azzal sem oldja meg.
Illetve milyen média lejátszót értünk ezalatt? Ár, típus, tudás...
Mert ha van egy nem földtől elrugaszkodott árú (arányában) média lejátszó, amivel mondjuk ezek megoldódnak, akkor nem is gondolkodok tovább, hogy visszaküldjem-e, hanem lehet hogy már inkább rendelem a média lejátszót...
De számomra ez nem tiszta, mert vegyes itt is a felhozatal, nagyon örülnék ha tisztulna a kép. -
Grillo
őstag
válasz
mikrofon #34141 üzenetére
Jaja, a másik véglet meg vagyok én, annyi az igény, hogy lecseréljem a 10 éves, tönkre ment Samsung alsópolcost kicsit nagyobbra, meg ne legyen szarabb. És akkor ezen még dugdosni sem kell a Google TV-t az USBbe, mert benne van, meg még a hangja is elég, mert van benne 2.1.
Tény, én az aljára lőttem, megkaptam, amit vártam, 1 hónap után is elégedett vagyok.Más, hogy a milyen TV-t vegyek topikot nagyon a TCL ajánlások uralják, pláne pár százezres szintig. De akinek esze van bejön ide olvasni, aztán vagy tudja (már amiről van ugye már tapasztalat), mit vesz, vagy utána jön panaszkodni (bár amennyi ezekből fogyhat, azért akkora forradalmi hangulat azért nincs.
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #33830 üzenetére
"Továbbra is a 24fps problémája fáj a legtöbb embernek"
Továbbra sem 24 fps probléma...
Ha az lenne, akkor:
- Miért csak bizonyos jeleneteknél történik?
- Miért segít (pl nálam) az, hogy bizonyos tartalmat megállít az ember és újra elindítja?
- Miért van az, hogy vannak esetek ahol DV sötét vagy DV világos mód függő az akadás?
- stb... lehetne folytatni a kérdéseket.A fentebb említett dolgok nem működnének, ha a 24 fps lenne a "fájdalom".
A rilízes dologra meg: Egyrészt sokaknak netflix DV tartalomnál csinálja, szóval... Másrészt az ezer éves TV-k megoldják a szóban forgó rilízeket, miért pont a TCL-nek nem megy? Az nem túl elegáns, ha az van, amiről Te is írsz, hogy TCL-nél adjunk ki bóvli algoritmust a többiekhez képest, de legalább olcsóbb a TV.
A TCL-ről úgy gondoltam, hogy jó ár/érték arány a cél. Az ár/érték nem azt jelentené, hogy Tesco gazdaságos májkrém a szint, de legalább olcsó. -
freeland0806
tag
-
Celtis
veterán
válasz
mikrofon #33512 üzenetére
Akkor félúton van az igazság. Valóban részben rosszul tudtam én és blakey is, mert csak az ARC-ra volt igaz amit írtunk. Pl. nekem is Yamaha AVR-em van és csak CEC-cel megy az ARC.
Viszont neked sem volt teljesen igazad, mert nem a soundbar tulajdonsága ez, hanem attól függ, hogy sima ARC vagy eARC a kapcsolat a tv és a hangeszköz között.Itt van a kutya elásva:
Unlike ARC, eARC does not require HDMI-CEC to function. The device detection system for HDMI eARC is already built in.
Ma is tanultam valamit. -
-
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #33204 üzenetére
"Érdekes az is, hogy miből vonod le ezt a következtetést..."
Khm... talán abból, hogy írtál egy hisztis litániát meg tipikus így, tipikus úgy dumát, miközben odáig nem jutottál, hogy átgondold, hogy amibe belekötöttél, azokat egyáltalán nem mondtam, sőt van aminek pont az ellenkezőjét állítotam?
Vagy onnan, hogyha bárki egynél többször beírja ide, hogy hiba van, akkor felemlegeted, hogy minek irkálnak ide ezek az emberek állandóan?De mindegy is, haladjunk tovább... kiszálltam ebből a vonalából a beszélgetésnek, semmiben nem viszi előrébb a dolgot.
-
bnorci71
addikt
válasz
mikrofon #33203 üzenetére
nem vagyok villamos ember ,de el tudod képzelni egy táp vagy egy szalagkábel hiba miatt egy kép mindig mindig ugyan ott akad meg
a kijelző hibát meg azért én se gondolnám ugyan ezek miatt. Biztos nem tetszik a kijelzőnek a következő képkocka ezért nem jeleníti meg.ez az a kategória amikor a szerviz vezető már már parajelenségekre kezdte nekem fogni a Philips hibát pl. led lámpa a nappaliba meg hasonlók. 2alaplapcsere majd egy komplett készülék csere után is maradt minden, aztán csak jött egy olyan fw amivel megszűntek a hibák
Értem én ,hogy elektromos zavar meg szmog, de ha ilyen zavarja egy készülék működését akkor az hibás tervezés.
Jól néznék ki ha a nagyfeszültség alatt mellett elhaladva az autó fedélzeti elektronikája megzavarodna bevágná a vészféket esetleg légzsákot nyitna. -
bnorci71
addikt
válasz
mikrofon #33160 üzenetére
Azt se írta még senki, hogy az alaplap csere lehet azért nem oldja meg mert a valóban hibás készülékek esetén a hiba nem is az alaplapban van hanem valamelyik másik hardverelemben, hiszen van még benne bőven olyan ami befolyásolja a megfelelő Fluid működést..... Főleg ott ahol külső lejátszóval is előjön....
egy mai tv 4 egységbőll áll
-tápegység
-alaplap -ezen van minden egyben semmilyen cserélhető komponens nincs rajta
-kijelző
-meg a műanyag burkolatHa az alaplap csere nem oldja meg akkor ott szoftver gond van, Philipssel végigjártam ezt az utat
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #33160 üzenetére
Szerintem én sehol nem állítottam azt, hogy minden készüléket érint... Azt sem mondtam, hogy biztosan mindenkinek jelen van, csak nem veszi észre. Sőt korábban már említettem is ezt, hogy nem szeretem mikor megmagyarázzák, hogy tuti rossz. Ezért is linkeltem be nálam a hibátlan Vérapó jelenetet, mert akkoriban ment az okoskodás hogy mindenkinek rossz.
Szóval ne adj olyan szavakat a számba, amiket nem mondtam...Viszont az vitathatatlan, hogy ahogy megugrott az akciók alatti vásárlások száma, úgy jelenik meg egyre több ember itt is, hogy valami nem oké. (És ugye sok ember azt sem tudja mi az a prohardver fórum) Ez egyértelműen túlmutat az általad emlegetett 1-2 hibás készülék bagatellizáláson.
És ha valaki elkezd erről beszélni, te egyből idegbe jössz.
-
Imi1981
veterán
válasz
mikrofon #33160 üzenetére
Nagyon sok ember nem látja mobil kijelzőn a különbséget 120 Hz és 60 Hz között! Van aki látja éppen de nem érdekli és nem zavarja. Szóval tutira nagyon sok ember itt sem látja vagy nem érdekli az akadás vagy nem jár fórumokra írogatni. Amúgy szerintem nem hardveres hiba ez mivel V028 firmware-el mindenkinek jó volt csak az utána következő frissítéseken lett ez az akadozás. Nálam is van csak nem nagyon szoktam itt panaszkodni. Amúgy nem csak netflix prémiumon csinálja hanem kodival is ha 4k dv filmet nézek ( nem annyira sűrűn mint netflixen de kodival is van akadás). Én elfogadom, hogy ilyen de természetesen nekem se tetszik a dolog. Én megértem azokat akik itt panaszkodnak. Amúgy meg ugyanolyan hardver és szoftveres készülékek miért működnének máshogy? Örülj neki hogy nem látod és nem zavar. Akinek V028 fw van és valamiért nem frissült neki az szerencsés mert annak valóban nincsenek akadozás problémja. Az én tévém 55C745 x2 aminek azonos a hardvere a c805-el meg még pár modellel. Amibe ez a hardver van az szerintem ilyen mert miért lenne más ha azonos a hardver és szoftver ugye. A 720P és 1080p filmekkel csak nagyon ritkán fordul elő akadás az nem zavaró.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #33109 üzenetére
Ennyire azért nem egyszerű a helyzet, mivel üzletből (Euronics) vettem, 3 nap letelt. Till@ fórumtársnak most jött vissza a készülék szervizből, alaplapot cseréltek, de a jelenség nem múlt el, tehát a javíttatásba sem fogok belemenni, mert csak az időmet húznám vele. Mivel egyébként nagyon jó TV, és egyedül a Netflix prémiummal van gondom, teszek egy próbát azzal hogy elfogadom hogy ilyen, aztán vagy javítanak ezen softwaresen vagy nem. Majd max megnézek egy olyan készüléket is a környéken, amit a tulaj jónak mond ilyen szempontból, legalább látom hogy én vagyok-e erre túl érzékeny, vagy tényleg van különbség egyes legyártott modellek között ugyan abból a típusból.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #33084 üzenetére
Látom kiemelted a lényeget. Úgy véled, hogy hibahatáron belül van, hogy az elmúlt 1 hónapban legalább 6 felhasználó riportálja ugyan ezt a problémát csak itt? Nyilván kicsit zabos vagyok, hogy 350k-ért laggol a Netflix, de talán lehetne ennyiért elvárás, hogy ne tegye, már így is sokkal többet foglalkoztam a TV beállításaival, mint szerettem volna. És még eredménye sincs. Azt nem tudom eldönteni jelenleg, hogy én vagyok erre ennyire érzékeny, és a felhasználók egy rétegének ez így okés, vagy ennyire sok a hibás készülék. Jó lenne itt helyben (Debrecen) megnézni egy másik 805-ös vagy 765-ös TV-t...
-
Qtya123
őstag
-
soldi3r
veterán
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
Kizart dolog, hogy egy gyarto ne koltson a QMS-re. Sokkal tobbe kerul kikuldeni egy hibas termeket es utana visszavenni, javitani vagy kicserelni.
Tetszik vagy sem, nekem jol jottek ezek az informaciok, mert besetalltam volna a helyi Euronicsbe es megveszem a kivalasztott TV-t, ha van raktaron. Ott pedig nincs ilyen opcio, hogy visszakuldjem. Mivel en nem streamingelek, igy az ara es a garancia hossza miatt nekem egy probat meger a C765, ha nem, akkor jon helyette egy U7NQ vagy egy QN85D. -
freeland0806
tag
válasz
mikrofon #32624 üzenetére
De pont ez az, hogy itt nem paráztat senki senkit. Szándékosan biztos, hogy nem. Vannak problémák, tapasztalatok amiket az emberek megosztanak, mert ráköltenek százezreket egy olyan műszaki cikkre, amitől elvárható lenne a rendeltetésszerű működés. Nem olyan hibákról van szó, hogy kevés a fényerő, kicsi a kontraszt, a fekete is milyen. Nem, mindenki tisztában van vele, hogy mit vásárolt. De az nem normális, hogy úgy kell vásárolni készüléket, hogy lehet majd kap az ember egy ocsmány foltos kijelzőt, míg valakinek tökéletes. Magasról tesznek a gyártók a minőségellenőrzésre és ez nem csak a TCL, hiába szidják alaptalanul sokan, hogy vacak kínai és biztos azért van ez. Ugyanez megvan a régi "nagy" márkáknál is. Nyilván az embert frusztrálja, hogy vissza kell küldeni egy TV-t, nem mindig olyan egyszerű ahogy azt írtad. Itt az én példám: a Telekomtól vettem részletre a C655-t, november 8-án elálltam a vásárlástól. Még mindig itt van nálam a TV, nem tudok másikat venni, mert a pénzem csak akkor utalják vissza (előleg+ kötbér) ha náluk lesz és bevizsgálták és mindent rendben találtak valamint a szerződést is vissza kell vonják. Lassan két hete, hogy küldik a futárt, már 6x(!) kerestem őket minimum, minden esetben az volt a válasz, hogy nagyon sajnálják és folyamatban van, hiába verem az asztalt nem tudnak pontosat mondani, csak hogy legyek türelemmel. Ha karácsonyra lesz másik TV-m akkor örülhetek, de közbe meg az is benne van a pakliban, hogy megint kifogok egy hibás darabot, és indul előről ez az egész. Arról nem is beszélve, hogy közben változnak az árak és nem feltétlenül jó irányba. Na ezért paráznak az emberek, mert van ilyen is.
A többi dologban egyetértek. -
Celtis
veterán
válasz
mikrofon #32536 üzenetére
Úgy látom nem tudsz leszállni rólam.
A többiek kedvérét írom, akik a tényekre kíváncsiak. Habár ez csak összefoglaló.- eddig 3 készülkéket teszteltem, 2db C805-öt és egy C765-öt, az egyik C805-ben 3 különböző alaplappal. Ez nekem 5 készülék.
- 3 különféle internet hozzáféréssel (Telekok optika, wifi-n és vezetékesen, Telekom mobilnet, Euronics bolti vezetékes net.
- Ugyanazokal a jelenetekkel teszteltem (Vérapó, 3 test probléma, korábban leírtam, akit érdekel visszakeresi) mert ezeken látványos a hiba, de Netflixen folyamatosan tele van apró akadásokkal a lejátszás.
- Referenciaként ugyanezeket a jeleneteket egy LG55A1-es tv ellenőriztem, hibátlanok.
- Az akadások minden esetben 100%-ban reprodukálhatók.
- Az akadásokat a mozgásjabítás beállítások nem befolyásolják.
- Az akadások jellege (időpontja, mértéke) függ a tv-n beállított DV módtól.
- Az akadások külső firestick eszközzel is ugyanúgy megjelennek (kivéve bizonyos nyakatekert game mód beállításokkal) Ugyanaz a firestick, uyyganazon a neten, ugyanazzal a tartalommal, ugyanolyan beálltások (egyik tv-ből a másikba átdugva) mellett tökéletesen hibátlan.A fentiek alapján a jelenséget okát hibás forrásban, rossz internetben vagy egyéb külső körülményben keresni elég nehéz lenne.
Ha valaki saját szemével szeretne meggyőződni vagy kétségei vannak, akkor értlemes helyen és időben hajlandó vagyok megmutatni.
Letöltött, HDR10-re konvertált, ilyen-olyan forásból beszerzett filmekkel, valamint PC-vel játékkonzollal kapcsolatos tapasztalatok megosztása bizonyára hasznos, de irreleváns a fentiekkel kapcsolatban.
Érdemes lenne elgondolkodni, hogy ha igaz amit az avforums ír a TCL tulajdonosoknak osztogatott Chromecastokról, azt vajon a közösség összefogásával vagy egymás szapulásával lehetett-e elérni.
És kérem, hogy innentől leszel szíves leszállni rólam, valamint ne tegyél alaptalan kijelentéseket velem kapcsolatban, de leginkább semmilyet. Foglalkozz a topik tárgyával, ahogy én is tettem eddig.
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #32536 üzenetére
Teljesen mindegy hány készüléket adtak el, a hiba létezik. És én erre reagáltam, hogy ne bagatellizáljuk már el annyival, hogy túlzott elvárások a felhasználók részéről.
Az meg hogy mennyi embernél van... Nyilván nem mindenkinél és mint írtam én sem szeretem azt, amikor látatlanban valaki azzal jön, hogy kapásból rávágja, hogy biztos nálad is van, csak nem látod.
Viszont abban biztos vagyok, hogy sokan nemhogy DV, de sokszor még alap 4K tartalmakkal sem etetik ezeket a készülékeket, szóval kb ki sem derül, hogy van e náluk hiba.
Továbbá a feleségem pl észre sem veszi, csak ha szólok hogy na most volt, nézd meg.Igen, nekem belefér az, hogy ki tudom kerülni. De azt is megértem akinek ez nem fér bele. A céltalan sírásnak nincs értelme, de a lapozzunk hozzáállásnak sincs, mert nem visz előre abban, hogy kiderüljön mi a megoldás, illetve van e megoldás.
-
Till@
aktív tag
válasz
mikrofon #32473 üzenetére
Pedig valahol igaza van a fórumtársnak.Nekem pl. ezért van most javítás alatt a tévém, mert ha hiszed,ha nem akadozik itt-ott.Pontosan annak nincs értelme ahogy az adott problémára reagálni szoktál, közben meg azt sem érted hogy miről van szó.Úgyhogy amennyiben érdemben nem tudsz hozzászólni, inkább maradj csendben.
-
Qtya123
őstag
válasz
mikrofon #32473 üzenetére
Kicsit olyan ez a hozzászólásod, mintha kb nem hinnéd el, hogy valós probléma ez és azt próbálnád megmagyarázni, hogy 99% user error.
A 3. pontod meg főleg ilyen.... Mi az, hogy óriási elvárások? Szerintem itt senki nem azon visított, hogy jaaaj, mi az, hogy nem pont olyan a képe, mint egy prémium olednek, vagy mi az, hogy nem játszik le a gyári lejátszó mindent is...
Tényleg az lenne az irreális elvárás a tulajoktól, hogy a nyamvadt beakadás ne legyen? Szerintem itt sokan ennyit akarnak semmi többet. Irreális elvárások ja.Aztán a harmad annyiba kerülő, képben ehhez képest az okádék szintet képviselő 1000 éves tévéken meg nem akad be.
És ne bagatellizáljuk a dolgot, ez nem mozgásmegjelenítési beállításokkal orvosolható probléma, hanem egy szimpla bug. Hiszen nem segít rajta, ha a mozgásmegjelenítésen változtatsz, ellenben pl egy DV sötét- DV világos váltás már megoldja, vagy például mint nálam, a videó leállítása és újra elindítása.
Szóval akadjunk már le erről, hogy mozgásmegjelenítés. Amúgy az a vicces ebben a topikban, hogy néhány embernek arról akar meggyőzni mindenkit, hogy áh nálam nincs ilyen, szóval nincs ilyen hiba, mások meg arról győzködnek, hogy van náluk hiba és akkor biztosan mindenki másnál is van, csak nem áll rá a szeme és nem veszi észre, él a boldog tudatlanságban.Ezek azért is gáz kijelentések, mert mind a hibáról, mind annak hiányáról találsz fent belinkelt tesztvideókat. De én is tettem fel a Vérapó jelenetből hibátlan mozgást (mert valaki akkor is épp szkeptikus volt, hogy biztosan nem jó ám -- talán pont Celtis, már nem emlékszem), viszont ugyanazzal a jelenettel 2 másodperc alatt csinálok neked olyan videót is, amelyen akad (csak felesleges, mert van már fent ilyen videó).
Sőt az agyondícsért Homatics+CoreELEC kombóval is ugyanúgy előjött a hiba, szóval többet már nem nagyon lehet tenni. Nekem is csak azért nem került visszaküldésre a TV, mert egy egyszerű leállít-elindít "hack" segít azoknál a filmeknél, amelyek akadnak és ezért ennyi belefér, mivel ár/érték arányban túl jó ahhoz, hogy ezért eldobjam. De ha ez nem oldaná meg, akkor úgy repült volna, hogy a földet nem éri.
Azzal egyetértek, hogy ne az legyen kapásból a válasz, hogy ez ilyen, küldd vissza. Végig kell menni a hibakeresésen, a hálózat sebességén, a beállításokon, de azt nyugodtan elhiheted, hogy van, amikor nem ezekről van szó, hanem ténylegesen erről a bizonyos jeleneteknél történő beakadás bug-ról van szó. Ami sajnos az összes firmware frissítésen egyesével végig menve is megmaradt.
A fórumtárs valószínűleg csalódott, ezért írja le ennyiszer ezt. A mértéke lehet, hogy néha sok, de az elvitathatatlan, hogy sokat tett a probléma analizálása és megoldása érdekében. Sőt vette a fáradtságot és a C765 esetében elment a boltba tesztelgetni, tapasztalatokat megosztani. Szerintem ez a része becsülendő, főleg úgy, hogy már nincs is TV-je és sz@rhatna le a topikban mindent és mindenkit. Ez, hogy ennek ellenére itt van és megosztotta ezeket az új tapasztalatokat, szerintem becsülendő, nem leszólandó, hogy minek vagy még itt...
-
-
fulopmartin
csendes tag
válasz
mikrofon #31700 üzenetére
Pontosítok.
B-C-D lesz az a régen használt szabvány megnvevezés szerint.
Most a T1-T2-T3 néven jelöli a szabvány.
A túlfesz védős elosztók (T3) általában egy áramszünet utáni visszakapcsoláskor keletkező tranziensektől egész jól védenek. A nagyobb "energia tartalmú" jelenségekkel szemben, mint pl villám nem. Nyilván egy közvetlen villámcsapástól annyira tud megvédeni bármi, mint egy jó ima, de ha a villám távolabb volt, akkor egy T1+T2 határozottan hasznos. -
st6969
őstag
válasz
mikrofon #31673 üzenetére
Köszi, azt ismerem. Aktuális bemenetre van állítva, ahogy Vhiktor videójában is. De azt is írtam, hogy "nem mindig" ugrik át. Tehát néha igen, néha nem.
A tv adásoknál 28-as értéken van a fényerő, bár vak sötétben az is kisüti a szemem. Nézek egy Netflix DV tartalmat. Ha vége, visszaváltok tv-re, és a fényerő felugrik 47-reDe miért?
Másnap ugyanez: tv, majd Netflix DV (ugyanaz a sorozat), majd újra tv. És akkor meg marad 28. -
Celtis
veterán
válasz
mikrofon #31700 üzenetére
Villámcsapás esetén tényleg nem segít a kikapcsolt elosztó, de még egy túlfeszültségvédős sem, ahogy írod. Viszont egy hálózati feszültség ingadozás, konkrétan feszültség növekedés esetén mindegy, hogy a nulla vagy a fázisvezető van megszakítva, a magasabb feszültség nem fogja elérni a tv-t.
Viszont ilyen problémák esetén elsősorban a szolgáltatóból kell kiverni a vonatkozó előírások betartását.
-
Celtis
veterán
válasz
mikrofon #31355 üzenetére
Teljesen el vagy tévedve.
Tökéletesen elégedett lennék a C805 képminőségével. Az árához képest különösen az. Az elején nem is győztem dícsérni a tv-t. De aztán jött a szoftver frissítés, és elkezdett akadzoni a lejátszás, ami engem rettenetesen zavar. És nem gondolom, hogy egy 400 ezres tv-től túlzott elvárás lenne az akadás nélküli lejátszás.
-
HF77
őstag
válasz
mikrofon #31355 üzenetére
ha az a fő gond(ja) hogy akadozik a lejátszás (pl netflix,hbo), akkor jogos a felháborodás, mert egy "olcsóbb" tv-nél is elvárás hogy ilyen ne legyen.
viszont ha olyan dolgot is a 805 terhére ró amit nem kéne, akkor felmerül(het) a kérdés, miért ezt vette!?
aztán hogy melyik áll közelebb a valósághoz csak Ő tudja... -
BlueSteel
tag
válasz
mikrofon #31356 üzenetére
Sajnos akkor ez még nem volt. A v028 volt rajta. Minden oké volt, tetszett a TV. Már lejárt a visszaküldési idő, utána frissítette magát a v098-ra, ott kezdődött a kálvária.
A másik: az ember nem vár csodát, ha helyén kezelem, ez az egy zavar a tvben semmi más - igaz ez nagyon. Foleg annak tukreben h a c835-ről mentek az áradozások anno minden platformon. Azt is akartam venni még tavaly, csak lecsúsztam az akkori akcióról. De a pentonic elotti hardverrel biztos vagyok benne, hogy ezek a jelenségek nem fordultak elő.
Ha jol emlekszem a te TV-d is regebbi firmware-es igy nem tudhatod "mirol maradtál le".
-
Celtis
veterán
válasz
mikrofon #30639 üzenetére
Pedig ezek sávszélességben különböznek.A többsége ősrégi, csak még a listában ott a neve. Esetleg nincs minden pin bekötve a "with Ethernet" nélküli kábelekben, de az is csak régen volt, mivel az ARC is ezeket a pin-eket használja, tehát minden ma kapható kábelben benne van.
Amúgy jól sejted, hossz, keresztmetszet és struktúra. Illetve hosszabb kábelek esetén aktív optikai átvitel, mivel rézzel már nem megoldható.
-
boborján2
senior tag
válasz
mikrofon #30621 üzenetére
Nincs helyi frissítés meg nem helyi frissítés. Abban biztos lehetsz hogy a tcl nem üzemeltet minden országban saját szervereket erre a célra. Maximum néhányat régiókra/kontinensekre bontva.
Az hogy a helyi support elintézi max annyit jelent hogy van valami magasabb jogosultságuk szerver oldalon és serial alapján egyedileg kiküldik.
De én ezt is gányolásnak nevezem....,az ügyfélnek kell kérni hogy megérkezzen az update ,,,vicc.
-
belan
addikt
válasz
mikrofon #30554 üzenetére
Első pár napban nekem is ez volt ez
ezek a gondolatok szebb lenne kép stbi , de most már nem érdekel annyira mert jó tv ez c845 , persze ha előbb tudom meg Samsung QD-oled tv s90c akciós akkor lehet azt választom ! De teljesen jó ez tv . Szép a 4K HDR rajta és játék is ha több ezer órát megy egy játék nem kell parázni bégestől . Csináltam egy új regisztrációt megint jó számlával 5 év garancia nagyon jó meg elküldtem e-mailba is a jó számlát meg tv sorozat számát is ,de nem igaz nem láttak nem jó számla és ott a jó számla is lényeg szerintem tv sorozat szám szerint regisztrálva van 5 év garanciára . -
Pro Koryak
addikt
válasz
mikrofon #30511 üzenetére
Nálunk nem volt kapható hivatalos forrásból a C755 csak a C745, mindkettő 2023-as széria. Lehet ez kavart meg téged.
Displayspec. oldala alapján a C755 és a C805 ugyan azt tudja, fényerő, zónák, panel, kontraszt...valószínű egyes országokban ez volt a C805 megfelelője.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Óra topik
- Energiaital topic
- Megvan, milyen chipet használ a Pura 80 Ultra
- Everest / AIDA64 topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- Google pixel buds pro 2 vezetéknélküli fülhallgató
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Onkyo tx-nr626
- Samsung 65" QLED 4K Q7F Vision AI Smart TV (2025) Bontatlan / 2 év gari
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Acer Nitro 5 -AN515 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7-11800H - 16GB - 512GB SSD+1TB HDD -RTX 3050 - Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged