Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#66308) tboldi válasza MPowerPH (#66306) üzenetére


tboldi
nagyúr

Alsópolcos, de végül is megfelelhet, jobb a bármilyen friss olaj, mint a sosem cserélt. Remélhetőleg az olajszűrő viszont valami kevésbé gagyi fajta, mert pl. az Alco hajlamos menet közben "szétrobbanni" az olajnyomástól, nem egy ilyen esetről olvastam már.

Swifteknél előfordul gyakran a P420-as, lambdaszondás hiba, bár 1.5-nél még nem olvastam, jellemzőbb az 1.3-nál. Nem kell vele foglalkozni. De azért célszerű kiolvasni, hogy tényleg az-e. :D

A dobfék gyerekjáték, miután sikerül túllendülni a dob leszedésén, az viszont nem egy egyszerű menet. :D
Ha minimalizálni akarod a szívást, cseréld kompletten, legyen minden új (utánállító, munkahenger, pofák, rugók, stb.). Meg arra is érdemes figyelni, a dobba van belepréselve a kerékcsapágy, abból is célszerű újat berakni.

szerk.: Ja, meg a helyes nyomaték, különben a kerékcsapágynak annyi rövid időn belül. 175 Nm-nek kell lennie.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.