Bosoko a legjobb Felesleges a drágább, nem bírja tovább, nem töröl jobban, hiába 7k.
[ Szerkesztve ]
Bosoko a legjobb Felesleges a drágább, nem bírja tovább, nem töröl jobban, hiába 7k.
[ Szerkesztve ]
A legjobb, amivel eddig találkoztam, az a Jazzemen lévő Valeo. Sajnos a pontos típusát nem tudom, mert ezzel vettem az autót, de még most is úgy töröl, mintha új lenne.
Bosch AeroTwin a legjobb, 3-4 évet is kibírt, utána Bosoko, Valeo fél év alatt kuka lett.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Meglátjuk, ez hogy bírja. Valeo nálam nem vált be. Lehet következő alkalommal Bosoko lesz, ha ez nem jön be.
Valeotol en sem voltam elajulva. Pedig nem volt olcso.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Sziasztok!
Újra itt a tél és újra kezd párásodni a 2003-as Swiftünk. Kinek van még ilyen gondja?
Mellesleg ma leszedtem a szélvédő előtti levélfogót és csúnyán tele volt sárral ami elzárta a vízelvezető lyukakat. Sajnos az anyócsülés előtti részen nem tudtam kitakarítani rendesen mivel ott zárt a karosszéria és nem lehet benyúlni az A oszlopig. Közben észrevettem hogy ritkasz@r a szélvédő alján a tömítés.
Lehet érdemes lenne új tömítést berakatni az autószervíz segítségével. Tömítőpasztát én nem láttam sehol szinte. A szivacsszerű tömítés is hézagos, konkrétan csak középen van! Igaz nem első tulaj vagyok, de akkor is ez alap lenne. Megpróbálom majd én magam benyomni pasztával!
Aki tudna ajánlani valamit erre a célja azt örök hálám üldözné !
Bármelyik fekete kültéri tömítőpaszta megtenné?
Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
A WagonR-en nálunk sem volt túl jó az aftermarket Valeo (a gyári is Valeo volt, az több évig bírta), de a Jazzen meg vagyok velük elégedve. Nem tudom, mikor rakta fel az előző tulaj, és azt sem, hogy pontosan melyik típust. Én már ezekkel vettem az autót februárban, még most sincs semmi bajuk.
Bosch-t még nem próbáltunk.
[ Szerkesztve ]
"Sajnos" én is ezt tapasztaltam, bármit próbáltam ki utána mindig visszamentem a Boschhoz, ha valaki tud olcsóbban is ugyanilyen jót akkor jöhetnek a tippek.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Elvileg vannak sprék, de borotvahab is működik. Van a zoknis megoldás.
Ha opció akkor klíma használata illetve a belsőkeringetés kikapcsolása.
Értelemszerűen a levegő fújatása az ablakra.
Nálam anno a Bosch Aero egy telet bírt ki, csíkozott, nyikorgott, hangos volt. Utána az aldis 4 szezont bírt ki, akkor is az autót cseréltem le nem, a lapátot.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
autót cseréltem le nem, a lapátot.
Kompatibilitási problémák adódtak.
[ Szerkesztve ]
Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
szia!
Nálam 2006 swift-nél ugyan ez volt a hiba, párásodott mindig, télen ősszel esőben stb.....elvittem szinte minden hova, kb 5 éve arra jutott a suzuki márkaszerviz ,hogy egy víz tesztnek vetik alá az autót egy speciális garázsban( nagy nyomással minden hol automatán 30 percig verették az autó minden cm-ét) Párásodott mint az állat, kiderült, túlságosan zárt az autó és ezért párásodik...lol gondoltan persze jah....4 éve el kellet vinnem újrafújatni az autó pótkeréktartót mivel a sok pára oda csapódott le, 12 cm víz állt benne....
Az én megoldásom a következő volt, 4 db légterelő (elől hátul értelem szerűen) minden időszakban(télen, nyáron esőben, hóviharban) 3-4 millimétert az összes le van húzva(nem esik bele semmi nem kell félni)
Az autó nem párásodik, jó illata van, télen ősszel viszont hajnai induláskor nem szabad azonnal beülni mert a lehelet egyből párát képez a szélvédőn, így elindítom az autót várok 5 percet és utána szállok be...Volt pára nincs pára...
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
A feleségem 2004-es Suzuki Ignisébe szeretnék bontott gyári rádiós CD fejegységet. Használtan vettük az autót és nem volt benne.
Hol érdemes nézelődni? A neten sok lehetőséget nem találtam.
Minden ellenállás hasztalan.
Bontókat keress,van egy csomó.
Nekem öt éve van fent ugyanaz a pár Bosoko, még mindig bírja, pedig kapja rendesen az ívet. Utcán alszik autó, nyáron sok a por, télen sokszor odafagy, de még mindig olyan, mint újkorában. Na jó, csalok, néha megtörlöm, amikor a benzinkúton szélvédőt mosok. Félek, ha le kéne cserélni, és vennék egy új ugyanolyat, már az se lenne olyan jó, pedig ilyen minőségért szívesen adnék többet is, mint 500 Ft/db (annyiért vettem anno, szerintem megérte ).
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Nexus Monsoon - 1000Ft, 2 évet simán bír, használat függő.
szia.
érdekes amit írsz és értelemszerű is.
Igazság szerint van klíma is az autóban, de nem működik mert elengedi feltöltés uán a gázt pár hét alatt. Lehetséges hogy ez sem engedi szellőzni állóhelyben?
Lehet hogy kipróbálom ami írsz.
Ma egyénként késő délutánra befagyott az ajtó is hátul.
Köszi a tippet.
Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
Sziasztok
Meg tudná mondani valaki hogy a leömlőtől mi aza cső ami vissza vezet a légszűrőházba és mire szolgál?
Csúnya morgó hangja van de ha befogom a cső végét megszűnik. Van rajta egy vákum izé is ha jól láttam.
Köszi
'93 swift 1.0
[ Szerkesztve ]
szerintem az EGR lesz az (Exhaust Gas Recirculation), azaz a kipufogógázt vezeti vissza a motorba, ezáltal jobb lesz a káros anyag kibocsájtása a kocsinak, illetve gyorsabban is melegszik fel.
Viszont, mivel kormot keringet ezért a hosszú idők alatt képes lerakódni benne ami miatt nem tud a kis állító lapát mozogni megfelelően ez okozhat gondot, a vákum izé szabályozza a lapátot szerintem.
Es ezt ha ledugózom mi lesz? Azon kívül hogy sokkal halkabb lesz az autó. Ugyanis találtam egy "parafadugót" a csőben ami bele esett az "EGR szelepbe" ezért lett olyan hangja a motornak mintha sport dob lenne rajta (mély morgó).
Szevasztok.Swift 2006 hűtö víz kiegyenlítő tartály(az átlátszó műanyag )teteje valamikor lerázodott,elveszett.Most vettem észre,hogy néztem a fagyállót.Rendeltem UNIX nál,de a hűtőre valót hoztak,mikor mutattam hová kell,azt mondták az csak egy kupak,bármivel lezárhatom.Megnézné valaki,hogy valóban csak egy kupak,nincs benne nyomás szelep?
Fejből nem tudom megmondani, de a motorkódot beírva kereshetsz képet guglin.
Nem tudom, említettem-e, de most autószerelő tanfolyamra járok szombatonként. A mai gyakorlaton amíg a többiek egy Renault Cliót kuplungoztak, addig én az egyik társamnak segédkeztem egy '93-as, 1.3-as, 8 szelepes Swift vezérléscseréjében. Elrontani sem lehet, annyira faék egyszerűségű az a motor.
Köszönöm,akkor akármit rátehetek,kis szellőzővel.
Az Sx4/Swift 2 fűtő motorja szénkefés lehet vagy milyen?Egy ideje egyre hangosabb lett,aztán néha büdös égett szagot fújt be,és nem pörgött fel.Egyre gyakrabban csinálja most kattog is.Valaki találkozott már ezzel a hibával?Nem korai még,hogy meghaljon a fűtőmotor?2009 es digit klímás Sx4 133 ezer km.-el.Utángyártottat találtam 15500-ért .Gondolom nem javítható.
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, mert elég kilátástalan a helyzetem.
Adott egy 1998-as 1.3-as Swift GLX, a hiba pedig a következő: bizonyos időszakokban és főleg parton felfelé, 4. fokozatban borzalmasan elkezd rángatni az autó 2800 körüli fordulaton, majd elkezd esni a fordulat, vissza kell váltanom, majd 3. sebesességben is ugyanez, folyamatosan rángat, majd visszaváltás 2-esbe, ahol nagy nehezen fel tudok kúszni a partra.
Korábban rendszeresen jelentkezett ez a hiba, akko szelepszár szimering csere történt az autón, néhány hónapig nem is jelentkezett ez a hiba, de most megint.
Emellett elég nagy mértékben fogyasztja az olajat, hozzávetőlegesen 1L/1000 km.
Mit gondoltok mi lehet a hiba? Esetleg a váltóval lehet gond?
El vagyok keseredve, mert lassan nem ér annyit az autó amennyit folyamatosan ráköltök, viszont valamit használnom kell.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sajnos motor megbontás és/vagy diagnosztika nélkül senki nem fogja megmondani, hogy hol keressétek a hibát. Ami szinte biztos, a magas olajfogyasztás és a rángatás nem függ össze (nem azért rángat mert sok az olaj az égéstérben), de az egyik hozhatja a másikat. Viszont ennyi olaj általában akkor fogy, ha kopottak vagy töröttek a gyűrűk (olajlehúzó, kompresszió), hengerfal sérülés vagy tömítetlenség van (szimmering, tömítés)
Vidd el szerelőhöz, aztán ha annyira kuka a motor, hogy gazdasági tk, még vehetsz bele egy bontott blokkot.
Sík úton ha lepadlózod, van benne erő? Nehezen indul? Kompressziót mértetek? Furcsa hang jön a blokkból?
Első körben ki kellene deríteni, hogy mechanikai vagy üzemanyag ellátási problémád is van.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Hát a szimering cserénél a szerelő azt mondta, hogy ha megoldódik ezek cseréjétől, akkor oké, ha nem akkor valami súlyosabb dolog és azt nem éri meg javítani. Az olaj esetében gondoltunk már a lehúzók beragadására vagy valamire ezzel kapcsolatban, plusz a főtengely szimeringnél is szivárog szerintm az olaj, mindenesetre ez a kisebbik gond.
Mi lehet a kb. ára egy bontott jó állapotú blokknak?
Sík úton van benne, bár szerintem régen több volt és sík úton jobban húzott. Tökéletesen indul, még a csere előtt és azóta is nagyon ritkán ingadozik az alapjárat. Lehet, hogy mértek, de sajnos nem tudtam ott lenni, így nem tudok semmiről.
Köszönöm a segítséget!
15-45k
SUV mánia.
Kicsit nevetséges.
Szerintem, semmi suv nincs benne. Vagy már a 4 kerék annak számít? Nekem úgy tűnik a TC akar már mindenbe terepjárót látni.
Viszont, jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
nekem is tetszik
Pont jól mutatnál benne
Mekkorák azok a felnik? 13"?
Legalább olcsó rá a gumi.
városi munkába járósnak simán
szerintem 14, mint a sima celerion
Adott egy 99-es ferdehátú swift 3 ajtóval. Valahogy a sors megáldotta Immobilizerrel, csak sajna cserélni kellett a gyújtáskapcsolót, na most ugye ott fityeg a régi kulcs a kulcscsomón, hogy az új kulccsal indítható legyen az autó, ami általában müxik is, de ha véletlenül rámarkolunk a régi kulcsra, akor motorhiba ésatöbbi.
Valami nagyész azt írta a kérdezzünkmegmindenhülyeségetmostazonnal oldalon, hogy a váltóboxtól jobbra a szőnyeg alatt szét kell húzni egy kábelt és ki lesz iktatva a gátló. Namost, nem téptük fel a szőnyeget végig, de egy túrós volt a váltóboxtól jobbra.
Van valami egyszerű módszer vagy legalább nem túl drága szaki Hajdú-Biharban, aki ki tudja köttetni az immobi-t, vagy olcsóbb összemásolni az új kulcs recéit a régi kulcs jeladójával?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Ott sajnos nem de ha te vagy ismerősöd jár Pesten ott tudok egy szakit aki egyből meg is csinálja. Én a Lianához nála csináltattam 16k volt cakk-pakk. www.autokulcsmasolo.hu
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Sziasztok,
ismerős valakinek ez az oldal, esetleg próbált már valaki infotainment szoftvert frissíteni innen?
http://oss.bosch-cm.com/suzuki.html
Nem mennék ilyesmivel szervizbe ha nem kell, illetve elégg idegesít, hogy van egy tök jó ár-érték arányú Xiaomi Mi A1 telefonom, de vagy sokkal drágább Androidos telefont kéne vennem (pl Samsung S8) vagy egy végképp túlárazott Iphonet.
Innen csak a forráskódot tudnád letölteni, amivel semmire nem mész.
A 1850-es verzió a legfrisebb a fejegységre, legtöbbünk magának telepítette, néhányan szervízben (szerencsésebbek ingyen, mások pénzért).
Ezzel a verzióval az Android Auto már megfelelően működik.
Köszönöm. Meg tudnád adni, hogy honnan lehet letölteni a telepítőt, és mi a menete?
Hogy tudom megnézni az én S-Crossomon lévő szoftver verziószámát? Sehol nem találom a menüben..... köszi!
Jobb oldalon a fogaskereket hosszan (kb 10 sec) nyomod, és ott megtalálod.
Imígyen.
A fejegységen a beállítás gombot kell sokáig nyomva tartani és előjön egy új menü
Például innen.
A letöltött ZIP tartalmát felmásolod egy üres FAT32 fájlrendszerű pendrive-ra, a gyökérbe, bedugod a helyére, és magától feltelepül. Menet közben írja hogy épp hol tart. Elsőre sikeretlen lesz, de nem kell pánikolni második nekifutásra sikeresen befejezi. Kb. 30 perc a művelet.
Lásd itt.
[ Szerkesztve ]