Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34601) Antonius1978 válasza shield (#34596) üzenetére


Antonius1978
addikt

Eldugtam, de ugy ahogy Borovi mondja, a vegen mar csak a hatso felunk torolgetesere jo...azaz nem 100%-ig, ugyanis, ha jol emlekszem, miutan visszajovunk az eromutol, akkor meg mindig oda lehet szepen setalni Koszahoz, hogy vasarolj tole...

borovi hat barhogy legyen is, de maga a kifejezes, tundrabugyi marhara tetszett, vajon a ruszkik is igy hivjak?
A meset azonban elkuldom, nem vagyok egy iroi tehetseg, de megprobaltam humorosan irni, es kitalalni, hogy ha valoban mindenfele zombik koricalnanak, miket kellene csinaljunk, hogy tuleljuk...A mese tulajdonkeppen akkor otlott fol bennem, amikor eloszor jatszodtam ha jol emlekszem a World of War nevu stalker moddal Swartz-tol. Abban volt egy palya, a legelso, amiben egy helikopter mellol kell osszeszedni egy ladat, mellette van egy falu, amelyben zombik koszalnak, es az egyik padlason talalunk egy vadaszpuskat, addig csak 1 pisztolyunk van ha jol emlekszem.Mivel az emlitett regenyt epp elotte olvastam, felvillant bennem, a kep, ahogy a zombik maszkalnak a faluban, nekunk meg csak kezdetleges lofegyvereink vannak, de kozben bevillant az egyik palya is a Fotografbol, aminek a kozepen van egy katonai bazis helikopterekkel, repulovel meg jarmuvekkel, epp mint a regenyben a kecskemeti bazis, es innen indult be a fantaziam.
Aztan meg kozben nekifogtam nezni a The walking dead, Fear the walking dead sorozatokat, es azok is adtak egy lokest :)
Felkerulni a listara, az volt a legkonnyebb, csak kitoroltem azt, aki oroszrol angolra forditott, es betettem magunkat helyette :DDD

SaGa59 igen, sejtettem, hogy az irok muveit hasznaljak bizonyos modokhoz, mert egyszer mintha azt olvastam volna, hogy a Sztalker vilag, mar vagy 120 koruli regenybol all jelenleg.Az meg elkepzelheto, hogy a modderek kitalaljanak sokfele kuldetest, de az egesz modnak valamelyik regeny(ek)en kellett alapulnia.

En mar jatszodtam ugye sok moddal meg minden, de nem esik le ez az O-Tudat, meg Nooszfera dolog, tudnad picitt reszletezni, es azt, amit az Orehov regenyekbol leszurtel? (vagy teged is a Monolit iranyit, es nem arulhatod el? ;] )

(#34602) Antonius1978 válasza borovi (#34598) üzenetére


Antonius1978
addikt

Na visszakerestem a forumban a meset, mert eszembe jutott, hogy regebb ide a forumba is betettem, nezd meg a 2 hivatkozast.
[link]
[link]
Az utobbirol annyit, hogy felvettem a kapcsolatot FB-on a keszitovel, es megkertem, hogy csinaljon egy hasonlo kepet, Pakssal, de azt is emlitettem neki, hogy raer addig, ameddig elkeszul a mod.
Szerintem azota is azt varja, es mire elkeszul a mod, mar csak egy eredeti felvetelt kell keszitsen :DDD

[ Szerkesztve ]

(#34603) borovi válasza Antonius1978 (#34602) üzenetére


borovi
aktív tag

Köszi a linkeket, este elolvasom a sztorit.
Azon mosolygok magamban, hogy a képet először én tettem föl itt a fórumban, akkor csaptál rá, hogy milyen jól illik a készülő játékodhoz... :) Ezek szerint tényleg tovább vitted a dolgot. Picikét máris hozzájárultam a modhoz. :DD

(#34604) Yutani válasza borovi (#34599) üzenetére


Yutani
nagyúr

Én is először elrohantam az erőmű mellett, hogy meneküljek, aztán mivel ott voltak a feladatok, hogy nyírd ki a bandát, egy távolabbi banditát késsel becserkésztem, utána pedig az összeset sikerült elkapnom. Sok-sok visszatöltésbe került, de elintéztem az egész csürhét. Utána indultam tovább a pályán és fejeztem be a játékot.

#tarcsad

(#34605) SaGa59 válasza Antonius1978 (#34601) üzenetére


SaGa59
őstag

Az O-Tudat egy katonai projekt. A célja, hogy a nooszférát (ez az emberi tudatok összessége) befolyásolják és így irányíthassák az embereket. Sztreloknak, amikor eljut a laborig, azt mondja a hologram, hogy a céljuk az volt, hogy jobbá tegyék az emberiséget. Ekkor kell választani, hogy az egyik rossz befejezést választja és beáll (befekszik) közéjük, vagy tovább megy és végez velük és a Zónával.

Ismervén az orosz és bármelyik, a Zónában kísérletező más hadsereg hozzáállását az emberiség többi részéhez, az inkább hihető, hogy ez egy szuperfegyver akart lenni, célja az emberiség teljes leigázása.

Azt az O-Tudat tagjai sem tudják megmondani, pontosan mi a kapcsolat a Monolit és köztük (ez a projekt ugyan az elsődleges célja volt valamennyi, a Zónában működött labor kísérleteinek, de közvetlen résztvevői csak a saját célterületüket ismerték, a többi, az ő munkájukat elősegítő, támogató projekt részleteit nem, és nem is ők irányították a dolgokat), de az biztos, hogy az egész projektnek valamiféle központi eleme a Monolit, köré (alá) épült a labor, talán az táplálja energiával a labort, talán az erőmű táplálja energiával a Monolitot, nem tudja senki, de az tény, hogy hatalmas mennyiségű energia kell a folyamat, a Zóna fenntartásához.

Azt a poént inkább nem lőném le, hogy miért és hogyan hozta létre az O-Tudat az általunk is ismert Zónát. A regényben (Hadműveleti Zóna) a Halott Professzor magyarázata az okra egész emberbaráti, ám a későbbi történések ennek eléggé ellent mondanak, közelebb állnak a modokban és az első Orehov regényben (Katasztrófa sújtotta terület) említett O-Tudat módszereihez. A Zóna létrehozásának módszere meg teljesen S.T.A.L.K.E.R.-es.

Tessék elolvasni a regényeket. Nem drágák, házhoz viszik bárhová, érdekes olvasnivalók.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#34606) Yutani válasza SaGa59 (#34605) üzenetére


Yutani
nagyúr

Én már elkezdtem volna a Stalker könyvsorozatot, de Szukitson az olvasók azt írják, hogy az első részből, a Halálos zóna címűből hiányzik a 21. fejezet, meg szar a fordítás is. LINK

#tarcsad

(#34607) SaGa59 válasza Yutani (#34606) üzenetére


SaGa59
őstag

Stimmel. Azért kaptam meg én az utána megjelentek fordítását, mert csináltam egy fordítást a hiányzó fejezetről és az kikerült a netre, onnan meg a kiadóhoz. A kiadótól meg áttételesen rám találtak és felajánlották, ha van hozzá kedvem, besegíthetek a többi könyvnél, mert szeretnék meghonosítani idehaza a sorozatot.
Azt hittem, „szaklektort” keresnek, de kiderült, hogy elég jónak ítélték a fordításomat, így a fordítást ajánlották fel.
A folytatását (A duplikátor gyermekei) még a kiadó választása alapján csináltam, mert előre leszerződtek az íróval rá, meg mégiscsak a folytatása a már megjelent kötetnek, a továbbiakat a javaslataimat mérlegelve választották ki. Én meg az orosz fórumokon böngészem az ottani véleményeket az egyes regényekről, hogy melyikkel menjünk tovább. Mindet biztos nem érdemes lefordítani, de még minimum tíz van, amivel érdemes foglalkozni, talán több is lesz. Még mindig kijön évente egy-kettő, ahogy látom, bár már kezd lecsengeni az irodalmi lendület, pontosabban elment valami ezoterikusabb, robotosabb, űrösebb, ufósabb irányba, nem az eredeti Zóna a helyszín.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#34608) Yutani válasza SaGa59 (#34607) üzenetére


Yutani
nagyúr

Hálás köszönet az infóért, meg is rendeltem ezt a két kötetet első nekifutásként. :R

#tarcsad

(#34609) Antonius1978 válasza borovi (#34603) üzenetére


Antonius1978
addikt

Szoval te raktad be eloszor a kepet? Gondolkodtam is a dolgon, hogy hogyan jutottam a kephez, es ugy gondoltam, hogy veletlenul, de akkor megsem, a Monolit iranyitotta a kezedet es szemedet annak idejen :DD
A kep az valoban jo lett volna ahhoz a modhoz, amit xFreex-el butykoltunk, de 2 dolog miatt mondtam le rola :
1. xFreex csinalt hozza egy masik kepet, amit a netrol szedtem, valamelyik orosz konyv boritojahoz keszult festmeny tulajdonkepp, szepen atalakitotta a szineket, meg rakott be mozgo kepet is ra', pl madarak repkednek a kepen, sok idot beleolt, igy ez volt az egyik ok, amiert maradt.
2. Ha egyszer valoban lesz ilyen zombis mod, de nem lesz hozza Paksi eromuves kep, akkor ezt a kepet meg mindig felhasznalhatom hozza.
Amugy elmondtam ezt a tortenetet kisse maskepp a sci-fi iro ismerosomnek, aztan elkeztunk baromkodni a sztorin, mert kisse atalakitottam, mostmar nem Sztalker, hanem Vizivilag es Metro-s beutese lett, itt is zombik vannak, csak eppen kinyiffannak a viztol, ezert az emberek a Balaton kozepen epitettek telepulest, aztan meg Budapest metrojarataiba, raadasul a metrojaratokban egy bizonyos szintu viz van, az alagutban csonakkal kozlekednek, vagy eppen nagy harcsak huzzak a csonakot, vagy a sinparokon mukodo szerelvenyeket :DDD , na meg a nagyobb folyamokon is laknak emberek, ott mar a Loch Ness-i szornyeteg huzza a hajokat ;]

Yutani amikor vegeter a Ladikos animacio, akkor toled balra van egy fazon exo-ban, azt kessel valahogy leszeded, lesz fegyevred, kaja meg esetleg eu lada, es menet kozben meg felszedheted Ladik holmijat is, igy ki tudsz nyirni parat a bentlevok kozul, akik neha ki is jonnek,es lesz eleg cuccod, hogy nehezen lerendezd az osszes faszit.

SaGa59 kosz az infot, nekem valahogy nem esett le, hogy mi is az az O-Tudat, a nooszferat meg meg a Foldet korulolelo vedoburoknak kepzeltem, es nem jottem ra, hogy miert jo az, ha azzal kiserleteznek, de igy mar vilagosabb a dolog, es a Monolitos magyarazatodat is megertem.
Most nincs penzem, mert anyagi gondokkal kuszkodom, raadasul ha megvennem az osszes regenyt, az is szep summaba kerulne, nem beszelve a postakoltsegrol, inkabb kihagyom.

(#34610) SaGa59 válasza Yutani (#34608) üzenetére


SaGa59
őstag

Ok, köszönöm a kiadó nevében is, de ne a Vasziljev féle könyvek alapján ítéld meg az egész sorozatot. Nálam a legkevésbé stalkeres könyvek között vannak nyilvántartva. Egyszer el lehet őket olvasni, de Vasziljev maga sem ismeri a Zónát, és azt meg is mondta, hogy csak valakinek az elbeszélése alapján írta azt, amit. Emiatt vannak furcsa jelenségek, amiket igyekeztem a jegyzetekkel és a második könyv elé írt ismertetőmmel ellensúlyozni.
A többi könyv sokkal jobb, sokkal inkább illik a Zónához. Érdemes a moly.hu-t olvasgatni, ha olvasói vélemények alapján akarsz valamilyen könyvet beszerezni. Ott általában nem kertelnek, ha nem jó, arról is írnak, ha jó, arról is.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#34611) Yutani válasza SaGa59 (#34610) üzenetére


Yutani
nagyúr

Köszi, akkor itt és most szeretnék tőled javaslatot kérni a további könyv beszerzéshez! :R

#tarcsad

(#34612) SaGa59 válasza Yutani (#34611) üzenetére


SaGa59
őstag

A ShoC-lal együtt (a gyűjtői változathoz adták) jött ki odakinn a hasonló című antológia. Ebből külön könyvként jelent meg magyarul az Agyar, Jezsi Tumanovszkij tollából. Őt az online könyvesboltok egy részében Jerzsinek nevezik, de az elírás.
Ennek kicsit más a Zónája, még a játék megjelenése előtt íródott a korábbi tervek alapján. Nincs O-Tudat, nincs Monolit, de van a Zóna. Szerintem jó könyv, érdekes elképzelés a Zóna mibenlétéről.

A következő három egy trilógia. Vaszilij Orehov, Katasztrófa sújtotta terület, Tűzvonal, Hadműveleti Zóna.
A három könyv Hemul története. Az első kicsit elszakad a másik kettőtől, de előzmény, így mindenképp azzal kell kezdeni, ráadásul megtudunk ezt-azt az O-Tudatról, annak szerepéről, céljairól, a külvilág viszonyáról a Zónával szemben. A másik kettő gyakorlatilag két egymást követő nap története, az első után néhány héttel. A Tűzvonal története eléggé megrázó tud lenni egy játékos számára, aki végigküzdötte az első részt. A Hadműveleti Zóna mindent a helyére tesz, rehabilitálja az előző részben deheroizált hőst.

A legutóbb megjelent kötet Alekszej Kalugin, Ház a Mocsárban.
Többek szerint ez a legjobb eddig. Nem akciódús, inkább a szereplők személyiségére, mint a Zóna furcsaságaira, lényeire koncentrál. Megismerjük belőle a Mocsári Doktor múltját, hogy vált azzá, akinek ismerjük. Meg kell jegyezzem, aki csak a játékokat ismeri, a korábbi regényeket nem, annak a Mocsári Doktor ugyan ismerős, de korántsem olyan legendája a Zónának, mint a regényekben.

Amit most fordítok, és ha összejön, Karácsonyra meg is jelenhet, szintén Kalugin mű. A címe még töprengés tárgya, majd kialakul mire végzek vele. Ez már akciódúsabb, de itt is sokkal mélyebben megismerjük a szereplőket, mint Orehov vagy Vasziljev könyveiben. Egy szabadúszó stalker a főszereplő, aki akarata ellenére kénytelen egy magukat stalkereknek képzelő figurákból verbuválódott csapatot a Monolithoz vezetni.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#34613) borovi válasza Antonius1978 (#34602) üzenetére


borovi
aktív tag

Elolvastam. Olvasás közben villant be, hogy már olvastam egyszer, akkor, amikor fölraktad ide a fórumba. Már akkor is tetszett, sok jó ötlet van benne. :C Szerintem lehetne benne valami pálinkafőzős feladat is (ha már kolbász van), ahol a sugárvédelmi kisüsti főzéséhez össze kell szedni a lepárló darabjait különböző helyekről. :D
A mod megvalósítása persze iszonyat nagy munka, és főleg csapatmunka, de ezt úgyis tudod.

Más. Egy mentésben, visszaérkezve az erőműtől, megnéztem Kósza kínálatát Pripjatyban, mert többször említetted, hogy nála is lehet vásárolni. És tényleg! :Y
Majdnem akkora kínálata van, mint a csaposnak volt! Csak persze tök fölösleges. Ha nem hagynánk el Csernobilt hamarosan, és még lehetne kószálni a pályákon, akkor volna értelme. De kb. 5 percre vagyunk a befejezéstől...

(#34614) Antonius1978 válasza borovi (#34613) üzenetére


Antonius1978
addikt

Na latod, a Palika fozes kimaradt :) Abszolut jo otlet, ha mar a ruszkiknak mukodik, hogy a vodkajuk sugarzasallast biztosit, akkor mar mi se maradjunk el mogottuk, jofele posvanylebol es lapi moszatbol fozve :DDD
De kulon poen, hogy xFreex erre is gondolt, a Turul modunkban van a Szkvadovszk tetejen egy ladaban 1 uveg Pal Ilonka :C , meg egy oldal szalonna is :C , meg Sport szelet, hogy tobbet tudjunk nyargalni, a Turo Rudi kimaradt, asszem.

Hat igen, Koszanal lehet vasarolni, de minek?!....
A multkor elfelejtettem leirni, hogy a csaposnal ugy csinaltam, hogy elotte allva gyorsmentes, kilepes a menube, majd betolt, es kb 4-5 probalkozas utan a Mikulas meghozta azt a szajret, amire epp szuksem volt :DDD
A kovi vegigjatszasnal, mar te is megoldhatod igy...(mellesleg engem is nagyon bosszantott a dolog)

(#34615) borovi válasza Antonius1978 (#34614) üzenetére


borovi
aktív tag

És a Turul mod már kész, működő játék? Vagy dolgoztok még rajta?

Ez a csapos dolog beindította a fantáziámat. Hátha máshol is működik, ahol kereskedő van... ;]

[ Szerkesztve ]

(#34616) Antonius1978 válasza borovi (#34615) üzenetére


Antonius1978
addikt

Igen, persze, mukodik, hisz gyakorlatilag egy alap COP jatek, melyhez hozzaadtunk uj fegyvereket (ezek magyar gyartmanyu cuccok, meg akkor is, ha gyakorlatilag keleti es nyugati fegyverek klonjai, a kepeket hozzuk a fejlesztesnel egy amerikaban elo magyar srac csinalta -mert van neki fegyvergyujtemenye, es oldala, ahol a magyar fegyverekkel foglalkozik [link] itt megnezheted - viszont maguk a fegyver modellek csak hasonlitanak a magyar fegyverekre, mert mas fegyverek modelljei, csak 2 fegyver van, ami valoban olyan mint a magyar fegyverek, az AMD-65 (sajnos mellso markolat nelkul, mert nincs hozza animacio), es az NGM-81, mindket fegyvert a The Armed Zone/TAZ-t keszito marokkoi modder csinalta a keresemre), a fegyvereken kivul meg xFreex hozzaadott jopar pancelt, pl Katonai, Szolgalatos, Szabadsagos, Monolit, Zsoldos, Bandita, Tiszta Egbolt Exo-t, aztan bekerult a World of War-bol egy fekete stalkerruha Napnyugta neven, ugye a sima stalkerruha az a Napkelte, aztan meg a Tiszta Egbolt SEVA.
Meg par aprosag valtozott, pl ha meglovunk valakit, akkor vercsoppok froccsennek szet, raktam bele egy rakas magyar zenet - minden palyara xFreex betett 1 radiot, aztan lett mutanstestresz mod, ez is betevodott, Kinsinoo pedig irt hozzajuk scriptet, hogy el lehessen adni a tudosoknal (reszben hibas, nincs atjavitva, es kulonben is meg azelott osszekotegeltem a jatekot DB-kbe ugyhogy ez meg nincs benne), 5 uj kepzodmeny is bekerult,
Van fasza kezdokepernyo, aztan utanna egy Karpatias hatterkep is.Hat nagyjabol ennyi a Turul mod, csak sajnos abbamaradt, xFreex mar nem foglalkozik vele, Kinsinoo-val ugyan beszeltem, hogy irja meg azokat a scripteket, amirol szo volt, de reg nem valaszol, bizonyara nem er ra, habar van benne hajlandosag, hogy elkeszitse.De meg remenykedek, hogy majd idokozben meg talalok valakit/valakiket, akik ertenek hozza (mert a modot xFreex hozta ossze), es kibovitjuk meg par uj karakterrel akik ezt vagy azt arulnak, ilyen-olyan kuldeteseket adnak stb (a karakterekrol jut eszembe, hogy par ismertebb kozepesen fontos szereplo kapott sajat arcot, masok meg mas pancelt/ruhat), valamint 2 mas kinezetelu sisak is tervbe volt veve,az egyik bent is van.Szeretnek pl egy olyan karaktert, aki pl csak AK-kal kereskedik, lehetne tole venni AK-12-t, finn Valmet-et, magyar AMD-65-t, roman AK-t stb stb, a marokkoi moddernek van jopar ezekbol...Nos ez lenne a Turul mod, de melleje meg szeretnem azt a zombis marhasagot is, kisse olyan tulelos jatekka alakitva.
De ezek egyelore meg csak elmeleti szinten vannak, mert nincs aki csinalja oket, kivetel, hogy mondjuk atnezem az osszes terkepet ami a Stalker vilaghoz keszult, es azoknak fuggvenyeben elore megirom a forgatokonyvet.
De addig sem unatkozok, mert van Witcher 3, Fallout 3, World of Tanks jatek, aztan a Panzer General 2-ben meg illene befejezzem a magyar hadjaratot amit en keszitettem, aztan van vagy 6-7 Heroes 4-es terkep aminek nekifogtam, illetve kellene meg 2 modot csinaljak a Star Wars Rebellion jatekhoz (1 kesz mar kesz van).

UI : csapos dolog : a CSeKro-ban kepzelted el, vagy mas modoknal is? Szerintem mindenhol mukodik, mert veletlenszeruen dobalja a holmikat, kiveve, ha minden engedelyezve van...de akkor meg mindig ugyanazt a kinalatot kellene lasd.

[ Szerkesztve ]

(#34617) borovi válasza Antonius1978 (#34616) üzenetére


borovi
aktív tag

Heroes 4-et én is toltam régen. Szerettem, bár térképkészítésre nem vállalkoztam.
A csapos dolgot más modokban és az alapjátékokban is ki fogom próbálni, amikor játszom velük. Remélem, mindenhol működik majd. :DDD

(#34618) Dhampir válasza SaGa59 (#34607) üzenetére


Dhampir
félisten

Én meg az orosz fórumokon böngészem az ottani véleményeket az egyes regényekről, hogy melyikkel menjünk tovább.

Csak így tovább. :R

(#34619) D4M13N válasza Xorith (#34491) üzenetére


D4M13N
aktív tag

Bár szinte mindig read-onlyként vagyok itt jelen,de köszi a videót.
A Will to Live-re most nézek rá éppen,már fúrta az oldalam egy ideje.

(#34620) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

A WoT-ban ugye nem muszáj megcsinálni a "bérgyilkos" jellegű küldetéseket? :F

Például Erdésznél kint, a kocsi végénél kuporgó alak próbál likvidálásra rádumálni, ezenkívül a limanszki zsoldosvezér a doboz átvétele után le akarja mészároltatni a hídnál tanyázó szolgálatosokat.

Az ilyen küldiket inkább kihagyom. Bemondásra ölni, amit szinte nem is lehet előre leellenőrizni, hogy igazat mondanak-e a megbízók. :U Harc közben más dolog a pufogtatás.

Ettől még teljes értékűen végig lehet vinni a játékot?

[ Szerkesztve ]

(#34621) borovi válasza Dhampir (#34620) üzenetére


borovi
aktív tag

Már nem nagyon emlékszem a modra, de úgy rémlik, hogy kihagyhatóak. Azért mérget nem vennék rá.
Egyébként szimpatikus a hozzáállásod. :K

[ Szerkesztve ]

(#34622) Dhampir válasza borovi (#34621) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszi. A sztalker élet bizonnyal minden embernél mást jelent, lehetne ebben a játékban akár bandita frakció is, ám az orvgyilkolás nem az én műfajom.

(#34623) Antonius1978 válasza borovi (#34617) üzenetére


Antonius1978
addikt

A Heroes4-hez keszul par jo minosegu magyar kalandozo palya, ha ki akarnad probalni oket, szolj, megvannak, megmondom a cimuket es le tudod szedni...

Dhampir
Az elsot kihagyhatod, de a masodiknal valahogy ugy van, igyis-ugyis akkor ki kell nyird valamelyik csoportot, ugy emlekszem...

(#34624) Aarpok válasza Dhampir (#34620) üzenetére


Aarpok
őstag

Mindkettő csapatnál felvehető a másik likvidálása emlékeim szerint nem befolyásolja a további eseményeket.

Аарпок

(#34625) Dhampir válasza Antonius1978 (#34623) üzenetére


Dhampir
félisten

Aham, akkor meg kell gondolni. Még nem hívtak vissza a zsoldosok Limanszkba, de egyszer átmentem, amíg Erdész (Forester) következő küldijére vártam, és akkor derült ki a második, a doboz átvétele után.

Azóta újrakezdtem és még nem vállaltam el egyiket sem.

(#34624) Aarpok

Az tudom, hogy felvehető, csak az érdekelt, hogy ha rá sem bólintok erre, akkor mi fog történni a játékmenetet illetően.

[ Szerkesztve ]

(#34626) Antonius1978 válasza Dhampir (#34625) üzenetére


Antonius1978
addikt

Egy adott ponton akkor mentsd el, es probald ki mindkettot, hogy pontosabban tudjuk, kapasbol (mivel en is kiprobaltam) nekem ugy dereng, hogy elonyosebb ha a szolgalatosokat nyirod ki, es nem forditva, de mar nem tudom miert, talan mert a zsoldos vezer ad meg valami kuldit, amiert 1 kepzodmenyt is kapunk...mintha igy lenne, de nem 100%ig biztos.

(#34627) Dhampir válasza Antonius1978 (#34626) üzenetére


Dhampir
félisten

Eh, akkor mégis muszáj lesz, de hiszen a Szolgálat véd a settenkedő mutáns emberevőktől is valamennyire, avagy tévedek? :)

Fordított küldetés is létezik, neki kell menni a zsoldosoknak? :F

(#34628) Antonius1978 válasza Dhampir (#34627) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ez nem kavar be a szolgalattal kapcsolatos viszonyodba, vedd ugy, hogy a hidnal levo szolgalatosok a sajat szakallukra cselekednek.

Van forditott is ha jol dereng, beszolhatsz a faszinak, hogy a zsoldos el akarja tetetni oket lab alol veled, es akkor o is felkinalja a lehetoseget hogy ne oket, hanem a zsoldosokat nyird ki.De mar elegge keveredik a dolog, hisz kb mindjart 1 eve jatszodtam vele kb.

(#34629) Aarpok válasza Dhampir (#34625) üzenetére


Aarpok
őstag

Emlékeim szerint nem történik semmi ha nem vállalod el a történet szempontjából nem számít akár az egyiket akár a másikat teszed el az útból.Persze érdemes előtte menteni és kipróbálni melyik mit ad érte.

Аарпок

(#34630) Dhampir


Dhampir
félisten

Köszönöm sztalkerek, amíg lehet kihagyom ezt a két plusz küldetést. Erdész végre megbízott egy új feladattal és ismét ott a bánya is...

Nagy nehezen, de összehoztam a zsozsót a nyolclövetű sörétesre. Többek között két képződményem és mutáns testrészek bánták a bizniszt és totálisan lenullázott, a ruházat megjavításának "lőtt" a sörétes. Viszont az a csillagformájú képződmény a vörös erdei anomália tetejéről leszedvén, nagyon érdekes és egyáltalán nem sugároz, azt szeretném megtartani. Megszerzése közben néhányszor elhunytam, még szerencse, hogy ez csak egy játék.

A "futballistával" korábban angolul beszéltem:

[ Szerkesztve ]

(#34631) Aarpok válasza Dhampir (#34630) üzenetére


Aarpok
őstag

Google bácsi szerint ezt mondja: Figyelj, Ger, a bánya zárva van, nem mehetsz oda. Mit kellene tennem? :U

Аарпок

(#34632) sklopp válasza Dhampir (#34630) üzenetére


sklopp
őstag

A lakókocsi végében kuporgó alak gyilkolási ajánlatát kifejezetten ajánlott visszautasítani, ha utána beszélsz a pár méterre ácsorgó főnökféle fickóval, határozottan helyesli a döntésedet és elmondja, nagyon rosszhírű alak a visszautasított megbízó.
A két csapat közül valamelyiket előbb-utóbb el kell intézned.

(#34633) Dhampir válasza Aarpok (#34631) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszi a fordítást, csak amiatt tettem be a képet, mert gyakorta írta egy fordító, ha valahol idegen nyelvű szöveget látunk, akkor jelezzük. Persze ez lehet, hogy nem él pont a WoT-ra. :B

(#34632) sklopp

:R

[ Szerkesztve ]

(#34634) Aarpok válasza Dhampir (#34633) üzenetére


Aarpok
őstag

Nem az én érdemem hanem a goole bácsié ő fordította így le. ;)

Аарпок

(#34636) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

Az alábbi PDA-k és számítógép eladhatóak a Bárban lebzselő Snitch-nek, vagy érdemes megtartani őket? :F

- Dog PDA-ja
- Kozlovsky számítógépe
- Boot PDA-ja
- Wizard PDA-ja

[ Szerkesztve ]

(#34637) Antonius1978 válasza Dhampir (#34636) üzenetére


Antonius1978
addikt

Szia, ugy dereng, hogy az osszeset eladhatod, mert amugy sem venned semmi hasznukat...

(#34638) Dhampir válasza Antonius1978 (#34637) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm! :R

(#34639) sklopp


sklopp
őstag

Üdv stalkerek! Belefutottam egy akadályba. Az SGM2.2 ősidőktől fogva egyik kedvencem, jópárszor végig játszottam már. Most elővettem újra, és a következő bug jött elő: Fürge futárját várom Jupiterben hogy Nitró
szerszámait meghozza, de nem akar megérkezni. Már többször visszatöltöttem különböző korábbi mentéseket, de a helyzet változatlan. Még a korai időkben egyszer már előfordult, a játékot végig lehet vinni ezzel a buggal, de szeretem rendben letudni a dolgokat, így meg kimarad a zsoldosok megrendszabályozása.
Valakinek volt már ilyenje, esetleg megoldása?

(#34640) sklopp válasza sklopp (#34639) üzenetére


sklopp
őstag

Megoldódott a probléma. Nem merem biztosra venni, hogy ez volt a megoldás, de: korábban minden alkalommal Fürgétől jövet a teleportot használtam Jupiter felé, így nem jött a futár. Most a kalauzzal utaztam, amint megérkeztem, már megjött az üzenet, találkozzam a futárral, minden hiba nélkül ment.

(#34641) Dhampir válasza sklopp (#34640) üzenetére


Dhampir
félisten

Járt utat a járatlanért el ne hagyj. :)

(#34642) Antonius1978 válasza sklopp (#34639) üzenetére


Antonius1978
addikt

En nem is vagyok benne biztos, hogy jatszodtam ezzel a moddal, sztem csak az ENOT-tal, de ugy emlekszem hogy az Enot is ezen alapul, csak bovebb?
Mar fene tudja, van 4-5 eve hogy jatszodtam, ugyhogy halvany gozom nem volt errol a kuldirol olyan messzi tavlatbol...
De akkor jo hogy megoldodott...

(#34643) sklopp válasza Dhampir (#34641) üzenetére


sklopp
őstag

Milyen igaz!

(#34642) Antonius1978 Azt hiszem ugyanez az Enot, csak telerakták fegyverekkel. Én nem próbáltam, hiszen 3-4 fegyvert szoktam használni, Spas12 - eleinte AK74 - SIG SG-550 - Gauss fegyver. Ennél többre nekem nincs szükségem.

(#34644) Aarpok válasza Antonius1978 (#34642) üzenetére


Aarpok
őstag

Történet szempontjából nincs különbség a sima, az enot, a sniper illetve a nano változtos sgm2.2 között. Küldetés sorozat az egy és ugyanaz. Inkább felszerelések és egyéb balansz dolgokban térnek el egymástól.

Аарпок

(#34645) Erdő válasza Dhampir (#34630) üzenetére


Erdő
tag

Kösz a jelzést! Megnézem majd a benne maradt angol szöveget.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#34646) Dhampir válasza Erdő (#34645) üzenetére


Dhampir
félisten

"Hey, Bro!" :D

Te fordítottad az egészet, vagy Antonius is?

Hálás köszönet a fáradozásért! :R

"Sztókörök", ez a mod ( Wind of Time / Ветер Времени) megérdemli a plusz figyelmet, simán a WiP mellé tehető. :)

Szerintem sokkal minőségibb, kidolgozottabb, hangulatosabb a Hullócsillagnál, habár azt csak a Kupoláig vittem, ezért nem tudom teljességgel megítélni.

[ Szerkesztve ]

(#34647) Antonius1978 válasza Aarpok (#34644) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ertem, ezt nem tudtam, viszont a Sniper itt szoba kerult, gondoltam majd egyszer kiprobalom, de akkor folosleges...

Dhampir nem, en nem forditottam, habar egyszer kozosen probaltunk egy szovegbol kisutni, hogy az mi lehet, de ennyi...Viszont megkertem az arat, Erdo cserebe leforditott vagy 2 oldalnyi toltelekdumat a CseKro-bol ;] (hulyulok, azaz hulyeskedek, na...habar az elobbi is elkepzelheto :DDD )

sklopp igen, mar ertem. Hat a sima Enotban egy behajthato valltamaszos AK-val kezdunk (AKMS) az volt a kedvenc fegyverem...teljesen felfejlesztve sima iranyzekkal is olyan fejloveseket lehetett csinalni, hogy csak na...es azt a fegyvert be akartam tenni az alap COP-be, xFreex segitett, es igy jott az otlet a kettonk (befejezetlen) Turul modjahoz.

(#34648) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Üdv!

Örömmel jelentem, hogy kissé megkésve, de Antonius1978 segítségével elkészült a Chernobyl Chronicles ajánlója.Remélem megfelelő lesz :D

[S.T.A.L.K.E.R. - CHERNOBYL CHRONICLES]

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#34649) Dhampir válasza ' Tzs , (#34648) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszi szépen! :R

(#34650) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

Pár tapasztalat a Wind of Time-ról.
Jó tanács, minél több VOG-gránátot szerezzetek, pár erős, támadó lény ellen jól fog jönni. A játék elején Jantaron a zombiknak és egyebeknek köszönhetően begyűjthető némi pénzre váltható készlet és mutáns testrészek.

A játék során igyekeztem minden küldetést következetesen végrehajtani. Ettől függetlenül előfordultak hibák.

- A Katonai raktáraknál még mindig mutatta a PDA az elveszett fegyver helyét, habár megkerült.

- Agropromnál történt meg az első olyan kavarodás, ami később a küldetések elmaradását jelentette. Egyik feladatot kaptam a másik után. Például, amikor a rendellenes mutáns aktivitást kivizsgáltam (vagy amikor a mocsárban felbukkantak az ellenséges figurák?), akkor már nem mutatta Explorer keresését a föld alatt

Ettől függetlenül lementem, összecsaptam a katonákkal is, de később visszatérve a Bárba a teljesített Agropromi küldetésből, már hiába mentem oda Zuluhoz, hogy kalauzoljon el a Radarhoz. Talán jól rémlik, hogy Marikhoz küldött vissza Agropromba. Viszont ott volt egy tűzharc a távolban, és Marikot a társával együtt vérbe fagyva találtam, a kósza maradék útszéli rossz katonáknak köszönhetően.

Ettől kezdve semmi további küldetést nem kaptam, maximum a szerszámok begyűjtését a PDA szerint (a Bárban + a Katonai raktáraknál, amit elvállaltam), no meg az elveszett fegyver helyét mutatta továbbra is.

Saját szakállamra továbbmentem Radarra és a föld alá, majd az O-Tudat laborjáig, viszont szerintem sok más helyszín kimaradt így, amit nem tudok biztosan. Pripjaty is része a játéknak? Például ott nem/sem voltam.

Agroprom előttről van egy saját mentésem, tehát újra neki lehet kezdeni, hátha jobb lesz. Röviden ennyit.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.