Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35901) sklopp válasza Dhampir (#35900) üzenetére


sklopp
őstag

Ebben a mutáns-tobzódásban egy véleményen vagyunk. A patkány szapora állat, node ennyire? Kettő-három kezd üldözni, majd hirtelen egyre több lesz, ha nem futsz elég gyorsan és messzire, öt-tíz mp. alatt véged. Ez már túlzás.

(#35902) rétisün válasza sklopp (#35901) üzenetére


rétisün
veterán

nem csak neked, mindenkinek, aki sokallja a mutánsokat/zombikat.....volt egy poszt Physicist03 'tollából', amiben azt részletezi, mi alapján, és mennyi alpha osztagos spawnolt az enot modban. alighanem ez alapján a megfelelő fájlok módodsításával lehet(ne) csökkenteni a spawnoló mutánsok/zombik számát.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#35903) Sensut válasza Dhampir (#35900) üzenetére


Sensut
őstag

A gyors mutáns és egyéb respawn, és a gyakori kitörések a felgyorsított idő miatt van. Annyira gyorsan telik, hogy látható a falakon, az árnyékokon.

(#35904) lsc


lsc
nagyúr

Nekem most az a gondom hogy lopnom kellene, de a videót megnézve sem jutottam előrébb. Kezdem unni ezt a cuccot.

Az élet kegyetlen .

(#35905) Papa Joe válasza lsc (#35904) üzenetére


Papa Joe
tag

Lopáshoz csak mögé kell settenkedned, egészem annyira, mintha már megkéselnéd. Akkor feldob egy kriksz-krakszos feliratot, amiben benne van az a szó, amit el kell lopnod. Leoikézod, és el is loptad. Janov állomáson van egy olyan, amikor több embert is át kell nézned, hogy melyiknél lehet.

(#35906) Papa Joe


Papa Joe
tag

Vintar nevű technikusnak vannak valahol szerszámok Limanszkban, de nagyon nem találom. Belefutott már valaki?

(#35907) Dhampir válasza rétisün (#35902) üzenetére


Dhampir
félisten

Vajon nemcsak az Enot-ra, hanem erre is jó lenne?

Más megoldás nincs a szabályozásra, például terminálos?

(#35904) lsc

Rá kell érezned az ízére, utána már falni fogod. :D

[ Szerkesztve ]

(#35908) Dhampir válasza rétisün (#35902) üzenetére


Dhampir
félisten

Nem látom itt Janovot, avagy a Szövetség ideje 3-ban más a neve?

(#35909) rétisün válasza Dhampir (#35907) üzenetére


rétisün
veterán

nem tudom, egyáltalán működik-e a dolog, ugye az alpha csapatok nincsenek is benne az alapjátékban. de valahol biztosan meg van adva a játéknak, mikor mennyi szörnyet/mutánst spawnoljon, szóval ezzel talán el lehet indulni kideríteni, mit/hol kellene átírni a kevesebb szörnyhöz.

nem tudom, milyen néven szerepel Janov a fájlok között, én még éppen csak belenéztem a szövetség idejébe, még mindig a hullócsillagot kéne befejeznem.

he belekezde(né)k a szövetség idejébe, 3 mod maradna félbe (secret trails 2 is 'parlagon'), szóval egyelőre a szövetség ideje csak várjon. addig legalább jól kijátszátok, tudtok majd segíteni :P

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#35910) Dhampir válasza rétisün (#35909) üzenetére


Dhampir
félisten

Mindegy, marad a taktikám ugyanaz, lehetőleg minél sebesebben elfutni a szörnyek elől. :D

Persze Limanszkban..., de pszt. :)

(#35911) Timstrike válasza Papa Joe (#35906) üzenetére


Timstrike
tag

Ott lesz abban pincében ahol majd meghal a Szerelő,a polcok mögött.

Dhampir itt a Janov lesz a Jupiter .
Ha megengeded javasolnám,hogy használd a FN 2000 fegyót mert jó pusztító ereje van meg ahol van O-tudatos ügynők ott lesz töltény is hozzá.
Ez a jó gyógyszer a mutánsoknak,nem a rohangálás és útána meg hamar megszomjazól :K

(#35912) Dhampir válasza Timstrike (#35911) üzenetére


Dhampir
félisten

Igen, köszönöm.

Megvan az a puska, ámbátor inkább csak fejlesztettem az optikán és elpakoltam. Illetve a Jupiter üzemben amikor váratlanul letámadtak a zsoldosok és beszorítottak, akkor használgattam. Inkább csak a sörétes(ek) van kézügyben, de azokat is jobbára csak zombik ellen vetettem be.

Itt annyi a mutáns "spawn", hogy akkor meg a fegyvert kell állandóan fejlesztgetni. Röhejes is, amikor a levegőből termelődnek újra, és itt nem a direkt teleportálva érkező szörnyellákra gondolok.

A szomjazás már egy ideje nem zavar, mert jó sok doboz itókát halmoztam fel és kizárólag azt fogyasztom. A valóságban ilyen löttyöt nem innék, de ebben a játékban még nem okozott rosszullétet. :)

Lehet, hogy megmaradok futóbolondnak, mert rövidek a nappalok és borzalmasan hosszúak az éjszakák (szundizni szoktam, ahol lehet).

(#35913) Dhampir


Dhampir
félisten

Szövetség ideje 3

Bнимание! Figyelem!
Csak az olvassa el, aki már végigcsinálta a játékot vagy jócskán előrehaladt benne.

Amikor létrejön a találkozó a Jupiter üzemben, akkor kétféle lehetőség adott...

Az O-tudat támadását fogadni nem sokáig tudtam, így a korábbi mentést kihasználva az Ősz hajjal való találkozást választottam, akinek sajnos korábban oda kellett adni a jó kis teleportot.

Miután elpucoltam a janovi állomás épületéből , ezután a felszerelés java elveszett; a fejlesztett fegyverek, a gázálarc.

Tehát ezt az utat választva előtte érdemes eltenni valahová a cuccokat. Nálam egy lecsupaszított Kalasnyikov maradt.

Később visszaszerezhetőek a holmik? :F

Érdemes inkább a jupiter üzemi ütközetet választani? :F

Nagyon nehéz védekezni ekkora túlerőre "bekonfigurált" támadókkal szemben.

[ Szerkesztve ]

(#35914) Dhampir válasza Dhampir (#35913) üzenetére


Dhampir
félisten

Belekukkantottam a videó 7. részébe és a jupiteri ütközetben a játékosnak már szervó páncélja volt (így kicsit könnyebb volt az O-tudat ellen, a Napfelkelte ruhámat hamar szétlőtték), amit még a Bárban vásárolt a videó 5. részében, ahol 10:06-nál 44.168 RU állt rendelkezésére, de 13:07-re már 110.183 RU lett a vége. Ühüm, telehordta szajréval a banditabázison lévő páncélt.

[ Szerkesztve ]

(#35915) Dhampir válasza Dhampir (#35914) üzenetére


Dhampir
félisten

Eddig a legtöbb pénzem körülbelül 15.000 RU volt, de a részleges, visszafogott fejlesztések miatt az is hamar leapadt.

Mi lehet a tanulság?

Gyűjteni, gyűjteni, lehetőleg minél hamarabb megerősödni a nagy csaták előtt.

[ Szerkesztve ]

(#35916) lsc válasza Papa Joe (#35905) üzenetére


lsc
nagyúr

Köszi, megpróbálom.

Az élet kegyetlen .

(#35917) Timstrike válasza Dhampir (#35915) üzenetére


Timstrike
tag

Lehetőleg minél több pénzt kell gyűjteni mert a javitások meg fejlesztések hamar leszivják a pénzed. Javasolni tudom,hogy a Jupiter üzem közelében levő zsoldosokat minél töbször kell likvidálni(elég jó cuccok vannak náluk) vagy artikat gyűjteni és eladni(persze az olyanokat amelyek nem annyira fontosak és hasznosak).A zsoldos meg a napkelte ruhákat is eladhatod,hogy egy jobb felszerelést tudjál vásárolni a Bárban levő kereskedőtől.

A Jupiteri támadásnál én a testvér mellé álltam és még mielőtt a Sherkán-al való találkozásra indultam minden jó cuccót elraktam mert tudtam(persze azelőtt már egyszer én is megszívtam),hogy mi vár rám.Később meg ugyanott megtaláltam mindent.

(#35918) Papa Joe válasza Dhampir (#35915) üzenetére


Papa Joe
tag

Én is mint Timistrike, az elrejtése mellett döntöttem. A legegyszerűbb szerintem, a Jupiter üzemben keresni egy tárolót. A lépcsőházban legfelül, vagy a legfelső emeletén is találsz. Az elbukott medált is vissza fogod kapni egy későbbi sztorinál.
Nálam is az alábbi minta jött be: futni, zombit vadászni, fejleszteni. Amikor megkaptam az első spéci detektort, már elég pénzem volt a fegyver és a páncél fejlesztéseimre. Onnantól anomália túrás, zsoldosok leszedegetése távolról, mert qrva jól lőnek, és gyorsan kopik a ruha. Szerintem erre az ellenőrző pont a legalkalmasabb, simán be tudod csalogatni a mutánsokat, lehetőleg minél durvábbakat. Ekkora ugrásokkal simán felmész egy tetőre, és eleinte kummantasz. Volt, hogy az ormányosok 4-5 zsoldost hagytak, mire beszálltam. Lassan jutottam előre, de szépen nőtt a tárcám. Fontos, hogy ne egy bázison lévő helyet válasz a cuccaid tárolására, mert azt bukod, ha változik a tulaj. Pl a bandita bázison a páncélszekrény...

[ Szerkesztve ]

(#35919) sklopp válasza Papa Joe (#35918) üzenetére


sklopp
őstag

Én is ott dugtam el minden cuccomat, a megmentésem után szépen fel is szedtem mindent. Egyébként a banditabázist gond nélkül ki is takarítottam, a széfben hagyott cuccaim meg is maradtak. A másik biztos pont a konténer raktár melletti kis hídnál az 5 zsoldos kiiktatása, a cuccaik tuti jövedelemforrást jelentenek. Ahányszor útba esik, mindig biztos pénz.
Más, mikor sikeresen felrobbantunk az X5 laborban és szerencsésen átkerültem a túlvilágra, itt már jött néhány nem igazán tetsző történés. Mondjuk mindenem odalett, a ruhám meg a pénzem megvan (több mint 600 ezer), de hogy egy flaska víz van nálam, sőt már el is fogyott, az gáz. Néhány zombi lő rám, másikak nem törődnek velem. Aki lövöldöz, néhányuk lekéselhetetlen. Akit sikerül lemészárolni a híd környékén, hiába veszem el a cuccaikat, amint kézbe venném valamelyik fegyverüket, eltűnik. Most itt tartok, és ez a rész nem tetszik. Mondjuk nem kedvelem az efféle misztikus dolgokat.

(#35920) Dhampir


Dhampir
félisten

(#35917) Timstrike

Nem mertem bántani az engem folyton szétlövő zsoldosokat, mert esetleges hozzájuk kapcsolódó későbbi küldetésre gondoltam, de akkor eszerint az öldöklés a fejlesztés leggyorsabb módja ebben a modifikációban.

Én is a testvér mellé álltam elsőre, de nagyon hamar megsemmisített a támadó sereg a gyenge öltözetben.

Egyébként, ha az iratok Ősz haj számára történő átadása mellett döntenénk, akkor az események következtében a Cementgyár lesz az új banditabázis.

(#35918) Papa Joe

Nekem a pusztai vasúti váró (?) háta mögötti rejtekhely, egy kapcsolószekrény tetszik (az egyik feladathoz kapcsolódik is). Csak előbb le kell rázni az általában a közelben ólálkodó mutánst. Ezt leszámítva semleges, független helynek számít, ami jól megközelíthető.

[ Szerkesztve ]

(#35921) lsc


lsc
nagyúr

Nos lopáshoz le kell guggolnom, nálam úgy működik.
Akkor azt mondjátok a zsoldosokat lehet nyírni?

Az élet kegyetlen .

(#35922) Laris2 válasza lsc (#35921) üzenetére


Laris2
aktív tag

A zsoldosok törvényt nem ismerő bérgyilkosok, mindenkire lőnek, kivéve a kenyéradó gazdájukra. Ha van elegendő skulód, ne sajnáld őket. És ez így van más módokban is.
A lopáshoz feltűnés nélkül, észrevétlenül kell közel lopóznunk a fószerhez, és ezt guggolva célszerű.

(#35923) Papa Joe válasza lsc (#35921) üzenetére


Papa Joe
tag

Igen, ahogy Laris is jelezte csak adj nekik! :C Egyébként az elején az Ősz hajú erre külön ki is tér, a sajátjainak haja szála sem görbülhet, de a zsoldosok nem érdeklik. Nem figyeltem milyen időközönként, de újra spawolódnak.

(#35924) Dhampir válasza Laris2 (#35922) üzenetére


Dhampir
félisten

Viszont akad olyan mod, amelyben kaját kell vinni nekik és hálásak érte.

(#35921) lsc

Én eleve csak guggolva próbáltam és igen, úgy biztosan működik.

[ Szerkesztve ]

(#35925) Timstrike válasza sklopp (#35919) üzenetére


Timstrike
tag

A robbanás után a Stern világában csöppensz(hála a Mária által beadott gyógyszernek) és csak a Halál Pengéjével tudsz ölni.Semmilyen másik fegyver nem hasznos,csak terheli a leltárodat.A Stern világában szigorúan csak arra figyelj amit mondanak azok a karakterek amelyek szóban állnak veled.Itt úgyanis olyan karakterekkel fogsz találkozni akik már meghaltak. A robbanáskor meglévő cuccokat majd mikor kikerülsz ebből a párhúzamos világból fogod majd (teljesen) visszakapni Máriának egy ládájából.

(#35924) Dhampir ott is ellenségek csak éhesek és ezért állnak szóban.

(#35921) lsc sőt még néha mélyguggolásban is,mert csak így működik.

[ Szerkesztve ]

(#35926) Dhampir válasza Timstrike (#35925) üzenetére


Dhampir
félisten

Tudom, hogy ellenségek, csak itt egy kicsit túlontúl is azok.
Persze, ha a fejlesztést kimondottan erre kihegyezve főként a hentelés szolgálja, akkor ezt tudomásul kell venni. A modifikáció készítői talán élvezik a sok háborúzást és a csata elkerülhetetlen akkor, ha nem egy szál gatyában akar maradni a főhős. Ámbátor így a zsákmány is könnyebben összejöhet.

Esetleg még több képződmény begyűjtésének lehetőségével, egyéb kereskedelmi megoldásokkal még lehetett volna taktikázni, de ha "Palpatine szenátor" (Ősz haj) a fő gonosz, akkor ne várjunk mást, mint az ármánykodást és a kíméletlen lecsapást.

------------------

Így van, mély guggolásban. Aki például a Thief-en nevelkedett, annak ez a lopakodás nem lesz újdonság. :)

[ Szerkesztve ]

(#35927) Dhampir


Dhampir
félisten

Sikerült 95.000 Rubelt összegyűjteni. Néha akadnak ritka képződmények a zombik kelléktárában is. Ezek megdobták a bugyelláris tartalmát.

Akadnak olyan bugok, mint amikor ráküldtem a mutánsokat a Volhov rakétatelepre és miközben kimentek a zsoldosok vadászni, közben elfoglaltam a harci állást a rakétatelepen.

A kerítésnél leszedett zsoldosok mind eltűntek, egy kivételével.

Ugyanott a Volhovon amikor lementem az alagsorba, onnan harcolva már nem tűnt el az ellenfél.

[ Szerkesztve ]

(#35928) Sensut válasza Laris2 (#35922) üzenetére


Sensut
őstag

Annyira azért nem gonoszak, ne felejtsük el, hogy ebben a modban bandita vagy, aki mindenki ellensége, még ha be is nyalsz mindenkinek. Pld. az Anomaly/COC modban egész korrektül ki van hozva a zsoldosok pozíciója és semmivel se agresszívebbek a Szolgálatnál vagy a Szabadságnál, csak tartják magukat a szerződésekhez. De ha ott is banditaként kóborolsz, vagy ellenük teszel, mindegyik szó nélkül lelő.

(#35929) Papa Joe válasza Dhampir (#35927) üzenetére


Papa Joe
tag

Nekem is az tűnt fel, hogy ha messzebbről szedtem le, akkor eltűnt a teste mire odaértem. Talán a játék ezzel díjazza a közelharcot? :F
De az is igaz, hogy a nem általam kiiktatott ellenek hamar elpárolognak.
Ponte tegnap este volt, hogy a Parkoló és a Vonat között rendszeresen spawnolódó burerek küzdöttek a vadkanokkal, majd megjelent egy kiméra is. A hídról besegítettem a küzdelembe, majd a végén a kiméra kiszúrt, elértem az ellenőrző pontot, ugrás a tetőre. A kimera mindenkit szétszedett, felugrani hozzám nem tudott, de mire leszedtem a tetőről, az összes test eltűnt. Szóval maradt néhány használhatatlan fegyver félig üres tárakkal...
A Szenvedélyek viharában c film ugrott be, amikor az öreg indián Egy Döfés mondja, hogy "..mennyire szerettem volna a skalpjukat, de nem én öltem meg őket..."

(#35930) Timstrike válasza Sensut (#35928) üzenetére


Timstrike
tag

Egyetértek,hogy semmivel sem gonoszabbak csak jobb a felszerelésük.Pripyatban még a Szabad Stalkerek is megtámadnak ha kiszúrnak/észrevesznek valahol.Erre még figyelmeztetnek a Szövetség emberei is,mielőtt Pripyatban érnél,hogy ott csak banditaként fognak ismerni és ellenségként minden frakció.

(#35931) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Érdekes dolgokat írtok, nálam nem volt semmi ilyen a végigjátszás során (testeltűnés stb.). Viszont csak trollkodtam kicsit. A csajok elkísérése Garikhoz küldetésnél szépen elvittem őket egy körre :D Felszereltem őket Gaussal, Továbbfejlesztett Géppuskával és irány a Túdosok bunkere :) Akkora harc kerekedett hirtelen, de a csajok szépen leszedtek mindenkit a hídról :O A mutánsok ellen is jól bevethetőek, próbáltam Janovhoz is vinni őket, de az semmiképp nem jó, agyonlövik őket így bukta a küldetést.
Érdemes kipróbálni, egy délutánt elszórakoztam ilyenekkel :D
(Limanszkban amikor jönnak az Alfa-bio-k gyorsan a katonáknak is adtam egy Barrett M98B-t, így mindjárt könnyebben hullott a férgese :D )

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35932) Dhampir válasza Timstrike (#35930) üzenetére


Dhampir
félisten

Akkor Pripjatyban könnyű lesz meggazdagodni vagy legatyásodni.

(#35933) Sensut válasza Dhampir (#35932) üzenetére


Sensut
őstag

Mikor először érsz Pripjátyba, a város tele lesz elit ügynökökkel, s ha ki is nyírod őket, gyorsan újratermelődnek, úgyhogy egyelőre nincs értelme velük foglalkozni ilyen szempontból, viszont sok a szajré náluk. Mikor elhagyod a várost Jupiter felé, kapsz egy csomó megbízást különféle vezetőktől, hogy takaríts ki bizonyos épületeket nekik. Na ekkor érdemes harcba szállni ellenük, mert többé nem telepednek vissza.
Ja, és még valami: mikor kiürítesz egy ilyen objektumot, a köszönet-jutalom üzenet csak percek múlva érkezik, úgy vettem észre, hogy csak miután egy bizonyos távolságon kívül kerülsz az illető objektumtól.

[ Szerkesztve ]

(#35934) Dhampir válasza Papa Joe (#35929) üzenetére


Dhampir
félisten

Messze-messze a Vörös erdőn túl éldegél egy sztalker, aki indiánnak hiszi magát és kizárólag anomáliákban edzett ágakból eszkábált íjával éldegél a Zónában. Hozzászokott a sugárzó bogyók elfogyasztásához és bő termés esetén mindig van nála egy tarisznyával, ezért a vele összeakadók el is nevezték Bogyós Tollnak.

Legnagyobb bánata, hogy nehéz hozzájutnia kovászos uborkához, pedig cserébe akár a csak egyik lábán megmaradt, fél pár rojtos mokaszinját is odaadná érte.

Nagyon bölcs ember, aki egy csapásra gazdag ember lehetne, ám ő mégsem árulja el a legritkább és legcsodálatosabb képződmény helyének a titkát. Szerinte az értéke túlmutat a világ összes árfolyamán, hiába versengenének érte tőzsdecápák, mogulok, rafinált tolvajok, erőszakos rablók.

Amikor létrehozták a Zóna sztalkerjainak összefogása mozgalmat, ő inkább az erdőkerülést választotta, nem volt kedve dörzsölt titkárok és kétszínű talpnyalók szerepét magára öltenie.

Ő maga a végtelen Zóna szabadságának megtestesítője.

[ Szerkesztve ]

(#35935) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Tesztelném ezt a map-ot. Ha kész lesz, be lehet tenni valahogy a játékba? [Cursed Village]

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35936) Timstrike


Timstrike
tag

Végre működik a Multiplayer Extension: "Defense" a Call of Pripyat | Patch: 1.6.02 -höz.
Video

(#35937) Laris2 válasza Timstrike (#35930) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem arról volt szó, hogy gonoszak, hanem arról, hogy ők abból élnek, hogy bevállalnak minden kétes munkát, főleg negatív csoportokhoz csapódva, és inkább lőnek mint kérdeznek. Persze némelyik módban rövid időre vannak kivételek is.

(#35938) sklopp válasza Timstrike (#35925) üzenetére


sklopp
őstag

Kösz, már megtörtént. Nem tudom, csak nekem volt olyan balszerencsém az építkezési gyilkolászásnál, ha meghaltam és visszatöltöttem volna gyorsmentést, olyan szinten kiakasztotta a gépet, hogy csak hard resettel tudtam újraéleszteni. Ez mondjuk öt-hat alkalommal megtörtént, mire sikerült elhalálozás nélkül ezt a feladatot megcsinálni. Meg tudom érteni a szétvert gamer gépek tulajdonosait. :O

(#35939) Papa Joe válasza Dhampir (#35934) üzenetére


Papa Joe
tag

A legkisebb túlzás nélkül mondhatom, hogy meghatottak soraid! :C
Először sírva nevettem, majd megtörölgettem a szemeim, pihentem egy kicsit, aztán újra elolvastam, és ismét bekönnyeztem rajta vihogva! Respect! :R :R :R
Sklopp Nálam egy alkalommal csinálta, de az építkezés másik felén, amikor fel kellett robbantani az O-tudat teleportját az antennánál. Lekopogom, eddig csak egyszer.

[ Szerkesztve ]

(#35940) Papa Joe válasza ' Tzs , (#35935) üzenetére


Papa Joe
tag

Ezt nem értem pontosan. Az utazás - 20 évvel utánna játszódik, minden frakció elhagyta a zónát. Akkor ez egy teljes mód, ami készülget, és ez egy pálya ami elvileg benne lesz?
De nem vagyok igazán jó angolból, lehet félreértettem valamit?

[ Szerkesztve ]

(#35941) Dhampir válasza Papa Joe (#35939) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm, örülök, hogy vidám pillanatokat szerezhettem. :R

(#35942) Sensut válasza Papa Joe (#35940) üzenetére


Sensut
őstag

Azt mondja, hogy a Cursed Village egy teljesen új sztori, ami 20 évvel a COP történései után játszódik, amikor már a klánok elhagyták a Zónát és az ott maradottak új szörnyekkel, új környezettel és új kihívásokkal kell szembe nézzenek. Új pályák lesznek benne (gondolom az alapjátékokból valók) és egy vadonatúj pálya is bemutatkozik, az Elátkozott Falu. Ahogy én látom, az egy lepusztult falu lesz a már meglevő pályák épületeiből összerakva. Tehát egy teljes, több pályás mod lesz egy új pályával bővítve, de még semmi kézzel fogható nincs belőle.

(#35943) ' Tzs , válasza Sensut (#35942) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Köszi, hogy megnézted! Ennél jobb leírás nem is kell :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35944) X2N


X2N
senior tag

A Szövetség ideje 3-ban hogy lehet kizsebelni a bandiktákat? Még az elején vagyok.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#35945) Dhampir válasza X2N (#35944) üzenetére


Dhampir
félisten

Mély guggolásban a hátuk mögül, akárcsak az O tudat embereit.

(#35946) shield válasza Sensut (#35868) üzenetére


shield
Topikgazda

"Nem is csodálkozom, hogy ennyire hülyék a zsoldosok ha egész nap azt az egy Scootert hallgatják :D Az a zene úgy hiányzott onnan, mint malacról a rövidnadrág. Azt hiszem meg is keresem a csomagban és kicserélem valami Stalkeresebbre a hangfájlt."

Amikor ezt olvastam, azután találtam ezt a videót. Szerintem nagyon jó a zenéje, még menne a Stalkerbe is. A videó sem rossz.
["ЛЮБЭ" Комбат] Csak le kell szedni róla a hangot és átkonvertálni.

Közben meg lett a hang: [_ЛЮБЭ_ Комбат (128kbit_AAC).m4a]
Elég ezt csak át konvertálni .ogg-ba vagy ezt is át kell tolni valamilyen programon?

A Lost Alpha Configurator fáljához készítettem múltkor jpg-t, amit a készítők nem csináltak meg, de az én jpg-met nem fogadta el. Azért gondolom, hogy kell valamilyen progi, mint az ogf fájlokhoz.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#35947) X2N válasza Dhampir (#35945) üzenetére


X2N
senior tag

Ezt én is gondoltam de csak beszélgetni tudok velük F-el.

Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

(#35948) Laris2 válasza X2N (#35947) üzenetére


Laris2
aktív tag

Elvégezted a lopásképző tanfolyamot? mert ha nem, még nem tudsz lopni.

(#35949) Papa Joe válasza shield (#35946) üzenetére


Papa Joe
tag

Ez, sokkal stílszerűbb, mint a scooter. A többi állomáson, ezerszer jobb zene volt, azokat nem is kapcsoltam ki. A Szövetség bázisán Ivánnál kifejezetten tetszettek a dalok. Tudom, nem vagyunk egyformák, de már akkor is rüheltem a Hyper-hyper csávókat, amikor először volt divat.

(#35950) Papa Joe válasza Sensut (#35942) üzenetére


Papa Joe
tag

Köszönöm! :)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.