Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14
LOGOUT.hu
Hozzászólások
' Tzs ,
senior tag
Áhám, értem. Ha ezt kihagyom az kihatással van valamire?
Most épp Vintar-t kísértem a cementgyárhoz, hogy bevegyük a csapatba.
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
shield
Topikgazda
"Végül is kicsomagoltam, megkerestem a feltett orosz billentyűzettel, át is írtam magyarra, de nem indult a játék, mert vissza is kellett volna csomagolni. Na ez nem megy."
Az átírt fájlt is berakod a gamedata mappába a helyes elérési útvonalon, mint pl. a fordításod fájljait, akkor jónak kell lennie. Nem kell visszacsomagolni, a gamedata mappába levő fájlokat részesíti előnyben a játék.
Ha egy fájlt több .db fájlban is megtalálod, akkor a nagyobb értékű a mérvadó. Pl. .db1 és .db5, akkor a .db5-ös beli a mérvadó.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
Timstrike
tag
Nem hiszem,hogy befolyásolná a játékmenetet.Tudomásom szerint ez a műtárgy csak a testben való folyadék vesztést szabályozza/csökkenti csak.
Laris2
aktív tag
Köszi az infót, majd egyszer kipróbálom főleg hogy vannak ilyen orosz szövegek az AMK ST2-ben is., bár már nem tervezek fordításokat.
Timstrike a játékban több feladatnak van alternatív lehetősége, sőt ha nem tetszenek a lehetőségek, választhatsz egészen más feladatot. Ez esetben a neked szánt feladatot elvégeztetik a saját embereikkel. Ezt nem véletlenül írom, mivel ezek alapján dönti, el a játék melyik főszálon haladj tovább. És van olyan helyzet, amikor sokáig nem jutsz vízhez, Ráadásul olyan helyzetbe kerülsz ahol a sok választék közül el kell döntened, mik a legfontosabb dolgok az életben maradáshoz és ugye víz nélkül.....Egyébként amit írtál az igaz , hogy csökkenti a folyadék vesztést, tehát kevesebb vízre van szükségünk.
' Tzs ,
senior tag
Ja észrevettem, már bőven pirosban voltam, volt is stressz, hogy elérek-e egy helyszínt vagy nem. De megoldottam Amúgy ha sokáig piros akkor előbb utóbb eldobod a kanalat?
A másik érdekes, hogy eleinte vissza akartam állítani a nagy ugrást és a túl gyors futást, de most már jó is, hogy valaki beállította, sokszor segített márt mind a 2. Vagy alapból is ilyen a mod?
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
Laris2
aktív tag
Alapból sokkal reálisabb. Cseréld ki az actort.LTX fájlt az eredetire, vagy ne a kezdő fokozatot használd. Csak véletlenül maradt benne a magyarításban ez a lebutított változat. Érdekelne mikor tudatosul nálad, vagy másoknál az a kis játék beharangozó, amit írtam róla, a másik topikban. (a játék végigjátszása után, ilyen érdeklődés felkeltő gondolatok fogalmazódtak nálam) Megmutattam az asszonynak, figyelmesen elolvasta, és azt mondta "mi ez, mit keres benne a Háború és béke. Pár részlet megmutatása után, az volt a véleménye, ezt neki is végig kell játszani. Persze nem azt a részletet mutattam , amikor a hóhér pengéjével rendet kell vágni a halottak között a másvilágon.
' Tzs ,
senior tag
Az eredeti actor.ltx merre található? Na átállítom nehezebbre akkor Megszoktam már, hogy az orosz modok mindig durván erősre vannak állítva (Az RtCW-ben és a HL2-ben is vannak ilyenek), ezért inkább az alappal kezdtem
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
' Tzs ,
senior tag
Na hát ez eddig nagyon tetszett! A fejtörőkben van olyan amire nem jöttem volna rá a korábban linkelt videó nélkül. A hóhér pengéje mire meglett...utáltam azt a részt és az X-5 sem volt a kedvencem .
Most pedig jöjjön a szabad játék, varrjuk el a szálakat...
Az eredeti actor-ra szükségem lesz mert újra neki akarok esni majd, de ezúttal nehezebben, nem mindenkit lefutva és átugorva. Ha már átugrás. Én nem a helikopter lelövést választottam, amikor kellett, hanem az aknás feladatot. Akkor amikor megérkeztem oda akkorákat ugrott a karakter hogy a fák tetejéről lőttem mindenkit. Ezt más is tapasztalta már?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
xFreex
aktív tag
gamedata\configs\creatures
a fájlban a jump_speed sort keresd és az értékét csökkentsd. Az eredeti értékre már sajnos nem emlékszem.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
Timstrike
tag
Tzs itt van az eredeti actor ltx [link]
Ez a Serega/repack eredeti gamedata mappából van.
' Tzs ,
senior tag
xFreex: oké, köszi!
Timstrike: köszi neked is!
SPOILER: Szabad játék: nem ugrik be melyik küldetésnél ki adja de a Limanszk hídnál lévő zsákba rejtett ku jól kinéző távcsöves puskát nem szabad felvenni! Rá se szabad húzni az egeret, mert azonnal kifagy a játék, ha fel is veszed akkor meg a zsákból nem lehet kivenni, minden alkalommal kilép a játék ha meg akarod nézni a tulajdonságait. Nagy kár, szívesen bevetettem volna az Ügynökök ellen Vagy van erre megoldás? Ha nincs akkor aki Limanszkban rejtekhely koordinátát akar adni fizetségként, inkább a pénzt kérjétek helyette.
SPOILER VÉGE
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
' Tzs ,
senior tag
' Tzs ,
senior tag
Érdekes a srácnál nem fagy ki a játék: [link]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
Sensut
őstag
Szövetség Ideje 3: feltettem végre a magyarítást és megy rendesen, köszi! Vannak benne elmaradt szövegek pld. lopáskor az üzenetpanelen, de sokat nem szoroz. Viszont a patkány azonosításánál jól elakadtam. Azt mondja, hogy a "testvérek" között van egy áruló. Kik azok a "testvérek" és hogy ellenőrizni a hátizsákjaikat? Végignéztem mindegyiket a bázison, de semmi A bunkernél se semmi.
Sensut
őstag
Megvan, megnéztem videón. Az zavart meg, hogy "ellenőrizni a hátizsákjaikat", holott nem mindegyiknek van hátizsákja. Inkább a zsebeiket
Laris2
aktív tag
Ott ül a garázsban az akna végén, szemben a szerelővel. Guggolva mögé osonsz., és elveheted tőle a jegyzetet. Később nem szükséges megölni, elég megsebesíteni. Ezek az elmaradt szövegek, csak pár helyen vannak, még lesz az átjáróknál, de nem fog ez gondot okozni.
[ Szerkesztve ]
SaGa59
őstag
A hosszú logból ennyi a lényeg:
[error]Expression : npos != comma3_pos
[error]Function : CUILines::GetColorFromText
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UILines.cpp
[error]Line : 490
[error]Description : CUISubLine::GetColorFromText -- can't find third comma
A fegyver leíró fájlja szintaxhibás. Meg kell keresni és javítani. Valami színleíró sorban (bár ez nem biztos) a harmadik kettőspont hiányzik. A fegyver nevéből talán ki lehet következtetni a fájl nevét, amiben a hiba van.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
' Tzs ,
senior tag
SaGa: köszi, hogy ránéztél! Sajnos én ezt nem tudom kijavítani
Nem tudom ki hogy lesz vele, de sokszor nem feltétlenül baj, hogy benne maradt a trükkös actor.ltx. A Freeplay-ben sokszor jól jön a gyors futás, főleg, hogy nincs teleport, nagy távokat gyorsabban lehet megtenni. Az sem véletlen, hogy az idő is igen gyorsan telik ugye?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
Sensut
őstag
A Szövetség Ideje 3 fordításával csak annyi a baj, hogy nem lehet megtalálni Én is a SOC fórumon bukkantam rá egy hozzászólásban (holott nem is SOC mod), és ma már ketten is érdeklődtek nálam, hogy hol lehet elérni. Ezért belinkelem ide, ha már a topikgazdák nem hajlandóak erre
A teléjes játék orosz nyelven: [link]
Laris2 magyarítása: [link]
Sensut
őstag
Én simán startból beállítottam a futást gyorsabbra, mert már nincs türelmem számlálgatni a bokrokat ugyanazokon a pályákon ki tudja már hányadára a modok során Az optimális sebesség valahogy így néz ki:
run_coef = 2.1
sprint_koef = 2.6
run_back_coef = 1.8
walk_back_coef = 0.8
Plusz megnöveltem a súlyt is kicsit, mert vannak cuccok, amik kelleni fognak és jó ha kéznél vannak mindig, valamint módosítottam a billegést, hogy egyáltalán ne tipegjek úgy akár a Donald kacsa. Ehhez viszont kell az alap COP effectors.ltx fájlja és benne:
[bobbing_effector]
run_amplitude = 0.0
walk_amplitude = 0.0
limp_amplitude = 0.0
run_speed = 10.0
walk_speed = 7.0
limp_speed = 6.0
Ja, és a célkereszt is elég nagy és ronda, ezt a system.ltx-ben lehet csinosítani pld. ilyenre:
[hud_cursor]
cross_length = 0.006
min_radius = 0.001
max_radius = 0.02
radius_lerp_speed = 0.01
cross_color = 0.7,0.7,0.7,1.0
disp_scale = 0.008
Ennyi belefér és nem zavar semmit a játékban.
Okapi
csendes tag
HAli.
A Szövetség Ideje 3. játszom. Nagyon jól megy, remek hozzá a magyarítás is - a linkért - az lenne a kérdésem, hogy a mutánsoknál nálatok sincs semmi ???
Felkínálja a lehetőséget, hogy vizsgáljam át a holtestet, de semmi, Az ablak sem nyílik meg mint álltalában. Már több fajtát megöltem,de még 1 testrészt sem tudtam összeszedni...
Lehet, hogy ebben a módban nem is szerepelnek mutáns testrészek ??
Sensut
őstag
Nálam se csinál semmit a mutánsokkal, csak mintha belerúgna a tetembe Egyelőre, de lehet hogy így is marad.
' Tzs ,
senior tag
Sensut: köszi! Ki fogom próbálni ha végzek a Freeplay-el és elölről kezdem. A billegés nekem se kell.
Én se találkoztam mutáns testrészekkel, viszont az Alfa-biókból kevés van szerintem itt, a 2. részben jóval többre emlékszem.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
Köszönöm szépen én is!
(#35770) Sensut
A mutánsok futását is hasonló sebességűre kellene állítani és már indulhatna is a móka:
Sensut
őstag
Jó szívvel Így utólag még valamit kellett segítsek, mivel ez a mod nem áll másból mint fuss ide, fuss oda egy-egy kérdés/válasz miatt. Az előző rész sem volt kismiska a küldözgetés terén, de ez aztán mindenen túltesz és kezd az agyamra menni a sok járkálás. Ezért kivettem a fáradást is, hogy legalább egyfolytában tudjak sprintelni. Remélem ez nem fogja befolyásolni a játékmenetet, de hát ez a sok futkosás nem munka! Az actor.ltx-ben kell átírni ilyenre:
jump_power = 0.00000001
jump_weight_power = 0.00000005
stand_power = -0.5
walk_power = 0.00000002
walk_weight_power = 0.00000001
Így fáradás nélkül lehet száguldani és haladni, ha már ez a sorsunk
Laris2
aktív tag
Igen, egy idő után unalmassá válik a stalker is. Megértem shield hozzáállását is. Nekem is csak kicsin múlott, hogy nem fejezem be a fordítást. Limanszkban volt egy feladat, aminek a megoldására ezt kaptam a fordítótól: "építkezésnél a vasszörny segít." Három napom ráment erre, a feladatra, még az antennára is felmásztam mire megoldottam. Egyébként rengeteg segítséget írtam a játékba.
Lenne tőled egy OGSE-s kérdésem. A halott városban megtaláltad a pálinka főzőt? és ha igen, hol? A fordítás alapján ott kell lenni valamelyik pincében.
Timstrike
tag
Laris2
aktív tag
Vicces, de ennek van előzménye is, és ezért nem lehetett kihagyni. Klafa így mutatta be Lénát.
Sensut
őstag
Nem emlékszem pálinkafőzőre. Valami rémlik, hogy kutattam utána, de olyan rég volt, hogy nem ugrik be mi lett a vége. Valószínű, hogy én se találtam meg.
Dehogy unalmas. Köszönjük szépen a fáradozásodat!
Extra "Stalkeram" non est vita, si est vita, non est ita. (majd egy latinos kijavítja)
A Stalkeren kívül nincs élet, ha van élet, nem olyan.
[ Szerkesztve ]
Sensut
őstag
Szövetség Ideje 3. Most esett le basszus, amint Limanszkba értem! Ezek engem azzal a faszival kevernek, aki az előző részben volt(am). Vagy tévedek? Így már kezd érdekes lenni.
sklopp
őstag
Üdv!
Szintén Szövetség Ideje 3. Most van olyan érzésem, előkeresem a kisbaltát. Elkövettem azt a hibát, két napja nem mentettem, csak gyorsmentéssel. Sikeresen belefutottam Jupiter környékén az Öngyilkosság anomáliába, így aztán két napi játék odalett. Van más megoldás mint két nappal korábbi mentés betöltése, vagy kisbalta? Mellesleg ez egy elég aljas ötlet volt a készítőktől, de hát ezért kéne a gyakori mentés.
Laris2
aktív tag
Nem figyeltem meg, van-e benne autosave, ha igen ez megoldás. Bemehetsz később jó cuccokért, megfelelő öltözetben, abba az anomáliába. Ha zavar a sűrű kitörés, és a savas eső, lehet rajta módosítani a beállításoknál.
Találkoztál már ezzel? Ez már van olyan szívós, mint SaGa fordította egyik könyvében. Egyszer belelőttem vagy hatszáz géppuska lőszert, de semmi. Legfeljebb lassabban szaladt a lőszer súlya miatt. Ki lehet lőni, ha találsz nyílpuskát, ne add el. azzal el lehet intézni, bár Fantom segítsége is kell hozzá.
' Tzs ,
senior tag
Sensut: igen a Freeplay-ben kifejezetten idegesít, hogy nincs teleport és most lett elegem amikor Winchesterrel beszélgetek a Katonai Raktárakon egy Pripyat-i feladatról...és fuss végig 2 másik pályát mire odaérsz, a szivatás pedig az, hogy nincs marker, találj oda ahova kell ahogy tudsz Hamarosan kipróbálom a beállításaidat
"Ezek engem azzal a faszival kevernek, aki az előző részben volt(am). Vagy tévedek? Így már kezd érdekes lenni."
Igazán csak ezután lesz érdekes . Nekem nagyon bejött a sztorija ennek a modnak!
Timstrike: a humoros fordítás nekem is bejön, jót röhögtem egy két dialóguson
sklopp: Nagy sz*pás az az anomália 2-3x én is belementem a kezdetekkor. Ha akarod elküldöm a mentéseimet, hátha fel tudod használni őket valamire. Bár a mentésnevekben van káromkodás is, remélem nem zavar majd
Laris2: ritka nagy ge*i ez a szörny! Én megoldottam hamar a kérdést ! SPOILER: A Maria-tól kapott ágyúval seperc alatt kinyírtam Ku jó az az ágyú, kér, hogy nem előbb kapjuk meg SPOILER
Amúgy lehet az újrajátszásnál mégse rakom vissza az eredeti actor-t...túl sok a futkosás, a játékidő megnövelésére oké, de amúgy idegesítő inkább. Viszont az idő gyorsabb múlását is át állítottátok? Kicsit sokallom a kitörést meg a pszi-viharokat, gyakran jönnek.
Még valami..röhögök, de idegesít is, hogy miért van az, hogy az összes ilyen szart, vihart, kitörést, savas esőt csak én szívom meg? Amíg ezek vannak én bújjak el, de a Kimera nyugodt szívvel ugrándozik a rádióaktív esőben, az összes katona sétálgat vagy cigizik a tábortűz mellett, közben az egész felszín felperzselődik mellettük
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
Sensut
őstag
sklopp
őstag
Sajnos két nappal korábbi Autosave-em van csak. Ezzel már összefutottam vagy kétszer is. Az M203 gránátvető kiválóan öli, ha sikerül jól eltalálni, egyetlen gránát is elintézi. Kézifegyverrel napokig lehet lőni, semmi nem végzi ki. Utálom ezeket a mindenhol felbukkanó teleportereket.
' Tzs ,: kösz a felajánlást, megcsinálom újra az elvesztett játékot, legalább tovább tart.
FeketePok
tag
Sziasztok ,
letoltottem a Szovetseg ideje 3 repackot de amikor probalom elinditani a setup.exe -t egy ilyen hibauzenetet kapok :"The filename,directory name,or volume label syntax is incorrect"" probaltam futtatni adminkent is ,probaltam win 7-en es win 10-en ugyanaz a hiba jott elo,
tudna valaki segiteni? Elore is koszonom.
egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je
rétisün
veterán
nevezd át a mappát/fájlt/akármit, hogy ne legyen benne cirill (krikszkraksz) karakter.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
FeketePok
tag
Koszi a segitseget Suni atnevezve a mappat mukodott
egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je
Timstrike
tag
Egy nagyon bosszantó beállítás szerkesztésére keresek megoldást.
Általánosan minden Stalker játékban megjelenik az a jelenség,hogy egy gyengén páncélozott
NPC-t nem lehet egykönnyen megölni (főleg gyengébb fegyverrel),de viszont egy NPC (akár zombi is) 400-500 méteren belül akár egy shotgunnal,PM-el stb halálos sebeket ejthet a saját karakteren 1-2 lövéssel.
Tudna valaki olyan beállítási szerkesztést ajánlani,hogy ezt egyensulyózni lehessen?
Azt tudom,hogy a saját fegyver tűz errőségét lehet növelni de az nem igazán jó,mert akkor az ellenségnél található ugyanolyan fegyvernek ugyanaz a beállítása lesz.A különbség csak annyi volna,hogy Ő meg tudna ölni egy-két lövéssel én meg őt nagyon nehezen, legalább egy tárat kellene bele pumpájak.
P.S. Tudom,hogy a fejlövés halálos és ezt kellene használni de sajnos ez nem mindig jön össze.
Papa Joe
tag
Na ez engem is érdekelne!
Már visszavettem a leggyengébb fokozatra. Tegnap este a kotrógép tetején kutakodtam, amikor a vízpart mellé a szokásos helyre bedobott 3 zombit. Mire odafordultam, és az elsőt leszedtem, a mögötte álló egy azaz 1db lövéssel fejbe lőtt...
Az asszony benyitott a szobába, és megkérdezte, hogy miért ordibálom azt, hogy "MIVAAAAAN????" Állítólag az alsó szinten is tisztán hallotta.
Szóval, ha valaki tud rá megoldást, azon kívül, hogy javítsam a szem-kéz koordinációmat, kérem ne tartsa magában.
Sensut
őstag
Az a helyzet, hogy első sorban a fegyverek paraméterei vannak megnövelve. Pld. az AK 74 eredeti ütőereje (hit power) 0.31 és a modban ez 0.71-re van növelve, ami bármit a földhöz ver. A lőtávolsága eredetileg 200 de a modban ez 1150!!! és ugyanígy a pontosság stb. És talán a látótávolságok is módosítva lettek, de ezt nem hiszem. Hát ettől szednek le egyből vele, de te is ugyanúgy ezt az előnyt megkapod... szóval ezt visszaforgatva a te fegyvered hatékonysága is csökken. Örvendtem is, mert egy-két söréttel egy mutánst ki lehet végezni, nem kell tárakat ereszteni bele. A fejlövés meg abszolúte működik, csak fel kell fejleszteni a fegyverek pontosságát minél előbb. Vissza lehet őket állítani az eredeti paraméterekre de én inkább akkor egy jól meghamisított ruhára voksolnék, aminek a golyóálló és egyéb paramétereit felvered és azt viseled. De egy képződményt is be lehet állítani védelemre és azt viseled az öveden állandóan. Pepecs munka, de ki lehet kísérletezni.
Jobb szigetelést az ajtóra.
Sensut
őstag
A Szövetség 3-ban elértem a hibás fegyvert a limanszki hídnál a rejtekhelyen, belenéznék a fájlba ha tudnám mi a fegyver neve, de nem adja ki a nevét, előtte már kidob. Ha valaki tudja mi a neve, szóljon...
Laris2
aktív tag
Megtalálod a gamedata/configs/weapons/w_m98b.LTX fájlban.
Illetve a text/hun/st_items_weapons LTX fájlban Barret M98B néven.
[ Szerkesztve ]
Laris2
aktív tag
Nem írom biztosra, de szerintem a fegyver tulajdonságainak megjelenítésénél lehet valami karakter elírás, akár egy kimaradt karakter, de egy szóköz is okozhatja.
' Tzs ,
senior tag
Ja, erről írtam korábban és még képet is linkeltem róla a nevével
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
Sensut
őstag
Barret M98B: kész van. Hiányzott egy vessző a leírásban. Itt a javított fájl, a configs/text/hun mappában kell kicserélni az eredetit és lehet használni a fegyvert: [link]
lsc
nagyúr
Ez a szövetség 3 fent van máshol is? Mawarebytesnek nem tetszik, nem enged letölteni az orosz oldalról.
Az élet kegyetlen .
Téma tudnivalók
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!