Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35751) ' Tzs , válasza Timstrike (#35750) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Áhám, értem. Ha ezt kihagyom az kihatással van valamire?
Most épp Vintar-t kísértem a cementgyárhoz, hogy bevegyük a csapatba.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35752) shield válasza Laris2 (#35744) üzenetére


shield
Topikgazda

"Végül is kicsomagoltam, megkerestem a feltett orosz billentyűzettel, át is írtam magyarra, de nem indult a játék, mert vissza is kellett volna csomagolni. Na ez nem megy."

Az átírt fájlt is berakod a gamedata mappába a helyes elérési útvonalon, mint pl. a fordításod fájljait, akkor jónak kell lennie. Nem kell visszacsomagolni, a gamedata mappába levő fájlokat részesíti előnyben a játék.

Ha egy fájlt több .db fájlban is megtalálod, akkor a nagyobb értékű a mérvadó. Pl. .db1 és .db5, akkor a .db5-ös beli a mérvadó.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#35753) Timstrike válasza ' Tzs , (#35751) üzenetére


Timstrike
tag

Nem hiszem,hogy befolyásolná a játékmenetet.Tudomásom szerint ez a műtárgy csak a testben való folyadék vesztést szabályozza/csökkenti csak. :F

(#35754) Laris2 válasza shield (#35752) üzenetére


Laris2
aktív tag

Köszi az infót, majd egyszer kipróbálom főleg hogy vannak ilyen orosz szövegek az AMK ST2-ben is., bár már nem tervezek fordításokat.
Timstrike a játékban több feladatnak van alternatív lehetősége, sőt ha nem tetszenek a lehetőségek, választhatsz egészen más feladatot. Ez esetben a neked szánt feladatot elvégeztetik a saját embereikkel. Ezt nem véletlenül írom, mivel ezek alapján dönti, el a játék melyik főszálon haladj tovább. És van olyan helyzet, amikor sokáig nem jutsz vízhez, Ráadásul olyan helyzetbe kerülsz ahol a sok választék közül el kell döntened, mik a legfontosabb dolgok az életben maradáshoz és ugye víz nélkül.....Egyébként amit írtál az igaz , hogy csökkenti a folyadék vesztést, tehát kevesebb vízre van szükségünk.

(#35755) ' Tzs , válasza Laris2 (#35754) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ja észrevettem, már bőven pirosban voltam, volt is stressz, hogy elérek-e egy helyszínt vagy nem. De megoldottam :D Amúgy ha sokáig piros akkor előbb utóbb eldobod a kanalat?
A másik érdekes, hogy eleinte vissza akartam állítani a nagy ugrást és a túl gyors futást, de most már jó is, hogy valaki beállította, sokszor segített márt mind a 2. Vagy alapból is ilyen a mod? :D

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35756) Laris2 válasza ' Tzs , (#35755) üzenetére


Laris2
aktív tag

Alapból sokkal reálisabb. Cseréld ki az actort.LTX fájlt az eredetire, vagy ne a kezdő fokozatot használd. Csak véletlenül maradt benne a magyarításban ez a lebutított változat. Érdekelne mikor tudatosul nálad, vagy másoknál az a kis játék beharangozó, amit írtam róla, a másik topikban. (a játék végigjátszása után, ilyen érdeklődés felkeltő gondolatok fogalmazódtak nálam) Megmutattam az asszonynak, figyelmesen elolvasta, és azt mondta "mi ez, mit keres benne a Háború és béke. Pár részlet megmutatása után, az volt a véleménye, ezt neki is végig kell játszani. Persze nem azt a részletet mutattam , amikor a hóhér pengéjével rendet kell vágni a halottak között a másvilágon. :DD

(#35757) ' Tzs , válasza Laris2 (#35756) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Az eredeti actor.ltx merre található? Na átállítom nehezebbre akkor :) Megszoktam már, hogy az orosz modok mindig durván erősre vannak állítva (Az RtCW-ben és a HL2-ben is vannak ilyenek), ezért inkább az alappal kezdtem :D

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35758) ' Tzs , válasza ' Tzs , (#35757) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Na hát ez eddig nagyon tetszett! A fejtörőkben van olyan amire nem jöttem volna rá a korábban linkelt videó nélkül. A hóhér pengéje mire meglett...utáltam azt a részt és az X-5 sem volt a kedvencem :D.
Most pedig jöjjön a szabad játék, varrjuk el a szálakat...:)
Az eredeti actor-ra szükségem lesz mert újra neki akarok esni majd, de ezúttal nehezebben, nem mindenkit lefutva és átugorva. Ha már átugrás. Én nem a helikopter lelövést választottam, amikor kellett, hanem az aknás feladatot. Akkor amikor megérkeztem oda akkorákat ugrott a karakter hogy a fák tetejéről lőttem mindenkit. Ezt más is tapasztalta már?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35759) xFreex válasza ' Tzs , (#35758) üzenetére


xFreex
aktív tag

gamedata\configs\creatures
a fájlban a jump_speed sort keresd és az értékét csökkentsd. Az eredeti értékre már sajnos nem emlékszem. :(

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#35760) Timstrike válasza ' Tzs , (#35758) üzenetére


Timstrike
tag

Tzs itt van az eredeti actor ltx [link]
Ez a Serega/repack eredeti gamedata mappából van.

(#35761) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

xFreex: oké, köszi!
Timstrike: köszi neked is!

SPOILER: Szabad játék: nem ugrik be melyik küldetésnél ki adja de a Limanszk hídnál lévő zsákba rejtett ku jól kinéző távcsöves puskát nem szabad felvenni! :(( Rá se szabad húzni az egeret, mert azonnal kifagy a játék, ha fel is veszed akkor meg a zsákból nem lehet kivenni, minden alkalommal kilép a játék ha meg akarod nézni a tulajdonságait. Nagy kár, szívesen bevetettem volna az Ügynökök ellen :( Vagy van erre megoldás? Ha nincs akkor aki Limanszkban rejtekhely koordinátát akar adni fizetségként, inkább a pénzt kérjétek helyette.
SPOILER VÉGE

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35762) ' Tzs , válasza ' Tzs , (#35761) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Közben fotóztam a fegyvert: [link] Ku jó fegyver, csak a tulajdonságaira rámenve fagy ki a játék. Erről készült egy log is, [link] hátha valaki rájön, hogy mi a baj.

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35763) ' Tzs , válasza ' Tzs , (#35762) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Érdekes a srácnál nem fagy ki a játék: [link]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35764) Sensut


Sensut
őstag

Szövetség Ideje 3: feltettem végre a magyarítást és megy rendesen, köszi! Vannak benne elmaradt szövegek pld. lopáskor az üzenetpanelen, de sokat nem szoroz. Viszont a patkány azonosításánál jól elakadtam. Azt mondja, hogy a "testvérek" között van egy áruló. Kik azok a "testvérek" és hogy ellenőrizni a hátizsákjaikat? Végignéztem mindegyiket a bázison, de semmi :F A bunkernél se semmi.

(#35765) Sensut válasza Sensut (#35764) üzenetére


Sensut
őstag

Megvan, megnéztem videón. Az zavart meg, hogy "ellenőrizni a hátizsákjaikat", holott nem mindegyiknek van hátizsákja. Inkább a zsebeiket :)

(#35766) Laris2 válasza Sensut (#35764) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ott ül a garázsban az akna végén, szemben a szerelővel. Guggolva mögé osonsz., és elveheted tőle a jegyzetet. Később nem szükséges megölni, elég megsebesíteni. Ezek az elmaradt szövegek, csak pár helyen vannak, még lesz az átjáróknál, de nem fog ez gondot okozni.

[ Szerkesztve ]

(#35767) SaGa59 válasza ' Tzs , (#35762) üzenetére


SaGa59
őstag

A hosszú logból ennyi a lényeg:

[error]Expression : npos != comma3_pos
[error]Function : CUILines::GetColorFromText
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UILines.cpp
[error]Line : 490
[error]Description : CUISubLine::GetColorFromText -- can't find third comma

A fegyver leíró fájlja szintaxhibás. Meg kell keresni és javítani. Valami színleíró sorban (bár ez nem biztos) a harmadik kettőspont hiányzik. A fegyver nevéből talán ki lehet következtetni a fájl nevét, amiben a hiba van.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#35768) ' Tzs , válasza SaGa59 (#35767) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

SaGa: köszi, hogy ránéztél! Sajnos én ezt nem tudom kijavítani :)

Nem tudom ki hogy lesz vele, de sokszor nem feltétlenül baj, hogy benne maradt a trükkös actor.ltx. A Freeplay-ben sokszor jól jön a gyors futás, főleg, hogy nincs teleport, nagy távokat gyorsabban lehet megtenni. Az sem véletlen, hogy az idő is igen gyorsan telik ugye?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35769) Sensut


Sensut
őstag

A Szövetség Ideje 3 fordításával csak annyi a baj, hogy nem lehet megtalálni :) Én is a SOC fórumon bukkantam rá egy hozzászólásban (holott nem is SOC mod), és ma már ketten is érdeklődtek nálam, hogy hol lehet elérni. Ezért belinkelem ide, ha már a topikgazdák nem hajlandóak erre :B

A teléjes játék orosz nyelven: [link]

Laris2 magyarítása: [link]

(#35770) Sensut válasza ' Tzs , (#35768) üzenetére


Sensut
őstag

Én simán startból beállítottam a futást gyorsabbra, mert már nincs türelmem számlálgatni a bokrokat ugyanazokon a pályákon ki tudja már hányadára a modok során :D Az optimális sebesség valahogy így néz ki:

run_coef = 2.1
sprint_koef = 2.6
run_back_coef = 1.8
walk_back_coef = 0.8

Plusz megnöveltem a súlyt is kicsit, mert vannak cuccok, amik kelleni fognak és jó ha kéznél vannak mindig, valamint módosítottam a billegést, hogy egyáltalán ne tipegjek úgy akár a Donald kacsa. Ehhez viszont kell az alap COP effectors.ltx fájlja és benne:

[bobbing_effector]
run_amplitude = 0.0
walk_amplitude = 0.0
limp_amplitude = 0.0
run_speed = 10.0
walk_speed = 7.0
limp_speed = 6.0

Ja, és a célkereszt is elég nagy és ronda, ezt a system.ltx-ben lehet csinosítani pld. ilyenre:

[hud_cursor]
cross_length = 0.006
min_radius = 0.001
max_radius = 0.02
radius_lerp_speed = 0.01
cross_color = 0.7,0.7,0.7,1.0
disp_scale = 0.008

Ennyi belefér és nem zavar semmit a játékban.

(#35771) Okapi


Okapi
csendes tag

HAli.
A Szövetség Ideje 3. játszom. Nagyon jól megy, remek hozzá a magyarítás is - :R a linkért :R - az lenne a kérdésem, hogy a mutánsoknál nálatok sincs semmi ???
Felkínálja a lehetőséget, hogy vizsgáljam át a holtestet, de semmi, Az ablak sem nyílik meg mint álltalában. Már több fajtát megöltem,de még 1 testrészt sem tudtam összeszedni...
Lehet, hogy ebben a módban nem is szerepelnek mutáns testrészek ?? :F :F

(#35772) Sensut válasza Okapi (#35771) üzenetére


Sensut
őstag

Nálam se csinál semmit a mutánsokkal, csak mintha belerúgna a tetembe :D Egyelőre, de lehet hogy így is marad.

(#35773) ' Tzs , válasza Sensut (#35770) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Sensut: köszi! Ki fogom próbálni ha végzek a Freeplay-el és elölről kezdem. A billegés nekem se kell. :D

Én se találkoztam mutáns testrészekkel, viszont az Alfa-biókból kevés van szerintem itt, a 2. részben jóval többre emlékszem. :)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35774) Dhampir válasza Sensut (#35769) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm szépen én is! :R

(#35770) Sensut

A mutánsok futását is hasonló sebességűre kellene állítani és már indulhatna is a móka:

[link] :DD

(#35775) Sensut válasza Dhampir (#35774) üzenetére


Sensut
őstag

Jó szívvel :) Így utólag még valamit kellett segítsek, mivel ez a mod nem áll másból mint fuss ide, fuss oda egy-egy kérdés/válasz miatt. Az előző rész sem volt kismiska a küldözgetés terén, de ez aztán mindenen túltesz és kezd az agyamra menni a sok járkálás. Ezért kivettem a fáradást is, hogy legalább egyfolytában tudjak sprintelni. Remélem ez nem fogja befolyásolni a játékmenetet, de hát ez a sok futkosás nem munka! Az actor.ltx-ben kell átírni ilyenre:

jump_power = 0.00000001
jump_weight_power = 0.00000005
stand_power = -0.5
walk_power = 0.00000002
walk_weight_power = 0.00000001

Így fáradás nélkül lehet száguldani és haladni, ha már ez a sorsunk :U

(#35776) Laris2 válasza Sensut (#35775) üzenetére


Laris2
aktív tag

Igen, egy idő után unalmassá válik a stalker is. Megértem shield hozzáállását is. Nekem is csak kicsin múlott, hogy nem fejezem be a fordítást. Limanszkban volt egy feladat, aminek a megoldására ezt kaptam a fordítótól: "építkezésnél a vasszörny segít." Három napom ráment erre, a feladatra, még az antennára is felmásztam mire megoldottam. Egyébként rengeteg segítséget írtam a játékba.
Lenne tőled egy OGSE-s kérdésem. A halott városban megtaláltad a pálinka főzőt? és ha igen, hol? A fordítás alapján ott kell lenni valamelyik pincében.

(#35777) Timstrike válasza Laris2 (#35776) üzenetére


Timstrike
tag

Gondolom,hogy nem könnyű rendes fordítást végezni.Ezért nagyon hálásak kell lennünk a játék meg könyvek magyar forditásáért. :R :R :R
Én általában viccesnek találom az ilyen helyzeteket:

(#35778) Laris2 válasza Timstrike (#35777) üzenetére


Laris2
aktív tag

Vicces, de ennek van előzménye is, és ezért nem lehetett kihagyni. Klafa így mutatta be Lénát.

(#35779) Sensut válasza Laris2 (#35776) üzenetére


Sensut
őstag

Nem emlékszem pálinkafőzőre. Valami rémlik, hogy kutattam utána, de olyan rég volt, hogy nem ugrik be mi lett a vége. Valószínű, hogy én se találtam meg.

(#35780) Dhampir válasza Laris2 (#35776) üzenetére


Dhampir
félisten

Dehogy unalmas. Köszönjük szépen a fáradozásodat! :R

Extra "Stalkeram" non est vita, si est vita, non est ita. (majd egy latinos kijavítja)

A Stalkeren kívül nincs élet, ha van élet, nem olyan.

[ Szerkesztve ]

(#35781) Sensut


Sensut
őstag

Szövetség Ideje 3. Most esett le basszus, amint Limanszkba értem! Ezek engem azzal a faszival kevernek, aki az előző részben volt(am). Vagy tévedek? Így már kezd érdekes lenni.

(#35782) sklopp


sklopp
őstag

Üdv!
Szintén Szövetség Ideje 3. Most van olyan érzésem, előkeresem a kisbaltát. Elkövettem azt a hibát, két napja nem mentettem, csak gyorsmentéssel. Sikeresen belefutottam Jupiter környékén az Öngyilkosság anomáliába, így aztán két napi játék odalett. Van más megoldás mint két nappal korábbi mentés betöltése, vagy kisbalta? Mellesleg ez egy elég aljas ötlet volt a készítőktől, de hát ezért kéne a gyakori mentés.

(#35783) Laris2 válasza sklopp (#35782) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem figyeltem meg, van-e benne autosave, ha igen ez megoldás. Bemehetsz később jó cuccokért, megfelelő öltözetben, abba az anomáliába. Ha zavar a sűrű kitörés, és a savas eső, lehet rajta módosítani a beállításoknál.
Találkoztál már ezzel? Ez már van olyan szívós, mint SaGa fordította egyik könyvében. Egyszer belelőttem vagy hatszáz géppuska lőszert, de semmi. Legfeljebb lassabban szaladt a lőszer súlya miatt. Ki lehet lőni, ha találsz nyílpuskát, ne add el. azzal el lehet intézni, bár Fantom segítsége is kell hozzá.

(#35784) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Sensut: igen a Freeplay-ben kifejezetten idegesít, hogy nincs teleport és most lett elegem amikor Winchesterrel beszélgetek a Katonai Raktárakon egy Pripyat-i feladatról...és fuss végig 2 másik pályát mire odaérsz, a szivatás pedig az, hogy nincs marker, találj oda ahova kell ahogy tudsz :D Hamarosan kipróbálom a beállításaidat :)
"Ezek engem azzal a faszival kevernek, aki az előző részben volt(am). Vagy tévedek? Így már kezd érdekes lenni."
Igazán csak ezután lesz érdekes ;). Nekem nagyon bejött a sztorija ennek a modnak!

Timstrike: a humoros fordítás nekem is bejön, jót röhögtem egy két dialóguson :D

sklopp: Nagy sz*pás az az anomália 2-3x én is belementem a kezdetekkor. Ha akarod elküldöm a mentéseimet, hátha fel tudod használni őket valamire. Bár a mentésnevekben van káromkodás is, remélem nem zavar majd :D

Laris2: ritka nagy ge*i ez a szörny! Én megoldottam hamar a kérdést :D! SPOILER: A Maria-tól kapott ágyúval seperc alatt kinyírtam :D Ku jó az az ágyú, kér, hogy nem előbb kapjuk meg :D SPOILER

Amúgy lehet az újrajátszásnál mégse rakom vissza az eredeti actor-t...túl sok a futkosás, a játékidő megnövelésére oké, de amúgy idegesítő inkább. Viszont az idő gyorsabb múlását is át állítottátok? Kicsit sokallom a kitörést meg a pszi-viharokat, gyakran jönnek.
Még valami..röhögök, de idegesít is, hogy miért van az, hogy az összes ilyen szart, vihart, kitörést, savas esőt csak én szívom meg? Amíg ezek vannak én bújjak el, de a Kimera nyugodt szívvel ugrándozik a rádióaktív esőben, az összes katona sétálgat vagy cigizik a tábortűz mellett, közben az egész felszín felperzselődik mellettük :D

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35785) Sensut válasza ' Tzs , (#35784) üzenetére


Sensut
őstag

A kitöréseket ki lehet kapcsolni az Atmosfear beállításokban. Én teljesen kikapcsoltam, még az is nem hiányzik, mivel semmi újat nem mond csak az időt húzza s a vizem csak egyre fogy :D

Ez a lehetőség csak betöltött játék alatt jelenik meg (Esc), az indító menüben nem szerepel.

(#35786) sklopp válasza Laris2 (#35783) üzenetére


sklopp
őstag

Sajnos két nappal korábbi Autosave-em van csak. Ezzel már összefutottam vagy kétszer is. Az M203 gránátvető kiválóan öli, ha sikerül jól eltalálni, egyetlen gránát is elintézi. Kézifegyverrel napokig lehet lőni, semmi nem végzi ki. Utálom ezeket a mindenhol felbukkanó teleportereket.

' Tzs ,: kösz a felajánlást, megcsinálom újra az elvesztett játékot, legalább tovább tart.

(#35787) FeketePok


FeketePok
tag

Sziasztok ,
letoltottem a Szovetseg ideje 3 repackot de amikor probalom elinditani a setup.exe -t egy ilyen hibauzenetet kapok :"The filename,directory name,or volume label syntax is incorrect"" probaltam futtatni adminkent is ,probaltam win 7-en es win 10-en ugyanaz a hiba jott elo,
tudna valaki segiteni? Elore is koszonom.

egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je

(#35788) rétisün válasza FeketePok (#35787) üzenetére


rétisün
veterán

nevezd át a mappát/fájlt/akármit, hogy ne legyen benne cirill (krikszkraksz) karakter.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#35789) FeketePok válasza rétisün (#35788) üzenetére


FeketePok
tag

Koszi a segitseget Suni atnevezve a mappat mukodott

egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je

(#35790) Timstrike


Timstrike
tag

Egy nagyon bosszantó beállítás szerkesztésére keresek megoldást.
Általánosan minden Stalker játékban megjelenik az a jelenség,hogy egy gyengén páncélozott
NPC-t nem lehet egykönnyen megölni (főleg gyengébb fegyverrel),de viszont egy NPC (akár zombi is) 400-500 méteren belül akár egy shotgunnal,PM-el stb halálos sebeket ejthet a saját karakteren 1-2 lövéssel. :F

Tudna valaki olyan beállítási szerkesztést ajánlani,hogy ezt egyensulyózni lehessen?
Azt tudom,hogy a saját fegyver tűz errőségét lehet növelni de az nem igazán jó,mert akkor az ellenségnél található ugyanolyan fegyvernek ugyanaz a beállítása lesz.A különbség csak annyi volna,hogy Ő meg tudna ölni egy-két lövéssel én meg őt nagyon nehezen, legalább egy tárat kellene bele pumpájak.

P.S. Tudom,hogy a fejlövés halálos és ezt kellene használni de sajnos ez nem mindig jön össze.

(#35791) Papa Joe válasza Timstrike (#35790) üzenetére


Papa Joe
tag

Na ez engem is érdekelne!
Már visszavettem a leggyengébb fokozatra. Tegnap este a kotrógép tetején kutakodtam, amikor a vízpart mellé a szokásos helyre bedobott 3 zombit. Mire odafordultam, és az elsőt leszedtem, a mögötte álló egy azaz 1db lövéssel fejbe lőtt... :Y
Az asszony benyitott a szobába, és megkérdezte, hogy miért ordibálom azt, hogy "MIVAAAAAN????" Állítólag az alsó szinten is tisztán hallotta.:W
Szóval, ha valaki tud rá megoldást, azon kívül, hogy javítsam a szem-kéz koordinációmat, kérem ne tartsa magában. :R

(#35792) Sensut válasza Papa Joe (#35791) üzenetére


Sensut
őstag

Az a helyzet, hogy első sorban a fegyverek paraméterei vannak megnövelve. Pld. az AK 74 eredeti ütőereje (hit power) 0.31 és a modban ez 0.71-re van növelve, ami bármit a földhöz ver. A lőtávolsága eredetileg 200 de a modban ez 1150!!! és ugyanígy a pontosság stb. És talán a látótávolságok is módosítva lettek, de ezt nem hiszem. Hát ettől szednek le egyből vele, de te is ugyanúgy ezt az előnyt megkapod... szóval ezt visszaforgatva a te fegyvered hatékonysága is csökken. Örvendtem is, mert egy-két söréttel egy mutánst ki lehet végezni, nem kell tárakat ereszteni bele. A fejlövés meg abszolúte működik, csak fel kell fejleszteni a fegyverek pontosságát minél előbb. Vissza lehet őket állítani az eredeti paraméterekre de én inkább akkor egy jól meghamisított ruhára voksolnék, aminek a golyóálló és egyéb paramétereit felvered és azt viseled. De egy képződményt is be lehet állítani védelemre és azt viseled az öveden állandóan. Pepecs munka, de ki lehet kísérletezni.

(#35793) Dhampir válasza Papa Joe (#35791) üzenetére


Dhampir
félisten

Jobb szigetelést az ajtóra. :D

(#35794) Sensut


Sensut
őstag

A Szövetség 3-ban elértem a hibás fegyvert a limanszki hídnál a rejtekhelyen, belenéznék a fájlba ha tudnám mi a fegyver neve, de nem adja ki a nevét, előtte már kidob. Ha valaki tudja mi a neve, szóljon...

(#35795) Laris2 válasza Sensut (#35794) üzenetére


Laris2
aktív tag

Megtalálod a gamedata/configs/weapons/w_m98b.LTX fájlban.
Illetve a text/hun/st_items_weapons LTX fájlban Barret M98B néven.

[ Szerkesztve ]

(#35796) Laris2


Laris2
aktív tag

Nem írom biztosra, de szerintem a fegyver tulajdonságainak megjelenítésénél lehet valami karakter elírás, akár egy kimaradt karakter, de egy szóköz is okozhatja.

(#35797) ' Tzs , válasza Laris2 (#35796) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ja, erről írtam korábban és még képet is linkeltem róla a nevével :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35798) Sensut válasza ' Tzs , (#35797) üzenetére


Sensut
őstag

Barret M98B: kész van. Hiányzott egy vessző a leírásban. Itt a javított fájl, a configs/text/hun mappában kell kicserélni az eredetit és lehet használni a fegyvert: [link]

(#35799) lsc


lsc
nagyúr

Ez a szövetség 3 fent van máshol is? Mawarebytesnek nem tetszik, nem enged letölteni az orosz oldalról.

Az élet kegyetlen .

(#35800) Sensut válasza lsc (#35799) üzenetére


Sensut
őstag

Itt van egy torrent, nem tudom hogy megy. Alul meg kell várni míg visszaszámlál: [link] Amúgy azzal oldallal sincsen semmi baj.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.