Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35151) sklopp válasza Papa Joe (#35150) üzenetére


sklopp
őstag

Ezek random jelennek meg, van néhány hely ahol lehetnek, de a gép minden játékkezdéskor más-más helyre teszi, ezért is írtam, hogy lehetnek itt is.

(#35152) Dhampir válasza sklopp (#35151) üzenetére


Dhampir
félisten

Random adhatna új küldiket is minden következő játéknál.

Például bemegy Vinyó bácsi a söntésbe a Zaboson, és egy ilyen fura sityakos fószer himbilimbis fityegős gázcsővel a torkán elküldi Sóbánya-Alsóra Kövirózsáért. Nemsoká jön is, de futva ám a kisöreg, hátsójában egy falka Ábécéssel, akik le akarják vadászni egy marék rizsért.

Hosszas tanakodás után Obiban van Kend Kendersodró Schultz Imre (a Zorró sövényén kívüli minden egyezés kizárt) előlép a törött csempés mosodából és átnyújtja egy szétpukkadt Hajtű mosógépből fűnyíró motorrá transzmutált kolbásztöltő robot utolsó anyacsavarját, amit majd be kell hajítani Ripacsban a Turmix Nyalómániába.

Késő hajnalig tartó alvás, evés-ivás és kevés menetelés után- hála Kalapűznek, aki büntet is mert néha felcsap jegyellenőrnek-, naszóval lasszóval és egy fakanállal a szimat tatyóban nekivágnak egy programozási hibából keletkezett térképlyuknak. Azonmód komótosan át is esnek a térkép alá, amiből csak a legutóbbi saját mentés meg a söntés csillapíthatja le a kedélyeket.

Már minden frankofón, amikor a fővárosi Metróból behozott ártalmatlan homleszről kiderül, hogy Sörös Győző, akinek már jó napja van. Ekkortájt mindenki feszültebbé válik, mert egy zárlatos vezeték miatt áram futott végig a Zaboson. Egyedül Joga az, aki a Büntető Törvénykönyvet lapozgatja, mert elvileg jól szigetelt, egykoron elfolyt veszélyes hulladékot rejtő műanyag hordón ücsörög.

Most már csak Mivan Korhadovicsot kell felkutatni azon a helyen, ahol még a király sem gyalog jár, hanem cikkcakkban futva menekül a sziklák közé. Ekkor tűnik elő egy kopasz talker, akit Tarházinak becéznek. Viszkiben utazik, de be már nem visz. Egykor Kalapűz vetélytársa volt, de az jól megbüntette és leszállította az Ólakútban az egyik roncs mozdonyról, mivel nem volt neki érvényes átszállójegye.

Szerencsénkre Ikszes már várja őket, akinél, ha szerencséd van, telitalálatod lehet, de ha nem, akkor az összes pénzedet elveszi és fenyőgallyal ütheted az üres láda porát.

Vannak ilyen küldetések.

[ Szerkesztve ]

(#35153) kekeeci válasza Dhampir (#35152) üzenetére


kekeeci
senior tag

:)) :DD :))

:C :R :C

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#35154) Papa Joe válasza Dhampir (#35152) üzenetére


Papa Joe
tag

Ez a fantáziavilág annyira beteg, hogy nincs is rá kifejezés. Viszont érdekes módon megnyugtat a felismerés: Jé, pihent elme! Nem vagyok egyedül!!! 😁😁😁

(#35155) sklopp válasza Dhampir (#35152) üzenetére


sklopp
őstag

Phű! A hatása mint kannásbor után másnap reggel. :O

(#35156) Dhampir


Dhampir
félisten

:R

No meg aztán együtt többre ihatjuk, vagy ahogyan Ikszes mondaná, összehúzott szemekkel hosszan nézve a szemétdombi szürkületbe (lásd Szemétdombi mesék fejezet "Lövése sincs róla" naplójából) és viseltes sildes kapucnija alól egy sercintéssel kísérve:

- Bármikor bejöhet, de egy biztos: a kifosztás esélyesebb.

Egy Mókus Viki nevű tálker dalolta valaha:

"Kérget fest a Zsiga máma, nyest a Tóni avatárja,
De ha mesélsz, nemsokára visszavárhatsz:
SzervJóska, Sarabol, Nyeleskofa, Fincsi, Kátyú, Láma,
S valahány név a mandzsúr naptárban,
Elnyűvök még hozzátok, a viszon' látásra Fajd-társak!"

[ Szerkesztve ]

(#35157) sklopp válasza Dhampir (#35156) üzenetére


sklopp
őstag

Nem hittem hogy fokozható! :K

(#35158) McTuja válasza Csicska32 (#35038) üzenetére


McTuja
tag

Mi ez a 80 ember ottan fura és menő.

https://prohardver.hu/tema/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat/hsz_30126-30126.html

(#35159) Papa Joe válasza sklopp (#35149) üzenetére


Papa Joe
tag

Sklopp!

Meg kell, hogy kövezzelek - vagy kövesselek? A konténer raktáraknál valóban megtaláltam a pendrivet! Sőt, két kattintással a helye is megmutatkozott...
:R

Ellenben a Jupiter üzemnél az alagút bejárata mellett, az egyik ládában ezt találtam:

Vajon ez mi lehet? Atomhasító centrifuga kávéfőzővel kombinálva? :F
Rémlik, hogy mintha az eredeti COP-ban is benne lenne, csak azt nem értem, hogy ha nincs funkciója, miért volt elrejtve?

(#35160) sklopp válasza Papa Joe (#35159) üzenetére


sklopp
őstag

Végre valaki sikeresen nyitott ki egy kódos batyut.
Hogy az a masina miféle lehet, a fene tudja, néhány helyen előfordul, pl. a pripyati óvodában is ha jól emlékszem.

(#35161) Erdő válasza Papa Joe (#35147) üzenetére


Erdő
tag

Még egy rémlik, csak nem vagyok benne biztos, hogy az SGM 2.2-ben vagy a Diverzánsban volt-e: Janov, heli leszálló, hátul a fal mellett.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#35162) Dhampir válasza Papa Joe (#35159) üzenetére


Dhampir
félisten

Felvehető? (gyanítom, hogy nem)

(#35163) Papa Joe válasza Dhampir (#35162) üzenetére


Papa Joe
tag

Nem ajánlja fel, de ez számomra nem jelenti, hogy más módban sincs funkciója. Most az SGM 2.2-ben találtam például gránátokat, amit tudok rugdosni, de felvenni nem. Ha jól emlékszem a Vörös Erdőben az alagútban voltak, ahol az ormányosok, majd a zsoldosok tanyáznak. Csak azért gondolkodtatott el, mivel el el volt rejtve, gondoltam hátha...

(#35164) Laris2 válasza Dhampir (#35162) üzenetére


Laris2
aktív tag

A Golden Ball-ban van egy felvehető lámpa, de nagyon védi egy mozgó anomália. Ráadásul ha a lámpa háromszor rávillant valakire annak annyi. De megéri megszerezni, és elpasszolni egy üzletembernek. (anyagi gondok kipipálva)

(#35165) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok!

Már nem emlékszem rá, hogy Bagolynak mit szabad eladni és mit nem a PDA-k és dokumentumok közül? :F

(#35166) Papa Joe válasza Dhampir (#35165) üzenetére


Papa Joe
tag

A hídon a menetoszlopban talált iratokat nyugodtan eladhatod. Szellem, Agyar, és Lövész feljegyzéseit szerintem csak a végén add Lövésznek. A PDA-k közül Bárkásét, és Viccesét csakis Kardánnak. A szolgálatos ellátósét majd Janovon annak az oldalnak, akinek jónak látod. A többit miután elolvastam, általában eladtam. Olyan infók körvonalazódnak benne - ha jól emlékszem - hogy a zsoldosok miként ténykednek Zatontól egyészen a Pripyat-i titkos laborig. De nem kizárt, hogy nem felejtettem közben ki valamit...

(#35167) Dhampir válasza Papa Joe (#35166) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm szépen! :R

Más:

A Zatonba való érkezésem utáni első Kitörést követően sok sztalker és bandita holttestére bukkantam a Leégett falu és a Szkadovszk közti területen. Messzebb nem néztem körbe.

Vajon mitől estek el a harcosok?

[ Szerkesztve ]

(#35168) Dhampir válasza Dhampir (#35167) üzenetére


Dhampir
félisten

Közben rájöttem, hogy valószínűleg egymással vívtak közelharcot.

(#35169) Papa Joe válasza Dhampir (#35167) üzenetére


Papa Joe
tag

Valószínűleg. 😁 De kitörés után én mindig gyorsan körbefutottam a környezetemet, mert ahogy a közmondás is tanítja: “Aki nem lép sietve, kitörést kap testére...” 🤪 De komolyra fordítva, sok ingyen cucc szerezhető be így a szerencsétlen hulláktól. A kitörésre kifejlesztett anabolikus szteroidot ne felejtsd el használni. Három alkalom, és onnantól csak elájulni fogsz, valamint leesik a minimumra az életerőd. Én sokszor direkt felmásztam valami magas pontra, ahol a mutánsok nem érnek el, és csodáltam a kitörés fényjátékát egészen ájulásig... 🤣🤣🤣

(#35170) Dhampir válasza Papa Joe (#35169) üzenetére


Dhampir
félisten

Igen, mert amíg Szultánnal és Szakállal nem beszéltünk, elég gyakori a banditákkal való megütközés a környéken.

Magas pontot választva érdemes a csövekre felkapaszkodni, amúgy is van ott egy kis rejtekhely. :)

Régen hamar iparkodtam eljutni a Szkadovszkra, eddig sosem néztem körbe előtte, csak az Irányító barlangját kerestem fel az anabolikus szer miatt.Valaha párszor már végigvittem a játékot, de most új szemszögből tárult fel, ám egyelőre csak "belenyalok" a sztoriba, nem tudom hosszan folytatni.

Egyébként választottál, illetve a többiekhez is szólván, választottátok Szultán-féle megoldást a banditák mellé állva. Az vajon milyen fordulatot eredményezne a történetben és a küldetésekben? :F

[ Szerkesztve ]

(#35171) Aarpok válasza Dhampir (#35170) üzenetére


Aarpok
őstag

Megkapod a Big Boss azaz Nagyfőnök kitüntetést.Szakáll majd állandóan elmond mindenféle szemétnek és a sztalkerek is semlegesen állnak hozzád esetleg Bagoly nagyobb kedvezményt adhat felszerelésekre.A befejező videóban meg szerintem az lesz hogy Szakáll elhagyja Skadovskot és a banditák illetve Szultán veszi át az irányítást.

Аарпок

(#35172) Dhampir válasza Aarpok (#35171) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszi, eszerint nem lenne fair banditásdit játszani, a sztalker bajtársakra rátámadni. Bandita gázmaszkon keresztül másként néz ki a világ.

(#35173) Papa Joe válasza Dhampir (#35172) üzenetére


Papa Joe
tag

Egyszer én is nekifutottam kíváncsiságból, de folyton át akartak ba** ni minden üzletnél, szóval gyorsan dobtam is. Egyébként anabolitikus szerből a másik kettőt megtalálod annak a csatornának a végén, ami a nagy savas tónál nyílik, ahol az egyik lezuhant heli található. Ezen keresztül távozol a vérszopók fészkéből.

[ Szerkesztve ]

(#35174) Dhampir válasza Papa Joe (#35173) üzenetére


Dhampir
félisten

Tényleg, már rémlik. Egy jó moddal még fel lehetne dobni, ennyi idő után már valahogy nem fogott meg az eleje.

Régebben nem is figyeltem fel arra, hogy ekkora frakcióháború zajlik az elején. :U
Máskor mutánsok hordában jöttek-mentek és azokra lövöldöztek, de itt nem tudom miért paprikázódtak fel ennyire a kedélyek. Még meg is sebesültem, amikor a harcolók közelében csámborogtam.

(#35171) Aarpok

Szakállt sem kell félteni, a kormány formájú képződményért egyből fizetett Tonhalasnak. :)

[ Szerkesztve ]

(#35175) Aarpok válasza Dhampir (#35174) üzenetére


Aarpok
őstag

Nálam talán egyszer volt ez persze csak kíváncsiságból :D Mire kimegyek a hajóból ő és a két cimborája már vízszintben szoktak lenni. :DDD

Аарпок

(#35176) Dhampir válasza Aarpok (#35175) üzenetére


Dhampir
félisten

Ebben az esetben direkt hagytam, hogy lássam a fejleményeket. :)

Egyébként nem is olyan könnyű kijönni a kotróhajóból, mert a legények keményen tüzelnek és gránátoznak.

[ Szerkesztve ]

(#35177) Aarpok válasza Dhampir (#35176) üzenetére


Aarpok
őstag

Van ellenük taktika. :K Vagy azt csinálom kimegyek beszélek vele odaadom a képződményt aztán futás utána és kellő távolban a hajótól lelővőm.A másik egy szintet lemegyek és az ablakból kilövöm az alatta lévőt utána meg a másik kettőt. :DDD

Аарпок

(#35178) Dhampir válasza Aarpok (#35177) üzenetére


Dhampir
félisten

Nyilván, hogy van, ezzel valamennyire tisztában is vagyok, csak most felfedeztem olyan részleteket, amikre korábban nem terjedt ki a figyelmem.

Ha játék, ha nem, számomra etikusabb a szemtől-szemben való megütközés, mint a hátulról való lelövés, de ez itt egyéni probléma lehet. :)

Most valahogy kicsit műanyagízűnek éreztem a játék elejét, a sztalker hangulat kevéssé jött át. Lehet, hogy például a Clear Sky mégis hangulatosabb? :D

(#35179) Aarpok válasza Dhampir (#35178) üzenetére


Aarpok
őstag

Mindegyik hangulatos a maga formájában :K

Аарпок

(#35180) Dhampir válasza Aarpok (#35179) üzenetére


Dhampir
félisten

Egyetértek. :)

(#35181) Erdő


Erdő
tag

Nemsokára induló minisorozat a katasztrófáról. [link]

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#35182) Sensut válasza Erdő (#35181) üzenetére


Sensut
őstag

Ez biztos jó lesz! Az HBO nem szokott laskát gyártani. Májusban indul.

(#35183) batman91 válasza Erdő (#35181) üzenetére


batman91
őstag

Ne erre kíváncsi vagyok, mindig is érdekelt ez a téma.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#35184) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Azért ezt majd kipróbálnám :)

[Stalker: Legacy of Times] | [Gameplay] | [link 2] | [link 3]

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#35185) Sensut válasza ' Tzs , (#35184) üzenetére


Sensut
őstag

Hehe :K Ebbe elég sokszor belefutottam, de most se tudom, hogy ez egy Crytek-Stalker mod, vagy csak valami demo akar lenni? Ahogy hallom még az eredeti Crysis zenéje szól :D

(#35186) Dhampir válasza ' Tzs , (#35184) üzenetére


Dhampir
félisten

Megriadtam, hogy ez egy Lost Alpha killer lesz.

(#35187) Laris2 válasza Sensut (#35185) üzenetére


Laris2
aktív tag

Stalker mód, de még fejlesztés alatt. CryEngine2 motor hajtja ha kész lesz. Vagyis a minőségre mentek rá. Témája a zóna megismerése, meg minden ami a zónában megtalálható, csak megmásítva felújítva. Egy írónak az elképzeléseit próbálják megvalósítani, szeretnének valami húzósat ami nem fullad unalomba. Van róla egy demójuk, de még fejlesztőket is keresnek. :F

(#35188) Sensut válasza Laris2 (#35187) üzenetére


Sensut
őstag

Köszi az infót. Nem lehet rossz, csak vajon megérem-e, hogy elkészüljön :D Elég rég óta látogatok róla ízelítőket.

(#35189) Dhampir


Dhampir
félisten

Bagolynak nem kellett, de másoknak sem, mindahányszor ott hevert a növekvő fegyverrakás:

(#35190) Erdő válasza Dhampir (#35189) üzenetére


Erdő
tag

SGM? Akkor Kardán tárolójába érdemes tenni, mert kelleni fog a fejlesztésekhez.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#35191) Aarpok válasza Erdő (#35190) üzenetére


Aarpok
őstag

Szerintem alapjáték az SGM-ben máshogy néz ki a HUD.

Аарпок

(#35192) Dhampir válasza Erdő (#35190) üzenetére


Dhampir
félisten

Ez az alapjáték.

Még Janovban elvégeztem pár küldit, aztán félbehagytam, mert kicsit már uncsi volt, de legalább hangulatos, meg jobb dolgom is akadt a játéknál.

Egyszer majd jó lenne a dodopek idejéből származó AMK Devolution-t végigvinni. :)

[ Szerkesztve ]

(#35193) Erdő válasza Dhampir (#35192) üzenetére


Erdő
tag

Ja, bocs!

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#35194) Erdő


Erdő
tag

Elkezdtem tegnap A Szövetség idejét, rendesen elindult, játszottam egy kicsit, majd kilépés után nem töltötte vissza a mentést. Új játékot akartam kezdeni, de a legelején, a helis szkriptnél kiakad. Teljesen újraraktam mindent - ugyanaz. Már többször játszottam vele régebben, és tegnap is gond nélkül elindult, azután kezdett el hülyéskedni. Mi lelhette?

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#35195) shield válasza Dhampir (#35189) üzenetére


shield
Topikgazda

Drága Bajtárs, addig neki sem állok a játéknak, amíg át nem írtam hogy minden állapotú cuccot megvegyenek és megjavítsanak. Még a 0%-os cuccot is megveszik és megjavítják. :P
Nekem jobban bejönnek a SoC modok, jobbnak találom a hangulatát.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#35196) Dhampir válasza shield (#35195) üzenetére


Dhampir
félisten

Csak sok cheat lerontja a játékélményt, túl könnyűvé válik, a "lassú növekedést" is szolgáló küldetések érdektelenné válhatnak.

Milyen jó ShoC-modokat ismersz?

A ShoC-ban az időre teljesítendő feladatot nem szerettem Jantarnál (?) a föld alatt, amikor a zombik ész nélkül lőttek és ki kellett kapcsolni az Agyperzselőt.

(#35197) Erdő válasza Dhampir (#35196) üzenetére


Erdő
tag

Ez nagyon igaz. De én is úgy játszom, ahogy Shield írja. Az "öregebbek" már csak így adják elő, mert pl. kinek van kedve több száz kilónyi felszerelést úgy összegyűjteni a fejlesztésekhez, hogy hússzor kell fordulni velük?

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#35198) Dhampir válasza Erdő (#35197) üzenetére


Dhampir
félisten

A súlynövelést én is alkalmaztam. A többszöri újrafordulással nő a játékidő és közben újratermelődnek a mutánsok, gyötrelmesebbé teszik a sztalker létet, egyúttal csetepatékra kínálva lehetőséget. Sok cuccal elfutni sem lehet előlük.
Esetleg a letehető hátizsákok (ha volnának) jelentenének kicsit sorskönnyítő megoldást.

(#35199) Sensut


Sensut
őstag

"GHOSTS OF THE PAST" COP MOD

Azt mondják róla, hogy fasza, stabil, rövidke, de friss önálló mod angolra lefordítva.

[ Szerkesztve ]

(#35200) Laris2 válasza Sensut (#35199) üzenetére


Laris2
aktív tag

A múlt szellemei. Csak Pripyatban játszódik. Ki kell csomagolni, és berakni a CoP gyökérmappába. Kompatibilis a Steam verzióval.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.