Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-09-20 15:28:38

LOGOUT.hu

"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108151) opr válasza szebe (#108148) üzenetére


opr
veterán

Dizelekkel sokan annyira beszivtak, hogy mondhatsz nekik barmit, soha tobbet nem hajlandoak azt venni. Es oszinten szolva meg is tudom erteni, konnyebb kifizetni sokszor azt az extra 3000ft-ot benyara, mint egyszerre azt az 1 milliot szervizre, akkor is, ha elmeletben ha osszeadod, a sokszor 3000ft tobbre jon ki. Egyszeruen mashogy eli meg az ember.

TSI: Ebben a hirdetesben meg a 2015-os van. Mar az is az ujabb/jobb verzio, amelyik nem betegagy?

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#108152) hcl válasza szebe (#108148) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

"De tény hogy 500 feletti futással nem sok autót mernék venni."
Én de, ha tényleg annyi. Meg akkor annyiért.
Itt az a baj, hogy amire 100 ezer van írva, az 300, amire 500, az meg 800 :D

@Alusky : "Nem a TC által sztárolt helyekre kell vinni akkor megvan az 1 millióból is, ha baja van."
:D Ja, akkor már rendben :D
Meg ugye nem csak az a kérdés, hogy mibe' fáj, hanem hogy jó lesz-e valaha+milyen tákolás van benne még :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#108153) Alusky válasza szebe (#108148) üzenetére


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Van aki rühelli a dízelt + euro6 benzin ha nagyváros belsejébe is ment vele nyugaton.

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#108154) cidalain


cidalain
veterán