Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-09-20 15:28:38

LOGOUT.hu

"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106001) opr válasza Alg (#105999) üzenetére


opr
veterán

Ha kint dolgozik, de otthon él, és már van ott saját háza, akkor simán.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#106002) BiP válasza Alg (#105999) üzenetére


BiP
nagyúr

Gondolom ez úgy értendő, hogy a magyar helyi viszonyokhoz képest él jól. Kint keresi a határ túloldalán az eurót, aztán hazajön, itthon él, itthon költi el.
És hazai viszonylatban a 2000-2500EUR nettó az minden, csak nem szar.

[ Szerkesztve ]

(#106003) Alg válasza BiP (#106002) üzenetére


Alg
veterán

Ez talán akkor állna meg, ha nem Burgenland vs. Mosonmagyaróvár lenne (pl.) az összehasonlítás hanem München vs. Miskolc...

Egymástól 20-40 km-re kb. azonosak lesznek az árak, főleg most a világbajnok ÁFA, infláció és (gazdaság)politikai kockázat országában... élelmiszer lassan drágább Magyarországon mint Ausztriában. Idén mikor otthon voltam a hajam égnek állt néha olyan árakat láttam.

Azonos munkakörben többet fogsz keresni igen, de a k**** jó az pár szinttel feljebb kezdődik... (olyan 10kEUR összesen a 2 keresőre meglévő kertes házzal, na az talán már valahol ott van)

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#106004) Alusky válasza Pikari (#105983) üzenetére


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Azért az elég túlzás, hogy a gettóban nevelkedettek jobban jártak végül, mint az értelmiségiek.