Hirdetés
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Derail Valley
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
salaud
aktív tag
válasz envagyok #106884 üzenetére
Azért ez a
(40 éve) már csináltak olyan motorokat, amik simán tudták a millió kilométert bontás nélkül
picit mese ám. 40 éve a ladában 60000-enként volt motorgernerál, 3-4 szett gyári túlméretes dugattyú volt hozzá, mert generálkor felfúrták. A kétütemű vartburg-ban évente-kétévente kuplungtárcsát cseréltél, a négydobfékes trabant esetén meg évente vitted féket beállítani, stb,stb. Ja, olajcsere intervallum sem 10-20000 km-enként volt, hanem 4-5000. A nyugati autók jobbak voltak, de a motor ott is 100-150000 km-t ment el max megbontás nélkül.A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!!
-
szebe
addikt
válasz TESCO-Zsömle #106899 üzenetére
Mint a nagyfater fejszéje, ami megvan 50 éve. Igaz, a nyelét háromszor, a fejét kétszer cseréltük, de azokban bezzeg volt anyag
Régebben nagyobb százalékban esett ki pár túlméretezett erőforrás, nem voltak még olyan fejlett modellezési lehetőségek. Illetve az egyszerűbb technika miatt a komoly konstrukciós hiba se volt gyakori.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz salaud #106901 üzenetére
Késő 90-es, kora 2000-es évek ~80-90le/l erejű szívómotorjai, ha megkapták az értelmes törődést, tényleg kimennek a világból. Mondjuk 1 milla km az tényleg durva, de 5-600k simán van bennük.
Csak minek. Addigra széthullik körüle az autó, semmi értelme az egésznek, plusz zabáltak. Mostani jobb motor lehet "csak" 300k km-t fog elmenni, de azonos erő mellett annyival kevesebbet fog enni, hogy azon visszajön az ára egy új kocsinak. Sokkal értelmesebb ilyet gyártani, mint kevésbé hatékony, de örökké működő motorokat, amik körül széthullik a kocsi, mire bajuk lesz.Mondom ezt úgy, hogy imádom ezeket a régi szívó motorokat, sokkal jobban szeretem a karakterisztikájukat, mint a mostani picsányi turbós vackoknak, de... Be kell látni, hogy azoknak van értelme. Meg a hybridnek. Még ha olyan helyen laksz és úgy közlekedsz, az elektromosnak. Minden más az már vagy hobbi, vagy szimplán rövid távú gazdasági kérdés (azaz hogy hiába tudod, hogy hosszú távon megérné megvenni az újabb, jobbat, fiatalon, ha akkor se tudod kifizetni ha belegebedsz).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
"Be kell látni, hogy azoknak van értelme."
A downsizing azért van, mert az EU-s fogyasztási/környezetvédelmi előírásoknak úgy lehetett megfelelni. Teljesen rossz volt az irány, amin csak utóbbi pár évben változtattak rajta. A VW dízelbotrány volt kb. a csúcspontja, mert ahhoz is a tarthatatlan szabályozás vezetett.És akkor van ilyen, hogy Octavia, 1L-es motorral, 115LE Lízing ideje alatt OK, árát kitermeli, ennyi. Üzleti modell.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Yapp. Downsizing pláne eleinte baromság volt, idióta szabályozás eredménye. Viszont az a hülye helyzet van, hogy mára már egészen kiforrta magát. Megtanulták a gyártók, hogy kell megoldani, hogy ne legyen katasztrofálisan megbízhatatlan szarkupac az egész, és értelmes karbantartás mellett simán kiszolgálja az autó reális életútját, (normális használat mellett) teljesen jó fogyasztással.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Persze, nem fog annyit bírni,mint egy régi jó szívó. De nem is kell neki. Ha normális üzemeltetés mellett kibír 300k km-t, akkor szvsz tökéletes, hozta az elvárhatót.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Amúgy igen. Viszont nagyon ritka a normális üzemeltetés User hülyeség sokkal gyakoribb.
@Salaud : 18 évig volt Kispókunk. Ennyire gyakran azért nem használódott a kuplung ezekben. Viszont sokkal munkaigényesebbek voltak, mint akár egy 90-es évekbeli autó. Volt 1981-es Escort MkIII-am, MkV-öm 1991-ból most egy 2000-es F Astra. Ezekkel nagyságrenddel kevesebb a macera.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Yapp. De sajnos arra nincsen gyógyszer, hogy a sok hülye hidegen üvegeli a pöcsköszörű turbós motort, aztán forrón megállás után 2mp-el leállítja - mindezt 30 ezres olajcsere mellett. Csoda, hogy annyit mennek, amennyit.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
cidalain
veterán
Persze értem.
Mondjuk az eleve szar, amikor egy 1 millás kocsinak 500k javítanivalója van. Mit csinált vele az ember az elmúlt években? Elhanyagolta. Javításra nem költött, az zicher.
Azt ki lehet szúrni, hogy vásárlás után a vételár felét ne kelljen beleborítani. Eleve nem veszünk olyan használtat, amiben előfordulhat olyan rejtett hiba, ami drága.
Tutitipp: Szívó benzin rulez!Bontott cuccot max csak olyat veszek, ami nem lényeges. Pl kilincs, tükör, beltéri elhasználódott, eltörött dolgok, esztétikai cuccok.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Alusky
aktív tag
Én szeretem a turbós karakterisztikát, franc se ülne bele többet szívómotorba. Persze nem a literes 3 hengeres turbómotorok, de egy 1.4 4 hengeres már azért élhető. Ezen most egy amerikai kiröhögne mondjuk.
V8 az megint más, én az egyszerű ember 1.6-2.0 szívóira gondoltam, azok vannak kb. egy teljesímétnyben az 1.4 turbósokkal. Ezeket még ki tudja fizetni átlag ember is.
[ Szerkesztve ]
Ezt a fórumot használni épp olyan, mint Facebookozni.
-
válasz Alusky #106911 üzenetére
Meg tudom érteni, de akkor is. Egy jó kis szívó v6 vagy v8, ami szeret is meg tud is pörögni, annak nincs párja. Etetni az megint más kérdés.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nullpoint
őstag
-
válasz nullpoint #106913 üzenetére
Hasonló a tapasztalatom (mondjuk bevallottan nincs sok, szeretem megadni a kocsinak azt, ami jár)
Mert bontóba ugye akkor megy az ember, ha valami drága cucc kell. De jó eséllyel adott típuson belül általában ugyan az az 1-2 drága dolog megy tönkre, tehát:
1: mindenki azt keresi
2: sok típustárs eleve azért került bontóba, mert pont az a basz romlott el abban is
3: nem biztos, hogy pont a drága, de gyakran lerohadó dologból akarok ki tudja milyen állapotú használtat venni...Persze vannak kivételek, főleg esztétikai cuccok jöhetnek onnan is, ha amúgy jó állapotban vannak, de más részemről nem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz cidalain #106910 üzenetére
"Azt ki lehet szúrni, hogy vásárlás után a vételár felét ne kelljen beleborítani."
Bármikor bejöhet@nullpoint : Én szoktam. Meg van ez az Internet nevű izé. Mondjuk magánszemélytől meg vagy jó jön, vagy rossz :S
@opr : "De jó eséllyel adott típuson belül általában ugyan az az 1-2 drága dolog megy tönkre, tehát" olyanból kell kibontani, amit mondjuk szarrátörtek.
Meg azért sok egyéb eset is van, amikor lehet szerezni jót ezekből a gyakran tönkremenő cuccokból.
És 20 év körüli autónál már kb. mindegy is, mert egyre kevésbé kapsz hozzá új dolgokat.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
salaud
aktív tag
Nem véletlen hangsúlyoztam hogy kétütemű Vartburg. Abban kellett.
A kispók futóművét dörzsáraztad, mert függőcsapszeg volt benne. És megcsináltad te, mert annyira utálatos meló volt, a futóműves sokat kért érte. Tudom, két kispókom volt.A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!!
-
Meg szerettem volna venni valamit, viszont láttam hogy az elküldött üzenetemre már van egy válasz. Gondolkoztam valami bug? Nem .
De kettőnk mottója úgy gondolom kiváló~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
TaaT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #106920 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy a VW-nél találtak mérést megkerülő szándékosságot, a többiek megoldották e nélkül. Mondjuk engem jobban zavar egy határérték felett szennyező autó amire azt mondják hogy amúgy teljesen szabályos.
Give them hell Ukraine!
-
Viktor1919
újonc
válasz envagyok #106853 üzenetére
1.
"Ha nem vagy még biztos a tudásodban, menj el segédnek valaki mellé"
Az lenne, csak itt jön fel a problémám, hogy én kedden illetve csütörtökön sulizom, amit valamiért mindenki bűnnek tart, és belehalna ha az adott napokon csak délután 1-ig tudok lenni, ezekmelett meg jelenleg körbekérdezések után is ott vagyok, hogy jelenleg pályakezdőt sehova vesznek fel, hiába bizonyítottam alkalmasságom a szakmára, mellétéve amúgy szeretem is.2.
Gázszerelőként tescoba, hát igen cink, de már az is egy kezdésnek iskola melett megfelelne, utánna úgyis technikusi képzésre mennék, csak elötte kell az érettségi.3.
@homerhamm: "Téged milyen Viktornak hívnak? "
Erre inkább nem válaszolnék.
Röviden igen, az a családnevem nekem is, lehet ez is egy ok arra hogy nem vesznek fel, azt hiszik szivatom őket😆[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
Dehogy jöhet.1 misiért most olyan 15-20 év közötti kocsit lehet venni. A típushibák ismertek, guglizni kell. Ha azt írja a mindentudó, hogy az a kocsi egy foshalmaz, akkor messzire elkerülni.
Eleve olyat nem veszel ami korrodált. Ez a legnagyobb javítási költség, ha jól csinálják. Kb végigkopogtatod, mint a dinnyét, az alvázat is. Kijön ha valahol purhabbal csinálták meg, és az is ha csak ráfújtak a rozsdára.
Minden más egy ilyen korú kocsinál kifizethető. Oké a motor problémás, annak azért nem kéne még elromlania. Csak akkor fél milla, ha minden hiba egyszerre jelentkezik, de annak nyoma van, ha a felét észreveszed, akkor már lealkudod az egy millát 800k-ra.Persze vehetne mindenki Ignist, amivel nem lenne gondja, de valahogy az emberek nem erre vágynak. Hanem valami 15-20 éves menőségre. Na, a lényeg, vannak aki szeretnek szopni.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
válasz salaud #106917 üzenetére
Erre nem emlékszem, hogy különösebben a futóműnek bármi baja lett volna. Motorikusan küzdött vele apám állandóan
@TESCO-Zsömle : Meg, de az is komoly reszelés volt, és sokkal később.
@cidalain : "Oké a motor problémás, annak azért nem kéne még elromlania. "
Ja, ha a kasztnit simán kifújják purhabbal, akkor majd az üzemeltetés többi része lesz korrekt Nem, itthon főleg, bármi bármin lehet.Amúgy igen, a típushibák ismertek, de hogy hogyan kókányolták, az nem. És ez a marha nagy baj.
Nekem az első saját autóvásárlásom egy neppertől volt, konkrétan fél év múlva szétesett a váltó, csere. De addig hibátlanul ment. 100% hogy ez nem véletlen volt.Mutogatni való hater díszpinty
-
TaaT
nagyúr
"ROLEX ARANY ÓRA 18.k. NÖI ÓRA ELADÓ 72 GR. ELADÓ 1,550,000 EZER FORINT"
Give them hell Ukraine!
-
Alusky
aktív tag
válasz cidalain #106923 üzenetére
Vehetne Ignist, csak épp ezzel a japán mániával mások is tisztában vannak ezért 1 millió a rozsdás belőlük, a jobb felette bőven, csak a röhögőfejeket szoktam kattintgatni az ilyen posztok alá. Én már nem is ajánlok senkinek ha kérdezik ilyen autókat, mert elmebeteg árakat kérnek értük, a szarért is, mert szerintük úgy is megbízható. Nem, nem az. Nem lesz láthatatlan védőpajzs a meghibásodás ellen attól, hogy japán. Ugyanez a Golf/Vento 3 meg a Passat 5 esete is. Passatot eleve nem vesz normális ember, mert egykori középkategóriás, felszerelt nagyautó ráadásul fanatikus márka, hacsak nem nézi meg alaposan és fut bele egy olyanba amit egy apuka árul akinek fingja sincs ezekről a hülyeségekről és elmeszűzen reális áron adja a még nem szétrohadt, széttiltatott, boxtuningolt sötétítettablakos mocskot.
[ Szerkesztve ]
Ezt a fórumot használni épp olyan, mint Facebookozni.
-
envagyok
veterán
válasz salaud #106901 üzenetére
Nem Ladákra, és Wartburgokra gondolok.
A 90-es években hoztam be kintről autókat.
Én "becsületesnepper" voltam, nagyrészt "csak" 300-500000 km-es postás 1.6D VW Golfokat és benzines Polo-kat, Opel Omega kombi autópályarendőr kocsikat hoztam be, de volt pár bátrabb ismerős, aki simán behozott 800000-1000000km-es VW Passatokat, Mercedeseket, Audikat, és annyira össze voltak rakva, hogy pofátlanul vissza voltak tekerve 100000km környékére, ha autópályáztak vele, meg nem mondtad volna 20km város=1000km autópálya. Nincs kormánytekergetés, ki-beszállás, hidegindítgatás, stb.
Nem egy ilyen kocsinak láttam a komplett szerviz előéletét, számlákkal, amíg a nepperek el nem "vesztették", ritka volt s nagygenerálos, csak olaj, vezérlés, kopó cuccok, fék, futómű, ilyesmi, láttam olyan Opel-t, ami naponta ingázott egy ország Bécsi, és Berlini nagykövetsége között, 2 évesen 700000km volt benne, azt 40000-re tekerte vissza a nepper.
Faternak kb 73-82-ig zsigulija volt, soha nem volt baja, pedig évi 20k belement, kb 82-ben Lada 2107-e lett használt pár éves, az kb 91-ben lett lecserélve, 200000km fölött volt benne, hozzá se kellett nyúlni. -
KROK640
nagyúr
Na itt is annyi lenne kb. Most emelték fel az internetem havi 6600ftról 13300ft-ra, plusz még a youtubra is menjen el 2690? A bevételeim meg egy fillért nem emelkedtek sőt, még mindig egyre kevesebbet ér a pénzem ... úgyhogy mobilról nem használom a YT-t egyáltalán, gépen meg blokkolózok.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
KROK640
nagyúr
válasz Viktor1919 #106738 üzenetére
"igazából azzal kompenzálhat is az ember hogy nem megy egyszer a mekibe abból a pénzből" - bár tudom, hogy az az alapfelvetés ma MO-n, hogy mindenki hetente többször jár a mekibe, de én pl ezzel nem tudnék faragni, mert pár hetente egyszer ha megyek.
kajarendelésre a két covid lezárás alatt szoktam rá nagyon, de a második lezárás végével szembesültem azzal a ténnyel, hogy amit nem buliztam el, azt a heti 3-4 kajarendeléssel elkajáltam. Sőt, még többet is.Itt azért megint bejön az amit a "10 dolog amit ha nem csinálsz gazdag leszel" tipusú cikkek nyomnak, hogy csupa olyan tanácsokat adnak, amiket nem csinálok (általában 10-ből 9 dolgot nem csinálok), és persze mégsem vagyok gazdag. De majd kispórolom abból, a prémiumot hogy egyszer nem megyek wellness-ezni amikor mennék
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
salaud
aktív tag
válasz envagyok #106928 üzenetére
Az az 1.6D VW Golf 54 lóerős volt, egy mai egyhatos mennyi? 150-200? Van egy 95-ös 1-es Opel Vectrám, 1.6 benzin, 71 lóerő és az sem egy szétpörgetett, kimaxolt motor.
A zsigulik első szériájánál még ott voltak az olaszok, kapott a henger belső fala bevonatot, a későbbieké már nem, tovább is bírták az első szériások. A 2107 a régi láncos 1500-as motort kapta meg, azzal sosem volt baj, az 1200-as, 1300-as motorok voltak mindig is vacakabbak.
Régebben nagyobb lökettérfogatból kevesebb lóerőt hoztak ki, ezért voltak többek közt tartósabbak a motorok. A másik, hogy nem ilyen papírvékony falú motorblokkok voltak mint manapság.
Sokat fejlődött a technika ám, ha a mai anyagokkal, gyártási pontosságokkal, bevonatokkal legyártanának egy adagolós 1.6 dízelt, modernizálva, a motor fele olyan nehéz lenne, kisebb fogyasztással, stb. Megnézel egy régi adagolót szétbontva, oké hogy óramű, de ma kissé jobb anyagokból lehetne megcsinálni ugyanazt.
De inkább kéttonnás szarokat gyártanak 1.1 turbóval.A Linux nem ingyenes. Meg kell fizetni a tanulópénzt. Az emberek 66 százaléka nem tud számolni! Gondoljatok bele, ez majdnem a fele!!
-
válasz KROK640 #106933 üzenetére
Ti jártok mekibe? Én néha évekig nem, aztán van év, hogy 2x is.
"Itt azért megint bejön az amit a "10 dolog amit ha nem csinálsz gazdag leszel" "
És az alapja az, hogy ne szórd el a pénzed bármire, ami eszedbe jut@salaud :
És közben több autó lett, a fogyasztás hiába kisebb, az össz károsanyag-kibocsátás maradt, izé, nőtt.Mutogatni való hater díszpinty
-
Alusky
aktív tag
válasz KROK640 #106929 üzenetére
Hogy tud annyiba kerülni a net? Itt falun is 5-6 ezer a 100 Megás rádiós, nekem meg röhögve elég, meg mindenkinek is, hacsak nem nagycsaládos és mindenki egyszerre 4K60p YT-ozik miközben tölti le a 4K filmeket apuci és az egyik gyerek is.
[ Szerkesztve ]
Ezt a fórumot használni épp olyan, mint Facebookozni.
-
envagyok
veterán
válasz salaud #106934 üzenetére
A BMW 3000-es Common Railes motorja is sokat bír, pedig az már erős is.
Hidd el, minimálisan nehezebb motorból ki tudnák hozni a jelenlegiek élettartalmának a többszörösét, de direkt nem csinálják, egy-egy nehezebben utángyártható alkatrészt is direkt 100-150k km-re terveznek, hogy vedd már meg csilliókért, mert mincs más választásod, különben az út szélén marad a verda -
Pikari
addikt
válasz Alusky #106936 üzenetére
kb havi 15k a papíron 40/3mas net + tv + vezetékes teló, egyetlen szolgáltató 20km körzetben. utoljára 10 éve emeltek sebességet. átlag hetente 1x elmegy 6-8 órára.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
> Ti jártok mekibe?
Amikor én utoljára voltam mekiben/börgerben/stb.gyorskajáldában, akkor New Yorkban még állt a két toronyház...
(#106936) Alusky
Itt, szintén falun, full extrás digi - gigás optika, tévé, 30 gigás mobil - tíz alatt kicsivel.
[ Szerkesztve ]
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
homerhamm
addikt
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
KROK640
nagyúr
válasz Alusky #106790 üzenetére
Én minden esetben a hagyományos pénztárat részesítem előpnyben, de ennek az is az oka, hogy sokszor vásárolok utalvánnyal, amihez úgyis kell kérnem a kezelő személyzetet, szóval akkor már inkább hagyományos pénztár. Ezt a blokkos dolgot nem tudtam, de mivel én mindig elszoktam tenni (itthon írom, hogy mennyit költök), ezért inkább csak anyni, hogy ne dobjam a cuccok tetejére, hanem tartsam a kezembe még. Bár mint írtam nem sűrűn használok önkiszolgáló kasszát.
Engem sokkal jobban idegesítenek azok, akik a pénztárnál mikor beütötték az összes cuccokat, előbb meglepődnek, hogy fizetni is kell, még akkor kezdik el keresni a pénzt, jajj a két 10-est adom, nem mégsem a 20-ast adom, de legyen inkább mégis a 2db 10-es (mindehhez 11000ft mondjuk a végösszeg), vagy nagy nehezen elővakarja a bankkártyát, és akkor nem megy, nem jut eszébe a kód, de fel van írva, csak elő kell keresni ... stb.
Szintén kiakaszt, mikor hosszasan az eladótér méllyére kígyózik be a sor, de csak egy vagy két kassza van nyitva a tizenkettőből.
Múltkor két diák volt egy kasszában, ketten alig értek egyet, jó lassan is haladtak.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
cidalain
veterán
válasz Alusky #106927 üzenetére
Ignis galvanizált kasztnis, ha azon rozsda van, ha csak egy pöttynyi is ott kell hagyni törve volt, szakszerűtlenül javították, rohadni fog. Amúgy ABS kocka a típushiba, ami nem vészes összeg. Amúgy csak kopó-fogyó cuccok amik gombokért vannak.
Japánok tudnak rohadni amúgy, honda, mazda fele szita.Nekem is elkopott a váltóban a fő fogaskerék-tengely, ami vagyon lett volna. 60-ért vettem komplett váltót garival. Opel, így azért nem ritka cucc. Meg 330k km volt benne akkor, tehát benne volt a pakliban.
Típushibás kocsikat eleve nem veszünk, vagy számítunk rá, hogy nekünk kell megcsinálni, így bele kell férnie a keretbe annak a javításnak.1.2, és 1.5, 1.6, 1.7 Lada motor láncos, csak az 1.3 volt szíjas. Így az 1.3 kereklámpások, meg 2105 volt ilyennel szerelve.
Meg az újabbak, a Szamara alapúak szíjasok (Kalina, Granta). Ez is problémás, 60k alatt beáll a feszítőgörgő, aztán kaputt. Szal ezt javasolt 50-enként cserélni.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
koby11h
őstag
válasz Pikari #106940 üzenetére
Nekem 14 évig volt gsm adapteres Telekom "vezetékes" net + Digi műholdas TV + 3G Telekom mobilnet 4000+3000+5000 Ft-ért kb.
UPC vezetékes volt a végén, mint lehetőség, de 20000-et kértek csak a bekötésért (hálózatfejlesztési hozzájárulás), Telekom nem akart a környékre fejleszteni 10+ évig.
Végül 2 éve lett Digi 1000/300 Mbit + 116 csatorna + telefon (csak azért, mert csomagban olcsóbb) és ez most 5999 Ft/hó együtt. Kánaán!
Persze most már a Telekom is akart ide fejleszteni, de mindenki kiröhögte az igényfelmérőt, így végül le is tettek róla."C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
KROK640
nagyúr
A Coop egy végletekig elavult ízig-vérig szoci falusi bolthálózat, ami még mindig 1985-ben él. Itt pl idén januárban sikerült bevezetni azt, hogy a kassza mellett egy szalag van, és nem csak egy sima asztallap.
Egyébként igen, az önkiszolgáló igazán adhatna kedvezményt, ahogy a MÁVnál például van is, mert az automatában vett jegyek olcsóbbak.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest