Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47401) V/ válasza Mtbsrác (#47400) üzenetére


V/
Topikgazda

Te nem, hanem az ügyfélszolgálatos emberük, te nem tudsz belépni.

(#47402) Winnie The P válasza Mtbsrác (#47400) üzenetére


Winnie The P
őstag

"Ehhez egy angolul beszélő személynek kellene a kapcsolatot felvenni a PayPal ügyfélszolgálattal elmondani a problémát, mert sem a regisztrációt, sem a bankkártyaszámot nem fogják egyszerűen törölni."

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#47404) V/ válasza -INDIANA- (#47403) üzenetére


V/
Topikgazda

A bankkártya mögötti számlára érkezik, nem minden bank küld róla értesítőt, hanem csak megjelenik a banki könyvelésben, tényleg ennyi munkanap szokott lenni normális bank esetén.
Ma még a 4. telt el, de nézz rá a bankszámládra, pl az Erste ezt is zárolni szokta 1-2 napig ami + idő lehet és addig csak a bejegyzést látod a pénzt nem.

Az eBay-en a számlaszám nem erre kell, az csak akkor adandó meg ha eladással is foglalkozol hogy bevételt arra tudják kiutalni és az esetleges költségeket le tudják vonni.

(#47405) V/


V/
Topikgazda

Némileg off téma, de beszélgetéseink során fel szoktak merülni problémák, ezért figyelmetekbe ajánlom ezt a topikot: Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád

(#47407) V/ válasza -INDIANA- (#47406) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne a mobil app-ot nézd, de a zárolás az banki dolog, holnap egy telefont érdemes rászánni hogy miként könyvelgetnek, de említettem hogy normális bank esetén 2-5 nap a refund.
Ez viszont el sem ment a bankból, mert az eladó lemondása akkor történt amikor még a bank csak zárolta a vásárlást, hogy majd a kereskedő bankja felé ha teljesül a vásárlási tranzakció akkor elutalja. Most a MBH vár arra hogy a kereskedő leemeltesse. Ami persze nem fog megtörténni.

(#47408) makkmarce válasza -INDIANA- (#47406) üzenetére


makkmarce
őstag

sajnos az MBH-nál bármi megtörténhet, nekem is van ott számlám, teljes náluk a káosz. Érdemes őket hívogatni. Idővel majd jóváírják, de 1 héttel minimum számolj.

okoskodom, tehát vagyok

(#47409) nate82


nate82
csendes tag

Sziasztok! Próbáltam visszakeresni de sajna nem találtam (leht idegességemben) de egy olyan problémám van hogy venni akartam egy konyhai gépet és paypalon keresztül fizettem ki üzleti vásárlásként. 2 napra rá kiderült hogy átverés áldozata lettem, indítottam vitát az eladó ellen és most reklamációra emelhetném de sehol nem találom azt a lehetőséget. Érdemes a Banknál visszatérítést indítanom vagy hogyan tovább?
Segítséget előre is köszönöm!

(#47410) V/ válasza nate82 (#47409) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóban ott a dispute leírás és benne az is hogy miként megy a PayPal-hoz fordulás. 8. PayPal Dispute és Claim indítás leírása és ott a 5. A Claim-re emelés, PayPal döntésének kérése és a dispute lezárása.
A Resolution Centerben keresd meg ez elindított dispute-t, alul lesz a Escalate to PayPal.

Frissítsd az oldalt mert az Eset típusának módosítása alatt kéne a sornak lenni, de lehet hogy a magyarított oldal a hibás, vagy inkább holnap délelőtt próbálkozz, a dispute-nál ott lesz a link.

(#47411) koliz1


koliz1
tag

Sziasztok!
Segítséget kérek , adva vagyon egy összeg amit Paypalról xoomon keresztül wise számlámra utalnék (900 Angol font) bekérték a személyim meg a gáz számlám, azóta nem történik semmi, kussolnak mint sz.... a gazban, mit csináljak levélre nincs válasz. Múlt hét Pénteken írtam nekik először nem google fordítós levelet a Papal os emailról . :W

[ Szerkesztve ]

(#47412) V/ válasza koliz1 (#47411) üzenetére


V/
Topikgazda

Ki kérte be? PayPal, Xoom vagy Wise? A font az problémás, magyar viszonylatban az EUR és az USD utalás Xoom-al lenne a jobb, az USD nem annyira, mert a bankközi jutalék az egy kicsit drágítja a tranzakciót.

[ Szerkesztve ]

(#47413) ekrisztian válasza koliz1 (#47411) üzenetére


ekrisztian
senior tag

Miért kell másik 2 platformot igénybe venni, ha a pénznek a wise-ra kell eljutni? Wise-on is van legalább 5 féle mód a befizetésére, a paypal-al együtt.

(#47414) PROTRON


PROTRON
addikt

Mivel ritkán használom a Paypalomat, megint kicsit értelmezési gondba kerültem.

Jelenlegi állapot:
Van rajta 2,78 USD, primary devizának be van állítva az USD.
Meg van adva a bankkártya adatok, le van frissítve, hazai CIB Bankos Visa kártyával.
Venni akarok a Keychron.com weblapon 152.20 USD-ért dolgokat.

Felfogja használni az automata a 2,78 egyenleget és kipótolja a magyar bankkátyámról a fenn maradó 149,42 usd-vel amit vásárláskor megadok hogy a bankom váltsa át?

Vagy a "primary deviza USD"-t előbb át kell állítanom forintra?

Köszi a választ.

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#47415) mert_csokis


mert_csokis
senior tag

Napot!
Kis segítséget szeretnék kérni. Eladtam egy terméket egy külföldi oldalon.
Miután az oldal levette a saját jutalékát, maradt 327.37 USD-m.
Előre jelezte, hogy kiutaláskor számolni kell egy 2.9%-os PayPal levonással.
Ez eddig rendben is van. Így végül 317.88 USD érkezett a PP-ra.
Most lépek be, és ez fogad:

Mi a lópikula van? Hogy lett a 317.88 dollárból 295.67 dollár?

adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó

(#47416) V/ válasza PROTRON (#47414) üzenetére


V/
Topikgazda

Állítsd a kártyát is USD-re és az egyenleg legyen az elsődleges fizetési mód és az USD egyenleg legyen az alapértelmezett, ekkor leszedi a az egyenlegről az USD-t és és a CIB kártyádról a többi USD-t úgy hogy eleve az USD terhelés megy CIB felé és majd ők váltják forintra.

(#47417) V/ válasza mert_csokis (#47415) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert forintban van a pénz nem USD-ben, te beállítottad hogy ne konvertálják a bejövő pénzeket forintra? Mert akkor az USD abban marad és megy az USD egyenlegre.

Erre a beállításra gondolok, neked a a legalsó lenne a jó erre amit írtam:

Nem 2,9 % a jutalék amit tőled vonnak. 3,4 % + 90 Ft valamint attól függően hogy hol van a vevő kiegészítő jutalék. Az Összefoglalóban ott van a díjszámítás, neked a kereskedői díjat számolják:

A vonatkozó díjak linkje.
A fogyasztó a magánszemély, a kereskedő kategóriába tartozik az is aki üzletelésre is használja és azzal kapcsolatban van díjazás..
Célszerű áttanulmányozni, hogy tisztában legyünk a felhasználási feltételekkel és a fizetendő költségekkel és így nem érezzük azt, hogy "rejtett" költségeik vannak.
PayPal árfolyam kalkulátor oldala (nem muszáj belépni a PP-re lejjebb görgetve lehet számolgatni)

[ Szerkesztve ]

(#47418) PROTRON válasza V/ (#47416) üzenetére


PROTRON
addikt

Köszönöm szépen, tehát ha kaptam egy ilyen emailt most hogy
"
2023. november 22.. napján a(z) xyz végű kártya módosult.
A PayPal a(z) „USD“ lehetőséget használja, amikor ezzel a kártyával fizet. Ezt a pénztárcában módosíthatja.
"
akkor jól állítottam be a fentihez igaz?

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#47419) V/ válasza PROTRON (#47418) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen

(#47420) jas39


jas39
tag

Sziasztok!
Tegnap vásároltam 153€ értékben, a visszaigazoló számla meg is érkezett, 54ezer Ft .ról
Viszont ma a netbankba belépve 59ezer Ft volt a levonás :F
Ez valószínűleg rossz átváltási beállítás lehet. Hogy kell jól ezt beállítani? Az összefoglaló alapján van némi sejtésem, de nem jöttem rá, hogy gyors vagy nem gyors váráslás pl mifene? Forint számlám van K&H banknál.
Előre is köszönöm
UI. rutintalan vásárló vagyok, elnézést :B

[ Szerkesztve ]

(#47421) V/ válasza jas39 (#47420) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem ez ennyi, a bankod elszámoló árfolyam ma 389,69 Ft / 1 € az 59623 Ft. Amikor fizettél akkor kaptál egy tájékoztató szöveget hogy fizetéskor kb mennyi volt a 153 €, ez nem számít, csak egy szöveg vagy kiküldte ezt a visszaigazoló számlát?

A bankkártyaszerződés írja az elszámolást:

Két lehetőséged van.
A PayPal-on a bankkártyát ha EUR-ban fizetsz akkor EUR alapértelmezettnek állítod be és ekkor a 153 € terhelés megy bankod felé és fentiek szerint fog elszámolni.
Ha nem EUR a kártya devizája (HUF vagy USD) akkor ha nem gyorsfizetéssel megy a dolog akkor megjelenik az hogy a kártyakibocsájtó árfolyamával is fizethetsz és az alapértelmezett PayPal váltást arra állítod át, ezután szintén az EUR terhelés megy a bankod felé. Az első módszer az egyszerűbb, mert akkor nem gond hogy gyors fizetés van vagy nincs.

(#47422) NyxNyxNyx válasza NyxNyxNyx (#47354) üzenetére


NyxNyxNyx
addikt

Okés, akkor megint buktam több, mint 5 ezret a refund alatt is. Csak gratulálni tudok ennek a scammer cégnek. Direkt átállítottam HUF-ra és EUR maradt a kártya...

"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."

(#47423) V/ válasza NyxNyxNyx (#47422) üzenetére


V/
Topikgazda

Én értem, de ha egy hónapban ha nem 6 alkalommal állítod a kártya devizáját akkor egyszerűen átvált, ez a rész nem működik hibásan amíg a korláton belül történik. Más oka lehetett hogy EUR maradt. Nincs olyan lehetőséged hogy több virtuális, digitális kártyát használhass? Mert akkor lenne ilyesmi nevekkel elnevezve KártyaHUF KártyaEUR KártyaUSD ami utal arra hogy mi az alapdevizája és amikor fizetsz a felajánlott kártya listából azt választod amelyik deviza kell.

(#47424) PROTRON válasza V/ (#47419) üzenetére


PROTRON
addikt

Elképzelhető hogy a cib bank ma reggel 362 ft árfolyamon váltotta a 153 usd vásárlásomat?

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#47425) V/ válasza PROTRON (#47424) üzenetére


V/
Topikgazda

Hogy lett 153 USD? Nem használta fel az egyenlegen lévő 2,78 USD-t?
Ha jó a kártya USD és az egyneleg USD alapértelmezett akkor a CIB felé 149,42 USD terhelésnek kellett mennie. Amit eddig írtál, de ez 152,2 USD.

Náluk így számolják a kártyás fizetés amikor könyvelik, nem a befoglalást, a zárolást. A gond az hogy nem tudni hogy az az napi mikori árfolyammal.
A zárolási összeg számítása

A tényleges terhelés


A Mastercard kártyatársaság az általa alkalmazott árfolyamokat az alábbi internetes weboldalon teszi közzé:
a Visa kártyatársaság az általa alkalmazott árfolyamokat az alábbi internetes weboldalon teszi közzé: .
A kerekítési szabályok miatt a kártyatársaságok honlapján feltüntetett árfolyamok eltérhetnek a ténylegesen alkalmazott árfolyamtól.

A PayPal-on 368,88 Ft 1 USD.

[ Szerkesztve ]

(#47426) PROTRON válasza V/ (#47425) üzenetére


PROTRON
addikt

Köszi, elírtam, csak 2,76 usd.
Ezt látom most:

A tevékenység részleteknél ez szerepel:

pénztárcánál ez:

bankkártyánál ez:

Jobb oldalt látható hogy mindenhol USD lett megadva.
Mindjárt felmegyek a webshop oldalára és az ottani felületről is töltök fel fotókat hogy mire nyomtam.
A mobil bankomban egyébként még csak zárolásként jelenik meg, amit nem tudok szétbontani, mert tegnap este volt kajarendelésem is.
Az elvileg 2.710 ft volt, most összesen 58.114 ft van zárolva, ha levonom a kaját, akkor elvileg 55.404 marad erre a rendelésre, ami 153 kopejkával számolva elvileg 362 huf/dodó.

[ Szerkesztve ]

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#47427) V/ válasza PROTRON (#47426) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó volt beállítva, a CIB váltással megy a dolog.
De Azért nem vitte el azt a 2,76 USD-t mert az USD egyenleged az 0,00, a HUF egyenlegen van 1000 HUF, de mivel USD az alap értelmezett a más egynelegeken lévő pénzt átkonvertálja és azt írja ki, de ez csak tájékoztatás, mert amíg nem konvertálod át ezt az 1000 Ft-ot USD-re az egyenlegek közt, addig nem veszi figyelembe, így a kártyáról szedte le a 153 USD-t.

(#47428) PROTRON válasza V/ (#47427) üzenetére


PROTRON
addikt

Köszönöm szépen a rejtély megfejtését, akkor majd a kövileg 1-2 év múlva esedékes vásárláskor felhasználom. :D
Ez ugye valamiféle Paypal-os ajándék volt...tehát van 1 ezer forintom, akkor már csak meg kell várni hogy jól beessen a dodó árfolyam. :D

Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

(#47429) jas39 válasza V/ (#47421) üzenetére


jas39
tag

Köszönöm szépen a válaszodat!
" vagy kiküldte ezt a visszaigazoló számlát? "

A Paypal Service küldött küldött egy tájékoztatót, hogy :
Mastercard €152,33 EUR
Átváltott pénznem: Ft54 380 HUF
Akkor ha jól értettem van olyan beállítás, hogy € alapértelmezett.
Okés, ezt beállítom, de akkor is valahol történik átváltás. Így talán a K&H vált és köldi Euróban :F
köszi előre is

(#47430) V/ válasza jas39 (#47429) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy van ahogy írod, mert ha EUR-ban kell fizetni és a kártya alapértelmezés a PayPal-on is EUR akkor úgy értelmezi hogy nem kell a váltási folyamatot indítani és EUR terhelés megy a kártyára. Ez ha magyar forintos a kártya akkor majd a kártyakibocsájtó bank fogja az EUR-t forintból átváltani a náluk megadott bankkártyás devizás vásárlás szabálya szerint. Akkor nálad a K&H fogja ezt megtenni.
A megadott számok alapján ez 357 Ft-os árfolyam, az egész jó mert az EUR már napok óta 379 Ft körül szaladgál a piaci árfolyamon. A legjobb árfolyam november 16-án 375,91 Ft volt.

(#47431) jas39 válasza V/ (#47430) üzenetére


jas39
tag

Köszönöm szépen a válaszokat, meg is találtam a beállítást.
:R

(#47432) tsilver


tsilver
aktív tag

van valami ötlet/megoldás?
bejelentkezésnél eljutok, hogy küldi az SMS-t a szám jó de soha nem érkezik meg. ha megadom a titkos válaszokat a kérdésre szintén feljön a telefon SMS és nem kapom meg. Help center csak akkor elérhető ha be tudnék lépni, de ugye nem tudok.

AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D

(#47433) V/ válasza tsilver (#47432) üzenetére


V/
Topikgazda

Ki a telefonszolgáltatód? Nem tiltottál le "zaklató" számokat és a telefonod sem veszi spam üzenetnek? Mert ez szokott lenni a két leggyakoribb ok, azután meg szolgáltatói probléma.

[ Szerkesztve ]

(#47434) tsilver válasza V/ (#47433) üzenetére


tsilver
aktív tag

digi, van letiltás, de milyen számról jöhet a sms?

AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D

(#47435) slice14 válasza tsilver (#47432) üzenetére


slice14
veterán

Amennyiben sikerül belépj, akkor érdemes beállítani 2FA-nak egy hitelesítő alkalmazást elsődlegesnek, és az sms-t csak másodlagosnak.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#47436) V/ válasza tsilver (#47434) üzenetére


V/
Topikgazda

Már nem használom a DIGI mobilt de 20-as számról és néha +44 most hogy Voda rendszert használ nem tudom. A Telekom az 30-asról jön. +36305555486 A telefonod sem vette spam-nek?

(#47437) tsilver válasza V/ (#47436) üzenetére


tsilver
aktív tag

nem találtam ilyen számokat sehol sem a telefonon sem a üzeneteknél. , közben kipróbáltam a feleségemnél nála voda van és 70es ről jön, de ilyen sincs letiltva.

AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D

(#47438) slice14 válasza tsilver (#47437) üzenetére


slice14
veterán

Nem kerülnek spam-be az üzenetek?

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#47439) V/ válasza slice14 (#47438) üzenetére


V/
Topikgazda

Már kétszer is írtam ezt neki. Van amelyik telefon eldugja ezt a részt és alapból a Kéretlen üzenetek megjelenítése ki van kapcsolva. Nálam nincs tiltva, mert esetleg tévedhet a rendszer és fontos üzenetet nem kapok meg.

[ Szerkesztve ]

(#47440) slice14 válasza V/ (#47439) üzenetére


slice14
veterán

Nálam a Messages ugyanúgy jelez a spam-be érkezőkről.

tsilver: Ha Google Messages-t használsz, akkor a spam-be érkezett üzeneteket a profilképedre tapintva a Spam és letiltott résznél találod.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#47441) tsilver válasza slice14 (#47440) üzenetére


tsilver
aktív tag

nem használom, de átrakom egy másik szinte új készülékbe és megnézem megy-e íg

AudioPC, FireStick 4K Max, Home Assistant, Vu uno/4K SE, Kobra 3D

(#47442) mexel


mexel
veterán

Sziasztok! Paypalhoz egy otp-s kártyám van hozzárendelve.
Hozzárendelhetek több kártyát is? Pl K&H vagy gránitbankosat is? Esetleg online kártyát?
Van külöbség váltási árfolyamok között? Melyik a jobb általában ezek közül?
Még nincs Revolutom, az is mehet hozzá?
Előre is köszönöm a választ

(#47443) V/ válasza mexel (#47442) üzenetére


V/
Topikgazda

Bármilyen Visa vagy Mastercard kártya hozzáadható, ami lehet hagyományos és lehet digitális, virtuális is. Akár 10 db.
A kártyakibocsájtótól és az ottani kártyás elszámolási szabálytól függ hogy milyen deviza árfolyammal működik, az OTP árfolyam jobb mint a K&H vagy a Gránit Banké, viszont a Revolut és Wise az piaci árfolyamos és az a kedvezőbbek mindegyik magyar bankhoz viszonyítva.
Némi beállítást eszközölni kell a kártyák esetén a PayPla-on, de ez benne az Összefoglalóba. Annyi megjegyzés tennék hozzá ha esetleg tetszene a Revolut egyszer használatos kártyája, azt inkább itt ne használd, adj hozzá inkább egy vagy több fix virtuálist, a többet megmagyarázom a leírásban, de az a lényeg hogy akkor elkerülöd hogy fizetéskor a PayPal váltsa a devizát.

[ Szerkesztve ]

(#47444) mexel válasza V/ (#47443) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm szépen! Ha az otp jobb akkor marad az és amint lesz revolutom azt is hozzáadom ahogy írod. Köszi mégegyszer a segítséget

(#47445) Oliverda


Oliverda
félisten

Eddig is a legutolsó gennyláda cégnek gondoltam a PayPalt, de az, hogy szemrebbenés nélkül gáncsolják az ügyfeleket abban, hogy megkerüljék a pofátlan, 3%-os váltási költségüket, mindenen túlmegy:

Havonta limitált számban állíthatod a kártyád pénznemét. Ha a limitet eléred (aminek a pontos számáról nem tájékoztatna), akkor már csak az ügyfélszolgálat tud segíteni, akik ugye hétvégén nem dolgoznak. :)

Ez már megér egy panaszt az illetékes szerveknél.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#47446) V/ válasza Oliverda (#47445) üzenetére


V/
Topikgazda

Jogos az észrevételed, 6-10 közé teszem a lehetőséget, említik ugyan de konkrét számot nem írnak.
Ezért is csináltam azt hogy több digitális Wise kártya van hozzáadva azon devizában alapértelmezettként amiben a leggyakrabban fizetek, HUF, EUR, USD és GBP amikor fizetek azt választom amiben megy a vásárlás és így az a terhelés megy a kártyakibocsájtó irányába. Ha ezeken felül más deviza kell akkor bármelyiknél átállítom PayPal váltásról (mert azt adja fel alapból) kártyakibocsájtó váltásra. Így semmi gondom nincs és ezt javaslom már elég régóta mindenkinek.
Persze ha nem tud valaki több kártyát hozzáadni akkor meg a fizetéskori átállítás marad ha az alapértelmezett deviza beállítás korlátossá válik arra a hónapra, szóval azt használhatod ha nem gyors fizetéssel megy a dolog.

(#47447) Oliverda válasza V/ (#47446) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem minden bank/szolgáltató kínál 3-4 kártyát ugyanahhoz a számlához, sőt, van olyan, ami csak egyet.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#47448) V/ válasza Oliverda (#47447) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre írtam hogy akkor marad a fizetéskori váltás átállítás mert az mindig ott van.
A lenti példánál beragadt HUF álláson a kártya, de EUR-ban kéne fizetni.

Ezt adja fel


Csere (Change)

És erre fog átállni

[ Szerkesztve ]

(#47449) Oliverda válasza V/ (#47448) üzenetére


Oliverda
félisten

És itt hogy állítod át?

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#47450) V/ válasza Oliverda (#47449) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi van a More ways to pay lenyitásakor?
Ahol fizetsz ott csak PayPal gyorsfizetés van? Írtam hogy annál nem használható.
Megnéztem náluk (Manscaped) nincs normál fizetés. ez viszont nem a PayPal-on múlik, hanem ahogy az adott cég beállította a PayPal fizetési klienst.
Akkor itt nem megy az amit írtam.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.