Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tom5
addikt
Közben egy jelszó csere és appal generált kód megoldotta.
Viszont a számlámra való átutalás nem működik...
CIB fő számla amit napi szinten használok plusz ennek a bankkártyája is csatolva az Acoounthoz. Számla forint alapu. Paypalon lévő pénz is forintban. Mi lehet a hiba? -
Tom5
addikt
Sziasztok.
Egy munkám után paypalra utalták a fizetséget. Ritkán használom a fiókom de mielőtt ez megtörtént mindent frissítettem. Számlaszám, bankártya, telefonos applikáció. Kétlépcsős azonosítás. (SMS, app) mindennel működött. Ma reggel megkaptam a pénzt. Gondotlam átvezetem a bankszámlámra. Már ezt nem engedte. Sem PC-ről sem telefonrol. Erre most kaptam egy emailt, hogy szokatlan számlatevékenységet érzékeltek ezért korlátozták a fiókom. Ha be akarok lépni akkor beugrik a számla biztonságossá tétele. Erre rányomok és azt kapom, hogy nem tudtuk megerősíteni, hogy valóban én vagyok. Innentől nem történik semmi.
Átdob a súgóközpontba. De ott még telefonszámot se látok, hogy kivel lehetne kontaktálnom. Van egyátalán magyar szupport?Előre köszönöm a segítséget.
-
Remiel
őstag
az égvilágon semmi piros nincs jobbra fenn sem az irányítópulton, sem a beállításoknál
nem értem annak idején tuti nem adathalászat volt, mert egy PP fizetés kísérletnél ugrott fel (kb 140k volt) és az email is a service@intl.paypal.com címről jött
kaptam hivatkozásazonosítót, ugye 2x is, de utána nagy mély kuss, pedig vártam ha nem elég nekik esetleg jelzik, vagy azt, hogy minden rendben te hülye, de ennyi volt
az biztos, hogy az első igazolványküldés után egy héttel ismét megpróbáltam kifizetni ugyanazt és megint jött a szokásos, küldjem be az igazolványom
azóta meg sem próbáltam, mondjuk nem is vettem olyasmit amit paypallal tudtam volna fizetni
-
Remiel
őstag
sziasztok
pár hete a PP nem engedett fizetni, mondván küldjem el az igazolványom... elküldtem a személyim (egy oldalát), majd vártam azt írták 3-5 nap és jeleznek de semmi nem történt... megint beléptem a PP oldalára ismét feldobta, hogy küldjek igazolványt, megint elküldtem, megint 3-5 nap és semmi.
Most beszkenneltem az összes kicseszett iratom minden oldalát, de most már nem kéri és az istennek sem találom semmilyen menüben hová kéne küldeni
a rendszeres fizetések Netflix ilyesmik elmennek, de épp nincs olyan oldal ahol PP-vel fizetnék így nem tudom kipróbálni tudok e
valaki írjon egy oldalt ahol eljuthatok a fizetésig valami kis semmi cuccal, hogy ha mégis működik már ne legyen sok
vagy hol tudom megnézni a menüben, hogy tudok e fizetni jelenleg, mert amikor feldobálta az igazoljam magam részt akkor ott láttam, hogy a fizetés le van tiltva, de most sehol sem találok ilyet
-
válasz
Ataxia #46589 üzenetére
Azért kell megkérni hogy a műszakiaknak továbbítsa a bejelentésedet. Nem fér hozzá a rendszerhez, így csak a megadott szöveget mondja és ez nem úgy hiba, azt sem látja ha az adótorony ledobál a rendszerről mert túl sokan vannak a cellában. Azt sem látja hogy az az sms amit nem kapsz meg meddig jut el a rendszerükben.
-
holderes
tag
Nos,köszi modi
,azért ide teszem másoknak a paypal válaszát!(...,persze csak akkor lesz megnyugtató,ha nem vész el a "zsuzskám" ) ..
.. " Üzenetéből úgy értesültem, hogy nemrégiben utalt át bankjából PayPal-számlára.Ha több mint 4 munkanapja töltött fel, és a pénz nem jelenik meg PayPal-egyenlegében, előfordulhat, hogy nem rendelkezünk a pénz sikeres jóváírásával PayPal-számláján.
Ebben az esetben a pénzt 3 munkanapon belül visszautaljuk bankjának. Ha 3 munkanapon belül nem látja a pénzt, kérjük, forduljon bankjához, mert előfordulhat, hogy nem jelenítik meg azonnal a számláján.
A PayPal nem számít fel díjat a sikertelen feltöltésekért, azonban banki díjat számíthatnak fel. Kérjük, lépjen kapcsolatba bankjával, hogy többet megtudjon a díjaikról. "..
-
válasz
Ataxia #46586 üzenetére
Szólhatsz nekik hogy megint gond van a számhordózós adatbázis szinkronizációjával, de ezt akivel beszélsz lehet hogy nehezen érti meg mert nem ismeri a rendszer ezen működését (náluk nincs hiba szerinte, de ha a PayPal-nál lenne hiba, akkor a többi mobilszámra sem menne ki, még az eredeti Vodára is megy), a műszaki részlegesek látják és tudják javíttatni (szinkronizáció indítás elindítás), de van amikor magától helyreáll.
Érdemes, ha van rá lehetőséged egy másik szolgáltató vagy eredeti Voda számot megadni másodlagosnak -
Ataxia
tag
Üdv
Tegnap este óta nem tudok belépni a felületre,mert nem kapok sms kódot. (már ideiglenesen zároltak is)Az a röhej, hogy eddig működött minden.
Várni kell türelemmel vagy hívjam fel a vodafont?
-
holderes
tag
Hali,na az éjjel ügyeskedtem,több évnyi paypal kihagyás és sietség miatt,a pénztárcámba utalásnál ( MKB ) nem írtam be a küzleménybe az Átviteli azonosítót.Most mi lenne a leggyorsabb jó reakció? Vagy helyre rázódhat ez magától is?köszi a választ
-
Beat Store
csendes tag
válasz
#01110937 #46580 üzenetére
Igazabol tenylegesen ez a jollegam akar vasarolni csak sok visszaeles volt es most sajat cimre nevre lehet csak rendelni.
Ugy hasznalnam h regsiztralok neki egy paypalt alarakom a virtual cardom es fizetek es igy az o paypalje latszana. Szoval se a ceges szabalyzat nem serul es meg is tudtam segiteni.
Valoszinu h a kartyat akkor a fizetesi oldal nem kapja meg semmil,en formaban. (Pl ugy se h a kartya utolso 4 szamjegye)
Koszonom a valaszokat! -
#01110937
törölt tag
válasz
Beat Store #46578 üzenetére
Én úgy tudom arra találták ki, hogy a kártyaadatok a paypálnál maradnak, nem közvetlenül adod meg a webshopnak. Magyarul ennek azaz értelme, hogy nem tudják lenyúlni az adatokat.
Viszont egészen biztosan vissza következő a költés - ha ez probléma nektek, a tranzakciós listában, számlakivonaton rajta kell legyen, hogy ezzel a kártyával vásároltál...
Nem cégek általi elrejtésre trükközésre találták ki... arra nem biztos, hogy jó lesz...
Más:
Sokan trükköztek azzal, hogy berakták gpay, apple pay alá a kártyát és úgy töltötték fel pl Revolut számlájukat, de már annak is vége. -
PROTRON
addikt
válasz
Beat Store #46578 üzenetére
Esetleg kipróbálni valami kis értékű teszt vásárlással Ebay-en? Valami olcsó, ingyenes szállítású, pár ezres tétellel, olyannal, amit aztán használt piacon biztosan tudod hogy el tudsz adni és akkor nincs veszteség.
-
Beat Store
csendes tag
Ceges shoprol lenne szo. Idos kolleganak nimcs kartyaja de masnak fizetnie nem szabad. Csinaltam neki egy paypalt ami ala beraktam a virtualis revolut kartyam. A kerdes az, hogy akar a kartyaadatot akar a kartyara irt nevet atadja-e? Ezek szerint nem.
Adyent azert is hoztam fel , mert az vedi az oldalt a visszaelesek ellen. Fraud score neven csinal egy kockazatelemzest es aszerint enged kifizetni akar paypalen akar kartyaval. Koszonom a valszokat! -
-
válasz
Beat Store #46574 üzenetére
Nem fedi el teljesen, névtelenül nem lehet vásárolni, évtizedek óta seholsem Netes vásrlás során.
Menni szokott a szállítási cím adat, ami tartalmaz nevet, címet, telefonszámot és az e-mail címed ami az azonosítód a PayPal-on.
A kártyaadatokat nem küldik el mert minek, hiszen ők kezelik a fizetéseket.
Adyen ugyanazt végzi egyébként mint a PayPal, ők az eBay fizetési kiszolgálója. -
Beat Store
csendes tag
Sziasztok!
A paypal teljesen elfedi a fizeto oldalak szamara , hogy nev szerint kifizet es milyen kartyaadatokkal? (Pl adyen szolgaltato)
Valaszotokat elore is koszonom! -
#01110937
törölt tag
válasz
#01110937 #46512 üzenetére
Folytatás...
Ma töröltem a csatolt banki adatokat és pénznemet, 0 ft volt már a számlán. Így számla lezárása... megint a ügyfélszolgálatra irányított. Leírtam mi van átkerült egy ügyintézőhöz, este nézem van-e vmi fejlemény... annyi történt, hogy már nem tudtam belépni...
Ezek alapján nem volt semmilyen gond, hátralék, megbeszélni való - egyszerűen csak ők zárhatják törölhetik a számlát. Úgy tűnik ez a menete....
Ez jött emailben (még hosszabban).
Lezárt számla állapota
Sajnáljuk, hogy Ön úgy döntött, bezárja PayPal-számláját. A világ több tucat országában és régiójában több millió taggal rendelkező PayPal folyamatosan fejleszti és bővíti díjnyertes szolgáltatásait.
A PayPal a világ vezető online pénzkezelési szolgáltatása magánszemélyek, vállalkozások és kereskedők számára. A PayPal időtakarékos, biztonságos, költséghatékony és könnyen használható egyéni és üzleti megoldásokat kínál, legyen szó személyre szabott bevásárlókosárról, ATM-bankkártyáról vagy egykattintásos vásárlásról.
#46571 runner 125
A profilképre
-
válasz
runner 125 #46571 üzenetére
Csak a kártya limit szokott számítani (gondolom nem 10000 €-ról van szó, azt inkább nem PayPal-al küldeném, de ha 500K-nál nagyobb akkor lehet ellenőrzés ami miatt majd olyat látsz kiírva hogy nem azonnal teljesül, de ez nem sok idő és ha baráti a küldés akkor nem mindig jön ez szóba. De ha vásárolsz valamit akkor nem ajánlom és a szerződési feltételekben is tiltva van. Jó az ha van védelmed az esetre ha valami gond lenne a vásárolt dologgal
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Kellene fizetnem egy nagyobb összeget Paypal-lel (barát fizetési móddal).
Hol lehet megnézni, hogy van-e bármilyen limitem az egyszeri kifizetéseknél?
Valamint - lehet hülye kérdés, de - a hozzá társított bankkártya limit ilyen esetben számít?
Köszi! -
#68216320
törölt tag
"1. számítógép böngésző belépés (Firefox-ot javaslom) és angol nyelvre állítás. Elsődleges telefon szám átváltása a régiről az újra, hogy a régi maradjon még a rendszerben, lehet hogy megjavul."
Az ötlet jó és tegnap magam is gondoltam erre. Az első lépés volt, hogy a laptopon Arch Linux-on (angol, elsődleges rendszerem munka miatt, win csak játékra és a test case végigfutására van) a Firefox-on (angol) is megpróbálkoztam és volt olyan állapot is, hogy az új volt az elsődleges, a régi a másodlagos és nem változott semmi. Cseréltem ide-oda az elsődleges számokat, nem volt változás.
Marad a telefonálás. Mivel nincs kedvem vagyonokat fizetni, ezért a magyar számot hívom.
Mire készüljek? Indiai CallCenter lesz a túloldalon és mindenre a persze és értem kifejezéseket kapom majd, de semmit nem fognak fel a problémából?
Mert munkám kapcsán párszor futottam már bele ilyenbe. (Német cégnek dolgozom, amerikai cloud, de indiai callcenter) -
#68216320
törölt tag
válasz
#68216320 #46567 üzenetére
Még annyi, hogy az új számra akkor kapok SMS-t, amikor például a kétlépcsős azonosításnál felviszem. Ekkor küld egy kódot és azt megadva tárolja a számot hozzá.
Mondjuk itt is az a probléma, hogy másodlagosnak. Ha két számot viszek fel kétlépcsős azonosításhoz, akkor mindkettő másodlagos lesz.
Az aktiválás csak újra küld egy SMS kódot, amit megadva minden ugyanolyan marad.
[kép] - itt egy szám van rögzítve másodlagosnak, mert elsődlegesnek nem tudomA lényeg, hogy technikailag mindkét számra tudok kapni SMS-t.
Viszont a régi szám kitörlésével, a belépéskor meg sem jelenik az ablak, amiben jelzi, hogy a +36 xxxxx számra fog küldeni SMS-t. Azonnal a hiba jön.
Visszaírva a régi számot, tök mindegy, hogy elsődleges vagy másodlagos, már megjelenik az ablak belépéskor, hogy küldeni fog SMS-t és a régi számot jelzi és oda is megy. -
válasz
#68216320 #46567 üzenetére
Értem.
Javaslatom a következő lenne.
1. számítógép böngésző belépés (Firefox-ot javaslom) és angol nyelvre állítás. Elsődleges telefon szám átváltása a régiről az újra, hogy a régi maradjon még a rendszerben, lehet hogy megjavul.
2. Ha nem megy a dolog akkor telefonálni nekik hogy az új számot szeretnéd használni, de az értesítő sms a régire érkezik és ennek megoldásához kérsz segítséget.Én Firefox-ot és angol nyelvű PayPal-t használok, ott minden működik nálam, megnéztem a mobil app-ot és ott is minden működik, persze az magyar az Android miatt, de mivel korlátozott funkciói vannak azt nem szívesen és ritkán használom.
-
#68216320
törölt tag
"Az sms- megkapod a régi számtóra vagy egyáltalán nem kapsz sms-t."
Na akkor a kályhától:
Itt még nincs kétfaktor, nincs biztonsági kérdés, minden a megszokott, korábban működő állapot. Android 13 telefonon, nem moddolt, eredeti minden.1. Mobil appban felvittem egy új telefonszámot a régi, meglévő mellé
2. Mobil appban beállítottam az új számot elsődlegesnek (a régi másodlagos maradt)
3. Kiléptem a mobil app-ból (be is zártam a futó appot)
4. Be akartam lépni a mobil app-ba
5. Bekérte az email/pass kombót, megadtam
6. Küldött egy SMS-t a belépési kóddal a régi számra, nem az új és elsődlegesnek beállított számra.
7. Mivel az a feleségem száma így onnét elolvastam és megadtam.
8. Belépett rendben.
9. Kitöröltem a régi, másodlagosnak beállított számot, így az új, elsődlegesnek beállított szám maradt.
10. Kiléptem a mobil app-ból (bezártam is zártam a futó appot)
11. Be akartam lépni a mobil app-ba
12. Bekérte az email/pass kombót, megadtam
13. -- továbbiakban nem küldött SMS-t sem a régi (már kitörölt), sem az új, elsődlegesnek beállított számra, hanem bejött az említett "nem tud beazonosítani" hibaoldal.Ergó elbukott az SMS kód küldés.
Ekkor kipróbáltam tableten (mobil app) és számítógépen (browser), de ugyanaz.
Számítógépen, a browserben valóban előjött (először) a captcha és be is jelöltem. De a további próbálkozásnál már nem, mert sütiből dolgozott. Csak, ha új gépre/browserre/inkognitó módba mentem. ez így amúgy normális is részéről. De mobil app esetén soha nem jött elő és azóta sem teszi.
A lényeg, hogy azen a ponton már az email/pass megadást követően csak a hibaoldal jött.Ekkor írtam ide a fórumba.
Közben jelszót is cseréltem már kínomban az oldalon, mert ott nem használta az SMS-t, ahhoz elég volt neki az email és a credit card number. Az új jelszóval ugyanúgy nem tudtam belépni. Miután megadtam az új jelszót belépésnél, ugyanúgy a hibaoldalt kaptam.
(ezután egy kis trükk következett és beléptem login oldal nélkül, a hogyan irreleváns)
Itt újra felvittem a régi telefonszámot és láss csodát, azóta is oda megy az SMS és a szokott módon be tudok lépni az új jelszavammal. De telefonszámot nem tudok cserélni.Aztán kezdtem körülnézni az oldalon és hibákat kezdtem felfedezni. Itt tartunk most.
"mert az a kiírás nem befolyásol semmit."
Tegnap még befolyásolt, írtam is, mert hiába választottam kétlépcsős azonosításnál bármelyik, hibásan listázott számot, nem engedte hibás formátum miatt. Ma már engedi.
De hogy azért, mert jól van most már használva a háttérben vagy azért, mert már az ellenőrzés is problémás, na azt nem tudom. De így biztosan nem állítom be a számot 2-step verification-ra."A biztonsági kérdéseknél meg az eltároltat lehet változtatni, azt nem adja fel hogy mit választottál eredetileg."
Nem tudom volt-e eltérolva, azt sem tudom, hogy ha volt, akkor mi.
Azt viszont tudom, hogy volt olyan belépésem, amikor az SMS kód beírása után azonnal erre az oldalra dobott, hogy állítsak be valamit. De nem tudtam beállítani az említett hiba miatt. Így vettem észre ezt a hibaüzenetet. Bezártam és annyi. Azóta sem tudom van-e beállítva valami és újat sem tudok beállítani. -
-
válasz
#68216320 #46563 üzenetére
Tényleg nem értelek.
A hibaüzenet a robotos kérdéshez tartozik. Az általában előbb jön mint a telefonszám téma.De akkor csak erre válaszolj.
Az sms- megkapod a régi számtóra vagy egyáltalán nem kapsz sms-t. Eddig azt írtad hogy a régi számra megy az sms. Mert sms-t nem kapsz az teljesen más dolog.
Akkor ellenőrizd a telefont hogy nem veszi-e spamnak az üzenetet, mert 30-as Telekom számokra jön az sms a a +36305555526 számról.
Nálam így van kiírva a 2 lépcsős-nélde az így megadottra küldik az smst,
mert az a kiírás nem befolyásol semmit.
A biztonsági kérdéseknél meg az eltároltat lehet változtatni, azt nem adja fel hogy mit választottál eredetileg.
-
#68216320
törölt tag
válasz
PROTRON #46562 üzenetére
"Még is a rendszer valamiért így mentette el, holott nem így írta meg: +36 06 30 1234567"
Feltételezhetően a rendszer megfelelően mentette el, mert az account résznél jól mutatja +36 nemzetközi előhívóval. Amúgy felvinni is úgy lehet csak, hogy nemzetközi előhívót választasz és ezután írod a szolgáltató+előfizető számot.
Tehát a "+36" egy legördülő listából választható ki, míg a többit beírod. pl. 30 1234567
Ugyan nem próbáltam, de gondolom felvitelkor eleve szólna ha ide még 06 kerülne. De ha nem szólna és engedné hibásan rögzíteni, akkor az SMS nem jönne meg a fiókba belépéskor. De megjön, mondjuk nem arra a számra, mint szeretném, de megjön.
Kizárólag a kétfaktoros beállításnál listázza 06-al és tegnap még emiatt kiválasztani sem lehetett a számot, mert hibaüzenetet adott. Ma már nem ad.
Hogy ez azért van, mert végre jól menti el a hibás listázás ellenére vagy azért mert már az ellenőrzéssel is gond van, nem akarom megtudni.
Illetve a kétlépcsőnél az elsődleges szám rész üresen marad csak másodlagosnak mennek fel a kiválasztott számok.
Ezért nem kapcsolom be a "kétfaktoros SMS ellenőrzést". Hátha akkor emiatt nem tudok majd belépni. -
#68216320
törölt tag
"a 06 tagot is, miközben +36-al lett rögzitve. (+36 06 xxx ...)"
Talán megpróbálhatnál egy egész mondatot értelmezni:
"Hab a tortán, hogy az account-hoz rögzített számokat listázza, de kiválasztva nem fogadja el, mert idióta módom a +36 előhívó mögé még belistázza a 06 tagot is, miközben +36-al lett rögzitve. (+36 06 xxx ...) Vagyis új számként kell megadnom a hibás listázás miatt."
szerintem ez azt jelenti, hogy +36-al lett rögzítve, de az oldal a listába belenyom még egy 06-ot is.
"A lényeg az hogy kipróbáltam és normálisan működik"
Már meg ne sértődj, de az előbb is az account-hoz tartozó telefonszámokról raktál be fotót és kezdted el magyarázni, hogy oda 06 nem való. Mutattam képet én is róla, hogy ott nincs is 06 írva.
Tudnál arról mutatni képet, hogy a kétfaktoros bekapcsolásakor hogyan listázza a mobilszámokat? Mert én erről beszélek és erről is mutattam képet.És például érdekelne a biztonsági kérdés beállítás is, mert az is hibás nálam.
"De akkor hogy egyértelmű legyen az idézett hibaüzenet amit linkeltél, az akkor jön elő amikor ezen az oldalon nem jelölöd az hogy nem vagy robot.
Köze nincs a telefonszámhoz."Az elég érdekes, mert mobil appban még a büdös életben nem jött elő captcha, de ha előjönne sejtheted, hogy bejelölöm.
A mobil appban adtam meg új számot, állítottam elsődlegesnek. Kiléptem, beléptem, de leszarta az elsődlegest, továbbra is a régire ment az SMS.
A régit töröltem és csak az új elsődlegesnek jelölt maradt. Na, ekkor már nem jött SMS, hanem az említett oldalt hozta be a mobilon. Ekkor sem volt captcha csak hibaoldal.
Ezután próbáltam különböző gépeken, ahol ugyanezt kaptam.
Ha szerinted ezek után sincs semmi köze a telefonszámokhoz, akkor itt be is fejezhetjük szerintem.slice14:
Nem próbáltam az authenticator-t, de igazából azért nem, mert a kétlécsős azonosításba is a telefonszám probléma (azaz nem tudok új számot beállítani úgy elsődlegesnek, hogy oda is menjen az SMS) miatt mentem bele.
És így futottam a +36 <-> 06 listázási hibába és abba, hogy a már létező számra hibát ír.
Illetve abba, hogy a kiválasztott vagy éppen újként beírt szám másodlagos lesz és elsődlegesnek nem jelez ki semmit a kétlépcsős részben.
Alapvetően nem akarnám egyelőre használni a "kétlépcsőt". Jelenleg is ki van kapcsolva. -
PROTRON
addikt
Nem bántani szeretnék senkit, csak megvilágítani 1 apróságot:
"
mert idióta módom a +36 előhívó mögé még belistázza a 06 tagot is, miközben +36-al lett rögzitve. (+36 06 xxx ...) Vagyis új számként kell megadnom a hibás listázás miatt.
"Ez számomra a következőt jelentette:
adott a telefonszám: 06 30 1234567
Ő mivel gyakorlott internetező, a fenti szöveg szerint így írta be: +36 30 1234567
Még is a rendszer valamiért így mentette el, holott nem így írta meg: +36 06 30 1234567Mivel a rendszer így mentette el, így nem tudja értelmezni. Hogy ez hogyan hat vissza a belső rendszerben, milyen folyamatokra, pl a kiválasztásira, meg a hibajavításira az érdekes. Pl miért nem engedi a hibás számot javítani?
Pl opció: mert mondjuk elsődlegesként megadott szám esetén a védelem nem engedi hogy valaki tolvaj átírja a tulajdonos telszámát? -
slice14
veterán
válasz
#68216320 #46559 üzenetére
Email cím / jelszó párossal (+ 2FA) be tudsz lépni?
Állíts be egy authenticator alkalmazást (pl MS Authenticator). Én az sms lehetőséget csak másodlagosként használom. Tudom ez nem megoldás a problémádra, mert a telefonszámos azonosítás azért egy másodlagos azonosításnak jó lehet ha valami miatt az authenticator nem érhető el. -
válasz
#68216320 #46559 üzenetére
Nem kellett volna ennyit írni és nem kellett volna túl gondolnod a dolgot.
A lényeg az hogy kipróbáltam és normálisan működik. Nálad van valami speciális probléma az okát nem tudom és ezért írtam néhány tapasztalatot, de semmiféle személyes kompetencia hiányra nem tettem utalást, ezért kérlek ne minősíts nekem olyan dolgokat amelyeket nem írtam és nem is gondoltam. Köszönöm.De látom a képeket és tényleg nem értem.
Van egy mobil telefonszám ami elsődleges és van egy tartalék. A képen látható elsődleges az nem a régi szám mert azt törölted.
Ha itt a másikat választod akkor megkapod az sms-t, illetve ha ez az elsődleges az aktuális arra is megkapod az sms-t de a másik, a törölt régi telefonszámra? Ha az a telefon elérhető akkor a kapott kódot megadva mi történik?A többi sem egészen fedi le amit én írtam, no mindegy.
De csak az 1. pontodhoz idézem amit te írtál és ha ezt szerinted nem úgy lehet olvasni hogy te így adtad meg az adatokat akkor tekintsd tárgytalanak amit erre reagáltam.
a 06 tagot is, miközben +36-al lett rögzitve. (+36 06 xxx ...)
De akkor hogy egyértelmű legyen az idézett hibaüzenet amit linkeltélaz akkor jön elő amikor ezen az oldalon nem jelölöd az hogy nem vagy robot.
Köze nincs a telefonszámhoz.
Lényeg az hogy fel kell hívnod a telefonos ügyfélszolgálatot és segítséget kell kérned, mert van egy speciális problémád. Nálad nem működik a telefonszámos téma annak ellenére hogy másnál meg igen.
-
#68216320
törölt tag
Nos, nem is tudom a válaszodva reagálva hogyan is folytassam...
Az egyértelműen lejött, hogy (miként is fogalmazzam meg ...?) nem tartasz túl okosnak és feltételezed, hogy nem tudom mit látok a képernyőmön és ilyen módon a kiindulási alapod az, hogy én tévedek.
Minden személyeskedést mellőzve (tényleg) szeretném először ezt kiigazítani, mert szükséges a probléma megoldásához, hogy elfogadd, nem idén kezdtem a telefonszámokkal az ismerkedést és weboldalt is láttam már.
Egyrészt azért, mert az eredeti szakmám telefon- és hálózatszerelő és ilyen módon már telefonközpontot is láttam/építettem/javítottam és ismerem az előhívó számok szerepét.
Másrészt azért, mert közel 20 éve szoftverfejlesztőként dolgozom és jópár portálba/service-be kellett már ezidő alatt fizetési és authentikációs céllal SMS kezelő modult/library-t beépítenem.
Úgy gondolom ezek alapján akkor fussunk neki újra annak, hogy mi a probléma:1. Teljesen tisztában vagyok azzal, hogy a +36 (ország előhívó) és a 06 (szolgáltató előhívó) nem jó párosítás.
Mivel, mint említettem, az account-hoz tartozó a telefonszám rögzítéskor kapok ellenőrző SMS-t és azóta már be is tudok lépni a telefonszámmal, feltételeztem, hogy kiindulhatunk abból, hogy a telefonszám megfelelően van rögzítve.
De akkor újra kiemelném, a telefonszám +36 ország előhívóval megfelelően van rögzítve. [kép]2. Teljesen mindegy melyik szám az elsődleges az account-hoz rögzített telefonszámok közül, mindig ugyanarra küldi a belépéshez szükséges SMS-t. Ez esetemben azt jelenti, hogy a régi számra.
Tegnap akkor állt fejre az egész, amikor a régi számot töröltem az account-ból és csak az új szám volt megadva. Ekkor már nem tudott mi alapján azonosítani belépéskor mivel hibásan működik/működött az elsődleges kijelölés funkció.
Onnéttól nem működött mobil app-on, desktop gépen (win/linux), laptopon (win/linux), macbook-on sem. Nem működött a szokott böngészőben, nem működött más böngészőben vagy éppen inkognitó módban.
Kijavítanálak, inkognitó módban is kell működnie, mert az főként annyi, hogy ideiglenesen tárolódnak a browserben a kliens oldali adatok és alaphelyzetben nem futnak browser plugin-ok.
Nem működött VPN használattal és nem működött anélkül sem.
A már fentebb említett, kiinduló hozzászólásban bemutatott hibaüzenetet adta. [link]3. A "Security/2-step verification" alatt a kétlépcsős azonosításnál hibásan listázza az accounthoz tartozó, már rögzített telefonszámokat.
Tegnap a listából választva ezeket a számokat el sem fogadta, helytelen formátumra panaszkodott, miközben ezek a számok működtek az account részben. Ma annyit összetákoltak már, hogy elfogadja a hibás kijelzés ellenére.
[kép]4. A kétlépcsős azonosításnál a kiválasztott telefonszám(ok) továbbra is másodlagos számként tárolódnak, elsődleges szám továbbra sincs.
[kép] , majd pár másodperc múlva -> [kép]5. A biztonsági kérdések beállításánál továbbra is az a hibaüzenet, hogy szerinte ugyanaz a két kérdés van beállítva. Szerintem nem. [kép]
Az csak hab a tortán, hogy éjjel már kínomban egy apró trükkel sikerült az azonosítást kikerülve belépnem. (Ezt nem részletezném, de azóta fenntartással kezelem a helyzetet )
Viszont az sem volt 100%-os, mert bizonyos funkciók (érthető okból) nem működtek.Továbbra is fenntartom az állításomat, hogy valami nem oké náluk.
És továbbra sem tudok az új számommal belépni. -
válasz
#68216320 #46557 üzenetére
Ha te így adtad meg az új számot: (+36 06 xxx ... akkor az nem jó
A telefonszámokra amit írsz problémát az csak nálad van úgy, nekem normálisan működik. Nincs semmi bug vagy probléma a rendszerükkel.
Nem tesz 06-t az eredeti számhoz, az van eltárolva amit a felajánlott ország kód után írtál be és arra is megy az sms.
Az előző hozzászólásomban levő második képen a kiírás az tényleg 06, de ez nem a telefonszám adathoz tartozik, csak képernyő kép, ez köszönhető a rájuk kényszerített magyarítás egyik mellékhatásának.
Fel kell venni az új számot, azután azt megtenni elsődlegesnek, majd törölni a régi számot. Ennyi a titok, a sorrend fontos. Egyébként ha felhívod őket mert te nem tudod az új számot beállítani, a régit törölni akkor tudnak segíteni.
Most ránéztem normálisan működik minden.Nálam ez van a belépésnél, mint látod nincs 06.
Nekem Telekom számok vannak elsődleges és másodlagos telefonnak megadva és itt sincs 06, 3* az 30.
A két szám elsődlegességét egyszerűen lehet cserélni a Change linken.Telefonszámot meg ami pl Telekom így kell megadni, értelemszerűen a 30 a szolgáltató azonosító és azután a telefonszám, ha ez nem 06-al kezdődik akkor itt sincs.
-
#68216320
törölt tag
Nos, érthetetlen módon, de sikerült belépnem úgy, hogy nem kért email/pass párost.
Mivel új session indult (browser close-open) csak a sütiben maradhatott valami abból, mikor nem engedett be. Mondjuk ez felveti az account biztonság kérdését is nálam.(VPN-t használtam belépéskor és használok megint)
Iszonyat bugos az egész. Ennél a belépésnél feljött egy ablak, hogy állítsak be két biztonsági kérdést. Beállítottam, de panaszkodott , hogy különböző kérdéseket adjak meg, miközben különbözőek voltak. Megjegyzem azóta sem lehet beállítani a kérdéseket, mert a nem létező hibára panaszkodik.
A két faktoros belépésnél az sms-hez bármit állítok be telefonszámnak, másodlagos eszközöknek viszi fel. Akár 2-3 telefonszámot is, de elsődleges nincs.
Hab a tortán, hogy az account-hoz rögzített számokat listázza, de kiválasztva nem fogadja el, mert idióta módom a +36 előhívó mögé még belistázza a 06 tagot is, miközben +36-al lett rögzitve. (+36 06 xxx ...) Vagyis új számként kell megadnom a hibás listázás miatt.A normál telefonszámhoz lehet megadni elsődleges és másodlagos számot is. Viszont itt mindegy hogy mit állítok elsődlegesnek, ugyanarra küldi a belépési kódot. És itt lehetett az eredeti gond, mert arra most is, ami helyett új számot adtam meg.
Vagyis jelenleg nem tudom a kívánt telefonszámot megadni, a régire küldi. (Szerencsére a családban van az a szám is)Van még több problem is, de nem sorolom. Valami piszkosul gány ezeknél. Konkrétan szégyen ahogy most működik.
-
válasz
#68216320 #46555 üzenetére
Az a hiba üzenet az első kép nem jelölése esetén érkezik.
A böngészőkben mostanában alapból tiltott a felugró ablak, külön kell engedélyezni.
A mobil appnál is szükséges igazolnod hogy ember vagy és kellhet az sms is.
A PayPal rendszere nem szereti a VPN-t, az inkognitó mód sem célszerű ha nem nyilvános elérésről van szó, hanem arról amit addig is használtál.Pedig van elérhetőség, de akkor az Összefoglalóból:
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
#68216320
törölt tag
Nem ilyen gond van, mert mint mondtam a mobil app is ezt csinálja.
Illetve browser inkognitóban nem fut semilyen kiegészítő, szóval nincs blokkolás.
Ha tippelnem kellene a gond az, hogy felvittem az új telefonszámot, a régit töröltem és most nem lát mobilt, holott elsődlegesnek volt kijelölve az új és azonosította is.
Kizárólag olyan funkciók működnek, mint az elveszett jelszó, aminél e-mail kell neki és credit card szám.
Hol hívjam fel őket? Semmi elérhetőséget nem látok. -
-
#68216320
törölt tag
Semmit nem látok. Megadom az email-t (vagy telefonnal is próbáltam) majd a jelszót és ezt kapom. Próbáltam browserben (inkongnitó is, szóval nincs süti), telefonon és tableten is. Ugyanez lett a vége.
Azzal kezdte, hogy folyton sms-t küldött minden mobil app megnyitásnál. Ha percenként nyitottam, akkor percenként küldött kódot.
Mivel másé lett a számom (családon belül) új számot adtam meg. Megerősítést kért egy kóddal, megvolt az is. Aztán belépéshez először még küldött oda, majd egyszer csak ez lett.
Sem FB, sem Twitter regisztrációm nincs. -
válasz
#68216320 #46550 üzenetére
Van az a rész amikor azt kell megerősíteni hogy ember vagy nem robot (captcha), azt a képernyőt látod? És szoktak sms megerősítő kódot is kérn azt is látod?
A segítség az lenne hogy hívd őket vagy kérj visszahívást Twitteren vagy FB-n, a magyar nyelvű felületeken nem mindig jók a csatoló linkek.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- Samsung Galaxy A14 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple TV eladó
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest