Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46201) mexel válasza V/ (#46196) üzenetére


mexel
veterán

Igazad lesz, majd bemegyek otp-be és megkérdezem. Köszönöm szépen a segítségeket!

(#46202) laleeee válasza V/ (#46200) üzenetére


laleeee
őstag

Ilyenem volt, akkor tényleg az árfolyamingadozás miatt von le ilyen sokat, azért köszi :R

(#46203) dracox


dracox
addikt

Sziasztok!

A Paypal-nak van magyar ügyfélszolgálata? Évek óta nem használom már, de jött tegnap hajnalban az értesítés hogy feltörték utaltak pénzt rá, vásároltak, de egy árva forint se volt rajta... Megszeretném szüntetni, de az e-mail címemmel nem tudok belépni mert kiírja, hogy törölve lett a fiók, de ugyanúgy kapom még az email-t rá... Ötlet?

(#46204) Winnie The P


Winnie The P
őstag

Hali!
Szeretném megszüntetni a fiókomat. Egy Otp-s Maestro kártya van hozzárendelve. Tartozás nincs, vitás ügyem nincs folyamatban. Mi a menete?
Köszönöm.

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#46205) V/ válasza Winnie The P (#46204) üzenetére


V/
Topikgazda

Belépsz és az első oldalon jobbra fent a Kijeltkezés előtt van egy fogaskerék ikon balra a megjelenő képernyő jobb oldalán a legalsó link a Számla lezárása.
Előtte a kártyát el kell távolítani, mert ha bent marad akkor másik fiókhoz nem lehet hozzáadni.

(#46206) V/ válasza dracox (#46203) üzenetére


V/
Topikgazda

Már ne haragudj de 98% hogy lehetetlen feltörni, ez a cég nem egy gagyi webshop.
Most hogy tudjak válaszolni az lezárási hsz-re, annál a fióknál ahol nincs kétlépcsős belépési védelem elsőként jött a e-mail cím és jelszó után az hogy igazoljam hogy ember vagyok, azután jött az hogy küldenek sms-ben kódot és azt megadva tudtam belépni.
Annál a fiókomnál ahol van két lépcsős ugyan ez a móka van.
Ha valaki belépett a fiókodba az nem a PayPal-t törte fel hanem megszerezte valahonnan az azonosítóidat és azzal lépett be és zárt ki téged.
Arról hogy jelszó cserét kértél nem kaptál értesítést?
Ha nem tudsz belépni és semmi sincs rajta ezzel nem igazán tudsz mit csinálni. Ha elkezdesz egy új regisztrációt azzal az e-mail címmel mit ír a PayPal rendszere?

(#46207) Winnie The P válasza V/ (#46205) üzenetére


Winnie The P
őstag

Köszi.

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#46208) dracox válasza V/ (#46206) üzenetére


dracox
addikt

Nem kaptam értesítést jelszó cseréről, de most hogy mondtad megpróbáltam újra beregelni ugyanazzal az e-mail címmel és tudtam új accot csinálni vele.
Olyan mintha sztornózták volna.

Ilyen e-maileket kaptam sorban tegnap hajnalban.
- kártyáját eltávolítottuk a Paypal számlájáról,
- ezen a hiv. keresztül kaphatja vissza pénzét,
-kártyát adott a paypal számlájához
-sikeresen hozzáadta telefonszámát a számlájához
-további infora van szükségünk vállalkozásával kapcs.
-lezárt számla állapota
-fizetési megállapodás visszavonása
-kifizetést küldött
-vevője esetet nyújtott be (10k-nál egy magyar név állítja benne, hogy nem vásárolt tételt)
-vevő javára döntöttünk

(#46209) V/ válasza dracox (#46208) üzenetére


V/
Topikgazda

Elég furcsa, mert 2 hónap a törlési türelmi idő, nem egy nap. És az hogy ezek mind az e-mail címedre jöttek, nem igazán logikus.
Annyit tegyél meg hogy az sms-es kétlépcsős belépési védelmet aktiváld már, ha jó ötletnek tűnik az alkalmazásos védelem, azt most inkább ne aktiváld.

[ Szerkesztve ]

(#46210) dracox válasza V/ (#46209) üzenetére


dracox
addikt

Rendben van. köszi a választ :R

(#46211) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Sziasztok

Egyre több helyen olvasom, közben itt is, illetve Facebook-on is, hogy sorba törik fel a fiókokat, vagy pedig lopnak róla pénzt.. Nekem is hozzá van kapcsolva a Paypal fiókomhoz a bankkártyám, de kicsit kezd aggasztani a dolog.
Nálam be van kapcsolva a két lépcsős azonosítás, ha be akarok lépni a fiókba.
Azt szeretném kérdezni, hogy ez internetes vásárlásnak számit, ha Paypalon keresztül vonnak le valamit, esetenben a havi Netflix előfizetést? Ha áttálítom a bankban az internetes vásárlás limitjét, akkor elméletileg az én általam megadott összegnél nagyobbat Paypalon keresztül sem tudnak levonni , ugye jól gondolom?

Illetve ha már itt tartunk.. Van olyan megoldás itt, hogy ha én fizetek Paypallal valahol, akkor előtte kérjen szintén engedélyt, hitelesítést, mint a bankoknál a 3D security? Vagy itt csak email + jelszó és már mehet is a dolog..

Az az igazság, kicsit aggaszt a dolog, ezért is kérdezem, hogy mi tévő legyek. Válasszam le, és Revolut által generált egyszer használatos kártyát adjam hozzá, vagy pedig a Revo által használt virtuális kártyát?

Kicsit most aggaszt a dolog, bármi infót, segítséget elfogadok!

Köszönöm! :R

(#46212) V/ válasza zeus_2k14 (#46211) üzenetére


V/
Topikgazda

Azoknál akiknél azt olvasod hogy "feltörték" nem volt aktivált, bekapcsolt kétlépcsős belépési azonosítás, innentől kezdve nincs miről beszélni.
Mint írtam az esetek 95%-nál user hiba van a háttérben, a fennmaradó 5 % technikai jellegű hiba, de akkor a PayPal kármentesít.
És sokan a valóságot egy kicsit alternatív módon szemlélik ezeknél az eseteknél. Ők nem hibáznak sosem, csak a PayPal, még a hacker sem hibás az ő világukban.
Még a feltörésekhez annyit hogy most már azoknál is jön a nem vagyok robot és sms-ben kód küldés akinél nincs aktiválva a kétlépcsős belépési védelem.

Amit bankkártyával finanszírozol és Interneten keresztül megy a dolog az internetes vásárlás, mi más lenne?
Ha nálad ez a bankban külön lehet állítani akkor csak annyi pénz hozzáférhető a kártyán amit ozz megadsz, nekem pl a Erste Visa virtuális 1 Ft ami azt jelenti hogy sok 1 forintot elvihetnek de 2 Ft már nem megtagadva.
Amikor hozzáadtad a kártyát itt is megvolt hitelesítést, mint a bankoknál a 3D security. Ezután fizetésnél a kétlépcsős védelem van, 1: azonosító, jelszó és 2: mondjuk az sms-ben küldött kód. A hitelesítő alkalmazás is jó persze, de azzal is előfordul "feltörés".

Amióta elérhető a kétlépcsős védelem (jó pár éve) én az sms-t használom mindegyik fiókomnál, illetve a családban van még pár regisztráció ilyen védelemmel, de nem volt illetéktelen hozzáférés, pénz leszedés szóval ez itt megfelelően működik.

Ha van Revolutod akkor akkor hagyd ki a PayPal-t és mindig fizess Revolut által generált egyszer használatos kártyával, ugyanis a PayPal lényege az lenne hogy némileg fix legyen az a kártyaszám, ők nem úgy fizetnek hogy a kártyaadatok kikerülnének tőlük, de minden egyes fizetésnél hozzáadogatni a kártyát a PayPal fiókhoz az hülyeség.

[ Szerkesztve ]

(#46213) zeus_2k14 válasza V/ (#46212) üzenetére


zeus_2k14
senior tag

Ez okés.

Nálam is bevan kapcsolva, szintén SMS-t kapok, ha be akarok lépni. A másik pedig, hogy K&H-s számlám van hozzá kapcsolva, a netes fizetés napi limitje pedig 12.000 Ft-re van lehúzva. Most az a kérdés, hogy ha én elő vagyok fizetve ide oda, illetve Paypalon keresztül megy valami, akkor az internetes vásárlás, vagy pedig másiknak minősül?
Amikre elő vagyok fizetve amúgy, havi fizetés:
- Google tárhely
- Youtube
- Netflix ( Paypalon keresztül megy )
- iCloud tárhely
- néha néha parkolásoknál a Simple alkalmazás

No, most az a kérdés, hogy váltsak át Revora, és ott az internet kártya által fizessek inkább?

Köszi :)

(#46214) V/ válasza zeus_2k14 (#46213) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezek internetes fizetések, annak ellenére hogy rendszeres levonás lenne. Bár a parkolási díjat a Simple alkalmazással van aki nem annak veszi.
A számla nem fizető eszköz de gondolom a K&H-s bankkártyára gondoltál.
Én inkább egy Revolut virtuális kártyaszámot, ami nem egyszer használatos rendelnék a PayPal fiókhoz, gondolom annál is lehet valami vásárlási limitet állítani.
Ha van két lépcsős belépési védelmed, akkor véleményem szerint nem kell attól félned hogy "feltörik", mert az hogy megszerzik az azonosítódat (e-mail címed) és a PayPal jelszót és még azt az eszközt is amivel jóváhagyod a belépést, annak alacsony az esélye.
Ha egyébként meg nem engedélyezed azt, hogy a PayPal gyors fizetéssel fizessen, belépés nélkül egy adott helyen (ide most nem értem a rendszeres utalást) akkor tényleg védve vagy.
Persze az előfordulhat hogy amit felsoroltál helyek duplán terhelnek valamilyen hiba miatt, de azt lehet korrigálni egyszerűen.
Még annyit ha nincs kétlépcsős belépési védelmed, de a böngészőben el van tárolva a felhasználói azonosítód és a hozzátartozó jelszavad, majd azt megszerezve belépnek az adott fiókba az nem feltörés, hiszen csak azt csinálja, amit te, hogy az ismert adatokat megadva belép, ez csak illetéktelen használat, nem feltörés.
Annak is kicsi az esélye hogy valaki elkezd próbálgatni jelszó kombinációkat, néhány alkalom után megunja a védelmi rendszer és blokkolja a hozzáférést. Persze ha nem 12345 vagy password a jelszó, mert azt lehet hogy elsőre eltalálja.

(#46215) zeus_2k14 válasza V/ (#46214) üzenetére


zeus_2k14
senior tag

Persze, nyílván ez világos. Lesz időm, erre rá fogok nézni, amit mondtál, a Revos kártyára. Amúgy több éve vagyok előfizető mindegyiknél, még soha nem volt problémám..lekopom bízom hogy nem is lesz.
Írtad ezt: Ha egyébként meg nem engedélyezed azt, hogy a PayPal gyors fizetéssel fizessen, belépés nélkül egy adott helyen (ide most nem értem a rendszeres utalást) akkor tényleg védve vagy.
Ezt nem értem :D Mármint, hogyan hogy belépés nélkül? Én ahol fizetek , teszem fel Nike vagy Aliexpress, ott mindig belépek a fiókomba. Nem is tudom, hogy azt hogy lehet, hogy nem belépés nélküli fizetés.. Jó mondjuk a Netflixet lehet annak venni? :D Most elvesztem itt..

(#46216) V/ válasza zeus_2k14 (#46215) üzenetére


V/
Topikgazda

Mutatok egy példát Banggoodra, de van ehhez hasonló az eBay-en és sok más helyen.
Az adott helyek megszokták kérdezni hogy a gyorsabb fizetés miatt megjegyezze, eltárolja a fizetőeszközt, a PayPal-on is engedélyezhetsz fizetési helyeknek ilyet, a legalsó sor a képen
fogaskerék ikon után a Biztonság, Security menüpont

Az első gomb a PayPal Checkout a gyors fizetés, ekkor csak belépsz és fizetsz, semmit nem tudsz állítani, de legközelebb már csak fizetsz, ha a másodikat választod Proceed to Checkout ott látod a rendelés minden részletét, ha kell akkor változtatsz és azután amikor fizetsz választod a PayPal-t, persze az már rendes belépése fizetés lesz minden alkalommal.

[ Szerkesztve ]

(#46217) maki0308


maki0308
csendes tag

Sziasztok
Az lenne a probléma, hogy ma kaptam egy e-mailt, hogy új Visa moon kártya került a fiókomba (sajnos nem ismerem ezt a kártya típust sem)
Nem én adtam hozzá ezt a Visa moon kártyát a fiókomhoz
Próbáltam írni a ügyfelszolgalatnak de azt írják jelenleg nincs aki segíthetne
Ebben kérném a segítségeteket
Előre is köszönöm a segítséget

(#46218) V/ válasza maki0308 (#46217) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyenkor belépsz a fiókodba megnézed hogy igaz-e, majd jelszó cserét kérsz és azután bekapcsolod a kétlépcsős belépési védelmet. A fentiek után eltávolítod ezt a kártyát.

[ Szerkesztve ]

(#46219) maki0308 válasza V/ (#46218) üzenetére


maki0308
csendes tag

Nagyon szépen köszönöm a segítséget
Ne haragudj de azt még megkérdezhetem hogy ez moon kártya mégis micsoda ês hogy történhetett ez ?
Amit írtál megtettem ês mégegyszer nagyon köszönöm a segítséget 🙂

(#46220) V/ válasza maki0308 (#46219) üzenetére


V/
Topikgazda

Van ilyen cég, valami Crypto-s kártya téma, esetleg ha ilyen témával foglalkoztál akkor kaphatsz ilyen "ajándék" kártyát. Végül is jó ötlet hogy van crypto devizával működő kártya annak aki benne van ebben a business-ben, ezt elfogadja az eBay, a Steam, az Airbnb

[ Szerkesztve ]

(#46221) maki0308 válasza V/ (#46220) üzenetére


maki0308
csendes tag

Hát nem foglalkoztam vele ês nem is tudom hogy került oda így megtettem azokat a lépéseket amit írtál
Őszintén picit megijedtem
Köszönöm szépen mégegyszer :)

(#46222) Gallmix válasza maki0308 (#46217) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Mert csak ügyfél szolgálati (nyitvatartási időben napközben) tudnak segíteni. Ha ilyesmi történt én a biztonsági dolgokon kívül azért jelezném ezt feléjük.

(#46223) maki0308 válasza Gallmix (#46222) üzenetére


maki0308
csendes tag

Köszönöm a segítséget akkor írok nekik

(#46224) Czmorek


Czmorek
aktív tag

Helló!
Most szívok a PSD2-vel
Egész egyszerűen nem enged fizetni mivel be kellene jelentkeznem, de nem enged be.
Azonnal jelszó resetet kér és felajánl 2 lehetőséget.
-sms kód
-2 biztonsági kérdésre válasz
Az sms kódot választottam, megy is. De! ezután beadja a 2 biztonsági kérdéses dolgot. Nem tudom kikerülni... Olyanokat kérdez amiket én biztos nem állítottam be, sőt semmit se... Első gyermekem neve... nincs is gyerekem. pl.
Pedig nagyon ki kellene fizetnem valamit, de nem tudok.
Valami javaslat?

(#46225) V/ válasza Czmorek (#46224) üzenetére


V/
Topikgazda

Miről akarsz belépni? Ha mobil app akkor számítógép vagy fordítva. Gondolom nem volt kétlépcsős belépési védelmed? A biztonsági kérdések nem jönnének az sms után, hiszen azzal igazoltad már magad.

(#46226) Czmorek válasza V/ (#46225) üzenetére


Czmorek
aktív tag

Telefonon próbáltam először a munkában, de ott is böngészőből, nem app-ról. Most otthon próbálom gépről és ugyanaz.
Nem volt kétlépcsős védelem beállítva.
Nekem jönnek a kérdések az sms után....

[ Szerkesztve ]

(#46227) V/ válasza Czmorek (#46226) üzenetére


V/
Topikgazda

Valaki megtréfált. Akkor csak az app-os belépést tudom javasolni, talán ott túl jutsz az azonosításon, ha nem akkor sajnos munkaidőben (9 után) csak telefonos segítséggel tudsz bejutni., feltéve ha nem kérdezik ezeket a kérdéseket .

[ Szerkesztve ]

(#46228) Czmorek válasza V/ (#46227) üzenetére


Czmorek
aktív tag

Felraktam telefonra az App-ot és ott is ez a helyzet.
Megadom a kódot majd továbbít egy újabb lehetőségeket felajánló oldalra ahol már csak a biztonsági kérdéseket lehet kiválasztani. Más opció nincs.
Azt írja: A PSD2 erős ügyfélhitelesítési szabályozás részeként további információra van szükségünk, hogy megerősíthessük, valóban Ön az.

Milyen telefonszámon lehet felvenni velük a kapcsolatot munkaidőben?

(#46229) V/ válasza Czmorek (#46228) üzenetére


V/
Topikgazda

Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:

(#46230) Czmorek válasza V/ (#46229) üzenetére


Czmorek
aktív tag

Jobb opció lehet ha egyszerűen nem foglalkozok vele és regisztrálok egy új email címmel?
Ha jól emlékszem akkor a jelenlegi kártyám még nincs aktiválva a paypal-on, mert ritkán használtam mostanában.

(#46231) k_petya


k_petya
tag

Üdv!

egy webshoptól várok visszatérítést amit már háromszor kezdeményeztek és háromszor szakítottak meg túl hosszú várakozási idő miatt. Nem tudjátok mi lehet az oka, mivel lehetne orvosolni? Esetleg az eladó játszik velem?

Elöre is köszi

(#46232) V/ válasza Czmorek (#46230) üzenetére


V/
Topikgazda

A beregisztrált bankkártya és a telefonszám másik fiókhoz nem rendelhető hozzá, de működhet az új fiók téma, bár ha nem kéred a lezárást akkor nem szűnik meg automatikusan és most már van az egy éven túli nem használatért bünti pénz, de azt ne kérdezd hogy miként hajtanák be, fogalmam sincs róla.

(#46233) V/ válasza k_petya (#46231) üzenetére


V/
Topikgazda

Te kaptál értesítést a beérkező pénzről a PayPal-tól, megjelenik az egyenlegeden? És ki szakította meg?

(#46234) k_petya válasza V/ (#46233) üzenetére


k_petya
tag

igen, jön értesítés, hogy az eladó visszatérítene de pár nap múlva megszakad a dolog. Most is jött egy újrázás, ott van a dashboardon. Volt már 1-2 visszatérítésem de az pár nap után megjelent a bankszámlámon.

Nem tudom ki szakítja meg. Az emailben csak ennyi van:
A(z) SAS EVASION DEVELOPPEMENT kereskedőtől érkező nnnn EUR visszatérítés a vártnál hosszabb időt vesz igénybe
Felvesszük a kapcsolatot a(z) SAS EVASION DEVELOPPEMENT kereskedővel, hogy a visszatérítése biztos gyorsan teljesüljön. Ön is felveheti velük a kapcsolatot, ha további információra van szüksége.

a paypalon csak annyi hogy megszakítva: 16 November 2022.Canceled - Refund

[ Szerkesztve ]

(#46235) V/ válasza k_petya (#46234) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha lenyitod a tételsort is nincs ott olyan hogy el kell fogadnod, akkor aki küldi annál van valami gond.

(#46236) Komplikato


Komplikato
veterán

Hello.
Kellene kis segítség, van egy probléma, de nem tiszta mi okozza és hogyan lehet megoldani.
Mivel tegnap lejárt VOLNA a kártya amit használtam még múlt héten elhoztam az utódját a bankból. Mivel az új kártya száma nem változott aggódtam, hogy bezavarhat, ezért nem a régi kártya adatait írtam át, hanem azt töröltem és csináltam az újjal másikat. A PP ellenőrizte a kártyát, ahogy kell, minden okés.
Na most az van, hogy az HBO Max már háromszor elküldte a havi díj levonást, ott áll a banknál lefoglalva, de nem levonva, közben a HBO Max állítja, hogy nem vagyok előfizetve.
A Steamen vettem volna ma filléres dolgot, hogy teszteljem a PP a rossz vagy a banknál van a hiba. A Steam azt írta ki, hogy nem futott végig az ellenőrzés vásárlásnál, de közben a vásárlás értéke itt is be van foglalva. :O
Lövésem sincs ilyenkor mi van. Mit kellene tenni. Angolul nem tudom letárgyalni a PP ügyfélszolgálattal.

"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

(#46237) V/ válasza Komplikato (#46236) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor a kártyát hozzáadtad akkor az aktív volt már és volt rajta elérhető 1000 Ft, miután elmentetted akkor rögtön jött a bankod fizetés jóváhagyásos értesítője és az ott szokásos módon leigazoltad a próbaterhelést?
A rendszeres levonásoknál rögzül a kártyaszám amivel fizetted. Hiába nem változik a száma de az lejárati idő és a CVV2 kód az változik ezért lényegében egy másik kártyád van.
Ha nem változik a kártyaszám akkor csak frissíteni kell az adatokat dátum, cvv2 kód.
Töröld (szakítsd meg) a rendszeres előfizetések közül a HBO Max-ot és indíts egy új rendszeres fizetést az adott szolgáltatónál, persze legyen a kártyán elérhető pénz mennyiség.
Belépsz fogaskerék ikon jobbra fent,
angol felület Payments, Manage automatic payments, a Show active a jelölt, kattints rá az előfizetésre és ott Cancel
magyar felület Kifizetések, Törlesztőrészletek, Automatikus fizetések kezelése, Aktív elemek megjelenítése lista, kattints rá az előfizetésre és ott Megszakítás

Azt ne felejtsd el a fizetéskor be kell állítani hogy ha devizában kell fizetni akkor ne a PayPal váltsa a devizát. Arra is kell figyelni hogy a bankkártya milyen alapértelmezett devizára van állítva. Ha forintban kell fizetni akkor HUF legyen az alapértelmezett mert ezt is megjegyzi és abban fogja a következő levonást terhelni, akkor is ha közben a kártyát EUR-ra állítottad és azon is van a következő levonásnál, akkor a PayPal váltani fog devizát.
De ezt később is tudod állítani a rendszeres előfizetésnél kiírt kártya szám utáni ceruza ikonra kattintva.
Itt ugyan lehet egy másik kártyát is társítani, de most hogy törölve lett és ennél a résznél azt választod amit újként felvittél (ha jól lett most a PP-hez hozzárendelve) nem tudom hogy meg fogja-e változtatni arra és akkor elméletileg csak nem kell törölni.

(#46238) k_petya válasza V/ (#46235) üzenetére


k_petya
tag

Nincs olyan lehetőség.
viszont találtam egy ilyen emailt:
A tranzakció visszatérítése sikertelen
A(z) SAS EVASION DEVELOPPEMENT által küldött visszatérítés feldolgozása nem sikerült a feladónál.
További információért vegye fel a kapcsolatot a visszatérítés feladójával.

most "próbálkozik" az eladó negyedszer. ha disput-t kezdek akkor nagyobb valószínűséggel kapom vissza a pénzem?

(#46239) V/ válasza k_petya (#46238) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyértelmű hogy nem nálad és nem a PayPal-nál van hiba. Ezt az összeget mivel fizetted?
Normál esetben a vásárlásnál az eladó megadja hogy refundként menjen vissza az összeg és ha az egyenlegén vagy a fizetőeszközként megadott valamin van annyi pénz egyszerűen visszaküldi a PP.
Ha te megadtad neki az e-mail címed és arra küldi akkor viszont mivel cég csak úgy tudja küldeni hogy tőled jutalékot vonnak, de akkor is kell neki fedezetnek lenni-e a pénzforrásán.
Esetleg írj neki hogy mi a problémája amiért a PayPal nem tudja a pénzt továbbítani.

[ Szerkesztve ]

(#46240) k_petya válasza V/ (#46239) üzenetére


k_petya
tag

bankkártya van a paypal mögé téve

(#46241) V/ válasza k_petya (#46240) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha azzal fizettél akkor a refund összegét csak továbbítja a bankod felé a PayPal de ehhez a beérkező pénznél az eladónak ki kell választani hogy refund és megadni az összeget onnantól minden megy egyszerűen, feltéve ha van annyi pénze az eladónak a PayPal-on (kártya, bankszámla vagy PP egyenleg)

(#46242) OPiiPO válasza V/ (#46237) üzenetére


OPiiPO
addikt

"Azt ne felejtsd el a fizetéskor be kell állítani hogy ha devizában kell fizetni akkor ne a PayPal váltsa a devizát." - ezt hol tudom beállítani légyszives?

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#46243) V/ válasza OPiiPO (#46242) üzenetére


V/
Topikgazda

Fizetéskor a PayPal váltás van alapértelmezettként ha a kártya megadott devizájától eltérőben kell fizetni, ott az összesítő képernyőn lehet változtatni.
Az Összefoglaló 4. pontban említem és ha változott is a felület mert a elfogadó hely PP kliense is eltérő lehet, de az Összefoglaló Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz a 3. pontban megtalálható hogy pontosan hogyan. DE szerintem egyértelműen ki van jelezve.
Valami ilyesmi

választjuk az alatta olvasható Or choose card issuer rate-t

De azért nem ez a jó megoldás, mert te megváltoztathatod a kártya alapértelmezett devizáját és akkor a PayPal abban dolgozza fel a a fizetést, pl ha EUR-ban kell fizetni és te egyébként magyar banktól kapott forintos kártyánál a EUR-t adod meg alapértelmezettnek, akkor nem kerül elő a váltási dolog mert a PayPal egyszerűen csak továbbítja az EUR-os terhelést a kártyakibocsájtó felé.

Itt leírtam hogy én miként oldom meg, hogy ezzel a váltási mókával ne kelljen foglalkoznom

[ Szerkesztve ]

(#46244) Gallmix válasza Czmorek (#46228) üzenetére


Gallmix
aktív tag

vagy telefonálsz vagy írsz nekik chat-en (paypal belső) és fel fognak hívni, keresni.

(#46245) bitrograde


bitrograde
senior tag

Rendszeres használó vagyok, netes vásárlások általában, élő kártyával. Legfrissebb tranzakció két napos. Tegnap kaptam egy kisebb összegről kérést, headfi-s vásárlás, ráadásul üzleteltem is már az illetővel. Elindítom a kiegyenlítést, erre ez jön:
"Ezt a kifizetést nem sikerült teljesíteni, mert el lett utasítva. Próbálja újra a műveletet egy másik finanszírozási móddal."
Újonnan regisztrált kártyával is ez van, és mindegy, hogy a PP vagy a bank váltana (euróra), mindig ez jön. Kártyákon van fedezet, de a PP számlán nem tartok pénzt. Tippek?

(#46246) V/ válasza bitrograde (#46245) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az "elutasítja" akinek küldöd akkor az nem fog sikerülni. Ha banki kimutatáson is látszik hogy van pénz levonás, zárolás akkor nem banki probléma, mert még az is előfordulhat hogy ott lett visszautasítva, nem írja bővebben hogy kinek a részéről van az elutasítás?
De nem kell a váltással foglalkoznod ha kártya alapértelmezett devizáját EUR-ra állítod mert akkor a PayPal csak az EUR összeget továbbítja a kártyakibocsájtó felé

[ Szerkesztve ]

(#46247) bitrograde válasza V/ (#46246) üzenetére


bitrograde
senior tag

Köszi. A bankon semmi nem látszik, pedig onnan is próbáltam feltölteni az egyenlegemet. Az eladó nem hiszem, hogy elutasította volna, ő küldte a fizetési meghagyást. És már csináltunk ilyet, egy pár hónappal ezelőtt, akkor minden működött egy másik tranzakcióban. Sámli legyek, ha értem.

(#46248) V/ válasza bitrograde (#46247) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor banki elutasítás, a kártya limitek nem kavarnak be? És a devizaárfolyam sem? Egyébként az ilyen fizetési meghagyás kifizetéséhez nem kell a PayPal-ra belépned, hanem mehet kártyával ha az sem teljesül akkor csak a banknál a kártyával van valami.

(#46249) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok, nem találom a Paypal díjak azon részét, ami arra vonatkozik, hogy a Paypal milyen díjat számol fel az átutalásokra. Kaptam két utalást külföldről, de forintban. Az egyiknél 36.540 HUF-ot utaltak a számlámra és a Fee 1,332 HUF volt (3,65%), a másiknál 110.880 HUF-ot utaltak és a Fee 6.066 HUF volt (5,47%). Mindkettő Bricklinkes eladás kifizetése, ha esetleg tudjátok, mi ez. Viszont így tökre nem tudom belőni, hogy mennyi utalást kérjek, ami lefedi majd a Paypal díjakat is...

(#46250) bitrograde válasza V/ (#46248) üzenetére


bitrograde
senior tag

Kiderült, valami banki algoritmus találta gyanúsnak a tranzakciót. Ügyintézôvel kellett feloldani.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.