Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47551) V/ válasza mexel (#47550) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyi eltérés nem igazán lehet, egyébként is mint írtam, ugyanazt az árfolyamot, a deviza eladásit veszik figyelembe, szóval lényegtelen hogy mennyi az eladási és vételi közti különbség, mert akár fizetsz, akár jóváírják az mindig eladásival számolt.

Az árfolyamhoz:
Ma a PayPal HUF -> EUR árfolyama 406,5 Ft, az OTP 386,22 Ft. December elsején 383,89 Ft ez 2,33 Ft különbség, tehát ha egy december 1-i vásárlást ma könyvelnek vissza akkor több forintod lesz

[ Szerkesztve ]

(#47552) mexel válasza V/ (#47551) üzenetére


mexel
veterán

JA értem. Tehát nem olyan lesz mintha oda-vissza váltanám az eurót. Akkor ez nem gond, ennyi belefér. Köszönöm szépen!

(#47553) lorcsi


lorcsi
veterán

segítséget szeretnék kérni
van paypal-om és egy magyar raiffeisen számlám
össze van kötve a kettő
de a paypalon alapból 0 forint van

egy ismerősöm Ausztriába vett nekem valamit és szeretném neki átutalni, egy IBAN számot kaptam tőle és a nevét

hogy a legegyszerűbb ezt neki átutalnom?

(#47554) V/ válasza lorcsi (#47553) üzenetére


V/
Topikgazda

Wise vagy Revolut a legolcsóbb. Ha PayPal-t akarsz használni és adtál hozzá bankkártyát akkor azt a kártyát a PayPal-on EUR alapértelmezett devizára állítod, majd ezt a PayPal fiókodat és a kártyát a Xoom-on pénzforrásnak használva utalod a pénzt a megadott bankszámlaszámra.

(#47555) lorcsi válasza V/ (#47554) üzenetére


lorcsi
veterán

Ok, koszi szepen!

valahogy megtalalta a paypal az ismerosomet mail alapjan es elvileg at tudtam utalni
azota a kormom ragva varom h visszaigazolja

(#47556) Zsolti26


Zsolti26
újonc

Sziasztok !!
Segítséget szeretnék kérni tőletek egy problémával kapcsolatban.

Egy platformon kifizetést kezdeményeztem 8 nappal ezelőtt a PayPal számlámra ami meg is történt.
De az összeg azóta sem érkezett meg.
Viszont most szembesültem vele hogy korlátozva volt a fiókom. (Okmányok frissítése miatt)
Gyorsan pótoltam is a hiányzó adatokat.
Az lenne a kérdésem hogy, ha feloldják a korlátozást megkapom a pénzt ?
Vagy mi ennek a menete ??

Köszönöm Szépen !!

(#47557) V/ válasza Zsolti26 (#47556) üzenetére


V/
Topikgazda

Azonnal látnod kellene ha elküldték, ha valamiért korlátozva van a fiókod akkor csak zárolják pénzt addig amíg nem szünteted meg az okát, de könyvelésben látnod kell.
Aki küldi annak van egy PayPal tranzakció azonosítója és ha nem érkezne meg az elküldés után akkor azt megadva a PayPal-nak rá lehet kérdezni hogy mi van vele. Persze ha nem küldik akkor ez nincs.

(#47558) Zsolti26 válasza V/ (#47557) üzenetére


Zsolti26
újonc

Köszönöm a gyors és pontos választ.
Közben sikerült pótolni a hiányzó adatokat és feloldották a korlátozást. Majd azzal egyidőben meg is érkezett a pénz a számlámra. :C

(#47559) totyak


totyak
aktív tag

Sziasztok!

Ha még ma utalok bankszámlámról PP számlámra, az vajon mikorra ér oda? Eleve ugye ma, holnap hétvége van, gondolom akkor nem megy át az utalás, hétfő-kedd pedig ünnep. Legjobb esetben 27-e mire odaér, jól gondolom?

Köszönöm

(#47560) V/ válasza totyak (#47559) üzenetére


V/
Topikgazda

Hétfő, de inkább kedd, viszont a karácsony miatt lehet hogy nem könyvelik le a PayPal-nál és tényleg szerda lesz az első nap.
A pénz az utalás pillanatában ott van a PayPal Unicredit bankszámláján, de az ő könyvelésük szokott 1-2 nap lenni

(#47561) V/


V/
Topikgazda

(#47562) babe98


babe98
csendes tag

Sziasztok! itead.cc oldalról akartam rendelni, PAYPAL fizetéssel. az összeget viszont valami Chuangy7wey nevű cég próbálta lerántani a Revolut kártyáról. (Szerencsére blokkolták a kifizetést). Rákerestem erre a cégnévre: 0 találat! Írtam az ITEAD-nek, válaszoltak, hogy ez nem az ő cégük. Megpróbáltam újra leadni a rendelést (persze befagyasztott kártyával): az itead.cc-ről még felugrott a PAYPAL login ablak, beírtam a jelszavamat. Ekkor egy újabb felugróban az jelent meg, hogy "Hiba történt a mi oldalunkon. Próbálja újra" Ugyenebben megjelentek a PAYPAL-ban regelt kártyák is, ki lehetett választani, hogy melyikkel akarok fizetni. Kattintás után jött is a Revoluton a jelzés, hogy megint a Chuangy7wey próbálta lenyúlni az összeget.
Ilyennel találkozott már valaki?
A felugró ablakokban a linkek valami scriptnek tűnnek (1055 karakter hosszú) Valami ügyes hackerek beékelődtek a fizetési folyamatba? vagy mi van ilyenkor?

(#47563) V/ válasza babe98 (#47562) üzenetére


V/
Topikgazda

Talán magától az itead.cc kellene megkérdezned hogy miként is lehet náluk fizetni és ugyan ellenőrizzék már le hogy a PayPal fizetési kliensük miért van eltérítve. Ha feltörik az oldalukat azt a legkönnyebb átirányítani, de persze a kártyás fizetést is megkókányolhatják.
Gondolom a bankkártyás fizetési oldalukat komolyabban védik.

(#47564) Submarine


Submarine
senior tag

Sziasztok!
Meg akarom szüntetni a PP accomat. Már vagy 5 éve nem használtam.
Hol, milyen esetben releváns ez még esetleg?

(#47565) V/ válasza Submarine (#47564) üzenetére


V/
Topikgazda

Vannak még olyan webshop-ok, az eBay is, ahol lehet használni fizetésre és akkor még van + vásárlói védelmed, ha nem kapod meg, vagy nem olyan amit kifizettél és így vissza tudod szerezni a pénzed.

(#47566) bads1


bads1
aktív tag

Segítsetek pls. Rég léptem be utoljára, azóta megváltozott a telszámom de a régire küldené a kódot, nincs ott hogy change Number. Hogyan lehet megoldani ezt?
Köszi

[ Szerkesztve ]

(#47567) V/ válasza bads1 (#47566) üzenetére


V/
Topikgazda

Telefonon felhívni őket és átíratni az új számra. Nincs más módszer.

(#47568) bads1 válasza V/ (#47567) üzenetére


bads1
aktív tag

Értem köszi, elég szánalmas módszer..

(#47569) V/ válasza bads1 (#47568) üzenetére


V/
Topikgazda

De biztonságos, mert így más nem törheti fel a fiókodat, veheti át a felügyeletét, mert csak te tudsz válaszolni a rád vonatkozó információkra az azonosításhoz. Nem véletlen hogy ezt nem lehet sms-ben, e-mailben intézni. De a te kötelezettséged az adataid naprakészen tartása, köztük a telefonszámé is.

(#47570) bads1 válasza V/ (#47569) üzenetére


bads1
aktív tag

Valóban, alapvetően ritkán használok PP-t, csak a havi fizetendők vannak rá beállítva de most lejárt a bankkártyám, kaptam újat erre szerettem volna updatelni.

Legalább annyit megtehetne a PP hogy ha már minden szolgáltató minden apró kis szirszarról tud mailt küldeni jöhetne emlékeztető hogy látja nemsokára lejár a bankkártya lépj be a fiókodba és ellenőrizd az adataid.

(#47571) V/


V/
Topikgazda

Nagyon találónak érzem :R

Forrás: https://hvg.hu/itthon/20231229_Marabu_Feknyuz_BUEK

(#47572) MasterHUn válasza V/ (#47540) üzenetére


MasterHUn
senior tag

És mi a telefonszámuk? :) úgy érzem mostmár van bennem annyi lelki nyugalom, hogy felhívjam őket.

Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //

(#47573) gyulaszu válasza MasterHUn (#47572) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Összefoglalóban nem találtad? :F

gyulaszu

(#47574) V/ válasza MasterHUn (#47572) üzenetére


V/
Topikgazda

Öf-ból:
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:

(#47575) MasterHUn válasza V/ (#47574) üzenetére


MasterHUn
senior tag

:R :R

Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //

(#47576) ACE-


ACE-
addikt

Az imént fizettem Temu-n, Paypal-t választottam, és egy fia képernyő sem jelent meg, természetesen a Temu Ft-ban terhelt, amit a Paypal átváltott Euróra, és úgy terhelte rá a váltott eurót a Revolut számlámra... csodálatos. Mi ez hogy semmilyen kérdezés, azonosítás, stb. nem volt? Hogyan kerülhető ez ki? Persze ha lemondom, akkor a Paypal "credit balance"-ra akarja visszarakni, tehát a jó szarul váltott eurót jófejen jóváírja, ahol aztán semmit nem tudok kezdeni vele... már régen gondolkodtam de lassan elfelejtem ezt a fos Paypal-t, mert kb. semmire nem jó... csak a ba**akodás van vele...

Na megválaszolom magamnak, az automatikus fizetésnél Paypal váltásra volt állítva a kártya... de akkor is kaki hogy ez így működik.

[ Szerkesztve ]

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#47577) V/ válasza ACE- (#47576) üzenetére


V/
Topikgazda

Magyar vagy EU-s üzlet mert az erős hitelesítés ott működik. Forintra volt állítva a TEMU-d vagy USD-re? A kártyád mire volt állítva? A Temu-n gyors fizetés volt vagy kosárba rakás után a normál fizetés?
Nem a PayPal a hunyó ennél az esetnél szerintem. Nálam sosincs gond a fizetéssel. Ha TEMU automatikus fizetésű akkor ők állították be így a PayPal fizetési klienst, ez sem PayPal probléma ha erről a Temu nem tájékoztat téged.

[ Szerkesztve ]

(#47578) Veron


Veron
őstag

Srácok, nem igazodom el, kis útmutatást kérnék.
PayPal accounton van USD, ezt utalnám ki magyar HUF vagy Revolut USD/EUR számlára.
Ahogy látom PayPal csak magyar HUd számlára utal ultrarossz árfolyamon, a Xoom meg nem hajlandó USD-t utalni Litvániába (Revolut), csak EUR-t. Viszont az EUR váltás is elég zsebbenyúlós, 25-30 EUR-val kevesebbet kapok.
Mi lenne az optimális megoldás, hogy viszonylag 1-2 napon belül a pénz a számlámon legyen?
Köszi!

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47579) Veron válasza Veron (#47578) üzenetére


Veron
őstag

bocsi az elgépelésekért
HUd = HUF
*viszonylag gyorsan, 1-2 napon...

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47580) V/ válasza Veron (#47578) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak Xoom és EUR megy 1-2 napon belül és optimális költséggel.
A 25-30 € veszteség az pontosan hogy jött ki? Mennyi a PP USD->EUR árfolyama és mennyi ha már neked az van a Revolut USD->EUR árfolyama bár annyira nem releváns mert a PP-n van a pénzed.
A Wise-ra mehetne az USD de kb 4-4 USD veszteség a bankközi utalás miatt a két helyen a költséged és nem 1-2 nap.

[ Szerkesztve ]

(#47581) Veron válasza V/ (#47580) üzenetére


Veron
őstag

Wise-ra még lassabb lenne?
A xoom veszteséget a Revolut váltáshoz mértem.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47582) V/ válasza Veron (#47581) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem, pár EUR az utalás díja, a PayPal-on kell az USD-ből EUR-t csinálni azt hittem hogy ott van nagy eltérés.

1700 € kiutalása csak 2,99 €

PayPal így váltja

Revolut meg így

A Xoom díjjal együtt (27,88+2,99) 1000 USD-nél ez valóban 30,87 EUR különbség
100 USD esetén meg 88,45 és 91,23€ (2,78+2,99) 5,77 €

[ Szerkesztve ]

(#47583) Veron válasza V/ (#47582) üzenetére


Veron
őstag

igen, azt a 30 EUR-ot mondtam én is.
mindegy, mi az Account Type, Routing és Account number, amit a xoom kér az utalási képernyőn?

[ Szerkesztve ]

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47584) V/ válasza Veron (#47583) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van USA számlád akkor ott látod ezeket az adatokat, mert így épül fel, számla típust is meg kell adni ami Savings vagyis Megtakarítási számla szokott lenni.
Routing Number vagy Bankazonosító szám a ACH banki azonosító
Account Number vagy Számlaszám pedig a konkrét bankszámlaszám

1000 USD-t akarsz mozgatni a PayPal-ról? Ott lesz más problémád is.
De mint írtam minimum 4 USD a díj az általános költségen túl az USD mozgatásnak, ez esetben is lesz veszteséged.

[ Szerkesztve ]

(#47585) Veron válasza V/ (#47584) üzenetére


Veron
őstag

Kezdem elveszteni a fonalat.
A xoomon kiválasztom, hogy USD->EUR bank transfer Paypal számláról egy litván Revos számlára. Miért gondolja, hogy USA számlám van?
Csak úgy tudom ezt megoldani, hogy PayPalon váltok EUR-t? Mert gondoltam a xoom megoldja egy lépésben.

[ Szerkesztve ]

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47586) V/ válasza Veron (#47585) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor fussunk neki újból.
Azért gondolja mert USD-t akarsz mozgatni USD bankszámlára
Ha van USA bankszámlád akkor az hozzáadható a PayPal fiókhoz és arra ki tudod küldeni + díjért a pénzt.
Ha neked van ilyen a Revoluton akkor mehetne a dolog.

Amikor azt írtam hogy Xoom-ot használj hogy rövid időn belül meglegyen és lehetőleg ne drágán az a következőképp működik.
Az USD egyenlegről amennyit ki akarsz menteni azt egyenlegek közt átváltod EUR-ra majd a Xoom-on a már átváltott EUR-t utalod ki az EUR bankszámlaszámodra. Ne a Xoom váltson, mert az + pénz veszteség.
Ha nem tudod a az USD dirket kiküldeni egy USA bankszámlára kevesebb díjjal és a 3-5 napos idővel akkor csak ez a veszteségek ellenére is legolcsóbb és gyors megoldás.

(#47587) Veron válasza V/ (#47586) üzenetére


Veron
őstag

Azt hittem a xoom megoldja a konverziót, így már világos.
Váltottam EUR-t PayPalon borzalmas árfolyamon, viszont ennek ellenére sem akarja kiutalni a Xoom az EUR-t litván számlára. Email dob vissza a tranzakció visszavonásáról, ami lehet kért dokumentumhiány, fogadó fél korlátozása, fogadó ország nem támogatása vagy kereskedelmi tranzakció szervezet számára miatt.
Ilyen látott már valaki?

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47588) hoffman_


hoffman_
nagyúr

sziasztok,

Etsy vásárlásnál (UA) az eladó egy nagyobb összeget legombolt 'Tax' jogcímen, alapvetően jogosan. szarul címkézte a csomagot, ezt nem tüntette fel rendesen. a postát nem érdekelte semmi, vám jogcímen egy szállítással növelt vám összeget követelt, nyilván kifizettem.

Etsy support azt mondta, hogy sajnálja, Paypal fizetés volt, nem tud refund-ot adni, nem fér hozzá, írjak PP-nek. dobott valami kupont.

Paypal reklamációt indítottam, Etsy számla, Paypal fizetés kivonat, posta vámkezelés számla. egy hétig ültek rajta és elutasították, szerintem ez jogtalan:

"We have reviewed this transaction(s) and are denying your claim(s). This decision was made because your billing dispute doesn't match our qualification for a billing dispute.'

ilyenkor lehet még ezt tovább kergetni? ez alapján PP sz*rt sem ér, ha kifizetem kártyával, Etsy már rég visszautalta volna.

köszi előre is, ha valakinek van hasonló tapasztalata.

ui.: posta nyilván egy hulladék, vitarendezésre ott helyben zéró lehetőség, húzzak haza címén.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#47589) V/ válasza hoffman_ (#47588) üzenetére


V/
Topikgazda

Kezdem azzal hogy itt a PayPal-nak nincs lehetősége és nem is kell nekik bármit intézni, mert ez nem vásárlói védelem kategória. Kár hőzöngened a PayPal ellen.
Állj el a vásárlástól és mindent visszakapsz.
Áfáról van szó szerintem.
Az adott termék 150 € alatti vagy feletti értékű volt? Kínából küldték?
Az import termékek esetén a csomag elektronikus adatainál kell feltüntetni azt hogy a kereskedő IOSS rendszerben (150 €-ig) beszedte az áfát és meg kell adnia az IOSS azonosító számát, ezt nem a csomagon kell feltüntetni, nem is lehet mert sehol nem veszik figyelembe és annyira nem is nyilvános adat. Ezek alapján itt nálunk senki nem fog áfát kérni újból.
Az Etsy-nek kell a beszedett import áfát visszaadni, ehhez sem a Postának, sem a PayPal-nak nem sok köze van.

(#47590) V/ válasza V/ (#47589) üzenetére


V/
Topikgazda

Kiegészítés itt az Etsy részéről.
Szerintük ők megadják. Itt az lenen még a kétrdésem hogy milyen postai azonosítóval küldték, mert ha az EU-n belüli, annak ellenére hogy Kínából indult akkor ott nincs IOSS megadási lehetőség, viszont az tranzit adott szállító nem jogosult vámoltatni, azt csak itt nálunk lehet és így a Posta nem tudhat arról hogy az áfát az Etsy szedte be, ezért is az az eljárás (eBay, AliExpress) hogy ez esetben az első beszedő adja vissza, nem az itteni, mondjuk a Posta.

(#47591) kgymac válasza V/ (#47589) üzenetére


kgymac
őstag

Vagy posta vám osztályán reklamálni az IOSS azonosító és dokumentumok alapján. Amikor bevezették, volt egy útmutatójuk, hogy hol lehet reklamálni dupla áfa fizetés miatt.
De nagy eséllyel megy zselének.

(#47592) Veron válasza Veron (#47587) üzenetére


Veron
őstag

Xoom supporttal való levelezés után levették a zárolást az accountomról, amit fene tudja miért tettek rá. Így már sikerült kiutalni az összeget Revora.

[ Szerkesztve ]

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47593) V/ válasza kgymac (#47591) üzenetére


V/
Topikgazda

Ismerem a témát eléggé, ilyen esetekben nem lehet reklamálni a Postánál, ha az IOSS azonosító elmaradt . Ők a vonatkozó jogszabályok alapján jártak el, így jogszerű az áfa beszedésük. Az adott kereskedő mulasztását nem vehetik figyelembe. Nem is igényelheti vissza a NAV-tól ezt az áfát mert itt nem ők tévedtek, csak akkor adhatná vissza ha visszaigényelhető lenne, de nem az.
Nem véletlen hogy a komolyabb cégek eBay, AliExpres biztosítja az ilyen eseteknél az általuk beszedett áfa visszakérését, még a Banggood is visszaadja.

(#47594) V/ válasza Veron (#47592) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyszerre lehet hogy sok volt nekik az utalási összeg? :F

(#47595) kgymac válasza V/ (#47593) üzenetére


kgymac
őstag

ebay-es vásárlásom volt anno a bevezetése után 1-2 héttel, a ebay számlán rajta volt az azonosító és a csomagszám, a postai rendszerben is az azonosító, de csomagszám nélkül, s a csomagon sem volt. Egy telefonos reklamációm volt a posta ügyfélszolgálattal, már nem emlékszem, hogy a posta vámot nagy egyből a nav-ot ajánlották, de az azonosító miatt reklamálhattam volna, írásban, elvileg visszakaptam volna 1-2 hónap alatt. Talán 1500 HUF volt, így inkább elengedtem. Meg a plusz 800 HUF a postai vámkezelés miatt.
A következő csomagok már normálisan jöttek, sms értesítéssel, befizető linkkel a vámkezelési díjhoz.

(#47596) MasterHUn válasza V/ (#47574) üzenetére


MasterHUn
senior tag

Köszi, Cukik voltak, segitettek :)

Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //

(#47597) Veron válasza V/ (#47594) üzenetére


Veron
őstag

Nem indokolták, csak elnézést kértek, és mondták, hogy használhatom. Onnantól minden rendben ment: hajnali 1-kor indítottam az utalást, reggel 9 körül Revon volt az összeg.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#47598) hoffman_ válasza V/ (#47589) üzenetére


hoffman_
nagyúr

köszönöm a részletes választ, reggel még nem volt bennem kávé mikor olvastam, nem jó lendület kapott el sajnos. a linket is köszönöm, futok még kört, nem érzem az Etsy hozzáállását sem maradéktalannak, távolról sem...
shippinggel együtt meghaladta a 150EUR-t egyébként. ha mindent jól értelmezek, akkor ukrán eladó volt és Amerikából jött a termék. a shipping dokumentumot töltötte ki rosszul az eladó, mert azon nem szerepel csak egy 130USD összeg, ami egyrészt nem helyes, másrészt nem tüntet fel rendezett adó tételt.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#47599) V/ válasza hoffman_ (#47598) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak a termék nettó ár számít a 150 €-ba a szállítási költség csak áfa alapba megy.
Az azért gond hogy az Etsy ugyan beszedi az áfát és azután annyi, de ha USA-ból jön akkor a feladási megrendelésnél beírhatta volna - ha tudja- az Etsy IOSS azonosítóját, de ha ezek csak szövegelnek róla és nem látja akkor hogy írná be? Te mint vevő hiába ismered, látod a vásárlási tételnél az EU-ban egységesen a küldőtől várják a megadását. Egyébként mások is reklamáltak hogy nem találják ott ahol az Etsy írja hogy ott lenne.
Egyébként ez az: IM3720000224
Mennyit szedtek be VAT címen? A 27%-ot?

[ Szerkesztve ]

(#47600) hoffman_ válasza V/ (#47599) üzenetére


hoffman_
nagyúr

nagyon fura szám... kb. 31,5% ha az etsy számla subtotalra osztom vissza és 36% ha a package-n szereplő valuera osztom vissza.

a termék 159usd
shop discount -31,8usd
shipping 25usd
subtotal 152.2usd
+tax 41,09usd

- erre a posta még 17k huf befizetési kötelezettséget rögzített, ami kb 48usd.
- a custom declaration, ami rákerült a csomagra a sellertől, csak 133usd value-t tüntet fel.
- ezzel a számmal - egyébként köszönöm - most már nem sokra megyek úgy sejtem.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.