- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Kis help kéne.
Aki úgy érzi, hogy nagyon képben van vállalatgazdaságtanból, és van némi fölösleges ideje, és esetleg unatkozik, és szívesen felelevenítené amit tud, és meg tudná tenni, hogy kisegít egy kicsit, annak hálás lennék, ha jelezne privátban. Ilyesmik, hogy: ÁKFN struktúra, eszköz-finanszírozás, sajáterő-hitel, lízing, megtérülési idő, nettó jelenérték, hozam-költség, lineáris, degresszív amortizáció, teljesítmény arányos leírás.
Ja, számítások. -
fokukac
nagyúr
válasz
EQMontoya #49296 üzenetére
de az egy 12 éves luxusautó, küönyörgöm, amibe beletervezték...
------------------
na mindegy, más téma, pénzügyi rezsicsökkentés jelszóra.
Egy bankfiókba besétált egy néni és kérdezte, hol lehet felvenni a 150 ezer forintot. Az ügyintéző értetlenkedésére közölte, hogy hallotta a tévében, hogy havonta ingyen jár 150 ezer forint. (forrás: 444.hu)
))
és fogadjunk, hogy szavazati joga is van, és nem fél használni..!
-
Integra
titán
válasz
fokukac #49293 üzenetére
na azok az ülésfűtés megoldások eléggé kétes hírűek. a komolyabb utólag beépített ülésfűtéseket csak kárpitos tudja beépíteni, szétkell kapni hozzá a teljes ülést, összehasonlíthatatlanul más a minősége a fűtésnek, a kávelezésnek, a kapcsolóknak etc. viszont 80-100e ft az első két ülésre. de jók is
-
Mawyx
őstag
válasz
EQMontoya #49273 üzenetére
Semmiképp se normális. Szerintem az ülésfűtés nem tett jót neki előző nap, pedig óvatosan használtam és annyi szufla volt még benne, hogy reggel beindult, de délután már nem. Reggel hogy arrébbálltam vele 50 métert, az csak rontott rajta, indítózás, világítás, alapjáraton csordogálás.
-
Holnapi nap pihi... juhé
.
-
bobsys
veterán
Packt Publishing online konyvkiado. Vannak napi dealek, most vettem egy konyvet $15, pdf + van sajat formatumuk olvasoval + Kindle verzio is. Hatha valakit erdekel, de csak IT konyveik vannak
-
fokukac
nagyúr
válasz
parandroid #49278 üzenetére
én is nyáron jártam így, leálltam a kisteszkó előtt, majd fél óra múlva már se kép se hang.
-
parandroid
félisten
válasz
EQMontoya #49273 üzenetére
Én akksim is így halt meg, ráadásul nyáron. Reggel pöccre indult, elmentem vele melóba, minden szabályosan lekapcs, leállít, nem maradt rajta semmi, délben meg már nem indult. Élt hat évet. Biztos lehetett volna még töltögetni, de inkább vettem újat, hatévente belefér. Nyilván az 5 km-re lévő munkahelyre járás azért jobban betesz neki, mint ha valaki folyamatosan hosszabb távon használja.
p
-
EQMontoya
veterán
Lehet, a kábelem azóta szar, mióta egyszer sikerült összecsattintani két csatlakozót úgy, hogy a másik kettő még autón volt a túloldalt. Megvolt a csillagszórás aznap estére.
Amúgy eleddig mindig úgy bikáztam, hogy töltögettem vele pár percig (5-10), aztán utána had menjen...
Mavyx: az viszont nem normális, hogy reggel mozgott a kocsi, este meg meg se moccan. Ha nem maradt rajta fogyasztó, akkor ott gáz van, fél nap alatt nem lenne szabad csutkára ennie az akkut. Lexus 6 hét állás után pöccre indult, télen. (Jó, a garázsban volt vagy 5 fok...) És nem voltak levéve a saruk, meg a riasztó is aktiválva volt.
-
Mawyx
őstag
válasz
EQMontoya #49270 üzenetére
Miért ne indulna? Ha a másik kocsi akksija rá van csiptetve, akkor be kell indulnia, de ha gyenge a kábel, akkor nyilván nem. Ha belerakom a másik akkut, akkor is indul azonnal, tehát a bika kábel volt a gyenge pont.
Telefonos segitségem is volt meg élöben is, úgyhogy le vagy szavazva(#49271) tbs: így-így
A kiszerelést szerettem volna megúszni, mert kb csak 2 fordulatot volt rátekerve a leszoritó vasnak a csavarja, pont ezért, de annyi alatt rározsdásodott, kézzel nem lehetett tekerni, a krovámhoz meg nem volt toldó
Ha újra lemerül, akkor venni kell másik akkut. -
Mawyx
őstag
válasz
Winner_hun #49268 üzenetére
Nekem pénteken merült le. Reggel még jó volt, arrébbálltam vele, délután nagy rohanás, sietnem kellett volna, kocsiban átöltöztem, indítottam volna, semmi, de a műszerfal se világított, mintha kiszedték volna az akksit.
Gyors kölcsönkocsi, este bikáznám, csak nyihákol, akarna indulni, de nem indul. Másik bika kábel, ugyanez. Kábelek mentek a kukába. Kivettem az akkut, feltöltöttem, reggel beleraktam, indult, kérdés meddig. Nem tudom milyen idős. -
Winner_hun
félisten
válasz
FehérHolló #49213 üzenetére
Nekem szombaton halt meg az akku a kocsiban. 10. életévét kezdte már... ma megyek az újjért.
-
fokukac
nagyúr
válasz
EQMontoya #49264 üzenetére
Az élet kegyetlen.
de nem baj, úgyis túl vagy fizetve, itt az idő, hogy fellendítsd a kínai gazdaságot
de előbb-utóbb meg majd arra is rájössz, hogy az mp3 gyűjteményed javarésze is a hulladék minőségű kategóriában van...
és innen már csak egy lépés a 96khz-es 24 bites anyagok vadászata, ami kb. olyan helyigényes, mint a fullhd filmek gyűjtése. -
válasz
EQMontoya #49261 üzenetére
Ha olcson akarsz elfogadhatot, akkor nezz fiio-kat (pl. en ezt hasznalom a melohelyen: E10, kb. egy kivalo potmeter + egy kivalo DAC, es semmi mas, 192/24 max felbontassal). Ha kicsit tobb zsetont akarsz rakolteni, akkor ott a Cambridge Audio Dacmagic Plus, az kivalo szerkezet, tenyleg.
Ja, es mindkettoben ugyanaz a Wolfson DAC van.
-
EQMontoya
veterán
Hogyan legyél ökör:
-Rendelj egy jó fejhallgatót. DT770 pro edtion lett végülis.
-Kibontod, bedugod, majd realizálod, hogy kell egy headamp, lehetőleg daccal egyben. Yeah. -
fokukac
nagyúr
@Tope: kicsit feltűnő lenne, ha elkezdenék fotózni, nem?
-
fokukac
nagyúr
itt a nyár. az irodában a csajok megint megtalálták a kisszoknyákat.
-
tildy
nagyúr
válasz
bobsys #49250 üzenetére
Norwegian: London -JFK + JFK - London, cakkumpakk mindennel( kaja, borond) egyutt £360. Szerinted?
2014. szept 6-szept 20 amugy. Remelem idokozben nem sikeredik be baba,ami viszont lassan mar aktualis. Ugy hallottam azt nem igazan szeretik odaat, ha terhes no utazik be, pedig aztan na pont en nem lennek az, aki ott szulne. -
bobsys
veterán
Nekem ezek a low cost airlineok valahogy sohasem olcsobbak mint a tradicionalisak. American Miami-Budapest $1200, 2x23 kg borond, 2 ora atszallas Londoinban.
Norwegian, csak JFK-Becs, $960, borondok es kaja nelkul (eleg bena a site, nekem nem talal return utat, csak egyiranyuakat)
Mikor jossz? -
-
tbs
addikt
Hoppá, mit vettem észre...
UPC-nél itt-ott natív ipv6 van.
Lehet ezért bénázik sok helyen..?
-
bobsys
veterán
válasz
FehérHolló #49239 üzenetére
Es Integra
Nalunk az a policy, hogy ha az ugyfellel utazunk es az ugyfel business/first classon repul akkor mi is vehetunk oda jegyet. Egyeb esetben pedig turista, meg az executiveoknak is. -
concret_hp
addikt
én meg alapból nem annyira szeretek utazni, mint a legtöbb ember, na és akkor
-
fokukac
nagyúr
na!
senki nem kövez meg senkit, míg meg nem fújom ezt a sípot!
Még ha azt is mondja: Integra! -
Mawyx
őstag
válasz
bobsys #49230 üzenetére
FCO-NRT ablak mellett meg középen meg folyosó mellett keresztbe kinyúlva elviselhető volt
Hazafele teltház, ablak mellé beszoritva egy rémálom volt. 16 óra alatt párszor fel kellett kelteni a mellettem ülőket, viszont végig szépet láttam órákon át, mert naplemente sebességgel haladtunk. FCO-BUD-on lezsíroztam a sztyuvival, hogy ne rakjon már mellém senkit, mert messziről jöttem és nagyon fáradt vagyok. Nem volt fullon a gép, így körülöttem ültetést csinált és el birtam terülni. Még felszállás elött bealudtam. Hjajj de jó is volt -
FehérHolló
veterán
válasz
Integra #49240 üzenetére
Most tekintsünk el attól a ténytől, hogy nem sírok/-tam, legfeljebb irigyked(t)em, de itt egyiknek sem adtam igazán hangot eddig.
Rendkívül sajnálom, hogy a te világnézetedben a cégek és a magánszemélyek ügyei ennyire összemosódnak. Attól még, hogy a cég kifizeti az utat, a szállást, ráadásul napidíjat is ad, ez nem lesz semennyire az én érdemem.Most jön a sírás: Engem valahogy kevésbé érdekel, hogy Las Vegasban, Berlinben, vagy Budapesten kell egy ablak nélküli irodában ledolgoznom napi 12-14 órát, hogy utána hulla fáradtan, szó szerint beájuljak a hotelszobában az ágyba, rosszabb esetben a földön (erre is volt példa).
Ráadásul volt 4 év otthon, amikor párizsira sem jutott, csak kenyérre és vízre. (Fűtés? Mi az?) Onnan is ki lehetett mászni, csak akarni kellett. Szóval ne gyere ezzel a faszsággal itt nekem, hogy ki mit engedhet meg magának és mennyire kellene hálásnak lennie érte, mert nem tud meghatni. -
EQMontoya
veterán
válasz
Integra #49238 üzenetére
Bocs, de én meg ettől a hozzáállástól mászok falra, annak ellenére, hogy tisztában vagyok vele, hogy jól élek.
Ne kátyúzzunk, mert nem tudjuk még gyógyítani a rákot? Ugye Te is érzed, hogy ez faszság?
Attól, hogy valaki nem csóró, még lehetnek problémái. Mint ahogy Te sem vagy az, és a múltkor is például teljesen jogosan fakkoltál a pizzádra. Más bezzeg kenőmájasos kenyeret eszik. És? Ettől még igazad volt.A problémákat érdemes felvetni szerintem, mert akkor van esélye, hogy tudunk velük kezdeni valamit, és az esetleg többeknek is jó lesz. Make the world a better place!
-
Integra
titán
válasz
FehérHolló #49239 üzenetére
nem érdekel a board meg a cég aminek az alkalmazottja vagy, meg a többi céges bullshit, teljesen irreleváns és értelmetlen részlet annak fényében, hogy arról van szó, hogy utazol a világ túloldalára üzleti útra és azon nyavajogsz, hogy neked nem jutott első osztály.. kit érdekel a cég? senkit. csak az, hogy megy a nyavajgás mert nem első osztályon utazhatsz, miközben mások a büdös életben nem, hogy repülőre sem jutnak fel, de talán az országból sem jutnak ki... na mindegy, hadd ne kelljen már ezt magyaráznom.
csóri blackit szeditek szét folyamatosan, meg okítjátok, aztán ugyanúgy megy a sírás, csak egy szinttel feljebb -
FehérHolló
veterán
válasz
Integra #49238 üzenetére
Már megbocs, de az egyéni anyagi helyzet most hogy a bús fenében került ide?
Arról meg nem is beszélve, hogy azért nem business class, mert beszállítók vagyunk, nem belsős emberek.
Semmi köze nincs ahhoz, hogy mennyit tettem le az asztalra. A vevőnél a projekten dolgozó gyakornok is business classon repül. Nálunk meg le van tiltva, mert a board tagjai sem utaznak első osztályon, így a cégünknél senki nem fog. Elvi okok, nem anyagi korlát.
Ha a vevő közvetlenül fizetné az utat, akkor mi is első osztályt kaptunk volna, de direkt nem ilyen szerződést kötöttünk egyéb üzleti okokból. -
Integra
titán
válasz
EQMontoya #49236 üzenetére
nem utazom fapadossal, de ha még rá is lennék kényszerülve, akkor is befogom a pofám, amíg mások nem, hogy fapadosra nem tudnak költeni, de azt számolgatják, hogy miből vegyenek fél kg fehér kenyeret meg egy kis párizsit hozzá. ennek semmi köze ahhoz, hogy ki milyen magas vagy mivel utazol és mennyit.
bobsys:
nem az a szánalmas, a biznisz az biznisz, majd feljebb dolgozza magát és idővel majd kap business class jegyet is akár. az a szánalmas, hogy átutazik a föld túloldalára és azon nyavajog, hogy a rohadékok első osztályon utaznak, ő meg nem. de az is lehet, hogy az én mentalitásom és gondolkodásom nem eléggé magyar(os). -
Integra
titán
hihetetlen mennyit tudtok nyavajogni....
-
EQMontoya
veterán
válasz
FehérHolló #49232 üzenetére
A repülés részét nem irigylem, ennyit repkedni kényelmetlen és szar. Már a 3 órás utakat is a pokolba kívántam egy idő után.
-
bobsys
veterán
válasz
FehérHolló #49232 üzenetére
eleg szanalmas
-
FehérHolló
veterán
válasz
fokukac #49231 üzenetére
Abban igazad van, hogy itteni idő szerint nagyrészt este fogok utazni, csak nem most.
A napot meg követi, sőt megelőzi majd a vegasi gép.
7:55-kor száll fel a Bécs-London, utána 15:50-kor a London-Vegas.A 16 fős csapatból meg mindenki első osztályon utazik, kivéve mi ketten a kollégával. A vevőnk bizony elmehet a sunyiba. (Nekünk nem ők fizették közvetlenül, ez az oka.)
-
fokukac
nagyúr
válasz
FehérHolló #49229 üzenetére
és még nem lőtt le az air marshall, mert mobilozol?
én mindig ablak mellé ülök, hátha látok valamit.
De én térkép- és műhöldfüggő vagyok.
Kár, hogy éjjel utazol, így nem sokat látsz majd. -
bobsys
veterán
válasz
FehérHolló #49229 üzenetére
LAX-SYD kb 16 ora ablak mellett, turista osztaly, jo szar volt.
-
FehérHolló
veterán
Na, becsekkoltam onlány.
10 percig rágtam a kérdést, hogy a kollégától 1 ülésre a folyosó melletti ülésen üljek tíz és fél órát, vagy mögötte az ablak mellett. Végül az ablak nyert, bár alacsonyabb a kényelmi faktora. -
jeges
senior tag
válasz
parandroid #49224 üzenetére
a másodikat igen gyorsan magába szívja mindenki pár hónap alatt. :-)
szerk: esetleg 'hogy vegyük észre, ha vulgáris kifejezések használata nélkül küldtek el minket a halál f..ára?'
-
jeges
senior tag
válasz
FehérHolló #49222 üzenetére
de legalább új akksival nagyobb eséllyel elindul mikor szükség van rá. később még lehet keresni tisztességes szerelőt. csak attól függ mennyire kell a kocsi ha visszajössz. mondjuk ebben a helyzetben lehet én is leszedném a sarut az út előtt.
-
parandroid
félisten
válasz
jubilleum #49223 üzenetére
Én valami olyan mainstream irányvonalak konvencionális közegbe átültetésével próbálkoznék, mint pl az 'Animált gifek és internetes mémek használata nagyvállalati prezentációkban', vagy valami hasonlóan ellentmondásos téma. Esetleg lehet még tanulmányt írni 'Hogyan éreztessük a partnerrel vulgáris megnyilvánulás nélkül, hogy bekaphatja' címmel, hiánypótló alkotásként annak is tuti sikere lenne.
p
-
jubilleum
senior tag
Sziasztok!
Téma ötletetek van "Tárgyalás és érvelés technika mérnököknek" című ösztöndíj pumpáló tárgyhoz keresek féléves téma ötletet. Az usbs névjegykártya már ellőve
Köszi!
-
FehérHolló
veterán
Röviden: mert másfél éves.
Hosszan:
föccernek lehet, hogy igaza van azzal a rövidzárral.
Az valóban igaz, hogy másfél éve a sav nagy részét magamra borítottam, de elvileg sikerült nagyjából visszaállítani mind a szintet, mind a ph-t, mind a koncentrációt (37% körül).
Idő közben viszont volt valami elektronikai probléma is, mert mindkét tompított égő egyszerre szállt el. Elvittem szervizbe, náluk volt 1-2 hetet, több rákérdezés után is valami kamu indokot mondtak, hogy miért nem tudják megcsinálni, és miért nem tudom azonnal elvinni. Aztán csak a két izzót számlázták ki, csillagászati áron. (Valami 20k, ebből 15 fölött volt a munkadíj.)
Előtte 5 évig ők szervizelték az autót, semmi probléma nem volt, de ezek után nem vittem többet vissza.
Összegezve: inkább óvatos vagyok a téli időszakban, minthogy vegyek egy új akksit, ami nem is biztos, hogy megoldaná a problémát, a szervizes szakikban pedig nem bízom többet. -
jeges
senior tag
válasz
FehérHolló #49215 üzenetére
lehet hogy én nem értek valamit, de miért nem cseréled ki az akkumulátort?
-
föccer
nagyúr
válasz
Tothgera30 #49219 üzenetére
Ezzel nem tudsz mit csinálni.
Ha van hozzá pofája, akkor ez van.
üdv, föccer
-
válasz
FehérHolló #49218 üzenetére
De 2 nap jegelés után
? Akkor hírdesse drágábban eleve, vagy mondja hogy "köcsög, neked nem adom el"
.
-
FehérHolló
veterán
válasz
Tothgera30 #49217 üzenetére
Legalább megosztotta, hogy miért lép vissza.
-
Mennyire korrekt az hogy ha lejegeltetek egy elég drága notebookot a HA-n, és másnap hív az eladó, hogy lehet annak adja el aki többet kínál érte? Értem én az ő érdekelit, csak kissé fura.
-
föccer
nagyúr
válasz
FehérHolló #49215 üzenetére
Szerintem bármelyik autóvillamossági boltot felhívod és szívesen megmondják. Savkoncentrációt meg bármelyik kúton megmérik neked párszáz jattért.
üdv, föccer
-
FehérHolló
veterán
válasz
föccer #49214 üzenetére
Az a baj vele, hogy még a legelején véletlenül végigöntöttem magamon a tartalmát, utána "házilag" (i.e.: laborban kikeverve) lett pótolva a sav, de nem ismertük pontosan a gyári koncentrációt, és így nem az igazi.
Saru leszedés talán jó ötlet, de a fentiek miatt nem hiszem, hogy segít.
-
föccer
nagyúr
válasz
FehérHolló #49213 üzenetére
Alapjáraton alig tölt a generátor. Meg kell pörgetni hozzá. Viszont ha ennyire gyorsan elmegy a töltés az aksiból, akkor jó eséllyel zárlatos valahol. Az nem lehet megoldás, hogy amikor leállítod, akkor leveszed a sarukat és amikor visszajössz tengerentúlról, akkor vissza rakod?
üdv, föccer
-
FehérHolló
veterán
Kocsi akksi 3 hét alatt annyira lemerül, hogy nem megy az indítás. 1 hete mozgattam meg elég rendesen, és most 2 hét USA következik, visszatérve viszont azonnal szükségem lenne az autóra.
10 perc motor üresjárattal mennyire lehetne feltölteni? (Nincs értelmes cél, ahova elhurcoljam most a szürke szamarat.)Annyival jobb a helyzet, hogy most egy 5-10 fokos, zárt helyen áll, nem kinn a hidegben, talán tovább bírja.
-
zoltanz
nagyúr
Télapónak is boldogat (őt mindig kihagyják ilyenkor.)
-
bobsys
veterán
válasz
concret_hp #49208 üzenetére
nagyon szanalmas
-
tildy
nagyúr
válasz
concret_hp #49208 üzenetére
En itt kijelentem, hogy senkinek nem hoztam telefont, ha meg veletlen megis, akkor meg kulfoldon elek, tulajdonjog nalam, oke meg ajandekba kaptak!
-
válasz
concret_hp #49208 üzenetére
Varom, mikor fognak a memoriakra ramenni -.-
-
concret_hp
addikt
embörök hogy lassan minden napra jut egy "vicces" navos sztori... az a teló belső memóriája után meg nem fizetett artisjus adó miatt szedik le a telókat, hát agyameldobom
-
válasz
BlacKSouL #49204 üzenetére
Részletek.. Mondjuk gyalog is egy alom lehet kozlekedni.. Szerintem ha bejon a ho itt is rendesen, a munkas bakancsomban fogok munkaba jarni, jol jon az a csuszasgatlos kialakitas, tavaly mar megtapasztaltam. Iskolaba meg marad a csuszkalas
Az erdekes az lesz, ha a busz megint nem tud majd feljonni Miskolc gyonyoru lakotelepenek, az avasnak a tetejere mert visszacsuszik az emelkedon..
El lehet kepzelni, milyen fejet vagnak az utasok, mikor kinezve az ablakon azt latjak, hogy a bokrok rossz iranyba mennek -
BlacKSouL
addikt
Nem az az érdekes, hogy 2 napja esik a hó, és máris megbénult az ország. Nem is az, hogy reggel 7-kor Jobbágyi és Gödöllő között a 21-es is és a 3-as is vastagon jegesre letaposott volt. Az izgalmasabb, hogy a városközpontban lévő általános iskola utcájában folyamatosan törték egymást apróra az autók, mert 5 centi vastag tükörjég lett pár óra alatt, és sem megállni, sem irányítani nem lehetett a kocsikat. Aki parkolt, azért tört zúzott, mert nem bírt kiállni, aki meg csak arra ment, az egy apró fékezésre fikarcnyit se lassulva tépett a többibe, vagy a padkának. Ismétlem, ez az iskola egyirányú utcája, onnan 30 méterre van a főbejárat kiszaladó kisgyerekekkel, stb.
Azért ma 6 körül a csontszáraz másik utcát úgy sózta telibe a szóró büszkén felemelt tolólappal, hogy az ott parkoló kocsik oldalát szikrázósan verte telibe. -
Lortech
addikt
A mi utcánkban bilincset osztogattak ma. Máskor nem, csak ilyenkor szombati munkanapokon.. Suttyó banda.
Sajna biztos választ nem tudok, az illetékes közterület ügyfélszolgálatán lehet esetleg érdeklődni (ilyenkor már nem dolgoznak szvsz), bár én pont a józsefvárosi közterület felügyelettől kaptam bilincset anno itt a 11 kerben egy szombati munkanapon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tilos a politizálás!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad P51s, P52s, T570, T580 eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer Számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged