Hirdetés
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
föccer
#62248
üzenetére
Nyugat-EU-ban ez nem pálya, élből büntetik, drága mulatság lesz ez a tulajnak... Ha nem lenne rendszám, akkor is esélyes, hogy megtalálták volna, ha megvan a körülbelüli típus, a környékbeli első néhyány térfigyelőn fennakad (lakóautó különösen, ha mondjuk egy gyakori, jelöletlen népautó, akkor talán megússza), vagy találnak egy szemtanút, és mindenképpen bünti lesz a vége, minimális az esély meglógni, míg ha hagy egy cetlit, akkor a biztosító elintéz mindent, vagy a tulajok maguk között megegyeznek.
p
-
Viszlát
addikt
válasz
föccer
#62243
üzenetére
Gondoltam ra en is, de tul alacsonyan van. Mar csak otthon vettem eszre, de most visszamentem az uzlethez es ok beszoltak a rendorsegre, megtalaltuk a felvetelen az esetet, egy lakoauto volt, valoszinuleg a bicikli tarto csinalhatta ezt. Rendszam is van, ugyhogy megszopta.
-
Mika1227
őstag
válasz
föccer
#61855
üzenetére
Hát igen a kibeszélés nagyon fontos szerintem is.
bandus: Volt egy 6 és fél éves kapcsolatom de az már nem volt olyan mély, hogy nagyon megütött volna de aztán egy 2 és fél éves akivel együtt is laktam azt mondta egyszer van neki valaki na az nagyon megütött brutálisan de aztán csak túljutottam rajta. Kitartást!
-
7
addikt
válasz
föccer
#60079
üzenetére
Nem is arról van szó, hogy reklamálhat-e vagy sem, hanem arról, hogy kukuc van-e olyan engedékeny, hogy a másik fél hibája felett szemet huny, és visszaveszi a modult.

Egyébként ha a másik fél állja az összes visszavétellel álló költséget és kellemetlenséget, akkor én visszavenném (feltéve, hogy eladáskori állapotban juttatja vissza a terméket)
-
concret_hp
addikt
válasz
föccer
#58051
üzenetére
ott van olyan is amit egész hétre be lehet rendelni, és hozzák délelőttönként automatikusan?
Integra: ja túl sok féle van, de nincs kedvem kísérletezgetni. jó legyen (ízre meg összetételre is), legyen megfelelő méretű adag és ne legyen qrvadrága, de nem az a lényeg, hogy 20ft-al olcsóbb legyen, mint máshol.
-
Integra
titán
válasz
föccer
#57189
üzenetére
most nézem jobban a fotót, ha megnézed, a második kocsinál ki is ugrott a vagon a helyéről a peronra, szóval tartom a sok százmilliós tippem

látom, tibiatya is írt már cifrát hozzá, úgyhogy egy pillanatra elbizonytalanodtam és hoaxnak gondoltam, de aztán láttam, hogy van másik cikk is
-
Integra
titán
válasz
föccer
#57189
üzenetére
csak remélni tudom, hogy azért pont ilyen esetekre betervezték megfelelően a szerkezet és az alváz gyengítését és elemes cserélhetőségét, mert ha ilyennél elcsúszik az egész padló... nem lesz ott bónusz a következő 60 évben

hogy lehet ennek így nekimenni, nemtom.. semmi riasztó rendszer, semmi önfékezés?
-
Grafiqs
őstag
válasz
föccer
#57126
üzenetére
A Fônök, meg elbújt a sarokban, és különben is hülyén van számozva. "figyelemtlenül " biztosan nem robogózom esetleg figyelmetlenül, de még úgy sem. Bizonyíték erre az, hogy még élek...
Kiscsalád jól köszönöm kérdésed. Már 20 hónapos a kisfiam. Imádom. Igazi "szeme sem áll jól" gyerek. Errôl mesélhetne a Fônök.
G
-
Integra
titán
válasz
föccer
#55961
üzenetére
magyarország sajnos nem tobzódik magas hegységekben, tengerekben és a napfény sem éppen sivatagi :-/ hova telepítenéd az irdatlan mennyiségű, év felében semmit sem forgó szélerőműveket, meg napelem erőműveket etc...? ezek teljesen racionális, létező kérdések.
egy biztos, a nyugati atom drágább lett volna az orosznál, teljesen egyértelmű és nem is nagyon kell ezt magyarázni. nyugatnak az szúrja a szemét piszkosul és azért kel így ki magából, bocsánat helyesebben mondva a gazdasági hatalmat birtokló és irányító érdekkörök és családok érdekeit képviselő politikai elit, mert nem az ő atomukat használja az ország (francia vagy német). ez kőkemény biznisz, ez borzalmasan sok pénz, ez politika. őszintén? konkrétan leszarom a nyugat atomját, pedig rám aztán nem lehet mondnai, hogy ne szocializálódtam volna nyugaton eleget, vagy annyira csípném a vitya búráját..
egyszerűen semmi nem szól a nyugat atomja mellett. jobban cseng, hogy német és francia? tudnék mesélni, hogy ezek az nációjú vállalatok hogyan talicskázták ki a pénzt magyarországról évtizeden keresztül, hogy a nyugati jólétüket tartani tudják.. de ez más téma.
aztán megint más az a téma, hogy miért kellett a tanulmányokat etc titkosítani, nyílván egyes politikusok érdekeit sértené, mert kétség nem fér hozzá, hogy jól megszedik magukat páran ezen az üzleten.. viszont ne feledje senki, viktor semmi mást nem csinált, mint amit a vörösök elkezdtek, ugyanis ezt még ők kezdték el, viktor csak befejezte, kormányokon átívelő projekt, amit egyébként a most nagy szájjal tiltakozó vörösök is elfogadtak ugye.. no, szóval ezért nem kell ilyen kérdésekben napi politizálni, mert az egy színjáték, semmi több.
nem védem az atomot, mert nagyon örülnék, hogy ha nem lennénk rákényszerűlve az atomra. csak azt gondolom, hogy az éremnek két oldala van és mindkettőt megkell vizsgálni lehetőség szerint. sajnos messze árnyaltabb a helyzet, mint azt bármilyen tv vagy médium közölné.
szerintem.
nem mellesleg hova lett a világmegváltó energia cella?

(hint: létezik, működik. de sosem kerül forgalomba) -
válasz
föccer
#55961
üzenetére
elég sok mindent tudnék írni a témában, annak, hogy itt tartunk vannak műszaki és politikai okai is, de ezt a kijelentést nem tudom értelmezni és értelme sincsen, akárki is mondta azt.
"amíg szállítani kell az elektromos energiát, addig bármilyen technológiát is használunk annak előállítására, biztosan gazdaságtalan lesz"

a gazdaságosságnak viszonylag egyszerű definíciója van, ha többért tudom eladni mint amennyi az előállítás és szállítás költsége, akkor az gazdaságos. ezt a megfogalmazást használva a világon előállított áruk 99%-a nem gazdaságos, mert szállítani kell, vajon hogy van még mindig talpon a gazdaság? vagy az lenne a minimális költségű előállítási modell, hogy minden faluba tegyünk péket/konzervgyárat/autógyárat/varrodát/stb.?
tehát vagy te érthettél félre valamit, vagy neki kellene visszaadni a diplomáját.
azt tudom még elképzelni, hogy a hálózati veszteségekre próbált célozni, amelyek valóban megkerülhetetlenek, de ez is csak egy díjtétel a villamosenergia árában, ugyanígy - bár biztosan nem ennyire konkrétan - megjelenik a mosószer árában a szállítmányozónak fizetendő költség, amibe ők beleszámítják az autópálya díját is. ettől megszabadulnánk, ha decentralizáltabb lenne a termelői rendszer, de az is felvet egy csomó új műszaki/gazdasági kérdést és a végén egyszer sem biztos, hogy anyagilag jobban járnánk.
-
PindurAnna
Közösségépítő
-
-
parandroid
félisten
válasz
föccer
#49597
üzenetére
Anyósék autóját sem lehetne normális áron eladni, mindenféle portálon linkelgetnék szemfüles fiatalok, ha hirdetnénk, hogy 'nézd már, de pofátlanul van visszatekerve, legalább a látszatra figyelhettek volna'... Pedig tényleg csak 15k ment bele 5 év alatt. Biztosan tudom, mert ebből legalább 7-8-at én tettem bele, másik 3-4-et meg Katica... Az előző autójukat, amit ebbe beleszámítottak, 30k-val adták le abban a szalonban, ahol vették és rendszeresen szervizeltették, gondolom ahogy aláírták az adásvételit, már nyomtatódott is a másik az új tulajnak. És igen, ha más meséli, én sem hinném el, hogy ilyen létezik...
p
-
Integra
titán
válasz
föccer
#49593
üzenetére
nos, ez történetesen unokaöcsém egyik gépe, saját műhelye van és toyotákra specializálták magukat (trd), építenek is, ezt az mr-t is a két kezével építette az évek alatt, időt és pénzt nem sajnálva, saját használatra.
eredeti, bontatlan jdm 2.0 turbo van benne váltóval és minden mással együtt, amit angliából hozott be egy totálkáros jdm mr2-ből és még sorolhatnám (a kasztni amerikai 2.2-es szívó mr2). igényességben, műszaki színvonalban, esztétikailag nem létezik messze földön jobb ennél az mr-nél összességében, mindenféle sallang és bóvli tuning mentes, ez nem a sarki hülyegyerek fasztendfjuriusz autója amivel péntekenként a lurdy parkolóban gizdázik.
ha figyelmesen elolvastad a felhasznált alkatrészek listáját, láthatod, ebben nincsen olcsó kínai szutyok, ez egy komoly, egész egység, minden láncszeme megfelelően összeválogatott.
low boost-on is lehet vele porschékat és ferrarikat letolni, félelmetesen megy, kanyarodik és driftel. és mindezt bármilyen meghibásodás nélkül, normális üzemben tartási költségekkel. -
FehérHolló
veterán
válasz
föccer
#49214
üzenetére
Az a baj vele, hogy még a legelején véletlenül végigöntöttem magamon a tartalmát, utána "házilag" (i.e.: laborban kikeverve) lett pótolva a sav, de nem ismertük pontosan a gyári koncentrációt, és így nem az igazi.

Saru leszedés talán jó ötlet, de a fentiek miatt nem hiszem, hogy segít.
-
parandroid
félisten
válasz
föccer
#48978
üzenetére
Facebookon valaki kipróbálta, működik a link pedig.

Más: néha naggggyon tudom utálni Németországot: "Unfortunately, this video is not available in Germany because it may contain music for which GEMA has not granted the respective music rights." Ok, hogy a sok hálivudi szemétre ezt mondja, de hogy a saját maguk által feltöltött Quimby klippek le vannak tiltva, az azért beteg.
p
-
tildy
nagyúr
válasz
föccer
#47675
üzenetére
En tobbnyire pulcsiban maszkalok meg, vagy polo+ tavaszi kabat (igazandibol olyan mint egy blezer) . akarmi van, a metron ugyis le kell vennem ha pulcsiban megyek akkor azt, ha vekony blezerszeru kabatban , akkor azt. Munkahelyen poloban ulok.
Ezt a vekony szellos kabatot mondhatnatok par markat, mert nekem meg nem volt olyan kabat (nem teli!), ami ala ne izzadtam volna egy sima gyaloglas alatt is . ( superdry nem oke, az xxl-esis kicsi Lajosra is, ram is)
Winner: tudom en nagyon jol. De Crytec210 valoszinuleg olyan ilyen szempontbol, mint en. 20 fok felett mar hoseg van, es 10 fokban siman alaizzad akar a tavaszi kabatnak is.
-
Integra
titán
válasz
föccer
#46250
üzenetére
a szolgáltatással magával nincsen gondom, a mobilnettel sem. de édes istenem, miért nem lehet ezt az egész befizetősdit bevinni a díjnet.hu alá??? csinálnak sok pénzért szart, ami tényleg rettenet, közben ott a profi oldal, ahol valóban villámgyorsan 2 klikkel lehet fizetni.. nem, szopassuk a júzert

-
Winner_hun
félisten
válasz
föccer
#44954
üzenetére
Nézz itt körül. Eddig volt 60 Ft (kb. 1 éve) havi számlavezetési díj és egy éves ~500 Ft-os kártyadíj, ennyi.
-
concret_hp
addikt
válasz
föccer
#44021
üzenetére
nem modntam hogy nicnsenek, de hogy eg yolyan helyen, ahol gyalogosból, és biciklisből is több van mint autóból is több van + autó is jöhetne mögötte igazából úgy tolatni, hoyg egyik irányba se nézel el, az azért erős

ilyenek miatt mindig oylan helyen próbálok menni ahol kisebb a forgalom, de a városligetnél kisebb forgalmat nem nagyon tudk bp-n

-
válasz
föccer
#43984
üzenetére
~kelenföldi pu --> római fürdő
ha nem jön 19-es vili, akkor még elmehetek 49-cel, és a móriczon/gellért téren átszállok egy 41-re, de sajnos arra is sokat kellett volna várni. másik alternatyv megoldás a kosztolányin átszállni a 86-os buszra, majd arról a raktár utcánál 34/134es busz, de a 86-os is csak 20 percenként jár ilyenkor, és szintén várnom kellett volna az átszállással. nem a bkv hibája, hogy pont számomra jönnek ki rosszul a hétvégi menetrendek, csak kellemetlenül érintett, hogy minden nap ezzel járok, és pont hétvégén nem pontos, amikor egyébként nehezebb a közlekedés.
viszont holnap ki fogom próbálni a vonat--> déli pu--> batyi --> római fürdő útvonalat, hátha az gyorsabb

sdforlife: ez már szerintem lég jelentős ugrás a korábbi zenéidhez képest
persze még van hova fejlődni, csak így tovább! -
Viszlát
addikt
válasz
föccer
#43392
üzenetére
Igen, ez a 4 ora remlett nekem is, csak hat ma pentek leven 3-kor ugye bezar a bank.
tbs: merkantil bank (vagyis otp), wu nem jatszik mert hitelszamlara megy az utalas, nem maganszemelynek.
Amugy koszi sracok.
Tim: talan mert nem tud rola? En sem tudtam, hogy ilyet meg lehet nezni.
-
Integra
titán
válasz
föccer
#42361
üzenetére
imádok rajtuk röhögni, de ők is minden ilyenen

ennél csak az viccesebb, ahogy a német televíziók tálalják, olyan elképesztően cinikusak tudnak lenni, akkora savazást osztanak ki ilyenkor, hogy ennek a töredékéért itthon vitya lefejezné az összes médiabelit.. ott meg teljesen elfogadott, hogy ez van, hozzá tartozik az élethez.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a politizálás!
- Robotporszívók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ismét az Apple veheti át a piacvezető pozíciót
- Milyen videókártyát?
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB Phantom Black, fóliás új állapot, Regalaxy
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G5 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Gari
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 100% Akksi
- ÚJ akku! Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen2 i7-9850H 16GB 512GB GTX1650 500nit UHD 1 év teljeskörű gar.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402, 100% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3919, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
(es most ironia off)
















Mennem kellene pihenni ![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

