- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- -szabi-: Kodi beállítása és használata CoreElec rendszeren
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: A fapados NAS tuningolása
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Okos Otthon kezdőknek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#51177472
törölt tag
válasz
Winner_hun #45296 üzenetére
Jesszus..
-
#51177472
törölt tag
De baromira idegesito, hogy az emberek nem figyelnek oda egymasra. Foleg azon a rohadt metron, amikor reggelente ugy lokdosnek hogy felferjenek. Pedig o is latja, hogy tele van...
Utcakon meg ha nem figyelek oda belemjonnek. Mindenki olyan eskuszom mint valami elohalott..
Fuj tomegkozlekedes! -
today was a good day. mindenféle sorban állás nélkül sikerült elintézni a számlacsomag váltásomat meg a hitelkártya igénylésemet, kb 35 p alatt. egyszerre mentünk be barátnőmmel a bankba és egyszerre végeztünk
-
Mondjuk ha IC-re ki van írva hogy wifi kapcsolattal rend. akkor azt el is várom, mert eleve azt ígérték. Attól függetlenül most vasárnap is 5 perc késést írtak, de volt az 15 perc is, csak ugye azt nem merik bevállalni papíron.
"
Egyszer utaznál a londoni metróval , nem így megy-e? Azért nem járt ma sem a Jubilee , csak waterlooig.. (pályafelújítás), de simán signal failure bármikor van. Igaz, itt rögtön mondják mi a gond." - Ez a lényeg, itthon meg órákat állsz, mert nem tudod mikor lesz vonat/busz/stb. Ezután meg sorra késed le a csatlakozásokat. -
NoLF
veterán
válasz
fokukac #45283 üzenetére
Majdnem tokeletesek az informacioid csak nem latod at a dogokat. Tavaly voltam a del-afrikai srac eskuvojen, s ottletem alatt foztem nekik gulyast, amit azota sem felednek. De a srac itt el Bristolban a felesegevel, csak az eskuvo volt ott
tehat most atugrottam hozzajuk a masik keruletbe es reprodukalom a johannesburgi kulinaris elmenyt, ezuttal Angliaban
Egyebkent 1 hete meg kecskemeten voltam, 28-an mentunk vissza Munchenbol. Kedd ota vagyok itt, sportolgatok, tervezgetek, s varom az infot Londonbol, hogy mehetek-e probanapra vagy kezdjek el gozerovel melot keresni... Az amerikai tura okt. 23-an indul es nov. 8-an erek vissza Albionba.
-
fokukac
nagyúr
-
fokukac
nagyúr
Te figyi már. Most nem valami amcsi roadtrip-ről volt szó?
Vagy előtte még befigyel egy dél-afrikai túra is, mert már 2 hete nem utaztál, ráadásul azon a kontinensen idén még nem is voltál?
Vagy hogy van ez most?Bobsys: a kollégáim szerint én csak veszteséget generálok, ergo negatív gdp-t termelek.
-
NoLF
veterán
válasz
BlacKSouL #45281 üzenetére
Csinalnak stew-t mindenfele allatbol, az impala nekem nagyon izlett, az okapi is, de nem sok fogalmuk van a magyaros izekrol
s miota egyszer megkostoltak, nem tudjak feledni. Erdekesseg viszont hogy a helyi pick&pay uzletben a kockara vagott, elorecsomagolt marhalabszarat ugy hivjak: beef goulasch
-
bobsys
veterán
Csend van itten, mindenki termeli a GDPt?
-
BlacKSouL
addikt
Tiszta állatkert van itt nálunk.
Itt van pl. Szaniszló a pók. De már öreg, tehát Szaniszló apóka.
Ott van az ebédlőben Gerzson a hangya. Mostanában el van tűnve, de nyáron egy időben mindig akkor jött fel az asztalra, mikor mentünk kajálni.
Aztán múlt héten a befőttesüveg megfogta Jeromost az egeret. Kizavartuk a patakpartra, így hiányozhatott testvérének, Tihamérnek, aki szintén beszállt a teleportba. Sittysutty teleportáltuk a patakhoz őt is.
Még szintén a nyáron berepült a raktárba, és egy éjszakát ott aludt a gyűrűs galamb, Frigyes. -
Integra
titán
válasz
FehérHolló #45233 üzenetére
ezért jó a black amex card.
-
fokukac
nagyúr
válasz
FehérHolló #45233 üzenetére
állítsd át magasabbra...
Símán lehet az napi 2000 ojró is.
vagy ez céges kártya? -
válasz
concret_hp #45265 üzenetére
Az urambátyám rendszert senkinek se érdeke megszüntetni, legalábbis az ehhez megfelelő hatalmat birtokló embereknek éppen érdekükben áll a megmaradása.
Addig pedig spórolás itt nem nagyon lesz ^^
A miskolc-orosháza 11 órás vonatút után már inkább buszozom, ha lehet ^^
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz
BlacKSouL #45268 üzenetére
Thunderbird tudta.Aktiváló emailből NOD licenszet kiszedtem, most próbál frissíteni.
Hülye kérdés:
Mivel nincs elég sata tápcsatlakozóm, amíg beszerzem a molex-sata átalakítót, addig cserélgetnem kell a HDD-ket(vagyis bennük a csatlakozókat. Jelent ez bármilyen problémát-meghajtóbetűjel-konfrontációt, ékezetesbetű-paradoxont, vagy más effélét? -
BlacKSouL
addikt
Outlook express adatfájlt ha jól olvasom nem lehet Outlookba imprortálni, kivéve, ha a gépre van telepítve Outlook express is.
Ha viszont nincs, akkor nem lehet.
Thunderbird tudja direktben? Mert akkor Outlook helyett azt használom. Persze egyszerűbb lenne az outlook, mert a céges levelezés is azon megy, tehát hozzá vagyok szokva, nagyjából ismerem.. -
tildy
nagyúr
válasz
Tothgera30 #45234 üzenetére
Teljesen jó volt nekem a tömegközlekedés otthon. Egyik vonat sem késett, sőt még a zónázón is volt wifi kapcsolat. (Bp-Szolnok , Újszász- Bp, BP-Újszász, Kiskunfélegyháza-Szolnok útvonalon közlekedtem)
[link]Egyszer utaznál a londoni metróval , nem így megy-e? Azért nem járt ma sem a Jubilee , csak waterlooig.. (pályafelújítás), de simán signal failure bármikor van. Igaz, itt rögtön mondják mi a gond.
-
concret_hp
addikt
válasz
Pttypang #45262 üzenetére
szerintem ennek senki nem állította az ellenkezőjét. de az nehezen hihető, hogy ha minden politikai és egyéb érdeket félretennénk, egy 50-60 mrd / év optimalizációt ne lehetne pikkpakk találni a rendszerben
(posta ugyanez egyébként, csak ott kezdenek beszivárogni a konkurensek... ha nem lennénk csekknemzet, már rég át kellett volna alakítani az egészet)
-
válasz
concret_hp #45258 üzenetére
Ha úgy tekintjük, hogy az emberek munkába járását segíti, és így több bevételhez jut az állam, akkor hiába veszteséges maga a társaság, ha ettől még a nagy egész nyer belőle.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
FehérHolló #45260 üzenetére
true
-
DeFranco
nagyúr
válasz
concret_hp #45258 üzenetére
a vasút az kb. sehol nem nyereséges, ahol nyereséges ott vagy az árak szakadnak el vagy a színvonal (igen, ez alá mélyen
)
ettől függetlenül tényleg sokban van
-
concret_hp
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz
concret_hp #45256 üzenetére
ez így összességében szerintem helytálló
(amúgy két vasúttársaság(unk) van, mert ott a GYSEV de ez más tészta, ők inkább labancok)
-
DeFranco
nagyúr
Máshol sincs konkurencia, a vasút természetes állapotában monopólium, ahol ettől eltérnek ott szívnak is rendesen. Angliában is szívtak vele elég sokat, sőt...
Ettől még rendet kellene tenni sok mindenben ott, amit most még csak említés szintjén sem érintettünk, csak ez kb. a lehetetlennel határos a jelenlegi helyzetben. Hidd el, amit boncolgatunk, az rendben van, nem ott kezdődik a probléma.
-
-
DeFranco
nagyúr
Ad1: mondjuk azért, mert az indulás előtt a biztonsági felülvizsgálat feltárta, hogy a fékbetétek kopottak, cserélni kell. A kocsit ilyenkor ki kell sorozni, ami nyilván tologa ki, kocsi ki, tologa be módszerrel működik, idő. Van rá tartalékidő képezve, az állomáson állásra is, meg egyébként a két állomás közötti menetrend szerinti menetidőben is van tartalék képezve pontosan a késések miatt, de van, hogy ez sem elég.
Ad2: Akkor kiengedik, amikor szabad a pálya.
Ad3: Nem csak józan gondolkodás, magad alá pisilnél csak attól, ha egy (1!) vasútvonal forgalomszervezését meg kellene csinálnod miután lediplomáztál (!) belőle is. Marha bonyolult. Tényleg. Megoldható, de nem olyan egyszerű, hogy Józsikám, most épp nincs senki, uccuszaladj.. igen, elmegy három állomást, aztán amikor olyan helyen futnak össze a vonatok, hogy csak egy sínpár van, akkor már nem egy vonat fog késni, hanem a fél ország.
Ad4: meg is oldják. Egy vonat késik (vagy öt, tök mindegy) a maradék meg viszonylag pontos.Azért olyan ritkán van, hogy annyit és úgy késik a vonat, hogy csatlakozást késel le, általában bevárják egymást, erre is ki van találva a rendszer, persze előfordul 5-10 perc késés, de azon kívül, hogy lehet verni az asztalt hogy bezzegajapánközlekedésiminiszterharakiritkövetelhárommásodperckésésutánittmegcsaklopnakszemetek komolyabb gond az esetek 90%-ában nem történik.
Ettől függetlenül én is úgy gondolom, hogy fel kéne gyújtani az egész kócerájt és sóval behinteni vastagon, de nem azért, mert 300 kilométeren összeszed 15 perc késést a vonat. Csinálják, dolgoznak rajta, aki dolgozik az meg is gebed bele, és ki is vannak találva (és alkalmazva is vannak) azok a rendszerek, amik ezeket az anomáliákat lekezelik, de ettől még a vasút rohadtul egy óramű, ahol emberek tekerik a fogaskerekeket. Néha összeakad.
Persze, marha vicces, ahogy a Badár elmondja, hogy milyen jókat aludt az állomáson mint menetirányító miközben mellette az állomásfőnök meg éppen ujjazta a pénztáros Marikát a 40 fokos melegben, csak éppen az a baj, hogy az emberek el is hiszik, hogy ez így működik.
Nem, nem így működik.
szerk: de amúgy egy ideje online lehet követni a késéseket, látszanak a térképen, perverzek kistatisztikázhatják hogy mi mennyit késik.
-
válasz
DeFranco #45250 üzenetére
Ad 1: Miért késik ?
Ad 2: Akkor engedjék ki, amikor szabad a pálya
Ad 3: Nem látok bele hogy mit kellene tenni és miért történik, de szerintem csak józan gondolkodás és szervezés, na meg nem kellene ellopni a pénzt a vasúttól, és nem menne úgy, hogy itt most lassítani kell, mert sz@r a sín (meg hasonlók)
Ad 4: Ellentmondok magamnak, tényleg nem egyzserű a helyzet, de azért kapják egyesek a fizetést, hogy ezt megoldják, vagy nem ? -
DeFranco
nagyúr
ha azon a zárt pályán csak az az egy vonat menne amin ül a paraszt, akkor még igaz is lenne, csak nem éppen ez a helyzet
végletekig ki van amúgy (vasutas méretekben) centizve a kihasználás, ha egy vonat késik Székesfehérvárról, az simán beindíthat olyan pillangó-hatást, hogy Debrecenben veri a fél órát a késés, pedig senki nem tehet semmiről, csak a fékpróbáról kisoroztak egy kocsit és éppen nem járt arra batman bin supaman hogy csak úgy függőlegesen kiemelje
persze, sok mindent el lehet mondani a vasútról, meg el is kell, de a vonatok a közhiedelemmel ellentétben nem direkt késnek. been there done that
-
válasz
Tothgera30 #45247 üzenetére
Hát mert a buszt nem állítja meg a forgalom, a vonatot meg a zárt pálya (ahol csak vonat megy) igen, FAIL
UI: Tekintsünk el a kábelszakadástól és egyéb ilyen dologtól -
-
válasz
Tothgera30 #45234 üzenetére
Borsodban nincs túl sok baj a közlekedéssel, megszokott átszállási lehetőségek, tervezett ráhordó járatok a főbb vonalakra, pontos érkezés. Persze a fővárosban sose értettem, egyáltalán mi hajtja azt a rendszert a méretén kívül, miért nem omlott össze eddig o.O
[A mávot nem venném hozzá, ott mindig is érdekes anomáliák voltak]
(#45245) NoLF
Akkor mégis csak jól tippeltem, habár akkor a bal oldali lenne jobb a jobb kezeseknek, biztos csak mazochizmus miatt tértünk át a másikra -
concret_hp
addikt
válasz
FehérHolló #45233 üzenetére
regelj netellerre lehet kérni kártyá évi 10$ talán és 1000$ vagy 1000€ a napi limit.
-
NoLF
veterán
válasz
Tothgera30 #45241 üzenetére
a német vonatokkal nekem is ez a tapasztalatom, meg az angolokkal is. nekem a buszközlekedéssel van problémám... abból is inkább a helyi a szörnyű, mint a távolsági.
-
-
NoLF
veterán
válasz
Tothgera30 #45239 üzenetére
legyen úgy. nekem más a véleményem. igaz, csak a bristoli tömegközlekedésről van mintám, de agyrém.
-
-
NoLF
veterán
válasz
FehérHolló #45237 üzenetére
akkor nyiss egy másik banknál másik számlát, vezess át oda egy adott összeget, s a két kártyáról már biztosan tudod intézni az ügyeidet zökkenőmentesen. persze ha ingyenes a számla és ingyenesen tudsz rá utalni az eredetiről, másképp nyilván nem éri meg...
-
FehérHolló
veterán
Nem, mivel valami (rajtam kívül álló) biztosítás miatt ez a max.
Fél év múlva viszont lehet debit kártyát igényelnem, ami úgy működik, hogy a számlámon zárolnak 4000 eurót, azt ennyi lesz rá az éves limit...
Harmadik lehetőség a hitelkártya, amin havi legfeljebb 600-as a korlátozás.Ha mindhárom kártyát szeretném, akkor egyszeri 160 euro aktiválási díj és éves 120 euro használati díj.
Jobbnál jobb opciók...
-
NoLF
veterán
válasz
FehérHolló #45233 üzenetére
nem tudod megemelni a limitet a banknál?
Cyrtec: a nevében is benne van!
természetesen semelyik javára nem tudnám mondani, hogy előnyösebb lenne.
Viszlát: írtam privit
Tothgera: szerintem ilyen jellegű kijelentéseket csak akkor tegyél magabiztosan, miután eltöltöttél pár évet azon a nyugaton, amit úgy istenítesz
-
Viszlát
addikt
Koszonom kerdesed, megvagyok.
Melo kemeny, huzos volt nagyon az elso honap, de minden rendben egyebkent. Az elet evek ota eloszor jonak mondhato, leanyzoval is jol mennek a dolgok, nincs okom panaszra (meg akkor sem ha mindig van valami otthon, most eppen a nav akar legombolni rolam egy kisebb vagyont).
Jaja, mikor jarsz erre?
Bar most kihoztam az autot, igy joval gyorsabb, egyik hetvegen osszehozhatnank egy talalkozot (tildy mit szolsz?)...
-
válasz
Viszlát #45230 üzenetére
Tömegközlekedés lényegesen rosszabb itthon. Mostanság heti 2 alkalommal, nagy ritkán 4* járok vonattal, és nem volt még olyan alkalom hogy ne késne 5-10 percet minimum. Ugyan ez elmondható a buszközlekedésről is, az nem hogy késik, de néha a kiírt menetidőnél már rég elhúzott a buszmegálló előtt. Azért ez külföldinában (főleg nyugatabbra) nem így megy.
-
FehérHolló
veterán
Sírba visz a heti
400350 euros kártya limit..
Az üzleti utakon a hotelt nem tudom kifizetni, nemhogy a tank benzint/gázolajat utána. (A cég csak utólag fizeti ki nekem.) -
NoLF
veterán
utánaolvastam, globális tekintetben az 1700-as évekig volt mindenütt bal oldali közlekedés, utána kezdett vegyülni. Magyarországon 1941-ben álltak át a jobb oldalira.
Viszlát: bizony bizony
amúgy hogy s mint? minden rendben a munkahelyen, életben? mikor jársz erre? mikor járok arra?
-
tildy
nagyúr
Most erre mit is mondhatnék. Még szerencse, hogy ilyenekből relatíve keveset fogtam ki otthon. Nagyon fura volt, két hét tömény kellemes tapasztalat Magyarországról.
Sorolhatnám az üzleteket, a jó és rossz élményeimet, (amiből a rossz leginkább first world problem, nem volt a jázmin IC-n normális wifi jel ), de abszolút JÓ volt otthon lenni. Elkezdtek beszélgetni, segíteni egymásnak az emberek! Ez nagyon feltűnt. Mindenkinek volt egy két jó szava, még a secusok is viccelődtek a táskámon, (az ott egy sajt? mibe lesz? hát, hát... ) érdeklődtek hova, merre, jó arcok voltak.
Szóval na, nagyon jól kifogtam most a jó helyzeteket, jó beszélgetéseket, bejött minden. Pozitív csalódás volt, és most már tudom, miért szeretik annyira a turisták Budapestet. Tényleg szép (ha nem mész végig a Visegrádi utcán, vagy nem nézel ki a nyolckerbe)
-
föccer
nagyúr
-
Tim82
félisten
Kuruc.info vagy mi ez?
Btw, én katolikus vagyok (noha nem vagyok hívő), sváb, szlovák és székely felmenőkkel, akik parasztok, kisnemesek meg első/második generációs értelmiségiek (tanár, régész) voltak/vannak, akkor én már bele sem férek a "zsidó burzsuj"-definícióba? Hát Bástya elvtársat már meg sem akarják ölni?
-
tildy
nagyúr
Nohát, mit talál az ember:
"Ez itt off, bár nem egészen : it kávéről ismerős nikk ez a tildy, hát az is egy nagy hely, és van nála is sokkal rosszabb ottan : tele van piacbolsevik agyamosott elkényeztetett burzsigyerekkel, megy a fröcsögés a kormányra folyamatosan a hitközség részéről, ám a mezei magyar gyereknek tilos politizálni. Maga a lap is elfogult természetesen, dajkó elvtárs félék minden cikke tömény uszítás, az is valahol az amerikai népszava mélységeiben. 10 előtt a kormányt ekáző revolvercikk szerzői bezzeg kussban voltak, illetve 9-ben tiltották le a politikát - mikor már nagyon népszerűtlen volt az álbaloldali vadkapitalista tolvaj honvesztő kúrmány. "
Gondolom it cafe.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
ladybug #45214 üzenetére
Amikor melóba megyek reggel, akkor 9 km-t vezetek le, álmos vagyok ugyan, de általában jobban pörget az hogy beérjek időben. Akkor még nem érek rá számolni. De ha suliba megyek, ott a 20. km-nél már kezd monotonná válni, pláne hogy az út egy részét már ezerszer megtettem busszal is, meg autóval is, tehát a rutinból vezetés is megy, elkezdek nagy álmosan unatkozni, így muszáj kitalálni valamit. Persze ez inkább úgy jön, hogy valami felb.. idegesít, és akkor utána már azt számolom. Múltkor a nem-indexelőket számoltam, 90 km-re jutott 12.
Arra jöttem rá, hogy az emberek jelentős része vagy nem tud vezetni, vagy nem lát, vagy fél, vagy egyszerűen leszarja ami körülötte történik, ő csak egyszerűen beül az autóba, megnyomja a pedált, tekergeti a kormányt, és kiszáll. A többi részlet nem érdekli. Egyébként pár kivételtől eltekintve (valahol mélyen talán érthető módon) általában a nőket nem érdekli az autó, ezért egyáltalán nem törődnek vele mi miért történik, mi mit működtet, mi miért lenne logikus, vagy mit kéne ésszerűségből másképp csinálni, nem egy összetett működő bonyolult szerkezetként nézik az autót, hanem csak egy szögegyszerűségű tárgyként, amivel akár szöget is lehet beverni, vagy vágódeszkaként használni. Ugyanakkor nem ők dobálják ki a csikket, nem ők nem indexelnek, nem ők előznek záróvonalon, zebrán, és még sorolhatnám.És mivel mennem kell, végül kedvenc reggeli jelenetem, nemtől függetlenül: kétszer kétsávos kivezető, limit:90. Jobb sávban megy autó 80-al, előttem egy autó behúzódik megelőzni 90-el, behúzódok én is, megyek mögötte, közben a jobb oldali felgyorsít 90-re, a másik megy mellette 90-el, és én meg haladnék, mennék, előznék, nyomnám akár a megveszekedett 100-ig is, de nem, 1-2 km-en keresztül mennek egymás mellett, én meg várom hogy kitörjön a 3. világháború, hogy elfogyjon a kétsávos, hogy kifogyjon a benzinjük, vagy bármi...és nem...
-
ladybug
őstag
válasz
BlacKSouL #45201 üzenetére
Az autóban dohányzás (is) és a csikk kidobálása engem is mélységesen felháborít. Bár minap nem csikk, hanem egy üres cigarettadoboz repült ki az ablakon, mert delikvensnek éppen abban a pillanatban, éppen ott kellett megszabadulnia tőle. Nem tudott várni vele a következő szemetesig.
Az autóban dohányzást egyébként meg amúgy is undorítónak tartom. Legalább annyira, mint az, aki a lakásban dohányzik.
Pár nappal ezelőtt voltam egy lakásban, ahol masszív dohányos férj és feleség, és bizony a lakásban szívják, egyiket a másik után. Két macskájukra kellene vigyáznom. Megteszem, mert megkértek, de a dohányszag nagyon irritál. És sajnálom az állatokat, mert tutira nekik sem tesz jót a dohányfüsttel teli levegő.Amúgy meg, amíg munkába mész vagy jössz, te folyton számolsz?
-
ToBeY
nagyúr
Ez a box meccs inkább pankráció vagy birkózás volt.
-
ToBeY
nagyúr
Hmm,nem értem ezt az X faktort,akkor most a hang a fontos vagy a blikk címlap?
-
BlacKSouL
addikt
Mostanában gyakran járok a Starján-Aszód-Gödöllő útvonalon, és szinte minden alkalommal szembesülök azzal, hogy valami számomra ismeretlen helyi rendelet vagy szabály miatt Aszódon nem szabad 35-nél gyorsabban autóval közlekedni. Továbbá Gödöllőn a Kastélytól az M3 kivezetőig tartó szakaszon szintén. Teljesen nyugodt, ráérős tempóban poroszkálok 88-95-el a 21-esen, van aki lassabb, van aki gyorsabb, de sok helyen lehet előzni, halad a forgalom. Beérek Aszódra, és haladnék tovább 54-55-el, de nem tudok, mert mindenki 35-el megy előttem. Nem 48-al, nem 50-el, 35-el. Kiérek a kétsávosra, és a 60-as táblánál 70-el megyek, de mindenki megelőz...
Az Aszód utáni dombon túl ismét 2x1-es lesz az út, na ott már megint akad 2-3-4-... autós, aki úgy érzi ráér, és 65-70-el megy 90 helyett. Ez megy egészen Besnyőig, ahol maximum 40 a tempó. Majd jön a Gödöllői kétsávos, ahol bemegyek a belsőbe, és 60-62-vel sem tudok megelőzni senkit, de volt már hogy 70-nél toltak...A másik, hogy egy-egy 80-90 km-es út alatt minimum 40-50 bagócsikket basznak ki elém az útra, pedig tippre 60-nál több autóval egy irányban nem kerülök interakcióba. Ha egy héten megyek 5x, az 900 km, és 400-500 csikk. Vajon a dohányosok átlagban ilyen ..(sajnos nem jut eszembe pc kifejezés) vagy ez csak a legalja. Mert akkor nem a statisztika szerinti a dohányzás, hanem annak a sokszorosa. Gondolom az autóban dohányzók nagyon nagy többsége odabent nyomja el, és csak a maradék dobja ki. Sőt...a dohányosok 95%-a nem is gyújt rá kocsiban... Ennek fényében durva, hogy ha én csak a töredékükkel találkozom, és az ennyi.
A harmadik: Ha egész télen ennyit sütne a nap, akkor tőlem lehetne hideg is.
És egyébként: pina
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a politizálás!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Opel topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- -szabi-: Kodi beállítása és használata CoreElec rendszeren
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RTX 5050/5060/5060Ti/5070/5070Ti +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- HP 19.5V 3.34 A 65W center-pin, 7.4mm x 5mm
- HP 15-ac130nh (V2H61EA) Red FD, 15.6", i3-5005U, 4GB RAM, 1TB HDD, 2GB dGPU, Win10 Pro
- AKCIÓ! GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RTX 5050/5060/5060Ti/5070/Ti +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- Iphone 13 Pro Max 128GB Blue.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest