Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz tope #45251 üzenetére

    Ad1: mondjuk azért, mert az indulás előtt a biztonsági felülvizsgálat feltárta, hogy a fékbetétek kopottak, cserélni kell. A kocsit ilyenkor ki kell sorozni, ami nyilván tologa ki, kocsi ki, tologa be módszerrel működik, idő. Van rá tartalékidő képezve, az állomáson állásra is, meg egyébként a két állomás közötti menetrend szerinti menetidőben is van tartalék képezve pontosan a késések miatt, de van, hogy ez sem elég.
    Ad2: Akkor kiengedik, amikor szabad a pálya.
    Ad3: Nem csak józan gondolkodás, magad alá pisilnél csak attól, ha egy (1!) vasútvonal forgalomszervezését meg kellene csinálnod miután lediplomáztál (!) belőle is. Marha bonyolult. Tényleg. Megoldható, de nem olyan egyszerű, hogy Józsikám, most épp nincs senki, uccuszaladj.. igen, elmegy három állomást, aztán amikor olyan helyen futnak össze a vonatok, hogy csak egy sínpár van, akkor már nem egy vonat fog késni, hanem a fél ország.
    Ad4: meg is oldják. Egy vonat késik (vagy öt, tök mindegy) a maradék meg viszonylag pontos.

    Azért olyan ritkán van, hogy annyit és úgy késik a vonat, hogy csatlakozást késel le, általában bevárják egymást, erre is ki van találva a rendszer, persze előfordul 5-10 perc késés, de azon kívül, hogy lehet verni az asztalt hogy bezzegajapánközlekedésiminiszterharakiritkövetelhárommásodperckésésutánittmegcsaklopnakszemetek komolyabb gond az esetek 90%-ában nem történik.

    Ettől függetlenül én is úgy gondolom, hogy fel kéne gyújtani az egész kócerájt és sóval behinteni vastagon, de nem azért, mert 300 kilométeren összeszed 15 perc késést a vonat. Csinálják, dolgoznak rajta, aki dolgozik az meg is gebed bele, és ki is vannak találva (és alkalmazva is vannak) azok a rendszerek, amik ezeket az anomáliákat lekezelik, de ettől még a vasút rohadtul egy óramű, ahol emberek tekerik a fogaskerekeket. Néha összeakad.

    Persze, marha vicces, ahogy a Badár elmondja, hogy milyen jókat aludt az állomáson mint menetirányító miközben mellette az állomásfőnök meg éppen ujjazta a pénztáros Marikát a 40 fokos melegben, csak éppen az a baj, hogy az emberek el is hiszik, hogy ez így működik.

    Nem, nem így működik.

    szerk: de amúgy egy ideje online lehet követni a késéseket, látszanak a térképen, perverzek kistatisztikázhatják hogy mi mennyit késik.

Új hozzászólás Aktív témák