- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Ad1: mondjuk azért, mert az indulás előtt a biztonsági felülvizsgálat feltárta, hogy a fékbetétek kopottak, cserélni kell. A kocsit ilyenkor ki kell sorozni, ami nyilván tologa ki, kocsi ki, tologa be módszerrel működik, idő. Van rá tartalékidő képezve, az állomáson állásra is, meg egyébként a két állomás közötti menetrend szerinti menetidőben is van tartalék képezve pontosan a késések miatt, de van, hogy ez sem elég.
Ad2: Akkor kiengedik, amikor szabad a pálya.
Ad3: Nem csak józan gondolkodás, magad alá pisilnél csak attól, ha egy (1!) vasútvonal forgalomszervezését meg kellene csinálnod miután lediplomáztál (!) belőle is. Marha bonyolult. Tényleg. Megoldható, de nem olyan egyszerű, hogy Józsikám, most épp nincs senki, uccuszaladj.. igen, elmegy három állomást, aztán amikor olyan helyen futnak össze a vonatok, hogy csak egy sínpár van, akkor már nem egy vonat fog késni, hanem a fél ország.
Ad4: meg is oldják. Egy vonat késik (vagy öt, tök mindegy) a maradék meg viszonylag pontos.Azért olyan ritkán van, hogy annyit és úgy késik a vonat, hogy csatlakozást késel le, általában bevárják egymást, erre is ki van találva a rendszer, persze előfordul 5-10 perc késés, de azon kívül, hogy lehet verni az asztalt hogy bezzegajapánközlekedésiminiszterharakiritkövetelhárommásodperckésésutánittmegcsaklopnakszemetek komolyabb gond az esetek 90%-ában nem történik.
Ettől függetlenül én is úgy gondolom, hogy fel kéne gyújtani az egész kócerájt és sóval behinteni vastagon, de nem azért, mert 300 kilométeren összeszed 15 perc késést a vonat. Csinálják, dolgoznak rajta, aki dolgozik az meg is gebed bele, és ki is vannak találva (és alkalmazva is vannak) azok a rendszerek, amik ezeket az anomáliákat lekezelik, de ettől még a vasút rohadtul egy óramű, ahol emberek tekerik a fogaskerekeket. Néha összeakad.
Persze, marha vicces, ahogy a Badár elmondja, hogy milyen jókat aludt az állomáson mint menetirányító miközben mellette az állomásfőnök meg éppen ujjazta a pénztáros Marikát a 40 fokos melegben, csak éppen az a baj, hogy az emberek el is hiszik, hogy ez így működik.
Nem, nem így működik.
szerk: de amúgy egy ideje online lehet követni a késéseket, látszanak a térképen, perverzek kistatisztikázhatják hogy mi mennyit késik.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a politizálás!
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Google Pixel topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nyaralás topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 87% akku
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest