- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
gabork1003 #75749 üzenetére
Jó lesz a "csöves" megoldás is.
-
gabork1003
csendes tag
válasz
sityupityu #75748 üzenetére
Sima mechanikus csap van rajta, benne szűrő. Lehet gyári, lehet nem, de működik.A csonkon biztos, hogy szív levegőt a motor! Akkor mindhármat le kell dugóznom, ha jól értem. Ha a két vastagot összekötöm egy csővel úgy is jó, vagy dugó mindbe?
Köszönöm!
-
válasz
gabork1003 #75747 üzenetére
Akkor nem az lesz amit mondtam. Bevallom, hogy az első hozzászólásodnál csak átfutottam a szövegen, inkább csak a képet néztem. Ha levegőt szív, akkor az nem az lesz amire én gondoltam. Én a képre nézve hirtelen a karbifűtésre gondoltam, de akkor biztos hogy nem az. Azoknál a kivezetéseknél semmit sem szabad szívnia, az csak egy elszigetelt külön járat a víz számára ha olyan a motor, hogy van lehetőség ezt bekötni. Itt tulajdonképpen nincs is jelentősége a ledugózásnak, nem szív semmit sem, csak azért mondtam hogy jobb ha ez is le van zárva, hogy ne kerüljön bele kosz. De lényegtelen, mert akkor nem az lesz. Ha levegőt szív, akkor ez valami vákuumcsőnek a helye lesz. Milyen benzincsap van a motorodon most? Ha gyárilag vákuumos benzincsapos volt (vagy olyan motorhoz való a karbi), de át lett buherálva akkor sincsen gond, viszont akkor szintén de kötelezően le kell zárni, mert ha nincs bekötve, akkor ott falsot szív a motor. Ha nem használod a különolajozást, akkor azt vékony kis kimenetet szintén el kell zárni.
-
gabork1003
csendes tag
válasz
sityupityu #75746 üzenetére
Köszönöm!
Még annyit, hogy az egyes számút azért jelöltem külön, mert ha befogom leáll a motor. Ha a levegőszűrő szívónyílását fogom be itt szív annyi levegőt, hogy simán megy alapjáraton.
Amúgy mi a szerepük? -
válasz
gabork1003 #75745 üzenetére
A kis vékonyka a különolajozásnak van, az olajpumpáról megy a vékony cső erre a kimenetre. A két vastagabbal (ugye az egyik az 1-es) ne foglalkozz. El kell tömíteni, vagy fogsz egy rövid csövet és a két végét ráhúzod a két nyílásra, ezzel ugyanazt éred el. A lényeg, hogy ne maradjanak szabadon.
-
gabork1003
csendes tag
Üdv!
Segítséget kérnék! Egy Keihin PWS12 kétütemű karburátor.
A képen látható három csonk érdekelne. Mire is való, mi a szerepe! Számtalan képet rajzot videót megnézetm, de nem derül ki. Az egyes jelzésűn szív levegőt a motor ez biztos, szétszedve valahová a szívató környékére megy, De szűretlen. A karbi vadonat új, nem hiányzik róla sem cső, sem csavar. A régi is ilyen volt!
Előre is köszönöm! -
perge666
veterán
Én nem téliesedek idén sem,max.ha nagyon nagy hó lesz akkor próbálom a kocsit megkaparintani néhány napra.
A kis BWS-t direkt télire vettem,de még mindig a Derbivel járok. -
d@vee
őstag
válasz
sityupityu #75739 üzenetére
Hát én most járok 2-3 hónapnál a bukóval, tényleg kell ennyi idő, hogy kényelmesebbre táguljon. Még most is szoros, de gondolom így a jó. Nem kényelmetlen egyáltalán, csak a fel és levétel arcletépő
Szezon lehet nekem is ennyi. Bár letört két napja a sztender oldalsó füle, amivel lenyomtam a lábammal. Látszik hogy volt már heggesztve, most is lesz. Idén már nem költök rá többet, tavasszal meg egyből szerelőnél kezd majd, hogy a nagyobb tesóig se legyen vele gond. -
suste
veterán
válasz
sityupityu #75739 üzenetére
Elég korrekt volt ez a szezon is szerintem. (Nekem: 03.22 - 10.25)
Múlt héten még nagyon jó idő volt, 200km beleszaladt ..., de ezen a héten nagyot hült a levegő.
Én szerintem már lerakom, bár holnap még napközben 13-14 fok csábító lehet.
Kb 150 óránál jár az üzemóra, és kb 5600km a megtett út. -
jófejsrác
senior tag
válasz
sityupityu #75739 üzenetére
Igen, tapasztaltabb motorosok mondták, hogy hidegben a gumi nem fog annyira tapadni szóval vigyázzak.
A sisaknál még most is érzem, hogy "szorít" csak robogózás közben ez nem annyira tűnik fel, így értettem.Azt nem mondtam, hogy munka után ültem a sisakban bent a lakásban
.
-
válasz
jófejsrác #75738 üzenetére
Az én tapasztalatom az, hogy kell simán 2-3 hónap is mire egy bukó fölveszi az ember fejformáját. Mármint ha jó a méret, és kellően passzentosat veszel. A motorral meg csak óvatosan ebben a hideg időben, az ilyen hőmérsékletű betonon már nehezen illetve semennyire sem tud kellő hőmérsékletre bemelegedni a gumi ezáltal bizonytalan a tapadás. Dobtam már el kis és nagy vasat is egyaránt ilyesmi időben. Vigyázni kell. Ettől függetlenül jó gurulást.
-
jófejsrác
senior tag
válasz
jófejsrác #75675 üzenetére
Megvettem az NZI kombi duo bukót, tetszik nagyon. Sikerült már "betörni" is a fejemre úgy érzem. A robogó is nagyon megy. Azon kapom magam, ha van időm csak ráülök és megyek
. Picit hűvös van, de felöltözve nem érezni.
Remélem sokáig jó társam lesz a kis Yamaha Vino
-
energy4ever
addikt
válasz
macilaci78 #75736 üzenetére
Nemtudom. Gondoltam mar enis arra. A gyari pufi alul van, a blokk elott.
Az kapja a legtobb vizet. Rendesen gozfuggonyt csinal essoben... De amugy nem hinnem, hogy ez a gond. Akkor indulna egybol azast kovetoen.
Majd kirpbalom ezzel [kép] is.(Motorepitos spolier alert!!!)
-
macilaci78
nagyúr
válasz
energy4ever #75734 üzenetére
Vad ötlet, de nekem a kipufogó ugrott be, mint lehetséges ok. Elég naked bike hatása van a robogódnak, ha nagyobb vízbe mész, teljesen beteríti a kipufogót, ami ettől rendesen lehűlhet pár pillanatra. Ez nem adhat átmeneti teljesítményesést?
Gyertyakabelt fogom majd korbetekerni - apám megdizájnolta anno kissé a Lada Samarát, a lámpák közé szellősebb rácsot tett. Az első komolyabb esőnél országúton buszt, teherautót előzve megtorpant a járgány. Kiderült, hogy sok víz került a motortérbe, a gyertyakábelek palástyán elfutottak az elektronok, kimaradt a gyújtás. Persze pár perc alatt kiszáradt álltában, vagy menet közben kb 300 méteren, ha nem verte fel semmi előtte a vizet, de amint erre rájöttük, el is dobtuk azt a szellőzőrácsot.
-
energy4ever
addikt
Nem. Az egyiken gyari karbi, gyari legszurohaz van, a masikon dellorto. Mindketto csinalja, de egyiknek sem jut be oda viz, mivel a blokk felett van a karbi, es jo nagy a hatso sarvedo. Plusz ezek 4T-k.
Gyertyakabelt fogom majd korbetekerni, hatha tenyleg csak valami elektromos hiany lesz a gyujtasnal.
-
dond
csendes tag
válasz
energy4ever #75726 üzenetére
Nem volt fekete kormos benzines a gyertya?
Én arra tippelnék, hogy a vízpára amit felver menet közben a kerék bejut a légszűrőházba és lassan eltömíti a szivacsot, ettől túldúsul a keverék, nekem legalábbis volt ilyen, esőben 4-5km után elkezdett darálni, a végén már csak alapjárat környékén vánszorgott, este letettem, másnap szárazon gond nélkül ment. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
energy4ever #75731 üzenetére
Szerintem tuti. Azert van par motor, amibe CR6-os gyertya valo, a gyari NGK pipa az NGK CR6 8736 gyari szamu.(Pl az injektoros Yamaha YBR125E-ben is ilyen gyertya van)
Esetleg ha nem kapsz pont ugyan ilyet, akkor lehet olyat is nezni (NGK-bol talan az LD05F vagy E) ami megfelel a CR6 atmerojenek, csak a gyertya vegerol le kell tekerni a kis fem "bumszlit", mert az anelkulihez valo. A gyari NGK CR6 pipa az ilyen "bumszlis".God-on van egy bolt, a motoralkatresz.eu, eleg sok fajta gyertyapipa szokott naluk lenni. Ha rajuk irsz vagy beugrasz, akkor tuti segitenek. Vagy a Redhotmotors az Ulloi uton.
Legalabbis ha valamit nem keverek ossze, mert nekem nem tunik specialis gyertyanak a szama alapjan.
Vagy arra gondolsz, hogy a gyari ami ramegy a gyertyara pici es ilyen rovid? -
KTMHobby3
tag
válasz
nyogo83 #75725 üzenetére
Szia!
Nagyon szépen és közérthetően leírtad a fesszabályzó működését és szerepét, az akku töltésénél. Én csupán annyival tudnám kiegészíteni hogy ezek a fesszabályzók akku nélkül nem működnek. Ugyanis a referencia feszültséget az akkutól kapják. Ha nincs akku, akkor az elektronikájuk nincs mihez hasonlítani a szabályozott feszültséget.
Csak gratulálni tudok az írásodhoz! -
siti
őstag
válasz
energy4ever #75726 üzenetére
annak idején, a trabantnál a gyújtáselosztó csinált ilyet. Nagyobb esőben, párásabb időben nem volt megfelelő gyújtás. Gondolom ennek azért elektronikus gyújtása van, úgyhogy gyertya pipát cserélnék első körben. pláne hogy olcsó.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
energy4ever #75726 üzenetére
Legszuronel nem tud viz befroccsenni?
Esetleg a gyujtas oldalon lehet meg valami, nem kozvetlenul a gyertyanal. pl Gyujtasalaplaptol jovo vezetek es csatlakozoi, ami a CDI-re megy. Nem tudom hogy vannak elhelyezve ezek a Choi-n, de ezek amiket megneznek elso korben. -
energy4ever
addikt
Mi a fene azik be a motoron menet kozben!?
Nagyobb essoben megyek, neha elmegy az ereje, es megall, mintha kifogyna a benzin kb... Nagyobb tocsanal is ilyen. Eddig azt hittem, hogy a gyertya azik be, de nem. Egy ideje viszeg magammal nedvesseg tesztert, ma epp fedett hejre betudtam gurulni a leall motorral, es megneztem, full szaraz a gyertja.
ChoiNori-rol lenne szo. Nem hibas, mivel mindketto ezt muveli vezben...
Mi a fenetol lehet?
Essoben megall, elso rugasra ujra beindul. Nagy tocsa utan vagy 50. rugasra indul... -
nyogo83
Topikgazda
válasz
CartmanLand0 #75721 üzenetére
A feszultsegszabalyozotol megy kabel az akksira, onnan meg a gyujtaskapcsolora a pozitiv. Onnan megy tovabb minden az indexhez, benzinszintjelzohoz, stb... kiveve a vilagitast, mert az kozvetlenul a generatorrol megy.
Ha a feszultsegszabalyozoval gond van, es nincs benne akksi, akkor nem fognak a fent emlitett dolgok se menni(kiveve vilagitas). Ha a csatlakozassal/kabelekkel van valahol gond es emiatt az akksi + kabelere se jut el feszultseg a fesszabalyozotol(nincs toltes), akkor szinten nem mukodnek.
Azert erdekes ez, mert elvileg a 3kj-s szinte ugyan ilyen kabelezesu Vino-nal is akksi nelkul mukodni kellene mindennek, de megse. Kicsit doglodo akksival is arra se volt ereje jaro motornal, hogy indexeljen, nelkule meg vegkepp semmi, annyira gyengus a generatora.
Ha ismersz valakit, akinek van multimetere, akkor majd jaro motornal merjetek ra az akksin, hogy mennyi a toltes.
-
perge666
veterán
válasz
CartmanLand0 #75723 üzenetére
Legalább kiismered az utolsó csavarjáig.
-
perge666
veterán
válasz
CartmanLand0 #75721 üzenetére
Ezzel a motorral jól megjárod,van még olyan eleme amit nem szereltél azalatt a kis idő alatt amióta megvan?
-
CartmanLand0
senior tag
válasz
nyogo83 #75720 üzenetére
Nem tudom merni sajnos :( Eddig jo volt akksi nelkul jaro motornal az index es a benzinszintjelzo ... Most csak a vilagitas mukodik .... Az index meg a szintjelzo nem .... Ket napja olyat csinalt, hogy huztam a gazt akkor ment fel a benzinszintjelzo, ahogy elengedtem a gazt, ment is vissza. Mire gyanakszol ?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
CartmanLand0 #75719 üzenetére
Hm..es toltesed van? Jaro motornal, esetleg gazt huzva mekkora feszultseget mersz az akksin(ha van mivel megmerni)?
Megkeresem majd az elektromos rendszerehez a rajzot, hatha okosabbat tudok mondani. Bar igy latatlanba lenne sejtesem mi lehet, ha eddig mukodott. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
CartmanLand0 #75714 üzenetére
Elofordulhat siman. Ilyen blokkos Vino se szereti a doglott/hianyzo akksit. Index ugyanigy nem nagyon akar mukodni, illetve a benzinszintjelzo se.
Mindenesetre ha uj akksival is fent all a helyzet, akkor erdemes a csatlakozokat atnezni.
-
Lacuss20
senior tag
válasz
molnarpeter #75716 üzenetére
A motor full gyári igen,de a karbi a régi le lett serélve 16N1 volt rajta alapból csak gyári akkor nem volt kapható így lett ez a márkaamit írtam több helynenyilakozták, nem egyszerű a beállítása, de utána jó.
Viszont ez a lefulladás, nem megy, úgyfest máshonnan ered. Mekkorára cseréljem 74 76?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacuss20 #75707 üzenetére
Jól értem egyébként, hogy ez gyakorlatilag egy utángyártott karbi? Kipufogó és henger gyári a motoron?
Igazság szerint nekem gyárilag N3 volt rajta, aztán felkerült egy bontott N1. Utóbbival nehezebben sikerült kibékülni, visszaraktam a végén az N3-at, azzal tudtam szép alapjáratot elérni (Babetta gyújtás van rajta, a gyári lendkerékkel egyszerűbb lett volna biztosan).
-
CartmanLand0
senior tag
Srácok az normális, ha sem a benzinszint jelző sem az indexek nem üzemelnek menet közben akksi nélkül ? Eddig jó volt, viszont most akksi nélkül csak az első hátsò lámpa illetve a müszerfal világitás működik.
-
Lacuss20
senior tag
válasz
KTMHobby3 #75712 üzenetére
2T racing RE-CORD full szintetik. A dekni baloldalát levettem olajat cseréltem, kipucoltam. Mist elmentem ki a dűlőútra a "szivatós" módszerrel. Visszafele kb époen minimál gázzal tudtam jönni kicsi hìján alapjáraton ha jobban húztam rögtön fulladt. Engedjem le? Keverjek új 1:50 es üzemanyagot gobdolom akkor. De szerintem ezzel se fog nyélgázt engedni. Terheletlenül lábtartón elég sokat tudok neki húzni, de mihelyst mennék is az van amit eddig leìrtam szivazonélkül nem utána meg úgyse nagyon
-
KTMHobby3
tag
válasz
Lacuss20 #75711 üzenetére
A szintetikus motorolajból az 1:50-es is bőven elég, az 1:33-at régen is csak bejáratásnál ajánlották. Elolvastam az eddigi írásaidat, van egy olyan gyanúm hogy túl szívta magát a motorod, a forgattyús házban sok lehet az olaj lerakodás. Menni kellene vele 30 km-t, full gázon hogy kiégjen a rendszer, udvarban erre nincs esély.
-
Lacuss20
senior tag
válasz
KTMHobby3 #75710 üzenetére
Azt hiszem akkor élből benéztem, hogy a könyve szerinti 1:33 ba kevertem xD Most megtettem amit előbb leírtam annyi különbséggel, hogy az alapjárat megvan, megpörgetem odahúzom a szívatót "fél" állásra ahol jobban pörög majd gáz és megyek. Így tudok menni folyamatos gáz mellett, az egyes ki is pörög, a kettesnél eltűnik az erő, de azért lassan gyorsul felfelé nem kimondottan húz, "út" híján az udvar 120m én már nem gyorsítok fel vele, de tudna még gyorsulni valamennyit. A karbi irányába a beszívó soron vatta új tömítés van mindenütt és tuti elég feszen is van húzva, Az úszóházé is tuti kell legyen mert rossz beállításnál még a pici túlfolyó csövön habzott ki a benzin.) Ez már most nincs). A benzin szint a kis vállig van előírás szerint, ha leveszem a karbi alját annak jónak kell legyen. Nem tudom hol szívhat falsot, mi más oka lehet amiért szívató nélkül nem kap elég naftát. A füstölés így már sanszos, hogy miért van
Eltömődve nincs a levegő szűrő, de ki van alelke becsülettel még a gyári gumi a két müanyag darab között stb
-
KTMHobby3
tag
válasz
Lacuss20 #75709 üzenetére
Igen, bejátszhat, a túl magas benzinszint, és a fals levegő. A többi hibát most zárjuk ki, mert akkor nem érünk a végére. A benzinszintet be lehet állítani, a tömítéseket ki lehet cserélni újra, akkor már csak a főfúvóka marad. Ha füstöl és fullad (1:50-es keveréknél), akkor sokat kap, kisebb fúvóka kell. Két azonos motornál, azonos porlasztónál is lehet eltérés, ezért érdemes a tesztet elvégezni, ha biztosra akarsz menni. Az hogy hol áll a tű és mennyire van kitekerve az alapjárati levegő csavar, az full gázon egyáltalán nem számít, mert olyankor minden nyitva van. A légszűrő, ha tiszta és gyári (eredeti) a szűrő, akkor nem okoz problémát a tesztnél sem. Ha leveszed, nem változhat semmi.
-
Lacuss20
senior tag
válasz
KTMHobby3 #75708 üzenetére
Szuper! Köszi! Valami még közre játszhat? Most áthangoltam arra amit ìrtam. A Karbi 72 es fuvokával jött. 4. Rovátkába a tű, 2 a ferde csavaron 1.5 a levegőn. Van alapjárat, de max gáznál befullad. Fúvókán kivül okozhat valami elégtelen beszìvott benyát?
Illetve miért füstöl mint állat jo keverék mellett, nagygáznál tutira üzemmeleg motor de a végén mégis lefull?! Levegőszűrő fenn legyen ilyenkor végig amúgy? Mikor kezdtem az egészet tömìtések cseréje előtt, akkor szivatóval tudtam menni egyes-kettesbe, akkor viszont nem volt alapjárat
-
KTMHobby3
tag
válasz
Lacuss20 #75706 üzenetére
Szia!
Ha be akarod hangolni a porlasztódat, először a főfúvókával kezd. Full gázon ha rendesen kipörög, akkor jó a fúvóka mérete. Természetesen meleg motornál és terhelés alatt kell elvégezni a tesztet. Menni kell vele és amelyikkel a leggyorsabb az a belevaló. Persze ehhez több főfúvóka méret kell, erre rá kell készülni hogy egyidőben azonos úton megtaláld, amivel a legjobb. Azért kell full gázon elvégezni a tesztet, mert teljesen nyitott toroknál csak a főfúvóka határozza meg a benzin, levegő arányát, abba semmi nem játszik bele. Ha sikerült belőni, utána jöhet a kúpostű helyzete, végül az alapjárat beállítása. -
Lacuss20
senior tag
KENTSE a karbi van aki azt írja bevált neki, de szívás volt behangolni. Ami viszont tuti, hogy 16N1- és nincs több jelölés rajta. Ezen belől egy tbálázat szerint egy német oldalról kopizták be, két típus van a 11 és a 8 ami 72-es fúvókával van szerelve. Viszont ezeknél, a tolattyú csavar 1-2 vagy 1-2/1 et ír, ami jó mert 2 teljes körön van nyitva, valamint a súbert tű helyzetét felülről a 4. be írja elő
XD Ehhez képest én most felülről elsőbe vagyok.
-
Lacuss20
senior tag
válasz
CartmanLand0 #75705 üzenetére
Nekem sajna nem pörög ki. simán szìvató után rugva beroffen akkor egy pici gaz es felvette az alapjaratot. Miutan meleg volt, gáz se kellett. De próba körön sajnos füstölt és mintha bekajált volna miután gyorsitottam és utána fulladt is. Csak valami nemjó, ha nem pörög ki füstöl és bekajál.
-
CartmanLand0
senior tag
válasz
Lacuss20 #75704 üzenetére
Kb nekem is így van beállitva. Hidegen első rugásra indul, melegen kell neki egy pici gáz, nem értem miért. Fulladni nekem nem fullad, megy mint a mérgezett egér, csak hallani, hogy nem pörög ki teljesen, még menne jobban is. Mivel még bejáratos az uj dugattyu meg a furás után, egyenlőre nem cserélek fuvokát, majd pár hónap mulva ugysem használom most sokat, meg full gázon sem fogom pörgetni.
-
Lacuss20
senior tag
válasz
CartmanLand0 #75702 üzenetére
Jelenleg én is itt tartok. Van alapjárat 72 es a fuvoka. Leengedtem a tűt leges legalulra 3/4 fordulat ki a levego csavaron alapjárati minimálisan emel csak és ìgy elketyeg nem köpi be a gyertyát, leállìtás után első rugásra indul. Viszont gázra füstöl, melegen is illerve ha húzok neki egy kövéret le is fullad :/ Nemtudom kerre lenne a kövi jó lépés.
Ha a levegőt tekerem kifele porog kicsit jobban de lefullad ha emelek alapjádatot akkor is.
-
CartmanLand0
senior tag
Na karbit beállitottuk. Ugy nez ki a főfúvoka nagy, jelenleg 70es, kell majd bele kisebb. Alul a karbinál csöpögött a benzin a tulfolyón, kapott új tüszelepet meg állitottunk a súbertűn is, igy megszunt a csopoges. A nagyobb főfuvoka okozhatja azt hogy elegge fustol? Olaj nincs benne tobb mint kellene. Full gazon nem porog ki teljesen a gépezet, erre mondták nekem, hogy nagy a fuvoka. Amugy most mar a 3.hozzáértő ember ámuldozik hogy mennyire megy a Jogom
Ennek az ismimnem akivel tegnap szereltuk van 2 Jogja 1Mint 1bws es csak lesett mikor ment vele egy kört, folyt a könnye rendesen
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
energy4ever #75699 üzenetére
Ha hasznaltban gondolkodik, akkor en meg pont nem ajanlom a 400-as Burgmant. Kedvelem nagyon a Burgmanokat, nagyjabol kepbe is vagyok veluk es sajnos a 400-as hasznalt Burgikkal lehet a legjobban belenyulni a lekvarba.
Nagyrobis topicban ra lehet keresni miert necces. Az egyik az olajzabalas a k7-es szeriaig, 1l/1000Km ami teljesen normalisnak szamitottNagyrobogos topic [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- One mobilszolgáltatások
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- A kameraszenzor és az aksi is nőtt a Nubia Z70S Ultrában
- Fűnyíró topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Philips LCD és LED TV-k
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Zalman S2 TG Zalman 600W
- Xiaomi Poco M6 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest