Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- arden: Önjavító szoftver (Healing Agent) koncepció és demó
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
-
tnrita
újonc
Meg tudja mondani valaki, hogy az Amerigo Bolvarban hol az aksi? Köszi.
-
Rivaul
addikt
Az ilyen 2-extreme hengerfejkészlet 8e-ért mennyire megbízható? A sima gyári helyére menne semmi tuning csak alap.
-
Zin
őstag
180-as fxr eladó érd privibe!
-
válasz
Csillag01 #64710 üzenetére
Olyat kérdezel amire így nem lehet válaszolni! Ezt így senki nem fogja megmondani. Ezt te fogod majd látni abból, hogy milyen a gyertyakép, és érezni, hogy hogyan megy.
Ha összeraksz két ugyanolyan motort ugyanazokkal a cuccokkal, még akkor is lehet eltérés.szerk: Ez kb olyan kérdés, mint amikor valaki azt kérdezi egy fórumban, hogy hány grammos görgőket használjon egy átvariált motorhoz. Ki tudja így megmondani? Majd a hangolás után derül ki.
-
Csillag01
aktív tag
Hali
S6 r1200 hanyas fofuvokat javasol kb aki ert hozza? 21 phbg karbi, sport legszuro, 70 alu henger.
Most m5 94 van benne egy tecnigas triops kipuval, de sztem az keves lesz a masikhoz. -
K.Zsolti
tag
Sziasztok,
lett nekem egy Piaggio Sfera 50-es robogóm és vele együtt egy visszatérő elég bosszantó hibám is.
A gép teljesen gyári, 50es henger, dellorto phva 12es karbival.
A hiba a következő, menet közben gondol egyet és onnantól csak alapjáraton jár a motor. Tehát indul pöccre, alapjáraton szépen jár, de amin meghuzom a gázt, azonnal lefullad.
Az első ilyen esetnél gyenge 12km séta és tolás után kicseréltem a benzincsapot, csöveket, tömítéseket, szívókönyököt és kikötöttem a döglött automata szivatot. Szivato nélkül használtam tovább. A probléma megoldódni látszott, azórta ment több 100kmt. Újra előjött a gond, majd spontán elmúlt, teljesen random, többször. Így viszont nem túl üzembiztos a dolog.... ma is sétáltam haza, szerencsére csak néhány utcáról.
Esetleg valakinek lenne valami tippje, ötlete, hogy mi lehet a gond?
(a többszöri karbi beállításon és takarításon túl vagyok, egyszer sem volt benne dugulás, piszok stb... ) -
-
gyáliSanyi
őstag
válasz
Rivaul #64701 üzenetére
Attól is függ, hogy mennyire tudod kimosni.
Én ugyanígy csináltam pár gépnél, majd benzinnel a csapágyaknál megint kimostam, és le lett mosva még egyszer, de inkább csak belülről. Tettem a csapágyakra egy kis olajat összerakás előtt és már mehetett is 10-12 ezres fordulaton másnap. -
Rivaul
addikt
Köszönöm nektek. Miután megtettem, valahogy éreztem hogy nem a legjobb döntés volt. Csak nem volt más választásom. Szó szerint nem lehetett az alkatrészeket látni az olajos sártól. Mikor szétszedtem akkor elkerülhetetlen volt hogy a belsejébe is jusson. Meg akartam úszni a csapágyazást és a széthúzást de akkor marad a 100% restaurálás...
-
válasz
Rivaul #64701 üzenetére
Nagyon nagy butaságot csináltál. Az összes kosz és dzsuva belement így az összes csapágyhoz. Azt ki nem mosod sajnos. Nem véletlenül van újonnan úgy becsomagolva a főtengely, csapágyak stb. Amikor pl főtengely csapágyat cserélek, és amíg ténylegesen nem kell a művelethez addig ki sem szoktam csomagolni, addig sem megy bele a por.
-
Rivaul
addikt
Sikerült kimosni a minarelli blokkot a retekböl. Viszont lehet hülyeséget csináltam. Kiszedtem mindent de a blokkot nem húztam szét. Főtengely az benne volt. Az egészet lefúlytam alaposan brigéciollal és mivel tele volt lerakódással meg szerelés miatt sáros olajjal és egyebekkel így a blokk belseje is kapott rendesen. Fél óra állás után magasnyomásúval takarítás kívül és belül is. Mostanra szépen berozsdált a blokk belselye és ketyegő hangot ad ha megforgatom a tengelyt. Gondom kiöblítettem a csapágyakat is... Így utólag nem tűnik jó ötletnek a vízes kiöblítés de már ez van. Szóval most? Rozsdamaró bele mielött összerakom, öblítés azt a keverék helyreteszi vagy egyéb megoldás?
(sry telefonról vagyok)
-
válasz
benceman00 #64699 üzenetére
Az biztos, hogy baloldalt kell menni.
-
benceman00
tag
Sziasztok
Nem tudjátok esetleg, hogyan működik Londonban a robogózás(50cc)? Milyen papírok kellenek stb. Itthonról lenne kivíve a gép.
-
üszök
őstag
válasz
gyáliSanyi #64696 üzenetére
Adásvételit nem kell küldeni. A Netrisk emilben,vagy a honlapon van nyomtatható dokumentum,hogy megkötötted.
-
rolcsi099
csendes tag
Nagy baja van a motoromnak? Találkozott már valaki ilyen problémával?
Van egy am6 os blokkal felszerelt mocim. A probléma az hogy ha 1-es be rakom és el akarok indulni pörgősebben akkor elkezd ugrálni a motor. Ami veszélyes mert ha nem fogom kormányt rendesen akkor ki ugrik alólam. Valami tipp? De ha 1-esbe rakom és óvatosan indulok és hirtelen 2 esbe rakom, és amint eléri azt a magas fordulatot megy mint az állat. az az érdekes hogy egyik nap ment rendesen a másik nap már minden baja van :S Valaki, tipp, bármi jöhet. -
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Már egy hete megkötöttem a Netrisken a biztosítást SMK-ra, de még mindig nem jött csekk.
Az alkuszi megbízást aláírva még aznap megkapták. Nem tudom, hogy az adásvételit is el kellett volna küldeni?
Várjak még vele? Ilyenkor mit mondok az igazoltatásnál? -
Rico45
őstag
válasz
sityupityu #64694 üzenetére
Veszek okés! De a gyári relé lehet akkor rossz?
-
Csillag01
aktív tag
válasz
sityupityu #64686 üzenetére
Nyelgazon nem.csak 3/4 gazig. De nem mehetek a falun vegig nyelgazon, az osszes fakabat engem kergetne😀 meg felkenodnek ha ramfekez elottem 1 trabi😉
-
-
Csillag01
aktív tag
válasz
sityupityu #64682 üzenetére
Nem ment jol. Kulomben nem irkalnék 😅. A rozsaszines, pirosos gyertyanal amit jonak neveztek kb 2-3 percig rangat, fullad, horog, ránt de kb ezt igy egyszerre.sztem hideg.nagy neki a 10es.
Na mind1. Lehet dobok ra egy r/t 24 pwk karbit. Az turbojet-est.elvileg annak lapos a subertuje, nem zavarja az alakja az aramlast ennyire mint a phbg karbinal😉 -
-
-
Csillag01
aktív tag
válasz
sityupityu #64677 üzenetére
Nyelezett mind1ik, kb 5km utani kep. Kb 32 fok kinti homersekletbe.
-
Redneck
nagyúr
válasz
sityupityu #64677 üzenetére
Szerintem sem rossz az első.
-
-
Csillag01
aktív tag
válasz
sityupityu #64674 üzenetére
-
-
Rivaul
addikt
Megjött a lendkerék lehúzóm. Most már folytathatom a mocit. Nem csoda hogy nem jött le mással, alig bírtam ezzel is levenni. Akkorát reccsent azt hittem kettétörtem a tengelyt
-
Mint tudjátok, én is Keeway-t hajtok már 5 éve. Nagy baja nem volt még.Tavasztól őszig napi 25km-t fut.
Keeway XRAY.
-
Csillag01
aktív tag
Hali
S6 r/t pwk 24 karbit vennek.lepukkan, hianyos nem erdekel.
Malossi vl14 vagy vl16 membrant pigire
Es erdekelne meg stage6 vagy koso digitalis fordulatszam merő. -
Narancs
őstag
válasz
csaby69 #64657 üzenetére
Hm, nekem a légszűrő tocsogott a benzintől. Lehet neked más lesz baj, nem a csap. Egy karbi tisztítás sosem árt. Én 83 kg vagyok, ruhával, cuccokkal, laptoppal a hátamon kb 90 lehetek. Óra szerint 80ig repül a gép, aztán még 90ig gyorsul, de ott a vége. Minden gyári, semmi tuning.
-
Narancs
őstag
válasz
csaby69 #64654 üzenetére
Nekem is 50-es Runnerem van, ránézésre ugyanilyen karbival (Weber). Nekem az alapjárti keverék-csavar (idle mixture) majdnem teljesen kint van, kb egyvonalban a peremmel (az a kisebb, süllyesztett csavar, képen balra), az alapjárati sebesség (idle speed) meg majdnem teljesen bent (az a nagy, rugós).
Itt egy jó videó a karbi beállításról: Two-Stroke Scooter / ATV Carburetor Settings And Adjustments 2of4 : Idle Speed & Mixture
Nekem is voltak gondjaim az indulással, mert a vákuumos benzincsap nem zárt el, telefosta benzinnel a karbit. Betettem egy ideiglenes kézi benzincsapot, azóta én nyitom-zárom, MINDIG első pöccre indul.
-
dugynok
senior tag
Ismeri valaki az Egérút - 7es út kereszteződésétől nem messze található robogoszereles.hu -t a Péterhegyi lejtőn?
-
forandor
tag
válasz
Redneck #64652 üzenetére
3500km-el vettem. 1000 km-t mentem vele összesen. Eleinte 67-68 km/h volt a vége, majd 65 (gondolom a szíj kopása). Álló helyzetből nem úgy gyorsul mint egy kis kerekű pörgős 50-es, de az autók elől elhúzott a piros után. Robogó még nem ment el mellettem főúton, simson sem.
Csere: gázbowden elosztó, hátsó gumi (facsavart? befogadta), kipufogó csavar (ahol a hengernél illeszkedik, elvolt rohadva), olajcső, akku, rögzítő fül -> pillanatragasztó, légszűrő szivacs. Jelenleg is üzemel, közeli rokon vette meg, azóta 1500kmt bőven belehajtott. A megfelelő alapjárat érdekében néha igényli, hogy egy kicsit finomhangoljuk a karbit (szerintem még az életben nem volt szétszedve, valszeg ráférne már
). Láttam már 35000km-es Keeway-t. Szintén kutya baja. Ez is a fekvő minarelli-t igazolja, még úgy is jó, ahogy a kínai csinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- 70mai Omni 4K - körszem-őrszem
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ASUS routerek
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock AB350 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 6GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest