Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Valóban még nem ittam meg a reggeli kv-m amikor ezt leírtam 120hz-en csak 3D-ben kellene hogy akadjon. Őszintén megvallom 2D-ben soha nem néztem 120hz-en filmeket.
De előny nem igazán lesz abból, hogy 120hz-en hajtod 2D-ben a 24hz filmmel. Ha 24hz-hzen hajtod, akkor sem 24-el rakja ki, hanem 72 vagy 96hz. 120-on meg már jobban előjöhetnek a képi hibák, mint színátmenet sávosodás és szivárvány.
[ Szerkesztve ]
-
-
Chal
addikt
Nem tudja valaki hol lehet Bp-n beszerezni occso' csájniz DLP link szemüveget? Csak tesztre kéne, aztán ha működésre tudom bírni egyáltalán, akkor vennék valami jobbat. Kínai újév van sajnos, DX -es (és társai) rendelés esetén lehet, hogy hónapokat kéne várnom Természetesen épkézláb felárat is hajlandó vagyok fizetni azért, hogy ne kelljen várni, szóval nem 10-20 dollárért gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
belfiapu
csendes tag
válasz yodamastah #7503 üzenetére