Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8151) c4 válasza buci30 (#8143) üzenetére


c4
őstag

Esetleg ez belépő modellként jó lehet.

(#8152) Pali79 válasza c4 (#8151) üzenetére


Pali79
aktív tag

FullHD-t szeretne...

szerk: ja, hogy ez is az... :)

[ Szerkesztve ]

(#8153) roomi


roomi
tag

Hi. Átugrottam a plazma top.ból. Tegnap felraktak egy képet proj+vaszon. Hát tátva maradt a szám. Tökre nem érdekelt eddig a proj.téma. Konzolozni lehet vele? 500K ba már fér vami faxa lehúzhatós vászonnal? 3.5 méterről. Köszi.

(#8154) StLui válasza buci30 (#8150) üzenetére


StLui
veterán