Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#30671
üzenetére
Pálcika építés és tuning csoportba jó alap, ha valaki szét akarja moddolni, mert csak...
Mindenki másnak, aki amúgy inkább csak használni szeretné, annak annyira nem jó vétel. -
hentes555
senior tag
válasz
Thunderzolee
#30665
üzenetére
“De amúgy miért kell cserélni?
5-6km-t se lehet már megtenni vele?”Aszontátok’ szar a Kugoo, hát vettem egy Xiaomi-t, akksi nélkül, mer’ így olcsó volt

Köszi a printscreent, felkeresem majd a srácot

-
hunluki
senior tag
válasz
Thunderzolee
#30631
üzenetére
Köszönöm, ez új info. Igazából nem sietős, lehet akkor kivárom ezeket az újakat aztán meglátjuk.
-
válasz
Thunderzolee
#30607
üzenetére
Kb 60 kilós, virgonc bácsi, csak érszűkület miatt nehezen jár. Tetőn is szokott mászkálni. Köszi a tippet megnezem.
-
fcbarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#30595
üzenetére
Ooo pont lefrissitette a mi home, akkor én sehogy sem tudom rá varázsolni?
-
válasz
Thunderzolee
#30590
üzenetére
Pont most van garanciában elszállítva az E2 Pro külföldre, mert bár szerinted:
Nincs rájuk szükség, mert nem rolmik el.
Ez bizony meg merte tenni ezt a kalamitást és volt pofája kiégnie a hátsó lednek! Skandallum, de mivel garanciális nekem 0 Ft-ba kerül.
Persze sokkal többe kerül a gyártónak így mintha kicseréltette volna a helyi szervizzel.Hát ezt nem értem érvként
Amit garanciáztatás előtt rekonstruálni tudsz észrevétlenül, az nem ok a garancia megvonására, de pl az akkuba való index bekötés már nekem is Rubicon. Szóval azt abszolút kihagyom, de ezt az első lengéscsillapítót is. -
válasz
Thunderzolee
#30587
üzenetére
Milyen sok felesleges kacatot?

Pótalkatrész teszi ki a jelentős részét. Tudod ha valami elromlik, akkor legyen másik, jó áron, azonnal, nálam.
Nálam a roller az első emeletre utazik, egy meredek lépcsőn, amit volt olyan ember aki létrának hívott, és igen, ebből kifolyólag is nagyon fontos a súly. Az E2 Pro és a G30 már súlyhatáresetek. A G2 Max 24.3 Kg minden nélkül magában, prűden, nettóban. A G30 18 kg, azaz a G30 6.4 kg-mal könnyebb!Egyébként indexem is van az E2 Pro-n alapból a Pro 2-n vettem rá:
A G30 Max-ra pedig hátulra kerül.
Láttam a Monorim féle megoldást hátulra, ott bukik el (nálam),hogy a csavart fedő díszburkolat lemerült, és nincs pótolva:Illetve a garancia miatt sem opció nekem. Mert a G30 nagyon sokáig garanciális még (szerencsére).

-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee
#30569
üzenetére
A ZT3-hoz is hihetetlen mennyi szxrt árulnak még pluszba.
OK!
Csomagtartók ide-oda, szerintem hasznosak, szépek.
Ülés, nem ülés...
Idősek, vagy kevésbé egyensúlyozni képes, magabiztos, vállalkozó szellemű, "másoknak" biztonságérzetet adó kiegészítő eldöntheti, hogy lesz-e egyáltalán elektromos "rollere" vagy sem - értsd, fel mer-e szállni olyan járműre, amiről nem ér le a lába.
Korábban már élőben megnéztem egy ZT3- at, egy MM-ban.
Fotók alapján a lábad nem férne el ilyen ülés előtt a taposón, hacsak nem vagy 150cm, vagy kisebb.
Lábat lógatni nem jó dolog - rolleren. Kényelmes meg akkor lehet, ha van külön lábtartója, ami a képen nincs, ráfaragni (!)
meg nem mindenki vállalja!170 cm-mel ott kényelmes a lábtartóm, ahol van, pedig a taposóm hosszában kb. akkora mint a ZT3-é.
ZT3-on lövésem sincs hol lehetne azt úgy rögzíteni, hogy arra úgy lehessen felállni (teherbírás), hogy az funkcionálisan ne akadályozzon semmit, mégis stabil legyen, figyelemmel arra, hogy az ülés oszlopot arányaiban előrébb helyezték el, mint ahogy én az enyémet - minimális lábhely.
Az én megoldásom, ( itt még nyers, szerkezetkész állapotában )

irrevesibilis, nem érinti a váz integritását.
Magyarul nem fúrtam, nem változtattam semmit a vázon, egy alu tömbbel "összekötöttem" az Y csöveit, szárát, és ültettem rá a trepnire, amitől még merevebb stabilabb lett a szerkezet.
De az ülés rögzítésére is igaz az irreverzibilitás, bármikor lekaphatom az ülést is cakk-pakk oszlopostul, mindenestül, mert azt a gyári bekötési pontokra rögzítettem, bármikor visszaállítható.
Jó néhány olyan modell kapható, ahova már ülést is terveztek, mint pl. ez a ZT3 is, úgy látszik van rá igény, mondjuk a kidolgozás, koncepció az nem sikerült láthatóan 100%-osan, mert a lábtartó az valahogy lemaradt...
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#30569
üzenetére
Na, ilyenkor felmerül, hogy ez tényleg SMKP.
Mondjuk ha nem túl erős, nem biztos, hogy sokkal veszélyesebb, mint a Tornádó "kerékpárok", amiket vidéken előszeretettel hajtanak. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30556
üzenetére
Szerinted is pont úgy jártak el, mint az olaszok, hogy nem vonták be a civil szervezeteket, mint pl. kerékpáros és hasonló szerveket?
Vagy nálunk se lesz kész addigra a kötelező biztosítások rendezése, mint az olaszoknál?
Vagy nálunk is a rendszám ellehetetleníti majd a szabályos használatot? Vagy a sisak?Ha nem tetszik menj ki az utcára szivárványos zászlóval, vagy ami illik a politikai elképzelésedhez, ragaszd oda a kezed az aszfalthoz, öntsd le magad benzinnel és közben lamentálj mennyibe került az üzemanyag, vagy bánom is én, de ez nem politikai fórum. Ha konkrét intézkedés nem tetszik mondjad, de ne általánosságban szidd az aktuális kormánypártot, az aktuális ellenzéket, vagy úgy általában a magyar törvényhozást.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30548
üzenetére
Cikk érdekesen zárul...
Egy igazi olaszos csattanó a végére
A rollerek zöme alapból képes lenne 25 km/órás sebességnél gyorsabban is menni, az európai szabályozás viszont 25-ös tempóban maximálta az engedélyezett sebességet. A gyártók ezt a rollerek szoftveres „lebutításával” érték el. Az olaszoknak azonban ez nem volt elég, az előző, 2022-es KRESZ a maximális megengedett sebességet 25-ről 20 km/órára csökkentette, Olaszországban ennél gyorsabban elméletileg nem
lehet[szabad] hajtani rollerrel. Azonban egy EU-s szabály azt mondja ki, hogy nem lehet elrendelni kötelező biztosítás megkötését olyan eszközre, amely maximum 20 km/óra sebességre képes, vagyis az új olasz rendelet szembemegy az EU-s joggal.A Telex színvonala néhol a béka segge alatt van. Autós portálok sokkal normálisabb cikkeket hoznak össze közlekedéssel kapcsolatos témákban, kevesebb pontatlansággal, tárgyi tévedéssel. És ami nem szaktudás kérdése: precízebb megfogalmazással, kevésbé bulváros stílusban.
-
válasz
Thunderzolee
#30548
üzenetére
Amilyen pengék, még nálunk is megeshet
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#30523
üzenetére
Majd a 2. Vagy a 3. Tulajnak lesz ebből nyeresége hogy nem töltöm fel 100 % ra a Pro2 rollert ami 30-35 km elmegy / töltés ?
Volt 650 töltés számmal , teljes töltés 350 felett nálam M365 Pro az már csak 26 km-t tudott 4 évesen. 😉 -
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#30519
üzenetére
Lehet vele nyerni pár km + hatótávot . + 400 mAh
-
válasz
Thunderzolee
#30501
üzenetére
Már nem , elengedtem a modellt . Jó nekem ezek a visszafogott típusok is
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30468
üzenetére
Az E szériába beletartoznak a roller első, majd második, majd harmadik generációs rollerei, azért
kavartam beleemlítettem meg őket is.Ezek az E kezdető modelleket nem a D széria közé sorolta a Ninebot, és nem az F széria közé, stb. mehetünk szépen sorba hová nem sorolta be. Oka elég egyszerű: az E szériához tartoznak.
E széria egyik mellékága az ES sorozat.
-
válasz
Thunderzolee
#30478
üzenetére
Nem kell komolyan venni, elég sok elírás szokott lenni, lásd fenti töltő példa .
-
Szeszti88
friss újonc
válasz
Thunderzolee
#30477
üzenetére
Köszi!
Sajna igen, elég gumigyilkos, azért szerettem volna tömör gumisat, de igazából, ha bicóboltban bármikor kicserélik gondolom, ha a gyári sima feladja...Szegeden. Bicóval is rengetegszer kaptam defektet
-
jackal79
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#30469
üzenetére
Köszönöm a segítséget! 1 lányom van, vagy is csak 1-ről tudok
. Végül nem vettük meg. Korábban egy Xiaomi Mi Electric Scooter Essential-t használt, csak azt ellopták. Bicót kapott végül, de annak a mindennapos előszedése, tárolása macerás, ezért visszakanyarodtunk az eroller projekthet
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30458
üzenetére
Az E, meg az ES sorozatok olyan régi típusok, h szándékosan vannak kihagyva a listából. Van amelyiken még hátsó lámpa sem volt. De megint úgy csinálsz, mintha te ezt nem tudnád - mármint, h milyen régi rollerek.
Régóta meglévő sorozat, de elmúlt hónapokban is jelent meg új tagja, és hamarosan megjelenőket is már reklámozzák.
Konkrétan:
Másfél éve jelent meg Ninebot E2 Plus E,
pár hónapja az utód, a Ninebot E2 Plus E II,
és már reklámozzák az E3 szériát, mely eleinte a normál és Pro változatból fog állni, később lehet jönnek még hozzá.
Árukereső szerint E2 Plus E-t 12 cég árulja, és már az utód is kapható 2 helyen.Én manapság már nem vennék olyan rollereket inkább, amiknek a kormányrúdjában vannak az akksicellák.
(1) Nem az volt a kérdés, te magadnak milyen rollert vennél!
(2) Semennyire sem kapcsolódik ide ez a kijelentés, mivel ezeknek az E-s sorozatú rollereknek is a taposójában van az akkucsomag.
YouTube: Segway Ninebot Kickscooter E2 Series How to DisassembleNincs értelme a fingot faragni, alapjaiban véve rossz az a lista.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee
#30460
üzenetére
Amikor egy 8,5 collos köpeny helyett felrakunk egy 10 collos külső átmérőt, és felpumpáljuk, a fizikai sajátosságok miatt könnyen kidomborodhatna oldalirányba, de ennél megoldották, hogy igyekszik tartani formáját, nem szélesedik ki különösebben.
-
válasz
Thunderzolee
#30450
üzenetére
Már megint én bxsztam el, mert ez helyett:
"...keress egy noname rollert, azokat szokták tömör gumival árulni."
Ezt kellett volna írnom:
"...keress egy noname rollert, többnyire azokat szokták tömör gumival árulni."
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30450
üzenetére
Nem csak hogy nagyon elavult a táblázatod, de még hibás is.
Nem csak noname gyártóknak, ott is elsősorban az M365 klónoknál vannak tömör gumis rollerek, hanem a Ninebot teljes ES sorozata tömör gumis, az E széria többsége is az, mint pl. E22, E25, E45, E2 E, E2 Plus E, E2 Plus EII, stb. Igen, ezek mind felnőtt rollerek, 60 kg-hoz nem kell nagy teljesítmény, és egyik-másik hatótávban is elég szépen muzsikál, mivel több is tudja az elvi 45 km-t. Az új modellnél, az E3 Pro-nál a hatótáv már 55 km, és 800 W-os maximális motor teljesítmény. Abroncsról nem írnak, de a dupla felfüggesztés miatt valószínűsíthetően tömör gumi lesz. -
Szeszti88
friss újonc
válasz
Thunderzolee
#30450
üzenetére
Köszönöm!
A tömör gumi miért nem jó egyébként? Azért szerettem volna olyat, mert az kevésbé kap defektet. De a legtöbbet pneumatikusat látok, azaz levegőset. Nincs emelkedő.
https://www.mediamarkt.hu/hu/product/_segway-ninebot-ninebot-kickscooter-e2-plus-e-ii-elektromos-roller-aa-05-14-02-0003-1470313.html
Például ezt néztem mondjuk alapnak, de itt nem látom, hogy adnának hozzá töltőt. ? -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30446
üzenetére
Azokban a szakmai körökben pont nem divat az Alit és egyéb kínai webáruházakat linkelgetni. Amit találtam azt kipróbáltam, de 3 linkből kettő már nem is működik. Lehet a harmadiknak is ez lesz a sorsa.
Lényeg, hogy az eredeti vezérlőn cserélik le a fimware-t. Annál a vezérlőnél, ahol a gyártásfolyamatban, a minőségbiztosításban sokkal inkább meg lehet bízni.
ScooterHacking.org
ST-Linkes megoldást használ, és már a vezérlőt le se kell fejteni a hűtőbordáról
https://www.printables.com/model/951959-ninebot-max-g2f2-st-link-clipVezérlő cseréje, mint fizetős megoldás kb. egyidős a XiaoDash megoldásával.
https://www.xiaodash.app/g2 -
válasz
Thunderzolee
#30418
üzenetére
Csak azért mondtam, mert egy hölgyről van szó, van pár tabu, a harmadik az életkor szokott lenni. 😆
-
válasz
Thunderzolee
#30415
üzenetére
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Na erre jó eséllyel nem fogsz választ kapni
-
válasz
Thunderzolee
#30411
üzenetére
Köszönöm a listát, nagyon sokat segít.
A ZT3 igazán tetszik, egyedi megjelenésű, azonban a fórumtársak felhívták a figyelmet a súlyára, ami miatt már nem tűnik annyira csábítónak a beszerzése.Mivel azonban már elmélyedtem a témában, úgy érzem, érdemes pontosan megfogalmaznom az elvárásaimat.
Egyszerű igényeim vannak: a kiválasztott eszköz legyen alkalmas napi kétszer 7 km megtételére, és tavasztól őszig szeretném használni. Fontos szempont a megfelelő és hosszú távú szervizháttér.
Ami plusz előny lenne számomra, ha az eszközt nem kellene túlságosan óvnom a víztől és egyéb folyadékoktól. Emellett jó lenne, ha valamilyen csillapítás is rendelkezésre állna a kényelmesebb használat érdekében.
A költségkeretem rugalmas, de ha konkrét határt kellene szabnom, az körülbelül 1000 euró, vagyis 400 ezer forint lenne.
Az útviszonyokat tekintve a tervezett útvonal 80%-ban sík bicikliútból áll, a fennmaradó rész pedig városi, kisebb akadályokkal tarkított szakasz.
-
válasz
Thunderzolee
#30411
üzenetére
Mondjuk az M365 már nincs benne.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee
#30402
üzenetére
Ez nagyon gyalázatos
-
válasz
Thunderzolee
#30402
üzenetére
Nekem a Pro elég is lenne .
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
Thunderzolee
#30397
üzenetére
Facebook?
-
RaZroX
addikt
válasz
Thunderzolee
#30353
üzenetére
Ja igen, most télen mentem vele 23 körül, egyszer belenyúltam egybe ami 15 körül mehetett érzésre, borzalmas volt..
-
RaZroX
addikt
válasz
Thunderzolee
#30348
üzenetére
Köszönöm szépen a részletes választ! Átgondolom aztán majd lesz belőle valami a végén.
Szoktam néha rollerezni (havi 4-5 alkalommal, Lime és társai). Azok állítólag 23 körül mendegélnek, azzal a sebességgel én úgy kb. elvoltam a városban. -
RaZroX
addikt
válasz
Thunderzolee
#30343
üzenetére
Sík terepen legtöbbször. Xiaomi Ultra 4 nem jó választás?
90 kg -
Aki21
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#30294
üzenetére
Nem sajnos eddig

-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#30270
üzenetére
Kövezz meg, de nem látom/találom :S
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee
#30255
üzenetére
Amúgy igen. Így ránézésre lassan ott vagyunk súlyban mint egy kisebb dual gép. Oké 25kmh meg nem kell bizti, de na. Kezdi akkor is értelmét veszteni számomra is
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee
#30253
üzenetére
Köszi szépen a segítséget! Bár a lent linkelt kép alapján lehet már G3-ra váltok, de elmentem az általad adott infókat.
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee
#30244
üzenetére
Szia, a G2-ben ez a vezérlőcsere mennyire bonyolult művelet? Gondolom ez garanciavesztéssel jár. A szoftverfrissítések is ugranak ezzel?
-
Mákdaráló
tag
válasz
Thunderzolee
#30208
üzenetére
Megjött a válasz:
85kg 180cm
Hatótávolság min 10 km
lehet használt is
25 km/H
ne kelljen biztositás
tömör gumi (lehetőleg)
kb.150000HufKöszi
-
Crus
addikt
válasz
Thunderzolee
#30230
üzenetére
Köszi a választ!
Jól tudom, hogy mivel 25-nél többre nem képes, így se sisak, se fényvisszaverő mellény, se felelősség biztosítás nem kell hozzá?
(Ettől függetlenül a montis sisakot azért felveszem majd hozzá.)Szabad ezt fűtetlen garázsba tenni? Akkunak nem tesz rosszat?
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee
#30221
üzenetére
Én 220 alatt nem találtam, ha néha akad egy azt meg biztos olyan gyorsan elviszik hogy pislogni sincs idő
Aovoktól is az anyaghasználat miatt félek
#30222DigitXT@ nem szükséges a 30km, az jó esetben akksi cserélvel is megoldható később, de azért 20 alatt már nem érdemes rollerrel foglalkozni, a körmös oda vissza legalább 15km
és pont ezért félek pl az iscootertől is, pont jó lenne mindenben az i10 max, de nem akarok olyat ami kettétörik menetközben#30223Dr. Szilikát
Kis város vagyunk, fél éve járkál 30-35tel bicikli úton (hibátlan bicikli út) rollerrel, persze azt fel kell fogni hogy ilyenkor neki kell odafigyelnie másokra, de 34 évesen csak nem okoz gondot -
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee
#30219
üzenetére
Ezek még használtan is 200 felett vannak
Szóval akkor nincs ilyen roller
-
Mákdaráló
tag
válasz
Thunderzolee
#30208
üzenetére
Továbbítottam az üzeneted, a lista és a link alapján már el tud indulni valamilyen irányba. Feltettem neki a kérdéseket, ha megjön a válasz, írok. Köszi szépen!
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee
#30208
üzenetére

Vazze
hány éves vagy? Én a hetvenes évek elején játszottam vele utoljára
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee
#30170
üzenetére
Ezeket látom. G30P akkor? Fóliázott a roller, ezért rosszabbul látni.



-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee
#30165
üzenetére
Köszi az ötleteket. Remélem a frissítési problémára lesz megoldás.
-
donbig
tag
válasz
Thunderzolee
#30143
üzenetére
Hihetetlen... A napokban először láttam Győrben egy bérrolleren három embert. A kettő már megszokott. Szívesen nyakonb..tam volna őket, biztos stabilan álltak rajta az autók között.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee
#30065
üzenetére
Például nekem is megfelelne, ha mindenhol csak sima út lenne. De azt a kamrás gumit már nem tudnám vállalni, mert túl kemény, ráadásul 8,5" helyett (amit át tudtam építeni pneumatikusra) az csak 8,1", ami talán nem is módosítható.
220 Wh ---> Sajátom elvileg 280 Wh, de "kínai szabvány", a valóság lehet kevesebb, nincs bemérve. Mivel rövid utakat megyek, célnak megfelelő.
16 kg tömeg --> nálam is hasonló, 15 kg és díjazom a könnyű mozgathatóságot.
Elől teleszkóp --> nálam hátul is, és már csak ilyet vennék, mert megszoktam.
Tehát végeredményben nem vásárolnám meg, az útviszonyok miatt. De lehet, valakinek megfelel.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30065
üzenetére
Mert próbálják megvalósítani azt, amire igazából való lenne a kis kerekű roller: last mile mikromobilitási eszköz. Rövid városi távokra, figyelembe véve a hordozhatóságot.
Vannak akik a robogó funkcióját próbálják ráerőltetni apró kerekű rollerekre, mely hiányosságot lengéscsillapítással igyekszenek javítani. Az is egy irány, de léteznek más igények is, pl. pár buszmegállónyi távolság praktikus megtétele.
Most látom, a honlapon pontosan meg is fogalmazták ezt az igényt:
Könnyű ingázás
Az E2 Plus E II lehetővé teszi, hogy hatékonyan megbirkózzon a mindennapi munkába járással, az egyetem környéki közlekedéssel vagy a szabadidős gurulásokkal. -
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#30032
üzenetére
Az "E" jelölés elhagyása oldotta meg a problémát

Köszönöm szépen az információkat.
Idő közben észrevettem hogy a Xiaomi spórolt az indexen ami zavar, megnéztem az Navee-t és a Inmotion, azokon sincs irányjelző.
A Kugook-at néztem elsőnek, de azt olvastam több helyes is hogy nagyon problémásak és körülményes a szervizelésük, u-h elvetettem a márkát.
Így valószínűleg G2Max E lesz a befutó.
Dr. Szilikát
őstag
#30034
Ezt a téli közlekedést jobb lesz átgondolnom azt hiszem.
Mondjuk az arcomat meg a szememet szerintem meg tudom majd "oldani", viszont a jeges út meg a szóróanyag kérdése elkezdett aggasztani.
Köszönöm szépen az információkat.
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee
#30011
üzenetére
"Az öreg székely bácsi felmegy Pestre az állatkertbe, hogy életében legalább egyszer lássa azt. Nagyon tetszik neki, sorra nézi az állatokat: a majmokat, a tigriseket, struccokat, stb. Odaér a zsiráfok kifutójához. Nézi a zsiráfot, nézi, csóválja a fejét. Már vagy egy órája bámulja tátott szájjal, mire hitetlenkedve csak ennyit tud mondani:
- Márpedig ilyen állat nincs!!!" -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#30006
üzenetére
Ha több kábel is van, akkor van értelme, összefogja őket egybe.

-
válasz
Thunderzolee
#29943
üzenetére
A 30 még kevés lenne a 35 már szódával elmenne, de a 40-45 az már elég hogy gyorsabban meg tudjak halni rollerrel.

-
válasz
Thunderzolee
#29944
üzenetére
Igen , pár napja volt akcióban.
-
válasz
Thunderzolee
#29908
üzenetére
Ez miért nem 35-el megy? Az valami másik verzió?
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#29911
üzenetére
Nekem masfel ev alatt csak olyan ,,bajai" voltak, amiket en okoztam( eltort sarvedo ) amikre amugy sem ervenyes a garancia. A szervizesek is azt mondtak, hogy nem is igen emlekeznek olyan G30 ra, amivel garancias problema lett volna.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Thunderzolee
#29908
üzenetére
Ha meg beszarik így járt az ember, de spórolt 24 ezer forintot.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#29906
üzenetére
Szerintem nem firmware-t próbáltak rátenni, hanem (ha jól tudom*, akkor) szériaszámot BT-on keresztül csak egyszer lehet gond nélkül módosítani, de ha újra megpróbálják, akkor félremegy valami és létrejön a 20-as korlát. (Mint amikor a rollerhez nem megfelelő szériaszámot adnak meg.)
* Nehéz követni mikor éppen milyen módszerek vannak, melynek javították már a hibáját, és milyen csillag együttállás kell hozzá.
-
intuicio
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#29896
üzenetére
Én amióta megvettem a rollert, nem frissítettem. Kollegával egyszerre vettük meg cégesen szlovákból. Ő azonnal frissített mindent, én nem, gondolván majd a hack későbbi lehetőségéről
Viszont mentem kollégám rollerével, és érezhetően lomhább, lassabban gyorsul, és a menet dinamikája is olyan nem tudom... nem jön be. Szerintem jól tettem hogy nem frissítettem 
Global verziót majd a gari lejárta után fogok venni.
Kolléga már egyszer vissza küldte a szlovákoknak, ők meg tovább, mert valamiért random hibakódot írt ki neki (emlékeim szerint 21-es vagy 14-es) Valami szoftveres baj volt, és nem lehetett telóról csak úgy megcsinálni.
Szóval ennyit az sw frissítésről
-
Szikravadász
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#29901
üzenetére
Köszi.
E2 Pro.
Közben olvasgattam róla, tetszik. Egy kérdésem keletkezett - biztos volt már szó róla korábban -, a "tempomat". Ezt minden EU-s gépből kivették? Xiaomi is? Mert az egy zseniális funkció volt.
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29896
üzenetére
Mármint arra gondoltam, ha mókolt fw-t teszel rá, és kioldod a sebességkorlátot.
Mert láttam videót, amiben 35 km/h-ra volt a max sebesség, gondolom szoftveresen lett ez állítva. -
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29894
üzenetére
Azt jól tudom, hogy frissítésnél elveszik a gari?
Ezt néztem én is, de végül kényelmesebb volt nekem helyben megvenni kicsivel drágábban.
de valóban jó deal, eleve nem hirdette sokért, talán 220 volt amikor felrakta. -
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#29882
üzenetére
Ok, igy mar egesz mashogy hangzik.
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#29879
üzenetére
De a gagyi elso felfuggesztes amit gariban sem javitanak? Az nem riaszt el teged?
-
válasz
Thunderzolee
#29835
üzenetére
Hát igazából miután láttam,hogy 30K, meg nem egészséges a dolog már arról lemondtam, a kijelző védelmének őszintén örülök. A töltési sebesség abból a szempontból érdekes ha kimegyek az ujfalui lakásba a rollerrel télen,akkor ne sötétben kelljen visszajönni, de korán reggel indulva még ez is megoldható.
Szerencsére a Wild Man mellett van ilyen Ninebot táskám.
Akasztóból is van három fém, kettő ilyen: dupla fém akasztó,
De ebből rendelek egyet.Illetve sárvédő merevítőt.
Szerk:
Segway Ninebot Max G30 kijelzővédő - sárgaCikkszám: UPSE0037 -
válasz
Thunderzolee
#29806
üzenetére
Nekem a 65 km-es elméleti hatótáv miatt kell, mert ebben bőven több van mint a Prob 2-ben, a két lakásom között háztól házig 36 km w távolság, de a PRO 2-vel ellentétben ez már 10-es kereket is kapott,amit az E2 PRO alatt nagyon megszerettem. 1 kilóval nehezebb mint az E2 PRO.
Most négy rollerem lesz itthon ameddig az E2 PRO el nem kell.
Pár kérdés:
1. Sárvédő merevítőt érdemes rá vásárolni? Mert néztem YouTube videót a Segway hivatalos YouTube csatornáján, és ott a trepni védő gumi is feljon.
2. Alapból csak a 3A-es töltő van a dobozban?
3. 5A amperest honnan éri meg venni?
4. Esővédő kell rá?
5. A 3 Amperes és az 5 Amperes együtt is tudja tölteni? -
válasz
Thunderzolee
#29798
üzenetére
Nekem volt 2 is én szerettem.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee
#29802
üzenetére
Rendesen ugratott az ember...én ezeknek azonnal adnék 2 évet... szegény gyerekek...
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#29746
üzenetére
Én sem ismerem, talán még soha nem is rendeltem tőlük, de adtam most nekik 2 percet, és szerintem a legtöbb hasznos infót sikerült az alatt a 2 perc alatt kideríteni.
Bal oldalon a jelölőnézeteknél kiválasztottam a "Felbontott" és az "Újszerű, használt" termékeket.Kiválasztottam egy a Használtat, és azt kérdezte hol szeretném átvenni. Pár megyeszékhellyel végigzongoráztam ellenőrzés jelleggel, de random fővárosi irányítószámot is megadva az jött ki, hogy a Róbert Károly krt. 54-58 Alza Bemutatóterem-ben lehet legkorábban átvenni. (Holnap 18 óráig, míg minden más esetben holnaputánt adnak meg átvételi időpontként.) Ez alapján lehet feltételezni, hogy a bemutatóteremben lehet. Vagy kibontva, vagy összecsomagolva.
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29743
üzenetére
Nekem még jelzi hogy van.
kár hogy nincs infó róla, hogy mennyire használt. Legalábbis én nem találtam. -
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29739
üzenetére
Köszi!
már írtam is neki! -
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee
#29725
üzenetére
Most van az alzán leárazva. 280e a vadiúj.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee
#29725
üzenetére
Decemberben még olcsóbb lesz.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee
#29727
üzenetére
Ilyen, amikor a kiegészítő plusz akku elszáll
a telefont azért levettem volna...
-
d@vee
őstag
válasz
Thunderzolee
#29727
üzenetére
A zene is megy hozzá
-
z67
őstag
válasz
Thunderzolee
#29717
üzenetére
Pár kilométeres, bemutatódarabnak tűnő, használatlan darabok jobbára.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#29714
üzenetére
Zálogházasnál részben bizalomra adhat okot, hogy megvan a doboza.
Persze a szériaszám ellenőrzésével kezdeném. Az app nem annyira biztos folyamat, mivel Xiaomi esetén nem is működik, meg amúgy is átírható, inkább az alváz lehet a hiteles forrás.150k-s hirdetés okt. 17-20. között volt aktív.
A problémája, mely a képen is látható, hogy a hátsó keréken a mágnesek/fémlapok egy része meghibásodott (nem a motor, a kerék!), ebből eredően kellemetlen hangot ad menet közben. - nem használom már, csak leírom.
Próbáltam megragasztani a kitört részek között, de nem használt...
A tekercselése, és MINDEN EGYÉB ALKATRÉSZE gyári állapotú, erről is csináltam képet.
Bekapcsol, minden funkció tökéletesen működik, menni is tudsz vele akár (csak hangos ebből eredően)
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29715
üzenetére
Igen ez a terv, naponta többször is nézegetem az oldalakat emiatt.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#29705
üzenetére
A videóban is folyamatosan Xiaomi-Ninebot rollerként hivatkoznak rá.
Gondolom nem új infó, hogy komoly átfedés van közötte.A Ninebot Max G2 lengéscsillapító problémákról beszámoló YouTube videók, fórum bejegyzések a roller megjelenését követően elég hamar megjelentek. Így aki ilyet vett, azt remélem nem érte nagy meglepetésként. Van vagy 50 modelljük, alig 1-2 komolyabb típushibával találkozni, ez az egyik, a G2 első villája.
Rákerestem a Redditen, azt írják róla, a G2 fő problémáját már javították, apróbb hibák léptek a helyébe.
És nagyon sok topikon keresztül csak a dicsérik őket, ezek mind fél éven belüli hozzászólások.
Egyik így szól:
Van egy Max G2-em, és számomra elég kényelmes. Határozottan nem a legpuhább felfüggesztés, de sokkal jobb, mint más, általam kipróbált jármű. Számomra az egyetlen dolog, ami javításra szorulna a Max G2-emben, az az első felfüggesztés. Amit változtatnék rajta, az a lágyabb rugózás, akkor 10-ből 10 pontot kapna a kényelemre. De ahogy én látom, a rugózási kényelemben inkább csak egy 7-es a 10-ből.
-----
Itt van egy évvel ezelőtt nyitott folyam ami arról szól, hogy az összes komolyabb hibáját javították-e?
Have all the Ninebot Max G2 issues been largely resolved?
Nos itt az 1 évvel ezelőtti hozzászólások között azért akad gond bőven.Ha problémád van vele, akkor valószínűleg még a régebbi változat. Akkor is ha újonnan lett véve, de megbízhatatlan forrásból (AliExpress, Banggood, és a többi hasonló hely, amit korábban előszeretettel ajánlgattál másoknak).
-
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee
#29683
üzenetére
Juteszembe, egy masik eset is volt: telen rahajtottam egy fem csatornafedore es az elso kerek oldalra kicsuszott. Akkor is futas lett belole.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#29676
üzenetére
Amazonon nagydarab emberek rollerjaként hirdetik.
Scooter for Big and Tall People - Heavy Duty Electric Scooter for Adults 300lbs - Inmotion S1F - Long Range Commuter E-Scooter (25 MPH & 59 Miles)
Viszont az Inmotion S1F elég rossz értékeléseket kapott.
A felhasználók 23%-a 1 csillagot adott neki az 5-ből (33 db 1* a 144 értékelésből).
Egy részük törött rollert kapott - lehet ugyanazt küldték több vásárlónak, vagy szállítással másoknak is gondjuk akadt. De kevés használat után többek a hátsó sárvédő töréséről számoltak be, a leggyakoribb hibaok. hogy pár használat után nem kapcsol be a roller.
Kínai cég nem válaszol, nehéz elérni. Amazonos kapcsolattartójukon keresztül sem sikerül elintézniük az ügyet.
Magyarként ahhoz alkatrész beszerezni, vagy bármit megreklamálni elég reménytelen ügynek tűnik. -
bacus
őstag
válasz
Thunderzolee
#29676
üzenetére
Igen, elvileg ráérek tavaszig, de már idén is szerettem volna, csak nem találtam, illetve ebben benne van a hozzá nem értésem és tapasztalatlanságom is. A műszaki adatokat még érteném, de nem tudom mi kell nekem a gyakorlatban.
Alapvetően a felhasználás kb az lenne, hogy nyáron feleségemmel autó csomagtartóból elővesszük és helyben 5 km-es körzetben használjuk. De ezt pl Tihanyban is, ahol van emelkedő. Azért is ragaszkodnék ahhoz, hogy ne kelljen biztosítás, mert ezekkel még a járdán való közlekedés elfogadott, inkább kerékpárral egy tekintet alá eső. (persze én nem vagyok az..)
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#29674
üzenetére
Ha 20-nál gyorsabban megy a rollerrel, akkor nem lehet kiszaladni, ...
Ez egy erős érv amellett, miért nem célszerű 20 km/h tempó felett haladni.Amúgy nem is kell 20 km/h tempóval folyamatosan szaladni, hanem arról a tempóról kellene pár lépésben olyan sebességre lelassítani ami számára már tartható lenne, és végül megállni.
Az elmúlt évek során 2-3 trükkös esetre emlékszem, volt amikor útfelújítás, másik esetben csőtörés miatt bontották meg az út felszínét, és átmenetileg pótolták murvával. Nos az is elég kellemetlenül be tudja lassítani, vagy állóra tudja fékezni a rollert.
Aki foglalkozott harcművészetekkel, az talán rendesen bukfencezni is megtanult. Amúgy a bukfencet egészen az óvodától tanítják. Általánostól az érettségiig kézilabdáztam, akkoriban a legtöbb ellenfelünknek még aszfalt pályája volt, meg kellett tanulni ügyesen tompítani az esést. És 30 vagy 60 évesen sem hülyeség puha felületen (füvön, vastag szőnyegen) gyakorolni a bukfencezést amiatt, hogy a szükséges mozdulatsor ne csak halvány emlék legyen.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee
#29633
üzenetére
Itt kár is kérdezni, mert minden szar lesz ami nem a futureboard (ez a tulaj oldala). Konkrétan ki sem engedi a kontentet ha pl dualtront húzná le...
Na mindegy is
-
Impair1980
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#29596
üzenetére
Nagyon köszönöm!!!

-
Laca1212
őstag
válasz
Thunderzolee
#29595
üzenetére
Volt nekem több rollerem. Az utolsó egy ilyen, annyi eltéréssel, hogy 1000W-os. Azon túl, hogy jól ment, jó hatótávú volt, semmit mást nem kedveltem rajta. A lengéscsillapítók kb semmit sem csillapítottak, olyan kemények voltak. Igénytelen, néhol gány összeszerelés, Nagy súly, kormányt ugyan macerásan, de le lehetett hajtani, de be nem akadt hátul, így "koffer" módon nem lehetett hurcolni, stb.
Szóval most valami olyan kéne, ami nem túl gyenge, minőségi, könnyű, kompakt, nem kell rá bizti és ja...értékelhető csillapítása van és persze nem drága, hazai beszerzés, hatótáv is ha már 25 km megvan, elég lenne. 😁
Segway G2 jól hangzik. De most per pill aprón nincs olyan ami.
Ez a Navee S65 is szimpi, bár sosem hallottam róla.
Ahogy még mindig a Xiamiau 4 Pro (2nd gen) grátisz pumpával a legszimpibb, de az meg csillapítás nélkül szétrázza az agyam... Ehh 🤷♂️😒 -
Laca1212
őstag
válasz
Thunderzolee
#29583
üzenetére
90-100 kg vagyok kb. Hatótáv nem kell sok 25-30 km bőven elég. Emelkedők akadnak, de jellemzőbb a sík terep.
Telós verzióra esetleg tipp? Vagy az már túlmegy a kereten? -
intuicio
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#29388
üzenetére
Segwayeknél ha megveszed, és nem frissíted a szoftverét, akkor át lehet váltani a régiót még, de csak egyszer, és utána lehet használni nagyobb sebességgel is. Így nem kell vezérlőt cserélni a nagyobb sebesség eléréséhez.
De ha jól rémlik, az applikáció egyből felajánlja a frissítést, anélkül nem is lehet csatlakozni a rollerrel, így ezt már elég nehéz kivitelezni.
G2 MAX-om van, nem frissítettem még, hanem a gyárin van. Hozzá tudtam csatlakozni, és már párezer km bele is tettem. Viszont hogy lehet beállítani a global verziót?
Kár, h a Segway nem támogatja, h megfelelő applikációval ki lehessen listázni a cellák feszültség értékeit, egyből kiderült volna, ha difi van az akksicellák között. :/
Pedig de! XiaoDash
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee
#29505
üzenetére
Nem akartam ekkora vitát
A gyerekkel beszélgettünk csak, hogy a Nami e-2 Burn Lite és a Mantis 10 Dual is 2x1000W. És nem tudtuk eldönteni, hogy vajon ugyanolyan erősek-e vagy sem. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#29504
üzenetére
Véletlenül sem.
Idézném az aláírásodat:
"Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)"
Pont ezt tettem, hiszen úgy néz ki, hogy nagyon beragadt Nálad, hogy csak azért, mert valami nagyobb feszültségű, szükségképpen olyan tulajdonságokat IS bír, mint amiket írtál. Bírhat ilyenekkel, ám ha tudjuk, hogy adott rendszer mekkora teljesítményű, akkor bizonyosan nem lesz igaz, tökmindegy, hogy mekkora akku áram jön ki, hiszen az még csak a dolog DC része... Viszont a BLDC motorok valójában PMSM motorok, váltakozó árammal működnek, amit az ECU állt elő, emiatt hívják inverternek is: a motor kb. soha nem is "látja" a teljes akku feszültséget, hiszen a tekercselés ellenállása pár tíz mΩ, így mindössze néhány volt feszültség is 100A nagyságrendű fázis áramot indukál. Minden mást már leírtak előttem. A kérdés szerintem elméleti volt. Amire az elméleti válasz ez.Értem én, hogy honnan jön, hogy a nagyobb feszültség jobb, mert amikor fogsz egy adott rendszert, amiben csak az akku feszültséget növeled, hirtelen találkozni fogsz azokkal az előnyökkel, amiket írsz, de nem veszed figyelembe, hogy a kérdés nem erre vonatkozott... (Megjegyzem, ezek az "előnyök" lehet hogy az ECU/motor halálát okozzák, mivel nagyobb fázisáramot kell kapcsolgatni, jobban fog melegedni a FET/motor, így esetleg le is égnek.)
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29506
üzenetére
Köszi a kimerítő választ.
Ismerősnek van szinte nem használt Segway MAX G30 E II.G2-ből is vannak különböző jelölésűek? vagy egy típus az összes?
Nekem a 25 km/h elég egyébként, nem akarok száguldozni, tényleg csak munkábajárás, bolt, edzésre menés a cél. -
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee
#29495
üzenetére
Lehet azert neked irt, mert a kerdezo kerdesen nem volt mit kijavitani, de a te kommenteden boven

-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#29495
üzenetére
Szerintem nem két konkrét rollert akart összehasonlítani, hanem ellenkezőleg, elméleti kérdést tett fel, amire amúgy Reggie már megírta a lehető legrövidebb választ. Erre jön egy olyan feltételezés, hogy ami 72V, az biztos erősebb, gyorsabb, blabla. (Általában ez igaz, hiszen általában az emberek tuning céljából növelik a feszültséget, nem cserélnek vezérlőt, magyarán az áram korlát marad, cserébe nyilván nem 2000W a teljesítmény...)
Inkább az a kérdés, hogy meg mered-e elméleti alapon tippelni, hogy milyenek lennének ezek a rendszerek, miközben az sem triviális, hogy az a 2000W névleges, vagy csúcs?
Te nyilvánvalóan meg mered, ezért kötöttem bele leírva a fizikai hátterét, hogy kizárólag azért, mert magasabb feszültségű az akku, nem feltétlen fog változni bármi! Lásd ha pl. 40 km/h korlátot állítok be az Adventure-ön (VESC), akkor 36/48/60V akku: tökmindegy. -
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29498
üzenetére
Értem. Akkor ezen a vonalon nézelődök.
-
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29496
üzenetére
Köszi, így már érthető.
Nekem a 25km/h mindenre elég, annyira kell nekem, hogy 2,5 km-re bemenjek munkába, meg vissza.
BP-n használok Lime rollereket, azok nem tudom melyik kategóriába esnek, de 25-el mennek, bőven megfelelően tudtam haladni velük. -
csababarca
őstag
válasz
Thunderzolee
#29484
üzenetére
85 kilo, 189centi magas.
90%ban sík terep, max ilyen 4-5%os emelkedők vannak, vagy annyik sem.
A pálcikarollerek alatt mit értünk amúgy?
Mik a nem pálcika rollerek?
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lexus, Toyota topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Linux kezdőknek
- ARC vs eARC — Ilyet is tud a HDMI-d? 🤨
- BestBuy topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- magyar billentyűzet - 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- Xiaomi 14T Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3996, 100% Akkumulá
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Mindenki másnak, aki amúgy inkább csak használni szeretné, annak annyira nem jó vétel.


A G30 Max-ra pedig hátulra kerül.
meg nem mindenki vállalja!

hány éves vagy?






