Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
- ZolaMan: NerdQAxe++ 4.8TH/s SHA256 BTC Miner Modding
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát meg ott van egy zebra is.
Nem vagyok egy mindig minden szabályt betartó típus, de a zebrákat igyekszem olyan sebességgel megközelíteni, h nyugodtan, (vészfékezés nélkül) meg tudjak állni ha felbukkan egy gyalogos. Mert ez a szabály. Ezt be kell tartani. Át kell engedni a gyalogost.
Nem mindig szeretem ezt a szabályt, nem mindig logikus, de ettől függetlenül igyekszem betartani.Hát ennek a rolleresnek szerintem fel se merült, h a zebrát lassítva illik megközelíteni..
-
alphamooncam
őstag
Dualtronnak, Kaboonak, Naminak meg nem tudom még hány milyen márkáknak létezik olyan e-rollerük, amelyekkel simán ki lehet menni a forgalomba, én ezekről beszéltem.
Ne valami 8,5 collos vackokra gondoljál, azzal tényleg életveszély.
Írtam ami kell hozzá, combos erőforrás, jó futómű, és persze az aki vezeti. A példának felhozott Xiaomi nem ilyen.
Tényleg szét kéne választani élesen a két e-roller fajtát .
"Egy 40 kilós fémdarab vs másfél tonnás szörnyek, hát azért nem kösz."
City-mel mielőtt ülést nem tettem rá akkor sem közlekedtem a járdán, meg a kerékpárúton, hanem a forgalomban. Busz, tgk. nem 1,5 tonna mégsem probléma Nekem.
Motorod hány kiló? Számít ? Enyém 190kg. volt üresen. Olyan doszt mindegy, hogy motorral mész a busz alá vagy a 40 kilós rollerral, a mozgékonyság a lényeg.
-
alphamooncam
őstag
"Viszont az, hogy kötelezően lezavarnak vele a kocsik közé mindig, az para."
Igazából szerintem csak szokatlan. Az a para, ha nem tudod felvenni a forgalom ritmusát, kvázi akadályozod a forgalmat.Na az para !
Egyenrangú félként, határozottan kéne közlekedni, nem pedig kisebbségi tudattal félszegen, de ez már inkább közlekedés-pszichológia.
Itt jön képbe a felső teljesítmény korlát, hogy nem tudjuk mennyi lesz.
Ha az e-roller fel tudja venni a forgalom ritmusát, nem látom be miért kéne neki máshol közlekednie, mint az úttesten - egyenrangú félként.
Aki meg fél a forgalomba menni, vagy nem elég nagy teljesítményű a rollere, hogy fel tudja venni a ritmust az megszívta.
Éles vonalnak kéne rövid időn belül kialakulnia az e-rollerek között egy jelentős teljesítmény lépcsővel.
Ha ez kialakul, akkor 1kW. és 4kW között mondjuk 1000-3500W között nem lesz érdemes rollert venni, fenntartani.
Hogy 4kW fölött mi lesz, arról eddig nem szólt a fáma.
-
Engem az a része aggaszt, hogy:
Fontos kitétel, hogy ezek a rollerek főútvonalon csak akkor közlekedhetnek, ha azon van „kerékpáros létesítmény”.
Lakott területen belül jó lenne engedélyezni, elvégre lakott területen belül a kerékpárosok is csapatják a 4-es főúton Hajdúszoboszlón (is, meg országosan is), hiszen lakott területen belül a megengedett sebesség is 50 km/h maximum az autóknak is, és nem 90, és sok olyan város van, pl Hajdúszoboszló is, ahol nincs összefüggő kerékpárút-hálózat.
-
Nem azzal van a baj, pl gyermekkoromban az üveget is visszaváltották, hanem azzal, hogy kifizeted egyszer a gyártónak, aztán egyszer a MOHU-nak,de csak a Mohutól kapod vissza az összeget, azaz futsz a pénzed után úgy, hogy gyártónak kifizetted és a palack már nincs is nálad, de a pénz sincs amit kifizettél a gyártónak.
-
Én mikor vettem akkor az összes csavart átnéztem!
Amik kritikus helyen vannak azokat cseréltem is 12.9 es minőségi csavarokra, valamint kaptak Kontakt alátéteket is és kaptak még kék menet rögzítőt is! szóval azok nem lazulnak többé maguktól!
a féktárcsák pedig Titánium csavarokat kaptak szintén kék menetrögzítővel.A kijelzőnél nekem is mindég kilazunt a 2 csavar azokat meghúztam fixre, azóta nem lazul ki, úgyse döntögetem 1x kell jó szögbe állítani!
Nekem már 1300Km van benne

-
2hete kb pont ezt írtam Úgy látom akkor nem csak felénk járnak ilyen őrült bringások!
-
-
Mondta, h a lányának akarja a rollert adni, igaz nem mondta hány éves, de jobban örülne neki, ha csak 20-al tudna menni vele egyelőre, míg megszokja egyáltalán.
Amikor az első rollert vettem, kb 2 hétig én is csak 20-al használtam D módban. Sokáig úgy voltam vele, h ez nekem elég lesz, sőt elképzelni se tudtam, mások hogy tudják "kontrollálni" az ennél nagyobb sebességet, a D módban elérhető gyorsulásnál nagyobb gyorsulást.

Mivel egy kertvárosi övezetben lakok, napközben a gyakorlatilag autómentes utakon "gyakoroltam" fel le az úton kb 3 napig, napi kb egy órát. A kanyarodások nem mentek egyáltalán, aztán már balra tudtam fordulni, de jobbra még nem, csak akkora ívben, meg olyan alacsony sebességgel, h inkább nem mentem ki az autók közé vele - sajnos bicikliutak errefelé nincsenek.
Csatornafedeleket kerülgettem, meg az út szélén parkoló autókat.
Aztán éjszaka, mikor senki sincs az utakon, akkor mentem el vele az egyik csomagautomatáig a belvárosba, illetve a munkahelyemig, meg vissza párszor, h "begyakoroljam" az utat, asszem a harmadik nap éjjel, aztán csak másnap kezdtem el használni nappal is "élesben" az úton. De kb 2 hét után volt már, amikor az S módot először elkezdtem használni. Azt már egyébként hamar megszoktam, azzal nem volt gond.
A gyerekeink is D módban tanulták meg használni, igaz, nekik pár nap alatt megvolt a rutin.
-
ahogy mondták, ez nem csak G2Max-ra igaz hanem az összes rollerra, szóval ez nem negatívum!
Amúgy meg NEM kell kimenni vele esőben, én még akkor se megyek ki vele, ha már csak alig van néhány vízfolt az utakon, több okból sem!
a 45.el gurulást a forgalomba, meg gondold meg amíg nem késő!

-
-
néztem a linkedet, de ott az összes ugyan olyan(bal oldalt csatlakozik a olaj vezeték) csak színben térnek el, esetleg még annyiban hogy jobb vagy bal fékkarral akarod az első kereket fékezni!
linkeltem már a képet mi a lényeg a féknyereg nem mindegy milyen amit előre kell tenni!(ezért csak elég kevés választási lehetőség van gyártókat nézve)

Amúgy neked már a legújabb verziót(enyém ilyen már) küldték, tehát nem a kulcs alatt van a bekapcsoló gomb hanem bal oldalt a duda mellett!
egyébként lehet állítani azt is a menübe hogy mennyire gyorsuljon mikor meghúzod a gázkart 1-5.ig gyárilag 5.ön van a PA menüpont alatt találod!
-
ez nem jó, mert mind 2 nyereg egyforma (baloldalon jön ki az olaj cső)
itt a jó verzió kell egy H800(előre) és egy H880(hátra) szett, ez is ~20.ból jön ki!
Tárcsa jó a gyári, ha nem nagyon görbe!(én cseréltem azt is, mert annyira el deformálódott hogy nem bírtam már tökéletesen egyenesre centírozni!) én ilyet vettem (AVID G3 klón)
~1400.ft és elég jó minőség!

-
-
Féket MINDENKÉPP ÉRDEMES CSERÉLNI!
a gyári 500.ft-os egy rossz vicc kategória! Ha sikerül is jól beállítani 1-2.nap alatt újra lehet kezdeni előről, mivel használat közben szépen el görbíti a tárcsát, egy idő után úgyis az idegedre fog menni hogy állandóan surlódni fog!
Egy jóféle 2.dugattyús hidraulikus kb 20.ból kijön cakk pakk, már az is 100x jobb lessz attól a gyári kacattól. Én 4.dugattyús NUTT Y5.re cseréltem, ezzel 1ujjal olyat tudsz fékezni hogy emelkedik a hátulja a 100kilóm alatt.
-
polo493
tag
milyen roller?
nekem g2 master van kukirin az bírja rendesen ,már mentem benne párszor semmi nem ázott be ,kábel kivezetéseknél tömítve van ,motor is tömít annyit ,fedélnél sem folyik be,rendesen meg van csinálva a gép,csak locsoló tömlővel mosd amire egy állítható nyomású pisztoly van azzal bőven elég.
-
PociAti
őstag
Remélem tisztában vagy vele, hogy kerékpárosokra is vonatkoznak a sebességhatárok.
Az autók sem közlekedhetnek azzal a sebességgel amivel képesek menni.
https://kerekpargurublog.hu/kerekpar-sebesseghatar/
Kerékpár sebességhatár részletezése
◦ 10 km/h a maximum sebesség határ a “járdán” és „Gyalogos övezetben (zónában) miközben a gyalogosokat nem veszélyeztetjük.
◦ 20 km/h a maximum sebesség határ a „Gyalogos és kerékpáros övezetben (zónában)”, de ez a sebességhatár ezen belül a kerékpáros útra vonatkozik, melyet út burkolati jellel vagy eltérő színű burkolattal különítenek el. Lakó-pihenő övezetben is maximum 20 km/h a megengedett.
◦ 30 km/h a maximum sebességhatár a kerékpárúton.
◦ 40 km/h a maximum sebességhatár lakott területen kívül az úttesten (ennél a sebességhatárnál még nem kötelező a fejvédő sisak) és lakott területen belül az úttesten.
◦ 50 km/h a maximum sebességhatár lakott területen kívül az úttesten de csak abban az esetben, ha a kerékpáros fejvédő sisakot visel és utast vagy gyereket nem szállít. Vagyis most már mindenképp érdemes beszerezned egy bukósisakot, ha száguldozni szeretnél.https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=97500001.KPM

Mondjuk én "Gyalogos és kerékpáros zónával" nem is találkoztam még (vagy csak nem tűnt fel). Nem tudtam, hogy ott 20 km/h lenne a sebességhatár.
Kiegészítés: annyit mindenképpen illik megjegyezni, a sebességhatár jórészt az út jellegére vonatkozik. Másrészt le van szabályozva, milyen járművel közlekedhetsz rajta.
-
Peaceliker
addikt
Azért legalább megdolgozol.
nem azt mondom, hogy bringásból nincs fasz. De egy olyan gépnek ami magamban 30+ kiló és bármelyik eszetlen fasz tud vele 40 vagy akár 60al menni bringa úton (és fog is), akkor semmi helye ott.
Ha kell a bringa út érje be 25el sztem (lehetne ez a limit 30 is akár felőlem, de ez egy nem létező kategória vagyis hivatalosan nem). Aki meg akar néha smkp tempót annak ott az út.
Én legalábbis ebben hiszek. Nyilván ha mindneki egy értelmes, kulturált ember lenne eme föld kerekén, akkor nem szólnék semmit, mert a 2M s gépes ember is 25-30al menne bringa úton, mert nem gyökér... De amíg nem így van, addig egyszerűen szerintem faszsag lenne őket elengedni oda.
Főleg, ismerősöm is van, aki azért jár nami klimaval bringa úton, mert nincs jogsija... Szóval érted mire gondolok. -
DigitXT
félisten
Ha és amennyiben látszólag minden ok nélkül kezdődik a szitálás, dehogynem!
Szerk: példának hoztam haver balesetét, ott volt kátyú. Itt állítólag mégsem volt.
Keress rá a szitálásgátlóra, hogy mennyit értekeznek itt is róla, és hogy milyen
gépek "nélkülözhetetlen kelléke" (nagy tempónál máskülönben életveszélyesek).Szerk2: egyébként nem tökugyanaz a G2 Max és a G2 Pro. Mindkét emlegetett
balesetben Pro volt érintett, szóval itt csak a futómű geometria, ami közös. Nem
azt mondom, hogy ez el kell, hogy rettentsen! Csak azt, hogy ez is szempont...
Ki kell próbálni... Én mondjuk azelőtt se vettem volna szitálásra hajlamos gépet,
hogy balesetem volt, mert nem szeretnék olyannal közlekedni... Kis gyöszöknél
fel se tűnik, hogy mennyire gázos tud lenni... nagy tempónál kezdődnek a bajok.
És akkor erre lehet mondani, hogy nem kell gyorsan menni, ami részben igaz is.
Csak hát tudjuk, hogy milyen az ember, ha tudja a gép, csak kipróbálja, aztán... -
PociAti
őstag
Pont ilyen rollerrel szenvedett valaki Nyírteleken halálos balesetet, szóval csak óvatosan!
Két üzletet említettél, ismeretlenül, csak a weboldal alapján pár figyelmeztető jel a joroller.hu kapcsán.
(1) Legyen gyanús, ha egy webshopban mindig minden akciós. Vagy valami nincs rendben, vagy blöffölnek.
(2) A cég székhelye Szlovákiában van "adóoptimalizálás miatt", szóval a szigorúbb magyar törvényekkel kitörölheted. Külföldre sokkal nehezebb bármilyen vevői igényt érvényesíteni, mintha hazai kereskedőtől vennéd.
(3) A cég rengeteg borzalmasan szar rollert árul. Olyanokat, melyeknek nem szabadna forgalomba kerülniük. Szinte csak a baj van velük, de ők szinte minden ilyen vacakot felvettek a kínálatukra.A másik cég, a Berio Webáruház (Ferro Leonis Kft.) 2021-ben lett alapítva, és ahhoz képest mennyi terméket árulnak, rendkívül gyenge forgalmat bonyolítottak le az utolsó publikus évben. Ezekben sem bíznék meg semennyire.
Kugoo G2 Max rollerben sem, de az már más kérdés, úgy látszik döntöttél.
-
-
Peaceliker
addikt
És még csak nem is sebesség függő. Sokkal kisebb tempón is mocskos szarul lehet járni.
De azt meg tudom erősíteni, hogy nem mókás végig fetrengeni annyival a forró aszfalton
Én is bánom már, hogy csak egy sisak volt rajta...na persze anélkól most itt sem lennék, szóval az a minimum legalja szerintem is. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen notebookot vegyek?
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- AliExpress tapasztalatok
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Arc Raiders
- Villanyszerelés
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo 14W Gen2 - AMD 3015e I 4GB I 128SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 48GB RAM 4TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3234
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


a féktárcsák pedig Titánium csavarokat kaptak szintén kék menetrögzítővel.



