Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Chamoro #31767 üzenetére

    Régió átváltásnak több eltérő verziója van.Amikor a regisztráció és használat lokációját vered át, az soft módszer.
    Viszont korábban inkább az terjed el, hogy a szériaszámot "meghamisították", bluetooth-on keresztül relatív könnyen át lehetett írni a szoftverben a széria számot, ezáltal a lokációja is megváltozott. Csak ezzel a módszerrel sokan bent ragadtak abban az állapotban. És volt aki megpróbálkozott utána visszatérni, de azt már nem tolerálta a szoftver, ami egy 20 km/h-ra korlátozott rollert eredményezett. (Eredeti FW visszaállításához, szerelésre és ST-Linkre volt szükség.)

    A régióváltással gyakorlatilag csak 1-2 paraméter módosult.

    Viszont a ScooterHacking alkalmazásnak (vagy most már inkább chatbot-nak) köszönhetően sokkal szélesebb a beállítási lehetőségek skálája. Saját példámat mondom, nekem nem volt célom a roller végsebességének kitolása, hanem a középsű, úgynevezett drive módot is feltoltam 25 km/h-ra, a tempomat bekapcsolási idejét levettem 2-3 másodpercre.
    És van még csomó funkció, amit állítgatni szoktak, pl.:
    - fékezéskor az energia visszatöltés mértéke, ami akár nullára is beállítható, így szabadon fok gurulni ha elvesszük a gázt,
    - a hátsó lámpa folyamatosan világítson-e,
    - a féklámpák miként világítsanak (fékezéskor villogjanak, motorfékkor világítsanak),
    - gázadásra mennyire legyen dinamikus, mekkora áramok folyhassanak,
    - milyen legyen a gyorsulási profil.

    Változó, hogy melyik rollernél milyen funkciók beállíthatók, de mint látható lényegesen több, mint a sebességhatár és tempomat.

    És akkor még egy fontos témát eddig meg se említettem, mi az ami szabályos. Jó eséllyel a 25 km/h lesz a felső határ. Anélkül testre szabhatók a funkciók, hogy ezt megszegnénk. És ha valaki későbbiekben vissza szeretne térni erre az állapotra, könnyen megteheti.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés