Új hozzászólás Aktív témák

  • GoodSpeed

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    válasz PociAti #30434 üzenetére

    Kicsit zavaró,hogy a Segway áttért Wh-ra mAh-ról az akkumulátor kapacitás terén, így tudni kell azt is utóbbihoz,hogy 36V vagy 48V.

    A roller akkumulátor kapacitását wattórából (Wh) milliamperórára (mAh) átszámítani az alábbi módon lehet: **Wattóra = Volt x Amperóra** (Wh = V x Ah). A képlet átrendezésével: **Amperóra = Wattóra / Volt** (Ah = Wh / V), majd az Amperórát milliamperórára (mAh) alakítjuk át úgy, hogy az Amperórát megszorozzuk 1000-rel.

    Ahhoz, hogy pontosan megkapjuk a milliamperórában kifejezett értéket, szükség van az akkumulátor feszültségére (voltban kifejezve). Ha például a roller akkumulátora 36V-os, akkor:

    1. **Amperóra = 367 Wh / 36 V ≈ 10,19 Ah**
    2. **Milliamperóra = 10,19 Ah x 1000 ≈ 10 190 mAh**

    Tehát, ha a feszültség 36V, akkor az akkumulátor kapacitása körülbelül 10 190 mAh.

    Viszont valószínű hogy 48V:

    1. **Amperóra = 367 Wh / 48 V ≈ 7,65 Ah**
    2. **Milliamperóra = 7,65 Ah x 1000 ≈ 7 650 mAh**

    Tehát, ha az akkumulátor feszültsége 48V, akkor az akkumulátor kapacitása körülbelül 7 650 mAh.
    Így ki is jön az E2 Pro-nál lévő érték is.

    Amúgy erről a 15 Km/h-s ECO módról is leszokhatna a Segway. 15km/H egyszerűen lassú. 20-szal sokat használtam a Xiaomikat, 15-nél viszont Nonebotoknál egyszerűen lassúnak találtam a tempót. Járdára az is gyors, de mindenhol máshol meg lassú.

    ___________

    Általában igen, a teleszkópos megoldások nehezebbek, 4-6 kg extra teher szokott összejönni. Viszont a kormányrúdban lévő teleszkópos megoldás egyszerűbb, és könnyebb mint a bonyolultabb felfüggesztéses a keréknél.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés