Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #6386 üzenetére

    A jó öreg hegymenet teszt az új versenyzővel... félig lemerült akkuval, ami
    terhelésre már 32V alá is beszakadt, 22A korlátos vezérlővel, 12" gumikon.
    (Ezek az S1 Pro méhsejtrácsos gumijára hajaznak/deformálódnak jobban.)

    Amúgy indokolatlanul nagy ez a vas, de pont emiatt kényelmes is.:))

    Oké, a perspektíva torzít, nem kisebb a G-Booster. Ugyanakkora.

    Nyilván sokkal nehezebb meg erősebb, és nagyobb akku van benne.:R
    Ebben picike 10Ah van, nem csoda ha gyorsan merül. Viszont csak 18 kg
    az egész cucc, ami a méretéhez képest teljesen baráti. (És hazahozott az
    autószerelőtől. Tehát teljesítette a feladatot. 10% emelkedőn jól lelassult,
    ám nem vinnyogott meg semmi, komótosan felvitt. Szinuszos a vezérlője,
    talán ezért adta olyan szépen elő még azt is, hogy a 105 kg nehéz neki...)

    Ui: 3 bar kevés volt a légrugókba a habtestem alá. Kolléga 70 kilója alatt
    viszont az volt a tökéletes beállítás. (Ezen felbuzdulva felfújtam 4.5 barra
    és alattam is életre kelt. Majd ha fogyok úgy eresztek rajta apránként.;])

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés