Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16072) Thunderzolee válasza bajnokpityu (#16068) üzenetére

A Ninebot Max G30 a legnagyobb a pálcikarollerek között, 65km-es a hatótávja.
Hátsó kerekes a hajtása. Ez emelkedöknél jól jön, nem kell "ránehezedni" a roller elejére, nem tud a kerék kipörögni.
350W-os a motor, és dobfék van elöl.
A kollega feljebb nem jól írta, a G30LE sem tárcsafékes, azon is dobfék van.
De egyébként ez a dobfék tökéletesen teszi a dolgát, ha erősebben fogna be, fejreállna a roller, szóval kb felesleges ide a tárcsafék.

Idehaza a G30E "II"-t lehet megvenni, ez annyiban tér el, h a kormányoszlopon plusz fényvisszaverő matricák vannak, plusz a hátsó sárvédön nagyobb a hátsó lámpa, ill. rendszámtábla tartónak van kialakítva hely, (fel lehet csavarozni).

Ezek vannak belöle:
G30D német verzió 20km/h
G30E EU verzió 25km/h
G30P global (USA) verzió 20mph

20mph =~ 30km/h

Az L verziók (G30LD, G30LE, G30LP) pedig ezeknek a kisebb akkus verziója (picit rövidebb, és a platni is rövidebb), 45km-es hatótávval.

Létezik még gen1, és gen2 motortípus.
A G30D, G30E kapja a gen1-et, a G30P a gen2-t.

Különbség:
Gen 2: végig tartja a 30km/h-t, mindegy, h az akksi meddig van töltve.
Gen 1: az akksi töltöttségével összefüggve csökken a végsebesség 25-ről fokozatosan 18-ig (30%-os akksinál).

A G30P idehaza nem vásárolható meg, csak külföldi oldalakról kuponokkal kb 250ezerért.

Tehát nincs rajta pluszban nagy akksi a kormányon, az másik típus volt, nem ez.

Az F40 ezzel szemben tárcsafékes, és elsö kerék meghajtású.
A Segway is áttért az elsőkerék meghajtásra, legalábbis sz F sorozat, D sorozat már ilyen.

A töltőcsatlakozó nyilván jobb helyen van, de hát ez a legkevesebb.

Az F30 és a G30/G30LE is tömlő nélküli kialakitású levegős kerekű. Pneumatikus, ahogy a kolléga is írta feljebb.

[ Szerkesztve ]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.