A Ninebot Max G30 a legnagyobb a pálcikarollerek között, 65km-es a hatótávja.
Hátsó kerekes a hajtása. Ez emelkedöknél jól jön, nem kell "ránehezedni" a roller elejére, nem tud a kerék kipörögni.
350W-os a motor, és dobfék van elöl.
A kollega feljebb nem jól írta, a G30LE sem tárcsafékes, azon is dobfék van.
De egyébként ez a dobfék tökéletesen teszi a dolgát, ha erősebben fogna be, fejreállna a roller, szóval kb felesleges ide a tárcsafék.
Idehaza a G30E "II"-t lehet megvenni, ez annyiban tér el, h a kormányoszlopon plusz fényvisszaverő matricák vannak, plusz a hátsó sárvédön nagyobb a hátsó lámpa, ill. rendszámtábla tartónak van kialakítva hely, (fel lehet csavarozni).
Ezek vannak belöle:
G30D német verzió 20km/h
G30E EU verzió 25km/h
G30P global (USA) verzió 20mph
20mph =~ 30km/h
Az L verziók (G30LD, G30LE, G30LP) pedig ezeknek a kisebb akkus verziója (picit rövidebb, és a platni is rövidebb), 45km-es hatótávval.
Létezik még gen1, és gen2 motortípus.
A G30D, G30E kapja a gen1-et, a G30P a gen2-t.
Különbség:
Gen 2: végig tartja a 30km/h-t, mindegy, h az akksi meddig van töltve.
Gen 1: az akksi töltöttségével összefüggve csökken a végsebesség 25-ről fokozatosan 18-ig (30%-os akksinál).
A G30P idehaza nem vásárolható meg, csak külföldi oldalakról kuponokkal kb 250ezerért.
Tehát nincs rajta pluszban nagy akksi a kormányon, az másik típus volt, nem ez.
Az F40 ezzel szemben tárcsafékes, és elsö kerék meghajtású.
A Segway is áttért az elsőkerék meghajtásra, legalábbis sz F sorozat, D sorozat már ilyen.
A töltőcsatlakozó nyilván jobb helyen van, de hát ez a legkevesebb.
Az F30 és a G30/G30LE is tömlő nélküli kialakitású levegős kerekű. Pneumatikus, ahogy a kolléga is írta feljebb.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)