Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15939) DigitXT válasza phoenix1989 (#15936) üzenetére


DigitXT
félisten

A Kugoo S1 féle 9 tűs csatlakozó áthúzható a csapágyon, ha nem így volna,
akkor az alátétek, anyacsavar se menne át rajta... Más rollereknél előfordul,
hogy egyenként széthúzhatók a fázisok, ott sincs ilyen gond. A Hall csati az
persze bazinagy az általános kínai motorokon, cserébe szerelhető, nem kell
levágni azt sem, bár le lehet, mert ha nem vízálló, jobb helyette a forrasztás.
Ahogy elnézem az M4 Pro is ilyen fázisvezeték csatlakozókat kapott... Nem
igazán ajánlott a kábel szétvágása, ill. toldozgatása, mert a keresztmetszet,
és a fázisáramok nem mindig vannak összhangban: melegszik a kábel.:R
(Jártam úgy, hogy toldásnál átégett a zsugorfólia, és rövidre zárt a motor...)

Általánosságban azt tudom mondani, ha se szerszámod, se kedved, inkább
ne kezdj otthon karbantartásba, mert csak nagyobb baj lehet belőle (lásd pl.
féktárcsa csavarok: ott amúgy kis szerencsével csak a csavar ment szét).:K

Ha úgy tetszik a mélyebb* karbantartás jellegű műveletek veszélyeztetik az
élet- és vagyonbiztonságot, szóval megfelelő szerszám, és tudás nélkül ne!

*: egy fékbeállítás is elsülhet rosszul, ha mondjuk meglazul a nyereg, s épp
olyan szerencsétlenül mozdul el, hogy leblokkolja az első kereket... gumi is
hasonló téma. Általában az ember biciklinél még simán megcsinálja, de itt
olyan sz.rul lehet hozzáférni, hogy szervizek is szívnak vele, simán be lehet
csípni a vadonatúj belső gumit összerakás közben, meg ilyenek... (Autónál
is kimerül annyiban a kerékcsere, hogy felnivel együtt leveszed télen, majd
megy rá a téligumival szerelt másik felni: házilag nem állsz neki átgumizni.
És ezt se játszhatod akármeddig: viszonylag ritka otthon a centrírozó gép )

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.