Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Egyébként nemrég ránéztem az izzóra és gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, mint a túloldalon, egyáltalán nem úgy tűnik, mintha meg lenne szakadva.
Látom, hogy van külön biztosítéka, szóval lecsekkolom majd azt is. Kérdés, hogy a beltérben található biztosítéktáblába hagyományos biztosíték megy, vagy valami speciális?
Aladdin
senior tag
Terhelik a csatlakozot, vezeteket, elektronikat?
Viccelsz? Mert annak durva lenne...
BlacKSouL
addikt
Nem láttál még supermegaultralight izzó mögött hamuvá égett csatlakozót és vezetéket, azt gyanítom. Én láttam, nem is egyet. Ahogy ugyanettől az izzótól megmattult tükörfoncsort éppen az izzó fölötti területen, mindkét oldali lámpánál.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Irigylem az olyan embert aki 20 éve meg tudta fizetni.
Őrizzétek meg jó sokáig, több már nem lesz belőle. Felénk viszonylag sűrűn cserélődtek az autók, igyekeztem megtörni a csendet valami kevésbé elterjedt modellel.
Ahogy Qru írta, valóban egy Subaru Legacy lett volna nekem is az elsődleges tervem, viszont 8 hónap alatt nem sikerült egyetlen épkézláb darabot sem begyűjteni, feladtam, lehet jobb így.
A motorház fényezése nálam nem ilyen patent, kapott jópár kavicsot, de majd visszakonvertálom tavasszal eredeti állapotra. Hátsó ívek még bírják, lehet cserélve voltak, ezt sajnos nem tudhatom.
Az egész kocsiban egyetlen dolog zavar, az elektromos ablakok kűlső "tisztító" gumi szigetelése, amin a szövet beszedi a koszt. Elég rendesen megkarcolta az üvegeket az évek során. Szétszedtem kipucoltam, de hát ez már így marad, nincs mit tenni. Próbálok szerezni új lehúzókat, eddig sajna esélytelen komplett ajtó nélkül találnom.
Az élménnyel nem lesz gond, teljesen más aurája van mint a többi családban lévő kocsinak, hát még az a fordulókör, atyaég.
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
nandi17
tag
bbubby00
őstag
TizenX évig a banké volt. Aztán csak sikerült kiperkálni a hitelt. De azóta sem sikerült találni jobbat nála. Amire kell, arra pont tökéletesen megfelel!
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Aladdin
senior tag
Nézd, én elég sok időt, energiát ráfordítottam különféle izzók tesztjére.
Mértem teljesítményt különböző feszültségeken, mértem lux értékeket, mértem fényáramot hitelesített Ulbricht-gömbben, és mértem hőmérsékleteket az izzó mellett és a lámpatesten is.
A pluszos izzók jellemzően kevesebb teljesítményűek 1-2-3 wattal, mint a normál társaik. Némelyik melegebb volt, de az, h az egyik 150 fokos, a másik 155, nem hiszem, h valamit is befolyásol, de ez még akár az én méréseim hibahatárán is belül voltak. De volt olyan is, h a húzott alacsonyabb hőmérsékletű volt, mint egy normál.
Egy szar foncsor egy normál izzótól is bemattul. Ez főleg igaz a H4-es rendszerű lámpákra, mert ott a volfrámszál hőjét a takarólemez felsugározza a foncsorra. A csatlakozó sem attól ment szét, hidd el. Az más kérdés, h egy 80-as, vagy 100-as izzó már melegebb és a csatlakozót is jobban melegíti, nem beszélve az ott átfolyó áramról. Na ott már lehet károsodás.
Aladdin
senior tag
Na az lécci ne, jó!
yodamester10
őstag
Kifejtenéd?Érdekelne.
(#42061) BigBlackDog válasza BigBlackDog (#42051) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Izzó volt a ludas. A szál nem volt megszakadva, de nem égett. Ha feszültség alatt kicsit megkocogtattam, akkor fel-fel villant az izzószál eleje, de ennyi. Kicserélve egyelőre tartalékra, aztán beszerzek valami prémiumot az őszi-téli időszakra.
Viszont rájöttem, hogy az általam gondoltnál is kisebb biztosítékok kellenek a belső biztosítéktáblába.
Aladdin
senior tag
Utólagos xenont akartál javasolni, nem?
---Lasali---
Közösségépítő
Persze, sokkal keskenyebbet, de nem könnyű, fel kell robbantani a felnire...
(#42064) ---Lasali--- válasza czundermák (#42054) üzenetére
---Lasali---
Közösségépítő
Első ablakok nekem is olyan karcosak, hogy arra szó nincs.. életemben nem láttam még ilyet ezelőtt, tele volt nekem sárral az a gumi amiről beszélsz, nem tudom mi a bántért nem takarították ki soha.. komplett tömítés meg ablak csere kéne, de inkább próbálok nem rá gondolni, mert nekem nem csak ezzel van baj...
Hátsó ablakok meg úgy járnak mint egy új autóban..
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
Szerintem még mindig jobban világít mint egy sima izzó
Aladdin
senior tag
Óóóó, hogyne, oly annyira, h kiégeti a szembejövő szemét és teljesen szabálytalan.
És most ne gyere azzal, h be lehet állítani, mert nem lehet. Akkora a szórt fény, h bőven az előírt fölött van.
És ez a halogénes projektorra is vonatkozik, ott is simán vakít, ha xenont tesznek bele.
Illegalis es az eletbe nem lesz normalisan beallitva. Normal lampatestbe a sima xenon izzo nem valo.
Kobe
veterán
Xenonnak valo lampatestbe sem mindig, vagy minden korulmenyek kozott...multkor autopalyan majdnem 3x is baleset lett belole, csavokam a zsir uj mercedesevel ugy dontott, hogy a tomott M1, kb 5-10mes kovetesi tavnal o xenon reflektort villogtatva megy vegig. Kb 400 meterrol is irgalmatlanul cseszi a szemed tukorbol, de amikor beall moged 2mre, es pont akkor bassza fel toksotetben amikor elozni keszulnel es "berobban" kb a visszapillanto, na sz felejthetetlen elmeny....
Azota en is ovatosabban banok a sajattal
demars
addikt
Nekem is mattult a búra két foltban. Normál izzók vannak benne. Szerintem azok is voltak végig. Tavaly taliztam egy sráccal, ugyan ilyen sedanja van, pont ugyan így meg van mattulva neki is mindkét búra, egy egy foltban. Kábeleken, csatikon nincs égés nyom, megnéztem. Szeretnék én is erősebb izzót bele. Körül nézek majd az ajánlott fajták között.
Motorba szintén cserélek, runner is írta, hogy faja. Egy cimbim pedig a héten cserélt, azt mondta k.va jó! Ennyi kis tuning belefér.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
demars
addikt
Egy kérés.
Alig találtam erre az oldalra. Bele lehetne tenni az összefoglalóba? Szerintem jó kis oldal. Köszönöm
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Aladdin
senior tag
(#42072) z123456789 válasza yodamester10 (#42057) üzenetére
z123456789
addikt
(#42057) yodamester10
Nem szkenonos' az autóm.
(#42066) Aladdin
(#42067) tboy93
Hasonlóan vélekedem. Ráadásul most pont azért szívom a fogamat, mert a korábbi tulaj ezzel kísérletezgetett. A kupakot kifúrta a kábeleknek, most enyhe bepárásodás van, hiába van leragasztva a kupak, és van a burában egy páramegkötő párna. Ez sufni/jóska/kókány...
[ Szerkesztve ]
demars
addikt
Igaz, bár amit én linkeltem ott tudok motorhoz is keresni.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
honda23
aktív tag
Így van, ki is dobattam az accordból vétel előtt.
Csak gyári a jó az automata állítás miatt.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
z123456789
addikt
De amúgy nekem tökre megfelel az erősség, a kontraszt az Accorban, nem is kívánok ennél jobbat jelenleg. Szerintem az egy fasza lámpatest. Persze, van jobb, 100%, de nekem tökre megfelel.
Szóval ez a mókolt szkenon' abszolút nem vonz.
honda23
aktív tag
Tudok olyan emelt izzót, amelyik bőven 200 fok felett volt, szétdurrantak a projektoraim és majdnem kigyulladt a lámpatest. 200e ft-os károm volt, de kifizették.
Egy márkát tudok biztosan ajánlani, oshram.
A h1es lámpák mattulnak be a legjobban, a 7gen sportok és 7gen accordok is bemattulnak.
Most láttam egy xenonos 7gen accordot. Teljesen sárga volt a búra. És ez xenonos volt...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Qru
MODERÁTOR
A búra inkább az UV sugárzástól szokott bemattulni...
#nincsbennetarcsi
honda23
aktív tag
Sajnos nem mindig, a honda 7 gen projektoros stanley lámpái botrányosak.
90+ feletti h1 izzóktól bemattul a lakk miatt.
De belül is beéghet.
Normál izzókkal is csak idő kérdése.
Egyáltalán nem bírja a hőmérséklet ingadozást.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
z123456789
addikt
(#42080) yodamester10 válasza z123456789 (#42079) üzenetére
yodamester10
őstag
Klassz lett,de neked hogy hogy nincs lámpamosód?
Qru
MODERÁTOR
Szép lett! Lakkozták is?
mod:
yodamester10: Nem xenonos van neki.
honda23: Jaj, ez elég gáz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Ez a 200 fok halogénes izzónál azért nem valószínű, igaz?
Csak a xenonhoz kotelezo a lampamoso.
bbubby00
őstag
Sztem a 120%os halogéntól sem lesz semmi baja... Nekem bő 1évig az ment a projektorosban és semmi gondja nem volt. Csatlakozó nem akart szétégni, a polírozott búra pedig ugyan olyan maradt..
Minden fényszórót nem árt sztem 5évente átpolírozni + egy védőfóliával megajándékozni...
Xenont nem ismerem, nem volt még hozzá szerencsém!
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
demars
addikt
Elkopik a búra!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
yodamester10
őstag
bbubby00
őstag
Nemaz h elkopik, de biztos, h sokat használódik ez a műanyag fosh
Kiszívja a nap, melegíti az izzó, le is kell takarítani róla a bogarakat, a port is kapja kaviccsal együtt...
ÉS arról ne is beszéljünk, h teliHoldkor mekkora fényszennyezés éri
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
demars
addikt
Igen, a polír azért vesz ki az anyagból. Fólia jó lehet, bár nem tudom mennyire tartós dolog. Elég sokat kapnak a lámpák szemből (eső, por, kavics, napsütés, holdfény )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
(#42089) z123456789 válasza yodamester10 (#42080) üzenetére
z123456789
addikt
(#42080) yodamester10
Kösz. Magam mosom.
(#42081) Qru
Köszi, igen. Ápolós topicban mondták, hogy mi a pontos menete. Már most elfelejtettem, de azt tudom, hogy kb. csiszolták, polírozták, és lakkozva is van. Valaki azt mondja, lakkozni sem kell, csak polírozni. Lakkal várni kell két hetet, és viszem kavics fóliáztatni a lámpákat, és a ködlámpákat. Így ajánlotta nekem a srác aki csinálta. Egy 2002-es Avensisén ugyan így csinálta meg. Egyben akartam az autóval fóliáztatni kavicsfelverődés ellen, de a fényezésre most nem került sor. A fényező be van táblázva. Pedig már rohadtul idegesítenek ezek a focista matricák az autón.
(#42086) yodamester10
Mert Honda Accord 7G.
(#42088) demars
Jót kell rá tetetni. Én bízom ebben a cégben, nagyon sok komoly autót fóliáznak itt a környéken. Ami munkájukat láttam, nekem mind tetszett. Láttam másik cégét is, hányinger. Sok nem, csak ennyi a viszonyítási alapom.
Ápolós topicban még azt is mondták, hogy a fólia alatt is bemattul vagy mi, vagy hogy ha le van lakkozva, akkor nem kell fólia, vagy ha lesz fólia, akkor nem kell lakk, csak polír. Nem értek a lovakhoz, azt csinálom amit a szaki mondott.
Aladdin
senior tag
Az milyen gyartmany volt? Mert a nonamek kozott szokott elofordulni, h a beigert plusszokat watt emelessel hozzak letre. Kulonosen igaz ez a HOD izzokra. Ott talalkoztam csodakkal.
Neves gyartotol egy emelt fenyu sem volt tobb 55 wattosnal es tenyleg 1-2 fokkal voltak melegebbek.
-cobra-
aktív tag
Venni kell egy normális halogén izzót, ha valaki kevesli a fényt. Jelenleg a két legjobb: Osram NBU vagy Philips X-Treme Vision.
Ezeket az utólagos HID/HOD dolgokat meg el kell felejteni szvsz.
Ja és azon se kell csodálkozni, hogy ha egy év után cserélni kell a húzottat, de valamit valamiért.
OFF: Mondjuk ősök Ave2-jében már lassan 2 éve benne van, de meg is tanítottam őket, hogy úgy nem indítózunk hogy fel van kapcsolva a világítás.
[ Szerkesztve ]
BlacKSouL
addikt
Heti 2-3 alkalommal, 25+25 km, esetleg néha kicsit több autózásra, jellemzően kevés csomaggal, néha 1 nagyobb bevásárláshoz, nyugdíjasnak 1 (vagy maximum 2 fő) szállítására, aki kicsit nehezebben mozog, nem annyira jó, ha alacsonyra kell ülni, és nem annyira pehelysúlyú, mit vennétek? Ne legyen szakadt ősöreg, legyen benne ésszerű biztonsági felszerelés, ne legyen érzékeny a vezetési hibákra, benzines 1,2-1,6- körüli, ésszerűen szervizelhető alkatrészekkel, 1 Milla alatt.
Nyilván Jazz az első gondolat, de esetleg nem mindenben stimmel a fentiekre, meg lehet más is, ha van ami jobban passzol.
Aláírás (nem kötelező megadni)
bbubby00
őstag
Én vennék valami Renault Kangoo-t vagy hasonló autót... Magasan van, könnyű beszállni, ha mozgássérült személynek kerekesszéket kell betenni még bővel elfér a csomagok mellett... Nem nagy szervizigényű autó.
Ilyen "puttonyosban" gondolkodnék a helyükben. 1m környékén már 2000 évjárat felettiek közül lehet simán válogatni!
Példának okáért ez vagy ez
Bár én csak az 1,5dci motorral ismerem (volt is a családban), nem sok gondja volt a blokknak.
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
z123456789
addikt
Nem gondolnám, hogy a Tungsram Megalight rossz minőségű. Egyszer volt eddig NBU-m, az bejött, és nem is égett ki. (Civic-ben). Most a kiégés miatt a Tungsram helyett beleraktam az egyik tartalék NBU-t. Ostobán néz ki a színeltérés, de így tudok legparasztibb módon utánajárni, hogy melyik meddig bírja. Remélem egy rossz szériás megalight-ot fogtam ki, és kiég egy héten belül, hogy kicserélhessem a másikat is NBU-ra. Aztán az meg bízom benne, hogy égni fog vígan 1 évet. Az nekem teljesen jó. Amúgy én nem vagyok ez a "külföldön minden jobb" típus, de rossz előjel, hogy a Tungsramra Made In Hungary van ráírva. Akarom is meg nem is, hogy beigazolódjon a rossz széria. :-/
Qru
MODERÁTOR
Hova viszed fóliáztatni? Nekem is kéne...
mod:
Én most NBU-t szerváltam de még nem próbáltam ki, amíg tart a gyári izzó addig nem cserélem ki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
PartyNewl
tag
Segítség egy kérdés, mekkora az ültetés az autómon mert a tulaj akitől vettem anno a rúgókat nem tudta megmondani se azt hogy mennyit ültet se azt hogy mi fajta csak azt tudom hogy sedanból van.
Most sem ül vmi szépen mintha a hátulja lentebb lenne de lehet azért mert sedanhoz volt...
Leakarom cserélni őket de ettől lentebb nem mehetek semmiképp! 1-2centivel lehet magasabb vagy kb ennyi de mennyi ez?
Fkris
őstag
Na, fasza, letérdelt a drága.
Alig bírtam kivenni sebességből a mélygarázsban, bevenni is alig veszi, hívtam Imit, majd jövő hét után tudjuk orvosolni leghamarabb.
Kuplung úgy néz ki, 262k-t bírt.
Na majd meglátjuk, folytatása következik.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
Dashes
őstag
This 4 cyl 2.0L Honda CRX just set a new record pass of 227.644 mph over a 4 mile course at Speedweek in Bonneville Raceway. Driven by Aaron Hale!! #Honda #CRX #FastestHonda
Specs:
K20 2.0 Turbo By Garrett Turbocharger
Hondata KPro
Hondata Traction Control
link
BlacKSouL
addikt
letérdelt a mélygarázsban, de nem veszi be?
rosszribanc
Aláírás (nem kötelező megadni)
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik