Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 08:22:23

LOGOUT.hu

Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5751) Satan_Claus válasza giigz (#5749) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

És hány százalék volt Vredestein? ;]

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#5752) DeFranco válasza -v- (#5748) üzenetére


DeFranco
nagyúr

igen, betegség, drága gumival terjed :D

még a nyári egy dolog, de hogy mennyi rostigkivanfizetve szakadék slick van, az hihetetlen. kellene erre valami limit, amit be is tartatnak rendesen, csak akkor meg a futózás lendülne fel megint.

(#5753) hdman


hdman
őstag

Na, már kb 600 km-t beletettem a ps3ba, jól tapad, esőben is jól viselkedett. Ajánlott :)

Sopron city :)

(#5754) Ununqatrium válasza Zozzant (#5747) üzenetére


Ununqatrium
aktív tag

Vagy két percig lestem a képet, és fura is volt a mintázat, de a nyilat... hát soha nem vettem volna észre :DDD

Choose your destiny • http://africancichlids.webnode.hu

(#5755) grabber válasza neduddki (#5743) üzenetére


grabber
addikt

Feltünt,örülök neki.Direkt nem akartam segíteni :DDD

Zozzant: Nekem a Night Rider-es korszak jutott eszembe,ahol KIT gyorsabban ment tolatva,mint egy kamion előre menetben.

giigz: Mióta megvettem az új gumit,azóta néha én is nézegetem,hogy más autókon mi van.Akkor mindig megnyugodok,hogy nekem van a legújabb és egyik legjobb gumi.Pirelli P4 és csak 4 hónapos :)) Megnyugtat,engem.

(#5756) giigz válasza grabber (#5755) üzenetére


giigz
veterán

Az is jó gumi :K

(#5751) Satan_Claus: Elég sok SnowTrac 3-at láttam :)

(#5757) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

MIcsleines esmeros szerinte ataurus szerbijaban keszul

udv

neduddki

p.s. nem tom modtam-e ma a en micslenem ellenben germany feliratu:- )))

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#5758) tomcsi23 válasza hdman (#5753) üzenetére


tomcsi23
veterán

Vilikének add oda egy körre, menten leteszteli. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5759) Dany007


Dany007
veterán

Helló!

Laikus gumis kérdésem lenne. : )
Van rá esély, hogy az autó amit vennék 14-es felnikkel rendelkezik, egyelőre ismeretlen minőségű gumikkal rajta.
A kérdés az lenne ha én ezt 16-osra szeretném cserélni okozhat-e ez bármilyen egyéb dolgot? Olyasmire gondolok, hogy a km-óra a kerékről veszi a sebességet így annak átmérője meghatározó.. állításra szorul majd a cserekor. Vagy tévedek? Ezt megoldja majd nekem a gumis?

És jól sejtem annyi a dolgom, hogy veszek random 16-os alufelnit - mondjuk 195/60/R16 amilyen méretet kinéztem, és ehhez ilyen paraméterekkel rendelkező gumit. Mondjuk egy Conti premium contact-ot amit kinéztem. Majd ezeket elviszem a gumishoz és ő megold mindent?
Csak mert most az autón 185/65 R14-es gumik / felni van. Gond nélkül válthatnék nagyobb méretre?

Plusz ha esetleg mégse váltanék, okoz-e nekem ez a pici gumi bármiféle hátrányt mondjuk egy 195/60 16-oshoz képest? Azon kívül, hogy rendkívül csúnya szvsz az autóhoz ez a 14-es kerék...

Mondjuk valahol meg azt olvastam, hogy minél nagyobb a kerékátmérő annál jobban érezni a kisebb úthibákat is az autóban, annál kisebb a menetkomfort... Ez igaz vajon?

Előre is köszi a válaszokat.

(#5760) DeFranco válasza Dany007 (#5759) üzenetére


DeFranco
nagyúr

jó neked az a 185/65R14, nem kell nagyobb hololo hololo

ne szivasd magad az úthibákkal, úgy sem rajkodni meg rallizni lesz szerintem. nekem is ez a méret van, de nem cserélném le

(#5761) Kornel válasza Dany007 (#5759) üzenetére


Kornel
veterán

A felnik es a gumik egyuttes sulyara figyelj.
En megszivattam magam vele, igy ment vissza a gyari 14-es.

(#5762) Satan_Claus válasza Dany007 (#5759) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

185/65R14 váltómérete a 195/50R16 (+5 mm átmérő, +0,84%), a /60 túl sok... (+44 mm, +7,84%) [link]

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#5763) Dany007 válasza DeFranco (#5760) üzenetére


Dany007
veterán

:U Csak mert az Omegán 16-os volt... és tényleg furán néz ki a 14-es kerék egy Mondeon. Egy Ignis-en Wagoner+-on még elmegy. :D

Épp az a lényeg, hogy nem szivatnám magam az úthibákkal. Ha tényleg jobban érezni nagyobb kerékátmérővel akkor lehet tényleg meghagynám a 14-est. Egy ideig! ;] Vagy kigondolnék egy köztest mondjuk 15-öst.
Ha egy mód van rá nem cserélném még idén a nyárigumikat... télit úgyis venni kell, ami volt azt elvileg odaadtam Apósnak... a két éves téligumikat amiket valami 55-60k-ért vettem tavaly előtt... :U

@kornelka:

Ööö magyarul? : o Elég ha egy cikket kapok ahol leírják mi mit jelent...

@Satan_Claus: Szintén zenész. Mi az a váltóméret? : o

Szerk.: lehet félreérthető voltam. Ha váltás lesz a vége, akkor a meglévő 14-es felni és gumija megy a kukába. És egy vadiúj felni és gumi kerül majd az autóra. Tehát nem akarom megtartani a felnit és arra másik gumiméretet vagy ilyesmi. : 9

[ Szerkesztve ]

(#5764) Dluinet válasza Dany007 (#5763) üzenetére


Dluinet
nagyúr

A keréktuning buktatói

Acélfelni vs. könnyűfémfelni

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5765) Kornel válasza Dluinet (#5764) üzenetére


Kornel
veterán

Kerekenkent +2-3 kg tobbet jelent, mint barki gondolna.
A futomu se arra van tervezve, stb.
Ha mar konnyufemfelni, akkor oz vagy enkei. Az tenyleg konnyu is ;)

(#5766) PRDZsolesz válasza Dany007 (#5759) üzenetére


PRDZsolesz
aktív tag

ET számra és a felni szélességére is figyelj, ha cserélsz, különben nagyon kilóghat, vagy a belső oldalon beleérhet valamibe.

(#5767) Dany007 válasza Dluinet (#5764) üzenetére


Dany007
veterán

Ááh kezdem kapiskálni! :R Tehát a külső átmérő szent és mostmár logikus is... Ezért kell a váltóméretet tartani...

Most azt néztem ha csak egy picit akarok nagyobb flenit akkor még menne a dolog.

185/65 R14 ből lehetne -> 195/50/15. És akkor így csak -0,35% a különbség. A szélesebb kerék meg jobb úttartást eredményez.

@kornelka: ahham na erre se gondoltam volna. Soktényezős dolog ez ahogy látom.

(#5768) Dluinet válasza Kornel (#5765) üzenetére


Dluinet
nagyúr

nem csak a súly számít, hanem amivel csapni fog a lendület, mivel ez szorzat, ezért arányaiban jobban növekedik, mint a súly

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5769) Dany007 válasza Dany007 (#5767) üzenetére


Dany007
veterán

No, végigolvastam a cikket. Szégyellem hogy ezekbe nem tudtam belegondolni magamtól...
No mindegy, maradok a köztes aránynál ha sor kerülne rá. Talán a 185/65 R14 ből -> 195/50/15 az még pont egy ideális lehet. De nem több. Aztán ennyivel rövidre is zárhatom magamban a történetet. A 15-ös gumi legalább olcsóbb...

(#5770) Dluinet válasza Dany007 (#5767) üzenetére


Dluinet
nagyúr

a kerék méretének egyensúlyban kell lenni az autó teljesítményével és méreteivel, ez a gyári méret

szélesebb gumi

con: nagyobb gördülési ellenállás (nagyobb fogyasztás), kevésbé nyomódik a talajhoz (az autó tömege nagyobb felületen oszlik meg), hamarabb felúszik a vízen, kanyarban ha megcsúszik akkor már nem fogod meg az autót

pro: jól néz ki

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5771) Dany007 válasza Dluinet (#5770) üzenetére


Dany007
veterán

Olvastam olvastam ezekről. Jobban felúszik a vízen. Ez tényleg negatívum. De a szélesség miatt nagyobb felületen tapad az úthoz, tehát szárazon meg jobb a tapadás és az útfekvés. Igazából csak azért gondoltam picit szélesebb gumira.
A többletfogyasztás annyira nem mozgat meg.

Már csak az a kérdés melyik a fontosabb a biztonság szempontjából. Egyik, hogy a kisebb szélesség kevésbé úszik fel a vízen vagy a nagyobb szélesség ami jobb úttartást eredményez. (?)

Amúgy még a végén tényleg rábeszéltek hogy jó nekem az a 185-ös 14-es kerék. :D Így az olvasottak után már alig várom, hogy kipróbáljam milyen kényelmes lehet a 14-es gumi...

[ Szerkesztve ]

(#5772) Dluinet válasza Dany007 (#5771) üzenetére


Dluinet
nagyúr

ha megcsúszik a gumi, akkor a nagyobb guminál nagyobb tapadási erők szűnnek meg, amit már lehetetlen megfogni, a keskenyebb ballonosabb gumi először csak apró megcsúszásokat csinál (kúszik, elkezd csikorogni) amit érzel és egy minimális lassítással meg tudsz fogni

persze amíg nem csúszik meg a gumi, addig a széles a király

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5773) Dany007 válasza Dluinet (#5772) üzenetére


Dany007
veterán

Tehát összegezve a kisebb gumi, kisebb szélességben kényelmesebb és még biztonságosabb is.
És van valahol egy határ? Mert ha ez egyenesen arányos akkor akár visszafelé is mehetünk. Még keskenyebb gumik stb... (plusz az az 1cm különbség ilyen jelentős lenne, mint ahogy leírod?)

[ Szerkesztve ]

(#5774) Dluinet válasza Dany007 (#5773) üzenetére


Dluinet
nagyúr

15" nyugodtan felmehet, és szélességben is növelhetsz 1 centit

csak ne verd magad felesleges költségekbe, feltételezésekre alapozva

van aki felrakás után szembesül, hogy kanyarban a szélesebb felni már beleér az autóba

nem egyenesen arányos hanem exponenciális, ezért visszafelé már nem lenne sok előnye, de már felvették, hogy ha tovább erőlködnek a fogyasztás csökkentésen, akkor olyan kerekek lesznek mint a verseny bringákon

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5775) PRDZsolesz válasza Dany007 (#5773) üzenetére


PRDZsolesz
aktív tag

Ha nem a határon autózol, akkor tök mindegy, hogy 185/65R14 vagy 195/50R15. Ha úgy mész, hogy a 195-tel felúszol, akkor a 185-tel is fel fogsz. Szvsz.

(#5776) Zewa válasza Dany007 (#5773) üzenetére


Zewa
senior tag

Én is ezen agyaltam hogy mi legyen, 185/60 R14 v 195/50 R15. Punto II 1.2 16v 80ps, 920kg.
Klubtársakat kérdezve a gyári felnivel jó párost alkot az autó így, tehát emellett döntöttem mert nagyobb a 15"-os felniből használtan nagyobb a kínálat, jobban néz ki és a jelenlegi 30mm-es ültetéssel épkézláb kompromisszumok mellett sportosabban veszi a kanyarokat a gépsárkány. Gumi árak ~azonosak.

Az acél felni +14" a legpraktikusabb páros de ha közbe szól a szíved a 15"-os alu is még vállalható kompromisszum. :K

ps.: Amint felkerülnek a görgők kiköpött így fog kinézni a vas.

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#5777) DeFranco válasza Dany007 (#5763) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Mondeora már elmegy a 15-ös... Focuson semmi bajon a 14-essel, kicsit ballonos a 15-öshöz képest, de pont nem érdekel mások véleménye, senki nem fogja nekem kifizetni ha egy kátyú kicsípi a nagyobb gumit.

A 15-tel semmi gondod nem lesz szerintem gyakorlati szempontból teljesen OK a dolog, csak ki kell fizetni a plusz felnit meg adott esetben a felárat. Szerintem autovasarlas utan lesz eleg kolteni valod enelkul is. 195/60R15 a gyári váltóméret amúgy a Focus kezelésijében, nézd meg a Mondeoét is de szerintem ott is ez lesz. Valamivel drágább méret, mint a 185/65R14

[ Szerkesztve ]

(#5778) Dany007 válasza Dluinet (#5774) üzenetére


Dany007
veterán

Jó, akkor ez lesz a max. Gondolom azért egy gumis csak megtudja nézni, hogy hozzáér-e. De még akár én is kitudnám mérni kis ráhagyással persze azért meg lehet tippelni, terhelve, terhelés hatása alatt lesz-e elég hely.
Bár reménykedem benne, hogy jövő nyárig még jó lesz a rajta lévő gumi. És akkor annak a felnijét meg meghagynám a téliguminak.

@Zewa: Korrekt. Ültetést nem akarnék. A menetkomfort a lényeg, persze ha egy kicsit jobban fekszi az utat az nem árt. Ezért próbálok két eshetőség között maradni.

@PRDZsolesz:

Nem, persze. Ritkán szoktam határokon menni, sőt. Már jóideje nem. Csak ugye megy az agyalás a kényelem - biztonság között. Szeretném megtalálni az ideális középutat.

@DeFranco:

Így van, ha nem muszáj, én se akarok egyből gumit / felnit cserélni. De idővel mindenképpen.
És nagyon remélem az autóra se kell majd egy plusz vagyont elkölteni. Elvileg amit választottak nekem, az egy igazolhatóan igen alacsony futásteljesítményű papíron költségmentes autó.
De persze ettől függetlenül már jeleztem feléjük, hogyha elhozzák nekem az autót akkor azért kérnék egy komplett átvizsgálást és ha valamit találnak akkor javítást is. Tehát nem akarok szórakozni ezen sem, legyen az rendbe rakva így vagy úgy.
Csakhát ez a 96-2000-es fent lévő Mondeok közül a legdrágább! (kivéve az ST-ket) És költségmentesként van árulva, :) így ha nem lenne az akkor tuti lealkudják belőle a szervizköltséget hogy tényleg költségmentes legyen.

(#5779) Satan_Claus válasza Dany007 (#5769) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

185/65R14 váltómérete 195/55R15 (+0 mm)

195/50R15 -20 mm (-3,36%) nagyon nem jó

[link] :)

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#5780) Dany007 válasza Satan_Claus (#5779) üzenetére


Dany007
veterán

Akkor valamint benézhettem tegnap... Nem tudom, hogy jött ki nálam az a 0, akárhány százalék.
De kösz a figyelmeztetésért! Benéztem valamit csúnyán. :D

(#5781) DeFranco válasza Satan_Claus (#5779) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Érdekes, rászámoltam, és a 195/60R15 ami a kezelésiben van, nem is váltóméret a kalkulátor szerint... :Y

[ Szerkesztve ]

(#5782) Satan_Claus válasza DeFranco (#5781) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Lehet, hogy mondjuk 605 mm van megadva gyári értéknek, ettől a 185/65R14 lefele tér el kicsit, a 195/60R15 meg felfele. :)

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#5783) DeFranco válasza Satan_Claus (#5782) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Igen, ez logikus :) Azt nem tudom, hogy mi a szabvány átmérő... lehet igazad van.

(#5784) Merlini válasza neduddki (#5721) üzenetére


Merlini
tag

@neduddki @giigz köszönöm a sorrendet, rangsort :R

@kornelka elgondolkoztatott a szélesebb, de laposabb 175/65 R14 mérettel

Összeszedtem netről pro és kontra érveket, kérdéseket.

Úthibákat jobban meg lehet érezni?

Nehezebb a gumi így nehezebben indul el az autó és ezért nő a fogyasztás.
Gyors számolásom alapján kb. 3-5% lehet nehezebb.
Tényleg van valahol infó a gumik súlyára, vagy annyira minimális, hogy senkit sem érdekel?
Vagy a szélesebb gumi jobb tapadása jelentkezik és ugyanúgy indul az autó?

+
A fékút csökken.

(#5785) Kornel válasza Merlini (#5784) üzenetére


Kornel
veterán

pont hogy nem.
nehezebb kerék, rosszabbul indul az autó, tapasztalat. (és többet is fogyaszt)
lehet, hogy egy 150+ LE-s autónál mind1, hogy kerekenként megnöveled 2-3 kg-val a tömeget, de az én 86 LE-s 1.2-esemet úgy megfogta, hogy el se hittem, ezen kívül a fék is érezhetően kevés volt hozzá. Hiába nagyobb felületen tapad a gumi, ha a kerék tehetetlenségi nyomatéka nagyobb.

(#5786) neduddki válasza Kornel (#5785) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

195os gumim van 15os felnin ami gyari honda rohatt nehez midnezt 90loval 130Nm es mi ebbol akonkluzio: megse jarok rikverce
az az oto amejjknel meg 2-3 mertvlatas nel elfogy a fek azt meg szemtre kell vetni mert az alalt nem fekl van hanem eltveszejj

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#5787) Kornel válasza neduddki (#5786) üzenetére


Kornel
veterán

én ezt tapasztaltam, ha hiszed, ha nem :K
+2-3 kg nálam már elég gáz volt.
de mondjuk én minden kis dologra allergiás vagyok, amit más észre se vesz.
pl. a 4 vadi új conti premiumcontact5 gumiból 1 gyári hibás, szerintem ez se tűnt volna mindenkinek fel.
most hátul van, így megszűnt a gond.
(most intézem majd a garit)

(#5788) neduddki válasza Kornel (#5787) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

elhiszem, de cdsak tod eszt ugy hijjak cihologija:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#5789) Kornel válasza neduddki (#5788) üzenetére


Kornel
veterán

az is pszichológia, hogy gyorsításkor lényegesen többet evett tőle a kocsi?
illetve visszafogta, de nem kicsit.

(#5790) neduddki válasza Kornel (#5789) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

miondket adat ertlemezethetln tessekszmaszerusiteni mind a fogyastasnovekedest /atlag 100km-re/ mind a gyorsulasi es rugalmaaasagi adatokat /sec/, temeszetesen midnezt merve

udv

neduddki

p..s majd egyszerprobalj ki ugyanazon mertben egy eco vs. sport gumi

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#5791) Kornel válasza neduddki (#5790) üzenetére


Kornel
veterán

tudom miről beszélsz, gyárilag ecocontact3 volt rajta.
én nem azt állítom, hogy 2-3 méretváltás, és +2-3 kg rugózatlan tömegnövekedés megfog minden autót, de az enyémnél ez történt. (1.2-es 86LE-s "fűnyírómotor", ahhoz képest viszonylag nehéz (1000 kg) kasznival)
konkrétan összesítve is többet evett, mint a téli nokiannal, illetve pillanatnyi fogyasztásmérő szerint is gyorsításkor +1-2 literrel többet írt, mint a télivel, ezt vagy elhiszed, vagy nem, de így volt. Ahol addig (meg most is) hármasból ki tudtam gyorsítani óvatosan, lendületből, ott a nehezebb kerekekkel már nem ment, vissza kellett váltani, gyakorlatilag városban mindig egy sebességfokozattal lejjebb kellett használnom, mint addig, mert nem ment a kocsi.

azért a gumicserénél elég szép fogyasztásnövekedés volt, ha megnézed, és nem mentem se gyorsabban, se máshol, mint addig, sőt inkább hosszabb utakból jött össze, ahol eleve jobb a fogyasztás.

[ Szerkesztve ]

(#5792) neduddki válasza Kornel (#5791) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

csak 1re reagalmnek a eli gummeldinke a merek szerint akar je;lntosen kisebb is lehet az gordulesi ellnallasa

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#5793) Kornel válasza neduddki (#5792) üzenetére


Kornel
veterán

ez igy van. :K
de az én kocsimnál ezt messze meghaladóan ellensúlyozta a rugózatlan tömeg növekedésének negatív hatása. természetesen nem azt mondom, hogy ez mindenhol ilyen gondokat okoz, de érdemes figyelembe venni, esetleg felpróbálni vétel előtt az adott felnit, vagy megmérni, stb.

(#5794) neduddki válasza Kornel (#5793) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

magyaruk van egy szar gyonge otod, ertettem:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#5795) Kornel válasza neduddki (#5794) üzenetére


Kornel
veterán

ez igy van.
de gyari kerekekkel varosban es orszaguton tokeletes, eleg megbizhato, es jol is fogyaszt. (86 LE / 114 Nm)
ha erosebb es/vagy palyara valo auto kell, akkor veszek melle majd egy olyat is.

(#5796) Kornel válasza neduddki (#5794) üzenetére


Kornel
veterán

már tényleg nagyon offba, de az új swiftnek se véletlenül 175/65 r15 a gumimérete, abba is ugyanez a fűnyírómotor van :D

(#5797) tomcsi23 válasza neduddki (#5786) üzenetére


tomcsi23
veterán

Naja, a Honda azért híres a komoly fékről. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#5798) neduddki válasza tomcsi23 (#5797) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

utcara meg az enfele tarcsa-dobom is se fogy el 2 merttel feljebb , hujjek ellenmeg ugysincs orvossag:- )

udv

neduddki

p.s. teguk hozza ki az amarh aki 205-ot rak 90 lora????

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#5799) Kornel


Kornel
veterán

conti garis ügyintézés:
vegyél még egy gumit, a kereskedő visszaküldi a hibásat nekik, és majd 2 hét múlva visszautalják az árát, ha elfogadják.
lfszgc.
ha nem hajlandóak új gumi vásárlása nélkül megállapítani a hibát, akkor fogyvéd, blogok, internetes újságok, fb, megy mindenhova a sztori.
vegyél premium gumit, ha gond van, akkor meg lehet jobban jársz egy auchanos gagyival, ott legalább nem problémáznak garancia kérdésnél.

(#5800) m3tr0 válasza Kornel (#5791) üzenetére


m3tr0
senior tag

Nekem a gyári 14" helyett tavaly 15"-os Drag felni volt fent 195/50-nel, idén 16"-os Rota 195/45 -tel és majdnem decire ugyanannyi fogyasztással járok...azért majdnem mert most valóban több...4 decivel.

Ez 7%-os növekedés...ki érdekel amikor így 5,6 liter eszik 100-on. :D

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.