- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bitpork: Malac java, új kuMpi, káposzta sali
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
-
LOGOUT
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Most hogy mondod, újra megnéztem és tényleg ott van.
Csak a sokadik helyen és lehet azért nem is néztem.
És tényleg fent van az árukeresőn. Nem tudom mért nem láttam v.színű a keresési feltételek miatt. Tapadásból maxot pipáltam be meg hasonlók.205/55 R16-os.
Okés, csak nálam az ismertebbek vannak előtérben, azért is érdeklődtem ezután is. Ugye goodyear, michlein, dunlop, pirelli, hankook... Kb ennyi.
-
giigz
veterán
válasz
Dany007 #6296 üzenetére
Hol lehet informálódni a Vredestein tudásáról?
Adac nyári teszt: 2013, 2014
Adac téli teszt: 2011, 2012, 2013
Öamtc nyári teszt: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Öamtc téli teszt: 2010, 2011, 2012, 2013
tyrereviews: 530 vélemény
tyrestest: 9481 véleményEzek a legismertebbek, de nyilván sok helyen volt még tesztelve valamilyen Vredestein márkájú abroncs, csak hirtelen ránéztem, kb. 60 kisebb-nagyobb tesztben szerepelt a fentieken kívül.
A teszteknek hinni csak nagyjából lehet, ugyanis egy gumi teljesítményét lemérni nem könnyű... Függ a széltől, hőmérséklet, páratartalom, stb. Egy adott autón a fék kopik a tesztelés során, melegszik, útfelület gumizódik, stb. stb. Egy teszt csak kiindulásnak jó, hozzávetőleg (de azt nagyon jól) megadja egy gumi tudását nagy vonalakban. Viszont olyat nem lehet mondani, hogy na ez a gumi jobb a másik guminál, mert ez 1. lett, az meg 2. Több teszt és sok felhasználói vélemény alapján lehet tényleges képet kapni.
A méretbeli különbségeket pedig jól vetted észre, a keverék sem pontosan ugyanaz, a merevsége sem ugyanaz a gumiknak különböző méret esetén. Ezt úgy lehet a legjobban elképzelni, hogy pl. egy /70 gumi a /70-esek ellen a legjobb, mert az adott keveréknek, az a méret fekszik, abban a méretben érzi jól magát, fekszik neki az a súly, amit az adott autó terhel rá, és ezért jól szerepel. Viszont lehet, hogy /50-ben már nem sikerül ugyanazokat a tulajdonságokat megtartani, és ott már más /50-es gumik jobban szerepelnek, mert pl. az adott gyártó arra ment rá, hogy a /50-es gumijai legyenek a legjobbak, míg a másik a /70-re figyelt... És így ugyanaz a minta/keverék, de már totál más lesz az eredmény. Nagy különbség lehet még a szélességből adódóan is, ugyanezen okokból kifolyólag.
Nem tudom pontosan a méretedet, de ha van, akkor a Vredestein Sportac 5 az egyik legjobb nyárigumi, az ára is jó, ha a te méretedben elérhető, jelenleg mindenféleképpen az az egyik legjobb vétel.
Szerk.: Az számomra talány, hogy hoztad össze, hogy a tesztekben sem látod a Vredestein-t, és az árukeresőn se. Árukereső főoldalán beírtam a keresőbe, hogy Vredestein, 910 találat hoz ki...
-
SRII
őstag
Köszönöm szépen válaszotok! nagyon hasznos volt
Igen télen nyáron ugyan azt a gumit használtam, kellemetlen is bevallanom mert szeretem az autóm
3,5 km van a melóhelyem télen csak arra használtam.
itt nézegettem gumikat [link] -
Dany007
veterán
Erről a Vredestein-ről már olyan sokat írtál.. Hol lehet erről informálódni ? (rajtad kívül
)
Tesztekben se láttam és az árukereső több ezer gumija között se...Mondjuk a tesztet se értem teljesen... Pár napja olvastam a 2014-es ADAC gumitesztet... és meglepően tapasztaltam, hogy amíg a Conti ecocontact 5 a kisebb méretben első helyeken szerepelt, addig a 19x-es kategóriában már csak 5-6 volt... (vagy fordítva, tökmindegy).
Szóval hogy lehet az ilyen? Eddig úgy gondoltam, hogy az azonos típusú de különböző méretű gumik között tényleg csak a méret változik... De akkor hogy lehet az, hogy egyik méreten első helyet ér el, másiknál meg 5.-et mondjuk? Hiszen elvileg u.a. a mintázat az anyag stb... Érdekes.Azért kezdtem el nézelődni én is, mert legutóbb ugye mondta a gumisom, hogy két évet még elmegy a nyárim, de jövőre már meg kell cserélni az elsőket a hátsóval... Gondolom a kopás miatt.. És ez már annyira nem tetszik nekem.
Tehát ha lesz fölös zseton, akkor jövő tavasszal új nyárikat vennék... Majd meglátjuk. De ez a hülye teszt elbizonytalanított. A nagy márkák nem szerepeltek túl jól.
Nyilván a vizes és száraz tapadás számít a legjobban, a hang / eco rész nemigazán érdekel.@(#6293) SRII:
Én is azt mondom, hogy télit. A téli fontosabb. De figyelni kell rá, mert a téli a nyári esőben közel sem fogja az utat úgy, mint a nyári! Sokkal könnyebben csúszik. Arról nem is beszélve, hogy 7 fok fölött a téli már piszok gyorsan tud kopni... ha télen-nyáron azt használod jóval megrövidíted az életét...
Amúgy én is meglepve olvasom amit írsz.. Az elmúlt 7 évben képes voltál ugyanazzal a gumival menni télen-nyáron egészen addig amíg ki nem repedezett a gumi? : o Nem félsz?
Viccen kívül...
-
4 évszakos igazából sehogy nem éri meg.Télen nem tapad,nyáron nem tapad,esőben nem tapad annyira,de ugyanúgy kopik.4 év helyett 2 év múlva vehetsz másikat és közben gyenge is volt.
Vagy veszel nyárit és télit.Mindkettő bírja 4 évig,ugyanott vagy de közben 2x annyi gumid van és mindegyik az évszaknak megfelelő.Ha most vennél és nincs pénz másra,akkor télit.Egy picit elhúzod még és akkor kaphatsz a friss téli szériából és nem gyilkolod,addig sem a nyári melegben.
minél nagyobb a / utáni érték 185/65 pl,annál magasabb a gumi oldalsó fala.Magasabb a gumi,ami miatt jobban deformálódik,kevésbé sportos,de cserébe jobb a csillapítása és télen is kevésbé sérül a felni a padkázástól.Nyáron a kisebb értékűt szokták felrakni a sportosság miatt.Másik árbeli különbségek vannak,mert egy egy típusból jóval többet gyártanak(elterjedtebb) és emiatt olcsóbbak szoktak lenni.Hogy melyiket lehet felrakni az a kocsi leírásában benne van.
Barum vagy Debica márka alatt én nem vennék gumit,mert azok annyit is érnek.Valami ilyesmi sorrend lehet nagy általánosságban(ha valami kimaradt sorry)
Debica,Barum,Sava,Hankook,Falken,Pirelli,Vredestein,Continental,Goodyear, MichelinLegjobb teszteket olvasni,többet és úgy nagyjából be lehet lőni melyik milyen.Utána ár szerint választani,hogy mennyit ér meg pár ezer forint spórolás pl egy milliós kocsinál,ha jön egy vizes kanyar.
Majd a többiek kijavítanak ha rosszat írtam,de remélem segítettem.
-
giigz
veterán
Ha jól tudom neked 185/60 R15 kell.
A gyári gumi egy nyári gumi lenne? Idáig azzal jártál télen-nyáron?
Mert ugye a nyári gumi télen kuka, viszont a téli fenntartásokkal használható nyáron, tehát ha csak 1 garnitúra kell, akkor egyértelműen téli.
A négyévszakos gumi anyagilag nem éri meg. Akkor már vehetsz téli-nyári szettet külön.
Az én javaslatom az, hogy téligumit vegyél, viszont ne a leggagyibbat, mert a te helyzeteben hatványozottan fontos, hogy jó minőségű legyen, ne kopjon hamar, ugyanis sok esetben a kisebb márkák hamar elvesztik tapadásukat.
Ahogy látom most valami egészen hihetetlen jó áron van ebben a méretben a Fulda Kristall Montero 3, ennél sokkal többe szokott kerülni. Ha ezt veszed, gyártási időre érdemes rákérdezni.
A következő vállalható, és elterjedt gumi a Barum Polaris 3, ez jelenleg 13,2k-tól kezdődik.
Utána a Firestone Winterhawk 3 13,8k.
Ami már nagyjából kompromisszum nélküli az a Nokian WR D3 16,1k-ért.
Ezek után pedig írhatnám a Vredestein, Goodyear, Dunlop, Michelin, Pirelli, Bridgestone, Continental márkákat, de azok többe kerülnek, és mint írtad, jelen helyzeteben nem az a cél, hogy prémium legyen a kocsin.
Tehát én azt mondom neked, hogy fölényesen a legjobb döntés az, hogy holnap reggel az első dolgod felhívni azt amit linkeltem, és ha igaz, akkor azért a 11 ezer valamennyiért azonnal lecsapni a Fulda télijére, jó gumi, annyiért nagyon megéri. Nálam nem kérdés, habozás nélkül megvenném a helyedben.
Mást nem is írok, ez az egyedüli opció, és ez a legjobb opció.
Szerk.: Lehet nincs készleten nekik ilyen áron, akkor itt kell megpróbálni 12,4-ért. Ha itt sincs, akkor pedig 14-15k-ig szintén a Fulda éri meg, utána 16-ért a Nokian. De ha 11-14-ért meg tudod valahol fogni a Fuldát, akkor azzal nagyon jól jársz.
-
SRII
őstag
Sziasztok!
Gumit szeretnék vásárolni az autómra mely egy Suzuki Swift GS II 2007 évjárat!
Gyári 15" Suzuki felni és gumi van rajuk! igen kérem még a gyári gumikkal van az autó!! ideje lecserélni, nagyon öreg és kopott már, hangos de nagyon és már eléggé nagy repedések vannak rajta!Használat átlagos, bevásárlás, szűlök látogatása, munkába járás.
Havi szinten kb 120-150 km megyek!
Sajna ebben az évben megy műszaki vizsgára, (ezen gumikkal már nem megy át) és nem tudok nyári és téli gumikat vásárolni az autóra, (van elég kiadásom ez mellett is!)
Abban sem vagyok tisztában,hogy milyen mérető gumikat vásároljak, 185 vagy 195 / 50 / 55 / 60 / 65
fogalmam nincs melyik a jobb, miért jobb és mi az előnye a méretbeli különbségeknek!Adatok:
Suzuki Swift GS II 2007 1.3
Felni: 15"1, Milyen gumit vegyek, nyárit vagy télit? melyikkel járok jobban(mint már említettem sajna nem tudok téli és nyárit venni)
2, Milyen méretben vásároljak a 15" gyári felnire gumit?185 vagy 195 / 50 / 55 / 60 / 65?
3, Az én esetemben tán helytálló lenne a négyészakos gumi, de ahogy olvasom nem a legjobb megoldás!
Szeretnék jó gumit vásárolni, jó áron(és az sem árt ha halk, mivel a mostani gyalázat) de viszonylag olcsón szeretném megúszni.
Ismeretlen gyártok gumikat nézegettem, ami kb 10-12k körül van darabja de nem mertem megrendelni, előtte érdeklődöm mit milyen mekkorát!köszönöm segítségetek
-
válasz
LurkerSheik #6285 üzenetére
Ugyanezt a Michelint vettem tavaly október elején, akkor jött ki akciósan 70 000-be a 4 db. Adtak hozzá OMV kupont, ezt levontam az árból, így 70.
December-január-februárban volt fenn, kb. 5-6 000 km-t mentem vele, csendes, sokat nem kopott ennyi idő alatt, hó nem volt a télen. Megvenném ma is. -
giigz
veterán
válasz
LurkerSheik #6289 üzenetére
Nekem Vredestein SnowTrac 3 van, nagyon meg vagyok elégedve vele, a tapadása nagyon jó, halk is, viszont jön a SnowTrac 5, ezért azt szívesebben ajánlanám, az ST3 a mintájából adódóan inkább a télies használatra való, a legjobban hóban teljesít.
A GY gyorsabban kopik, tehát ha sok évre tervezed a gumit, és a futás is meglesz, akkor Michelin
Viszont a téli gumival nyáron óvatosan, nagy tempó nem jó neki, mondjuk alapból a meleg sem jó neki... A nap is "kiszívja", tehát mindenféleképpen csökkenti az élettartamát a nyári használat.
Hungaroring gumiteszten így járt az Alpin A4:
-
válasz
LurkerSheik #6289 üzenetére
GY UG8 van nekünk.Nekünk bevált,messze nem egy Debica kategória,megérte a plussz pénzt érte.Ami még jó volt a Falken.Az is tapadt rendesen,csak kiszakadt az egyik.Most egy darabom van belőle
-
Úgy évi 20k-t megyek; téli időszakban se autózok kevesebbet mint nyáron, tehát ~10k km lenne az irány.
Igen az Goodyear ultragripet néztem én is , csak a 9-t az valamivel drágább és elég újféle,
a 8-at számításba sem vettem eddig.
Sajnos hamar szükség lenne az abroncsokra, mert mennénk nyaralni és fő a biztonság, fentebb leírtam miért is télit vennék jelenleg. -
giigz
veterán
válasz
LurkerSheik #6285 üzenetére
A Vredestein-nek most fog megjelenni a SnowTrac 5 gumija, minden bizonnyal évekre elfoglalja a bestbuy trónját, én mindenféleképpen megvárnám a helyedben, nagyon jó guminak ígérkezik
Mennyit mész majd a gumival előreláthatóan szezononként?
Csak a Vredestein/Conti/Michelin jön szóba? Mert egyébként én a helyedben (ha nem a Vredestein SnowTrac 5-öt veszed) a Goodyear UltraGrip 8-at venném, 16.154 Ft a legolcsóbb helyen, és olyan tapadása van mint a fentebb említetteknek, viszont jobban kopik egy kicsit. Jó lenne tudni, mennyit akarsz menni vele.
-
válasz
LurkerSheik #6285 üzenetére
ha 4 éven alatt a téli futásteljesítmény eléri a 60ezer kilométer, akkor egyértelmű Michelin
ez kb év 30 ezer kilométer jelent
Michelin nagyon lassan kopik el, télen azért jó ha van mintázat a gumin
-
neduddki
nagyúr
válasz
LurkerSheik #6285 üzenetére
HI!
vess egy pillnatast a tavajji tesztekre ijejn eghyertesregen vot mar:- )
udv
neduddki
-
Közben leszűkítettem a nekem tetszőket.
Vredestein Snowtrac 3 195 / 65 R 15 91T -
2014.05. - 14.500. 0 HUf Szállítás! *4= 58KContinental 195/65R15 ContiWinterContact TS 850 91T + Extra gari
17.540 + 750 Szálllítás *4= 73,2KMichelin Alpin A4 (Új) 195/65R15 91T
16.990 + 900 hUf *4= 72K
ahogy néztem a vredi a legrégebbi konstrukcio, 2008. az alpin 4 2010, a ts 850 2012 körüli...hol találhatom meg jobb árban, vagy más ötlet?
Igazából az Alpin 4 hez húzok, az (új Alpin 5 20k-t) már sokallok érte, annyival nem lehet jobb. Ahogy a Continental is.
A Vredi elég jó árban van most, és az 14-15 difi elég sok ! -
Kornel
veterán
Szerintem 1 hónap van a nyárból, így ha nincs más, simán felmehet a téli, csak vigyázz, hogy pályán ne menj, vagy csal lassan, mert nem abból még baj is lehet.
A fékútra vigyázz, mert meg fog nőni, nyúlni fog a gumi rendesen, de ilyen kis idő alatt nem lesz baja.
Én tavaly vettem Nokian wr d3-at, elég olcsó volt, és elég kiegyensúlyozott gumi, de emellett persze a conti, michelin, stb. is nagyon jó, csak drágábbak.mod: ja nem neked ment a válasz, eggyel előbbinek
-
giigz
veterán
válasz
LurkerSheik #6282 üzenetére
Nyáron nem jó télivel járni, gyorsabban kopik, és nem is kanyarvadászatra való. Nyárra nyárigumi kell, ha a futás úgy indokolja.
Télre a magasabb oldalfalú gumi az ajánlottabb, tehát a gyári 195/65 R15 tökéletes méret télre.
Most jelent meg a Vredestein téli gumija, még nem lehet kapni, de feltételezem a szezonra már kapható lesz. Igaz tesztek nincsenek róla még, de amilyen gumikat manapság a Vredestein csinál, borítékolható, hogy élmezőnyben lesz, ráadásul a mintából ítélve az előző SnowTrac "hibáját" is javították, tehát a következő évekre valószínűleg meglesz a téli bestbuy: Vredestein SnowTrac 5
Egyébként a Conti gumija is nagyon jó télre, úgy mint a Goodyear és a Nokian gumija, na meg persze a Michelin Alpin A4
-
Sziasztok!
195/65 r15 telim megerett a cserere. (kifuttattam most, telre mindenkepp jott volna az uj)
Szoval ehelyett keresnek jo minosegu abroncsokat.
Itt helyben a Conti csoport abroncsokra a gumisnál, kapom a 2ev teljes garit, nem tudom mennyire befolyasolo ez, nehany webaruhaz is megadja.
Termeszetesen mas marka is erdekel, laikus vagyok ebben a temaban.
Felniben nyárra 17"-re váltok ezért, elsőkörben a 15" télit keresnék, majd ha meglesz a 17" alu az megkapja a 17 nyáriakat.
Mennyire vad ötlet most télit használni?
Illetve téliben érdemes peresebb gummedliket rakni, nem mutatna szarul 15"-n?
Peugeot 307 -
Dany007
veterán
No, tegnap délutánra meg is csinálták.
Rendes volt a faszi. Mindössze 5k volt a keréksütés meg a 4 kerék centrírozása.
A jobb elsőre visszarakta a sütöttet. Hát mindegy, én meg nem akartam okoskodni.Azt megtartom a fórumra.
Aminek viszont örülök, hogy kiderült vadiúj Bridgestone pótkerekem van.Azt tudtam, hogy rendes kerék nem mankó meg minden, de azt nem hogy tökúj...
-
Dany007
veterán
válasz
PRDZsolesz #6279 üzenetére
Okés! Köszi!
-
Dany007
veterán
válasz
Dluinet #6274 üzenetére
Azt nem tudom hogy csinálta... nekem magyarázta, hogy a sütés meg a száradás utána meg mittomén mi 2-3 óra... Vulkanizáló gépbe teszik (?) f...om tudja.
Én amúgy azt hittem, hogy adnak neki valami kis spéci ragasztót aztán visszaragasztják és kész...
De azért így jobb, jobban örülök neki...Amúgy össz-vissza 6k lesz mind a 4 kerék centrírozásával együtt.
@giigz:
De ez piszok lassan volt... 40-nel? Szerintem kettévágta volna az egész jobb első kereket futóművestől
Már figyelgettem egy ideje, hogy ott vigyázni kell, mert spécin éles a kő széles... Majd lehet lefotózóm délután ha megyek a gyerekért...Ja a f...om nem a parkolással van a gond, hanem a hülye centizgetéssel, hogy kb nullára álljak a padkától... meg a hülye Yaris is bekavart.
Egyébként a ház előtt már azt szoktam csinálni ha tolatok, hogy fogom a visszapillantót és lehajtom fullon, hogy tolatás közben lássam milyen messze van a padka a keréktől.
Elektromos így nem nagy dolog.. és így biztos nem megyek rá...
Ha már parkolás, engem most nagyon zavar a Mondeoban a két hátsó fejtámla. Valami rohadtul letakarja a hátsó kilátást. Kb, mintha egy csőben látnék hátra és kész. Persze ott van a két tükör, de az se fed le mindent.@PRDZsolesz:
Hát remélem annyira nem lesz vészes mert hajtott kerék... De tényleg egy ilyen kb 1x1x2cm-es háromszögnyi terület, ami kb max 1cm mély. És így kihajlott. Tehát pótolni nem kellett semmit se. Szövetet nem károsította... Azért bízom benne.
Bő 1,5 év múlva tervezem az új nyári gumik vételét... -
giigz
veterán
válasz
Dany007 #6271 üzenetére
A múltkor én is lepadkáztam, csak én menet közben vagy 40 km/h körül, túl szűken akartam venni a kanyart... Olyan dörrenés volt, azt hittem szegény Vredestein téli szétszakadt azonnal, már fogtam is a fejem, hogy jajj most lesz nekem rossz hogy a pótkerék nincs felfújva...
Aztán valami csodával határos módon azóta sem találtam meg a gumin a nyomot, pedig biztos, hogy az súrlódott a szélén, és mégsem lett semmi baja... Na de hát a Vredestein az Vredestin...
A te esetedre visszatérve viszont szerintem megnyugodhatsz, nem lesz semmi probléma a gumiddal, ért hozzá annyira a gumis, hogy meg tudja állapítani. Persze bosszantó a dolog, de ennek az egésznek valószínűleg semmilyen hátrányát nem fogod tapasztalni, jó tanulópénz, hátha ezután megtanulsz parkolni
-
Dany007
veterán
Na ma lepadkáztam a gumit szépen... Hülye mániám, hogy minél közelebb állja a padkához hogy nelógjak ki kicsit se az útra...
Előttem egy Yaris állt és ahhoz viszonyítottammennyire kilógok még... Hát gyorsan rájöttem hogy az a Yaris vagy 30-40cm-rel keskenyebb, mint én...
Nem is lett volna gond, mert igen lassan mentem, de ott a padka ilyen éles kőből van, hát naná hogy felvágta a gumit...
Kb 0,5-1cm-es mélységben vágta be...
Vittem is egyből gumishoz. Aztmondta nem olyan vészes mert a szövetes részig nem ért, nem szakadt bele, valami vulkanizálással visszasütik azt az 1cm-es lifegő részt és azt mondta jó lesz.
Hát nagyon remélem... Ott kellett hagynom a gumit 2-3 órára, addig felrakták a pótkereket. És itt derült ki, hogy bridgestone pótkerekem van és kb vadiúj. Még valami hosszanti színes rajzolások (vonal) is vannak a keréken.De, ha már ott vagyok kértem centrírozást is, ha majd délután megyek a gumiért. Ezt meg úgyis meg kellett volna már csinálnom, csak se időm se ismeretségem nem volt eddig. Hát most legalább azt is megcsináltatom.
Valaki járt már így gumival? Hogy csak egy "kicsit" szakadt ki, de a szövetig nem ért el? Jó ez a visszasütés / vulkanizálás dolog? -
Nordik
őstag
Lefujnam a felniket mivel uj gumikat fog kapni a kocsi. Erdemes a szelepeket is ki szedetni? 15 evesek mar, gondolom kaptak mar eleget. Milyen arban vannak az ilyen szelep cserek? Nem lesz rosszabb mint a gyariak?
-
Executioner
tag
válasz
grabber #6262 üzenetére
Köszönöm!
Sajnos sokan nem is fogják megtudni!
Közel 60e Ft volt a nyári garnitúra felszerelve az autóra, ami 150e Ft-nál nem igen ér többet! Így sokan örülnek ha egy-két ezresér megvan a "tizenéves alig használt" amin csak nagyítóval van meg az 1.6 mm-es profilmélység - ami nem mellesleg kevés is a megfelelő tapadáshoz/ biztonságos közlekedéshez.Na mindegy is, én örülök hogy utána olvastam a témának és hogy rátaláltam erre a fórumra!
Arra azért majd kíváncsi leszek, hogy milyen változást jelent majd az új minőségi téli gumi a hóban!Üdv.,
Lesz már nyári, téli szettem is! Most már csak jó autót kell vennem...
-
válasz
Executioner #6260 üzenetére
Hát igen,sokan nem tudják,hogy a guminak köze van a vezetési élményhez
Grat hozzá!
-
giigz
veterán
válasz
Executioner #6260 üzenetére
-
SzlobiG
félisten
Üdv!
Hankook K120-ast használ valaki?
K117 és a között vaciláltam, de végül a 120-ast rendeltem egyenesen a gyárból hozatom ki.
Leginkább az érdekelne, hogy 235/45/17 méretbe ugye nem fog nekem hangos lenni? Mer most ami van bridgestone már nagyon dübörgő hangosan szól igaz 6éves, de elég hamar elkezdte ezt a hangot.
-
giigz
veterán
válasz
Executioner #6252 üzenetére
Télen jobb venni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A Fehér Házban marad a Starlink Trump és Musk rossz kapcsolata ellenére
- TCL LCD és LED TV-k
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- OLED TV topic
- Apple asztali gépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Miért nem működik a 4K 60 Hz minden HDMI kábellel?
- LTE frekvenciák
- Milyen egeret válasszak?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest