Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Kultúra, művészet, média  »  Gitáros topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:43:03

LOGOUT.hu

Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1351) Kobe


Kobe
veterán

vki tud adni egy összehasonlítást erről a 2 darabról ? ibanez rg321mh , illetve ibanez sa160 ?
vagy van e tapasztalata vmelyikkel

[Szerkesztve]

(#1352) ReJim válasza Panzermeyer (#1317) üzenetére


ReJim
őstag

hello

milyen dobozba raktad be őket? árnyékolást hogyan oldottad meg?
(enyim túl zajos, vagy a doboz hiányzik, vagy elcsesztem valamit.. :( )

esetleg kapcsolási rajzokat nem tudsz linkelni? :U

[Szerkesztve]

</end.?>

(#1353) Panzermeyer válasza ReJim (#1352) üzenetére


Panzermeyer
tag

háj

hát én igazából csak házi amatőr vagyok, egy villamosmérnök úriember segít nekem rengeteg dologban, tervezés építés satöbbi
árnyékolással sehogy nem foglalkoztam, árnyékolt vezeték be a dobozba, árnyékolt vezeték ki a dobozból a kombóba, kész
doboznak attol függ hogy milyen funkció, a BM treble booster egy kb 4 centi átmérőjű légfegyver lőszeres müa dobozkában van :)
a blues driver egy, villanyszerelési boltban is kapható 100 forintos müanyag dobozban van
a 2 tranzisztoros fuzz face sose volt dobozban, mégsem volt zajos

kapcs rajzokat nem tudok publikálni mert én is mástól kapom, esetleg msn

When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.

(#1354) Bero


Bero
aktív tag

Újabb agybajom van. :)
Régóta tetszik nekem az Ukulele nevű hangszer, ami tul.képpen egy négyhúros ''mini-gitár''. Polinéziai népi hangszer, ahogy olvastam róla. Pl.: [link]
Nekem nagyon bejön, és kíváncsi lennék, hogy vki tud-e róla bővebb infót. Sajna nincs túl sok a témával foglalkozó lap.

(#1355) Retropoint


Retropoint
tag