Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/del.png)
#24845312
törölt tag
Itt nem az a kérdés, hogy nálad a konkrét gépben jelentkezik-e a hiba, mert nyilván igen, hanem az a kérdés, hogy vajon a hibás alkatrészt küldted-e vissza? Ha igen, akkor nincs semmi gond. Ha nem, akkor nyilván nem fog egyetlen bolt sem ingyen tesztelgetni egy egyébként hibátlan alkatrészt, természetes, hogy ilyenkor bevizsgálási díjat számítanak fel.