Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25104) #24845312 válasza tothjozsi96 (#25102) üzenetére


#24845312
törölt tag

Itt nem az a kérdés, hogy nálad a konkrét gépben jelentkezik-e a hiba, mert nyilván igen, hanem az a kérdés, hogy vajon a hibás alkatrészt küldted-e vissza? Ha igen, akkor nincs semmi gond. Ha nem, akkor nyilván nem fog egyetlen bolt sem ingyen tesztelgetni egy egyébként hibátlan alkatrészt, természetes, hogy ilyenkor bevizsgálási díjat számítanak fel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.