Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25401) Sly189


Sly189
senior tag

• Termék gyártója és mivolta: Samsung Galaxy Buds Live Bluetooth fülhallgató
• Vásárlásának helye, időpontja: eMAG online, 2023-01-22

Garancialevel:
https://1drv.ms/b/s!AoQznoRWN1yBg8xBgWIlNgPM9xrZlg

• Eladási ára: 16900Ft
• Magánszemélyként vettem
• Hiba jellege: jobb oldali fülhallgató lemerül 2 óra után, a másik oldali 57%-on. Drasztikus eltérés a gyárilag megadott 8 órához. Akkumulátor hiba egyértelműen
• Használtan vetted-e: újracsomagolt termék, 12 hónap garanciával, eMAG oldalán azt írják ugyan az a garancia érvényes rá mint a teljes árú termékre.

Sziasztok, az álláspontotokra lennék kíváncsi.
Vásároltam egy újracsomagolt Samsung Galaxy Buds Live fülhallgatót 12 hónap garanciával 17k HUF.
Pár hét alatt kiderült számomra, hogy a jobb oldali fülhallgató 0%-ra merül míg a másik 57%-ot jelez kb. 2 óra használat után (kollégámnak 6-8 óra között bírja).
Az emag felületén kapott garancialevélben kb. az van aminek lennie kell, illetve az emag oldalán is azt írják, hogy az újracsomagolt termékekre is a "standard" garancia vonatkozik mint a teljesárú termékekre.

"Az előnyösebb ár mellett, az újracsomagolt termékek vásárlása esetén ugyanúgy élvezheted szolgáltatásainkat, mint bármely eMAG által forgalmazott termék vásárlása esetén:
1. Akár ingyenes szállítás az összes eMAG által forgalmazott termékre
2. Standard garancia
A garancia időtartamát a termék saját adatlapján találod meg. Az újracsomagolt termékek ugyanazon garanciális feltételekben részesülnek, mint az új termékek.
3. 30 napos termék-visszaküldés az eMAG által forgalmazott termékekre."

Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és egyből azt mondták, hogy küldjem vissza és visszaadják a vételárát a 30 napos pénzvisszafizetési valamire hivatkozva. Viszont én jeleztem nekik, hogy mivel forgalmazzák ezt a terméket - éppen 31k ért - cserét szeretnék. Felvettem a kapcsolatot a helyi hivatalos Samsung szervízzel, ahol azt mondták nem javítják ezeket, hanem csere, de mivel emag vásárlás így ők nem foglalkoznak vele - viszont az emag oldalán kapott garancialevélben a következő van:

"A JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK MENETE:
I. A jótállás érvényesíthető közvetlenül a. (a termék csomagolásában található gyártói jótállási jegy szerinti) gyártói szakszervizben. - na ez a jegy nem volt benne
II. A háztól-házig garancia keretében:..."

Mivel tudnám rávenni őket, hogy a PTK.-ban foglalt jogaimat érvényesíteni tudjam?
Amikor vettem, akkor máshol 24k körül volt az új bontatlan garanciás termék. Ezért gondoltam, hogy hátha. Azóta felmentek az árak persze...
Kicsit hosszú lett, elnézést

(#25402) Superhun válasza Sly189 (#25401) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Gyártói hivatalos szerviz nem cserél, csak javít. Ha nem tud javítani, csereutalványt állít ki, amit a boltban érvényesíthetsz. Ha a bolt nem akar cserélni, akkor PTK szerint te elállhatsz a vásárlástól (azaz visszakapod a pénzed). Nagyjából ennyi a történet.

(#25403) Sly189 válasza Superhun (#25402) üzenetére


Sly189
senior tag

Köszönöm, akkor ennyiben hagyom. Talán majd veszek bele másik akksit. (Ez eléggé javítható cucc) :R

(#25404) Nerazim


Nerazim
őstag

Üdv!
Olyankor mi van, ha egy webshop gyanusan olcsón árul egy terméket én megrendelem. Köteles teljesíteni a rendelést vagy elállhat tőle? Utánvéttel kértem, de mi van ha elutalom előre az összeget?

Be my computer.. Baby I'm a user!!

(#25405) Đusty válasza Nerazim (#25404) üzenetére


Đusty
addikt

Elállhat. Legfeljebb visszafizeti.

(#25406) Superhun válasza Nerazim (#25404) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Amíg nem érkezik visszaigazolás valós személytől arról, hogy a rendelés teljesíthető (az automata visszaigazoló email rendelés után nem számít ennek), addig nem jön létre szerződés, így visszamondhatja a bolt, illetve ha előre fizettél, akkor simán visszautalhatja a pénzt.

(#25407) DrDobos


DrDobos
őstag

Az oktogonszerviz.hu-n mennyire valid a javitas kovetese a munkalapszam alapjan, van tapasztalata valakinek vele? Csütörtökön adtam le a telefonom, mar aznap delutan "3-01 Javítás alatt" volt, ami furcsa, hogy at is került volna szerelohoz a keszulek. :F

Samsung Galaxy A55 5G

(#25408) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Üdv,

Nem feltétlen garanciális dolog, amennyiben rendeltem egy adott típusú motorolajat egy webáruházból még novemberben, van esélyem kérvényezni bontatlan csomagolás esetén, hogy cseréljék ki mivel nem megfelelő? Írtam egy emailt az üzletnek, más egyéb ezesetben? 15ezer forint környékéről van szó, figyelmetlen voltam nem kérdés csak jó lenne rendezni, nem szeretném elpasszolni marketplacen vagy jófogáson amennyiben van más járható út. :R

(#25409) Dealer95 válasza imyourfriend (#25408) üzenetére


Dealer95
őstag

Szia!

Ez már csak a bolt jóindulatán múlik.

(#25410) Superhun válasza Dealer95 (#25409) üzenetére


Superhun
Topikgazda

+1

(#25411) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Köszönöm, reménykedem akkor aztán meglátjuk.. nem a világvége 11ezer forint volt az olaj, most 13-ért mérik így akkori árából picit engedve meghirdetem ha nem úgy dönt az üzlet.

(#25412) dangerzone


dangerzone
addikt

Sziasztok! Apámnak van egy Ipad Air 2-ese. Az aksi már egy ideje haldoklott, így elvitte Győrben az iDevice szervízbe. Aztán ma kapott egy értesítést, hogy a művelet közben a szervíz tönkretette a kijelzőt, de azt kedvezményesen 40.000-ért cserélik neki.

Ez mennyire "normális" processz így? Azt gondolnám, hogyha a szervíz tesz tönkre valamit, akkor azt nekik kellene állni, nem? Ilyenkor mit lehet tenni?

(#25413) haddent


haddent
addikt

Sziasztok!
Nem kifejezetten garanciális kérdés, de nem találtam jobban illő topikot, illetve ez egészen aktívnak tűnik, valami köze meg csak van hozzá, hátha tudtok segíteni..
Szóval történt a dolog, hogy vásároltam egy terméket néháyn tízezres nagyságrendben egy magyar webshopból. Elmentem, átvettem, hazavittem, használtam ésszel, pár napon belül visszacsomagoltam 100% sértetlenül, teljesen gyári és sértetlen állapotban, visszavittem, mondtam, hogy szeretnék élni a 14 napon belüli elállási jogommal, elfogadták. Egyeztetés után 24 órán belül megkaptam a "minuszos számlát".
Na itt kezdődik a ge*#**ég.. eleve a számla természetesen, nyilván centire kimérve, a visszavitel napjától 14 napra lett kiállítva. Értem én, hogy törvényileg nekem 14 napom van visszavinni, nekik pedig átvételtől számítva 14 napjuk visszafizetni, de azért ez mocskos pofátlanság véleményem szerint. Nagyon normálisan, tisztelettel álltam hozzá/juk, a termék sértetlen volt, és mondom, néhány napot volt nálam, nem vált be..
Na oké, nem szóltam egy szót sem, hiszen törvényileg megtehetik. Letelt a 14. nap, azaz az a nap, amelyre ki lett állítva a minusz számla. Utalás sehol. Direkt beléptem a netbankba is természetesen, mert van, hogy az SMS késik stb. Semmi..
Mit tudok ilyenkor tenni? Kihez forduljak? Perelni nem fogok az összeg mértéke miatt nyilván, mert egy egyszer ügyvédi konzultáció több :DDD De egyrészt elvből sem hagynám el, másrészt azért annyira nem is kevés az összeg, illetve nem szeretem a mocskos pofátlanságot, főleg, ha én tisztelettel és normálisan állok valamihez, valakihez.. Milyen szervezethez érdemes fordulni?
Köszönöm! :R

(#25414) st6969 válasza haddent (#25413) üzenetére


st6969
őstag

Szia,
Én rákérdeznék az eladónál, hogy mi újság a visszautalással...lehet, hogy másnapra visszautalja. Mindennek nyoma van, jóváíró számlád is van...nem gondolom, hogy sumákolni akarna. Ha arra nem reagál, vagy azt érzed, hogy mégis sumákol, pár nap múlva írnék egy komolyabb hangvételű levelet, a hatóságokat emlegetve.

(#25415) MaxxDamage válasza st6969 (#25414) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én is írtam a hatóságokat említve a boltnak aki elállás esetén a teljes összeget (ami fizetve volt) nem utalta vissza és semmi nem történt a részükről. :N

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25416) jeni válasza dangerzone (#25412) üzenetére


jeni
félisten

nem kijelző hibával adtad be,így a szerviz a sáros!!
számítani kell arra,hogy az aksit extra áron fogják kiszámlázni,hogy kisebb legyen a káruk.

[ Szerkesztve ]

(#25417) st6969 válasza MaxxDamage (#25415) üzenetére


st6969
őstag

Sajnálom, hogy nálad így történt. De ebben az esetben van egy storno számla is, ami a visszautalási hajlandóságot és az összeget is "bizonyítja", emiatt szerintem itt nem lesz gond.

(#25418) MaxxDamage válasza st6969 (#25417) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Csak nem írtam sehova sem, de nem is foglalkozom most azzal a 2 ezer forinttal.
Van más gondom is, mint azzal bajlódni jelenleg. 🤔🙄😊

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25419) haddent válasza st6969 (#25414) üzenetére


haddent
addikt

Köszi, én is erre gondoltam. Még aznap, amikor kellett volna egyenlíteniük a számlát legkésőbb, akkor rákérdeztem kedvesen. Másnap tisztelettel és normálisan megfogalmazva, de kértem és felszólítottam őket az azonnali teljesítésre. Ahogy írtad te is lentebb, a sztornó számla megléte miatt, illetve mivel azért nem 2 ezer Forint ahogy MaxxDamage járt pórul, nem fogom annyiban hagyni, konkrétan meglopva érzem magam..
És akkor sírnak-rínak, hogy a nagy külföldi multik.. Hát igen.. Alzában mindig, minden raktáron van, vagy 1-2 napon belül megkapom. Átvevőpontok tömkelege, azonnali átvétel, garizásnál nincs kérdezősködés, elállásnál szintén nincs, 14 napjuk lenne, de konkrétan 24 órán belül megtörténik minden. Hát biztos is, hogy soha többet itt nem veszek semmit / nem ajánlom senkinek :(((

(#25420) , válasza haddent (#25419) üzenetére


,
addikt

Nekem mondjuk egyáltalán nem ilyen tapasztalataim vannak az Alzával, azok se különbek a többinél semennyivel sem.

(#25421) tobias88888


tobias88888
őstag

Sziasztok! Emagnál garanciáztattam egy egeret aminek elromlott a középső gombja fizikailag. Beírták ők hogy "Megjavított Dátum: 09.03.2023 Szoftverfrissítés". Ez okozhat bármit, mármint hogy csalnak a hiba okával? Így nem indul újra a garancia? (amúgy újraindulna?)

[ Szerkesztve ]

(#25422) Josi válasza tobias88888 (#25421) üzenetére


Josi
aktív tag

Ha javítanak, akkor csak a javítás idejével nő meg a jótállás ideje.
Ha cseréltek és 1 éven belül van, akkor újra indul a garancia.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#25423) haddent válasza haddent (#25413) üzenetére


haddent
addikt

Hát nem volt egyszerű szülés, de cserébe szabálytalan (/ törvénybe ütköző?), de végülis sikerült tisztázni és visszakaptam.. Tanulság / szumma tapasztalatként: 14 napos elállás, minden oké, kiállították a sztornó számlát 14 nappal későbbre (eleve minek kimaxolni, őszintén..? nettó ge#**kedés..). Várok-várok, 14. nap munkaidő vége előtt írok, hogy mizu? Semmi.. Másnap írok, hogy kérném/felszólítanám a kötelezettségük betartására, kb. egy "jó-jó, majd ma", pénz sehol, de az elektronikus számlát átváltották "fizetve" -re .. Másnap, a 16. napon írok "jó majd ma reggel" és végül megjött, a törvényi kötelezettségnél 2 nappal később...

Az elektronikus számlán egyébként ez áll: Késedelmes fizetés esetén a jegybanki alapkamat kétszeresét számítjuk fel. A számla egyben garancialevél is. Kérjük őrizze meg!A számla
kifizetéséig az áru az XYZ Kft tulajdonát képezi. Köszönjük vásárlását.

Nyilván nem a 2 napnyi alapkamat kétszeresére hajtok és pont nem érdekel, mert visszakaptam. Csak az elv.. Eleve kitolják a max. törvényileg előírt 14 napra, majd késnek 2 napot, de közben meg ilyen nagy szavakat ráírnak a számlára.. Szerintem szánalmas. Na de mindegy, a vége happy end és egy hasznos tapasztalat :R

(#25424) MaxxDamage válasza haddent (#25423) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Melyik bolt is volt ez?
Csak hogy elkerüljem és még csak véletlen se rendeljek onnan!
Privátba is jöhet, ha úgy gondolod. :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25425) ftsaba28


ftsaba28
csendes tag

Szaisztok!

Tegnap üzletben vásároltam egy TV-t de a távírányítója nem müködik rendesen.Szemből nem reagál semmire csak ha akkor elforditom jobbra a távírányítót.A távírányót kicserélték és azzal sem müködik.
Az lenne kérésem hogy elállhatok a vásárlástól?

(#25426) Lackooo84 válasza ftsaba28 (#25425) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Elállni nem állhatsz el, de mivel ez a hiba a rendeltetésszerá használatot gátolja, így javítás lenne, viszont 3 napon belül ez azonnali cserét jelent egy másik új termékre. Máskor online rendeld meg a kiszemelt árut akár bolti átvétellel is, és akkor bármikor elállhatsz. Hol vásároltad a tv-t?

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#25427) ftsaba28 válasza Lackooo84 (#25426) üzenetére


ftsaba28
csendes tag

Euronics-ban vettem

(#25428) Lackooo84 válasza ftsaba28 (#25427) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mindenképpen ragaszkodj a 3 munkanapon belüli azonnali cseréhez, mivel a tv nem megfelelően működik. Ha nem úgy állnak hozzá, akkor kérd a vásárlók könyvét és írd bele a sztorit.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#25429) jeni válasza ftsaba28 (#25425) üzenetére


jeni
félisten

kérj helyette ott másik tv-t vagy el kell állni tőle ha nem akarják kicserélni.

(#25430) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! Vettem egy sportcipőt. Otthon kipróbáltam, jónak tűnt. Elmentem egy próbaútra, itt már éreztem, hogy a bal lábamat nyomja. Szerintetek kérhetek cserét/pénzvisszafizetés? Az a gond, hogy bal oldalon az eleje kicsit befele dől a merevítő, ez meg pont nyomja a lábujjamat. Séta miatt kicsit megkopott/elszíneződött a talpa. Nem tudom ezt mit jelent cipő esetén.
25. § * A fogyasztó csak az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

Brooksnál 90 nap használat után is vissza lehet küldeni, de ez nem az. Az a nehéz, hogy hiába veszed fel otthon, ott nem derül ki a probléma, csak 1-2 óra séta/futás után. Ez viszont kopással/elszíneződéssel jár.

[ Szerkesztve ]

(#25431) Lackooo84 válasza pinnacle (#25430) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Cipőknél csak beltéri fel/kipróbálásra szokták megadni a cserét. Az utcai használat után már nem hiszem, hogy bárki visszaveszi, mert az már nem egy új cipő.

The Truth is out there...

(#25432) asdf_ válasza Lackooo84 (#25431) üzenetére


asdf_
veterán

Oké, de gyári hibásnak miért is nem megy el ez így?:

"itt már éreztem, hogy a bal lábamat nyomja. ...
Az a gond, hogy bal oldalon az eleje kicsit befele dől a merevítő, "

[ Szerkesztve ]

(#25433) pinnacle válasza Lackooo84 (#25431) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Az a kérdés, ez mit jelent?
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Eladó dönti el, vagy meg lehet objektíven határozni? Illetve mennyi az értékcsökkenés. Ezt is az eladó dönti el vagy van mértéke?

asdf_ pár milliméterrel dől befele, de arra pont elég, hogy nyomja a körmömet. Nem is hinné az ember, hogy mennyit számít pár milliméter a cipőknél. Betéteknél is tapasztaltam. Bőr cipőknél nincs gond, mert tágulnak, de a gumi/műanyag sajnos nem.

[ Szerkesztve ]

(#25434) st6969 válasza pinnacle (#25433) üzenetére


st6969
őstag

"pár milliméterrel dől befele"
Kérdés, hogy ez tudod-e egyértelműen bizonyítani? Ha az eladó elismeri, akkor ok, mert gyári hibás. De ha az eladó szerint nem dől az ott sehova, akkor meg használt a cipő, mivel "Séta miatt kicsit megkopott/elszíneződött a talpa", így nem gondolnám, hogy visszaveszik :(
De mindenképpen próbáld meg, hátha.

(#25435) Lackooo84 válasza st6969 (#25434) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát igazából ilyenkor jönne az, hogy a boltnak saját költségre el kell(ene) küldeni egy független szakértőhöz bevizsgáltatni. De sajnos az a tapasztalat, hogy ahova ilyenkor "küldik" a cipőket, az nem szakértő, és főként nem független...

The Truth is out there...

(#25436) pinnacle válasza st6969 (#25434) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi st6969, Lackooo84!

(#25437) Đusty válasza pinnacle (#25430) üzenetére


Đusty
addikt

Nem egy adidas performance duramo?
Mert nekem detto ez volt, visszavittem adtak egy lapot, hogy kermibe küldik. Nem hittem volna, hogy az adidas ilyen s..@rt tud gyártani, eddig nem volt gond de ez nem tudom micsoda náluk.
Ja most olvasom, akkor nem, nekem nem a körmömet nyomja hanem a nyelv illesztésének az eldolgozása kritikán aluli, a lábfejemet nyomja.

[ Szerkesztve ]

(#25438) pinnacle válasza Đusty (#25437) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Nem, ez külföldi webshopból van. Sajnos tényleg nehéz a cipő vásárlás, mert otthon nem tud kiderülni az, ami csak terhelésnél jön elő. Egyébként nemcsak a Brooksnál, de másnál is olvastam, (nem jut eszembe, melyik cégnél), hogy nyugodtan menjünk csak benne, ha nem jó, küldjük vissza.

[ Szerkesztve ]

(#25439) IzI


IzI
senior tag

Hi

Aqua-al van vkinek tapasztalata? Van 14 napos elállásom elég komoly összeggel. Jövőhét csütörtökön jár le a határidő és el kéne dönteni,hogy mivel ilyesszek rájuk,ha netán nem fizetnének.
Békéltető vagy fizetés meghagyás,vkinek tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Személyesen vittem be,szemrevételezésnél mindent rendben találtak, papírt kiállítottak róla.
Azért idegesítő,mert másik 2helyen is elkellett állnom és 1 nap alatt megjött a pénz.

(#25440) Superhun válasza IzI (#25439) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Majd akkor gyere vissza, ha nem fizetnek 14 nap eltelte után sem, addig felesleges erről beszélni...

(#25441) jeni válasza IzI (#25439) üzenetére


jeni
félisten

Általában kihegyezik a 14 napot

(#25442) IzI válasza jeni (#25441) üzenetére


IzI
senior tag

#25440Superhun remélem nem le rá szükség
#25441jeni : furán csinálják.4 tételt adtam le egyszerre,abból az egyikre már írták,hogy visszautalják és kérik a számlaszámot,ez volt 2 napja.Azóta csönd van. Az biztos,hogy náluk már nem veszek semmit,max valami jelentéktelent.

(#25443) jeni válasza IzI (#25442) üzenetére


jeni
félisten

Igazából nem csinálnak ezzel semmi törvénytelent. Mert a jogszabály szerint járnak el. Ami 14 napon belül ill. 14 nap lejárta után kötelesek tájékoztatni. Hogy ez mennyire etikus az megint más kérdés. Nekem pár hete egy pc ház miatt mentem be gariztatni a cuccot, aznap járt le a 14 nap és nem lettem addig tájékoztatva. Meg jelezte az eladó, hogy jó fejségből elintézte nekem telefonon keresztül (Aqua szerviz) hogy a vételárat most azonnal kifizeti nekem. Az más kérdés , hogy van olyan bolt aki 24 órán belül vissza utalja és van akire rá kell szólni, hogy ugyan már legyen szívesek... Van olyan, hogy az utsó napon utal.

[ Szerkesztve ]

(#25444) IzI válasza jeni (#25443) üzenetére


IzI
senior tag

Tisztába vagyok vele,csak az ideg bennem van,mert több mint 500e beszélünk és csupa rosszat olvasni aqua-ról.

(#25445) duronx válasza IzI (#25444) üzenetére


duronx
senior tag

"csupa rosszat olvasni aqua-ról" ha ezt tudtad akkor miért tőlük vásároltál?

"Jobb a sorból őszintén kilógni, mint a megfelelési kényszer miatt egy életen át hazudva kínlódni"

(#25446) jeni válasza duronx (#25445) üzenetére


jeni
félisten

azt gondolom míg egy termék el nem romlik (elállást itt nem veszem figyelembe) addig minden bolt szuper.

(#25447) IzI válasza duronx (#25445) üzenetére


IzI
senior tag

Utólag olvastam,miután elkezdtem türelmetlen lenni.

(#25448) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Elállási kérdés (nincs kedvem se időm keresgélni) az átvételtől (mikor Futár hozza pl.) számít a 14 nap? (amibe beletartozik a Munka és Munkaszüneti nap is(?)) :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25449) , válasza MaxxDamage (#25448) üzenetére


,
addikt

Igen.

(#25450) MaxxDamage válasza , (#25449) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Köszi! :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.