Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25051) Lackooo84 válasza Kaci84 (#25048) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Pl. sok olyan eset van, amikor egy webshopnál tömegesen visszaigazolt rendeléseket törölgetnek, na akkor kéne összeállni és nekik menni. Volt, amikor konkrétan postára ment ki a körlevél, és onnan hívogatta vissza a csomagokat az emag, az is mi volt már...

The Truth is out there...

(#25052) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#25051) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Azt hiszik (mint sokan mások) hogy bármit megtehetnek...én mindig kiharcolom a saját igazam és addig megyek utána, míg javamra nem döntenek (jogosan) , ha meg én lennék a sáros, akkor beismerem és elfogadom!

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25053) Rabbitf_24 válasza LuckyL (#25050) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Azért a topic segítségével sikerült egy 6800 XT árát visszaszereznem a Bestbyte-tól, vannak akik harcolnak ha kell :)

(#25054) koby11h


koby11h
aktív tag

Néha harcolni kell velük, összegtől függetlenül, különben elfelejtik ki van kiért...
Én NHKV, helyi vízmű és egyéb szolgáltatókkal vagyok kénytelen néha vitatkozni, de a lényeg, hogy ha tudjuk, hogy igazunk van, akkor nem szabad hagyni!

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#25055) LuckyL válasza Rabbitf_24 (#25053) üzenetére


LuckyL
őstag

de az nem is 2500 ft :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#25056) Attix82 válasza LuckyL (#25055) üzenetére


Attix82
őstag

Biztos akad aki 2e ftért belemegy ilyenbe...de azok alapból is (inkább nem írom le)

(#25057) LuckyL válasza Attix82 (#25056) üzenetére


LuckyL
őstag

ez az egész szabályozás egy vicc, annyi életszerűtlen baromság van
én megkövetelném a cégektől hogy részletesen írják le náluk milyen feltételekkel van garancia, meddig lehet visszaküldeni stb.
és ne legyen semmi kötelező, legyen szabad verseny, hadd döntsön a fogyasztó mi a fontos neki, csak az ár, vagy a jó garancia stb.
atyáskodik az állam, aztán az az eredménye mindenki kibúvót keres a szabályok alól, vagy rohadt drágák lesznek a termékek
autóknál pl elkezdték már egyes kereskedők kötelező jelleggel fizetős "garancia biztosítás"-al árulni az autókat, mert szavatosságot kell adni egy 20 éves 500 ezret futott szutyokra is, ami nyílvánvalóan ostobaság

cryptot minden termékemért elfogadom

(#25058) st6969


st6969
őstag

Érdekességképpen:
Venni akarok ismét egy szerszámgépet, unibolt.hu-n van jó áron. Rámentem a főoldalra, ékezet nélküli menüpontok (fooldal), nem magyar menüpontok...atyaég, megint mibe nyúlok...pedig jelentősen olcsóbb itt, amit venni akarok.
Tanulva a folyamatban lévő esetből, megkeresem a garanciával foglalkozó részt. Így kezdődik a visszaküldésről szóló bekezdés:
Az árut az alábbi címre küldje:
Kérjük, ne küldje el az árut semmilyen címre, futárt küldünk Önnek a csomagért.
Azt a terméket, amelyet címünkre a reklamációról szóló értesítés vagy magyarázat nélkül küldenek el, visszaküldhetjük.
:Y Lehet ezt így is csinálni ezek szerint.

(#25059) jeni válasza st6969 (#25058) üzenetére


jeni
félisten

Az árut az alábbi címre küldje: :Y

Kérjük, ne küldje el az árut semmilyen címre, futárt küldünk Önnek a csomagért.

a fenti mondatrészt miért nem lehetett volna úgy fogalmazni,hogy:
a hibás termék (árú) kezelése,menete:

(#25060) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

ecipo.hu 11.23-án kapta vissza a viszárut, azóta csak igérgetik a visszautalást. Mit lehet ilyen esetben tenni?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#25061) st6969 válasza jeni (#25059) üzenetére


st6969
őstag

Nekem is feltűnt, de az egész honlap olyan "magyartalan", hogy én már ennek is örültem :))

(#25062) , válasza st6969 (#25061) üzenetére


,
addikt

Mert ez egy külföldi (csehországi) cég. Cseh cég, cseh székhely, cseh számla, stb. Fogyasztói jogviták esetén is a Cseh Kereskedelmi Felügyelethez kell majd fordulnod.

(#25063) st6969 válasza , (#25062) üzenetére


st6969
őstag

Ez azért sok mindent megmagyaráz. Bár valahogy úgy érzem, hogy ez talán még előny is lehet :K

(#25064) Superhun válasza Aaron14 (#25060) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"Vállalati adatok:
MODIVO S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra"

Mivel ez egy lengyel cég, kevés lehetőséged van. Én azt tanácsolom, ha bankártyával fizettél, hogy indítsd egy chargeback folyamatot a bankodnál telefonom/emailen/személyesen. Ha PayPallal, akkor ott még egyszerűbb, mert az online felületen meg lehet tenni a Dispute-ot.

(#25065) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Sziasztok!

Van egy pár Kingston DDR4-es memóriamodulom ( HyperX 16GB DDR4 - 2400 CL15 288 )

Az egyik modul MemTest64 alatt nem jelez hibát, Win10 hibásnak találja.
Néha kék halált okoz.

Nem rég került hozzám, a bolti gari lejárt, viszont Lifetime Warranty-s, tehát elvileg a Kingstonnal lehetne kommunikálni az ügyben.

Nem csináltam még ilyet, ezért kérek támpontot, hogy van ennek a menete. :R

Előre is köszönöm a segítséget.

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#25066) Kaci84 válasza Graphics (#25065) üzenetére


Kaci84
őstag

Itt elindítod a kérelmet.

(#25067) Graphics válasza Kaci84 (#25066) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Kköszönöm, még futok vele egy "mért kört".

Ha hibázik, akkor intézkedek.

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#25068) Josi válasza Graphics (#25067) üzenetére


Josi
aktív tag

Én már jártam úgy, hogy 2 ram együtt az alaplapban hibát okozott. Egyenként tesztelve, nem volt semmi gond, és ha csak 1 volt a gépben nem is volt hiba. Próbáld ki egy másik alaplapban is.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#25069) Graphics válasza Josi (#25068) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Ahonnan jött, ott is szar volt, nálam is egy modullal, másik lapban.

Szóval ezt már lefutottam. :R

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#25070) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Van egy rendelésem amitől elálltam és vissza is küldtem, meg is kaptak Dec.29.-n
Aznap jött is üzenet, mert jeleztem nekik, hogy várom a továbbiakat az ugyben.

Ez így teljesen normális?

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25071) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#25070) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem nagyon nem. Onnan, hogy a tudomásukra hoztad az elállási szándékod,14 napon belül már nálad kéne legyen a lóvé.

The Truth is out there...

(#25072) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#25071) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én is így tudtam!
Ilyen esetben mi a teendő?
Várjak csak vagy írjak nekik, hogy ez így nem jó ahogy ők írták... :F

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25073) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#25072) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem tudom melyik bolt, de ha van boltjuk akkor személyesen bemennék és ha akadékoskodnak akkor vásárlók könyve. Így csak a jogszabályokat tudod nekik lobogtatni aztán vagy történik valami vagy nem. Ha nem, akkor békéltető stb...

The Truth is out there...

(#25074) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#25073) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Itteni online rendelés :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25075) 4Grider válasza MaxxDamage (#25074) üzenetére


4Grider
nagyúr

Részlet az atlasformen ÁSZF-jéből (hogy legyen mire hivatkozni):
"Az elállási jog gyakorlása a fent említett feltételek mellett feljogosítja az ügyfelet a kifizetett összegek visszatérítésére, ideértve a kiküldés szállítási költségét (normál tarifa), 14 napon belül, miután az Atlas For Men tudomására jutott az ügyfél elállási szándéka. Amennyiben a szállítási költségeket átalányösszegben rögzítik, függetlenül a szállított termékek számától, az Atlas For Men nem téríti meg a kiküldés szállítási költségeit (normák tarifa), ha az Ügyfél az adott rendelésből az árucikkeknek csak egy részét küldi vissza."

(#25076) MaxxDamage válasza 4Grider (#25075) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, csatoltam nekik a feladási dokut/bizonylatot is (a díj visszafizetése érdekében) és igazolva, az a legolcsóbb feladási/elküldési mód, egyben a legegyszerűbb is. :K :R

A dokun az is szerepel, hogy a visszaküldés összegét is vissza térítik, a fentiek szerint hivatkozással.
Én ugyanazt és úgy vissza küldtem ahogy tőlük kaptam.

Ezt olvasva 30 nap szerepel.

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25077) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#25076) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Tök mindegy ott mi szerepel, az ÁSZF nem bírálja felül a törvényt, a jogszabály maximum 14 napot enged nekik. Ez a papír jogsértő, mivel a fogyasztó megtévesztéséről van szó. Simán fel lehetne nyomni őket érte, csak kérdés, mi lenne a bünti de egy GHV bejelentést megér.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#25078) 4Grider válasza MaxxDamage (#25076) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezt olvasva 30 nap szerepel a 100 napon belüli elállás esetére. Ha te 14 napon belül álltál el, akkor pedig az ÁSZF-ben is szereplő 14 nap a határidő. Ezt csak a visszatartás joga növelheti további néhány nappal, ami annyi jelent, hogy az utalással megvárhatják, amíg az elállással érintett termékek visszaérkeznek hozzájuk.

(#25079) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#25077) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

& 4Grider: A Termékek már rég vissza érkeztek hozzá.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25080) 4Grider válasza MaxxDamage (#25079) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezért írtam, hogy az ÁSZF-jük szerint 14 napjuk lett volna a visszafizetésre, nem pedig 30. Te jöttél ezzel a cetlivel, aminek sok köze nincs a jogszabály által biztosított elálláshoz, max. annyi, hogy ezt is fel tudod rá használni. Nem kizárt persze, hogy ez a cég a saját maga által biztosított 100 napos visszaküldési lehetőséget nem véletlenül mossa össze az elállással. De mint írtam, az ÁSZF-ben egyértelmű a 14 nap.

(#25081) MaxxDamage válasza 4Grider (#25080) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Megírtam nekik, vagy-vagy. :K :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#25082) zAcsKO


zAcsKO
tag

Sziasztok. Van egy Samsung SSD-m, melyet 2019-ben vásároltam az RBX webáruháztól aki utánna eltűnt a piacról, illetve későbbi másik rendelésemet nem teljesítették, és a pénzt is alig fizették vissza, szóval az felejtős, hogy náluk intézzek bármit is.
Elvileg 60 hó garancia lett volna.
Most az van, hogy mivel még a BIOS sem ismeri fel, nagy eséllyel meghalt a kütyü. Valahogy megpróbálnám gariztatni, viszont mivel nincs már meg a bolt, így mit tudok tenni? A Samsung oldalán regisztráltam a terméket, de utánna elakadtam, mert magyar márkaszervizt nem dob fel a térkép SSD esetében, garis ügyintézést nem tudok indítani a honlapon. Továbbá annak idején céges számlára lett véve, de ezt nem feltétlen kell ugye elmondani, elég ha azt mondom nincs meg a számla? A gyártási ideje 2019-es, bőven 5 éven belül vagyok. Úgy tudom a gyártói garancia mindenképp érvényes. Köszönöm.

(#25083) 4Grider válasza zAcsKO (#25082) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az akkori és aktuális hazai jogszabályok alapján maximum kérhetsz, de jogod semmi nincs, így nem követelhetsz. A jogszabály által meghatározott kötelező jótállási időszak már letelt, ezután a gyártó/forgalmazó által meghatározott keretek élnek. Ha azt írják benne, hogy kell a számla, akkor kell, a jogszabályban egyébként a jótállási jegy szerepel (ha nincs/elveszett, akkor számla). Ha pedig azt írják, hogy a gyártói garanciakiterjesztést csak a forgalmazón keresztül érvényesítheted, akkor zsákutca. A jótállási jegyen mi szerepel?

(#25084) tothjozsi96


tothjozsi96
addikt

Én is csatlakozok az AQUA véleményekhez, nemsokára.

Hibaleírás,
Van egy STRIX Z490-A alaplapom ami nagyon érdekes dolgokat produkál. Többször fagyott, kékhalálozott, illetve mióta nincs benne VGA és az IGP volt használatban, hát borzasztó. Minden monitor elalvás után, mikor felébresztem a gépet, mintha eldobná a felbontást. Jön a Windows hangértesítés, mintha új eszközt csatlakoztattam volna. Az ablakokat teljesen átméretezi apróra, és kiteszi a bal felső sarokba. Ebben a formában használhatatlan számomra, próbáltam más monitorral is, ott is ugyanúgy előjött ez a gond, illetve hetente 3-4 alkalommal vagy kifagy, vagy nem sikerül belépnem a Windowsba. Pár napja folyamatosan újra indult a gép, másnap meg a bejelentkezés ugyan megjelent, de villódzott a kép, semmire nem reagált. Próbáltam már memóriát, ssd-t cserélni, próbáltam displayport helyett hdmi kábelt, mindenfajta tesztet próbáltam, semmi hibát nem találtam. A kékhalálok is olyan hibát dobtak ami szerint nem lehet megállapítani hogy hardveres vagy szoftveres hiba. A Windowst is minimum 10x újratelepítettem az elmúlt 1 évben. Volt olyan újra telepítésem miután felment a rendszer, az első Windows felállásnál ki is fagyott a gép. :)

Olvastam hogy rengetegen panaszkodnak az AQUA-ra. Nagyon kíváncsi leszek hogy én hogy fogok kijönni ebből az egészből, mert a hibák azért nem mindennaposok, de sokszor előfordulnak. A hibákat nem tudom reprodukálni, viszont van több videóra rögzített felvételem amikor megy a szarakodás.

Küldtek egy átvételi jegyzőkönyvet, tulajdonképp egy pdf fájl, és hát végig olvastam.
Ami érdekes hogy a lap alján azért vastagon ki van emelve,

"A terméket a bejelentett hibaleírás alapján teszteljük. Amennyiben a bejelentett hibát szervizünk nem tapasztalja a bevizsgállás során, úgy cégünk fenntartja
a jogot magának, hogy a mindenkori szervizóradíjat számítsa fel."

Ugye itt óradíjról van szó, eddig ezt sehol sem láttam. Az oldalukon a garancia menüpont alatt van egy ár táblázat, de ott is csak az szerepel hogy hibaleírás alapján tesztelik az alkatrészt, és hogyha szerintük nem hibás, akkor 3000 forintot számolnak fel. Úgyhogy nem tudom ez az óradíj honnan jött, és hogy az mennyibe kerülhet..

Nagyon meglepődnék hogyha megértenék a problémám, ugyan valós a probléma, használat során nagyon zavaró ha 10-15 program nyitva van, elmész a géptől, visszajössz és minden szét van méretezve nagyon apróra, és mindig minden ablakot vissza kell nagyítanod. Természetesen kipróbáltam az összes létező UHD drivert, és van is itthon másik szintén UHD 630-al szerelt processzorom, másik gép, az még Z370. Az nem csinál ilyent, tehát, tényleg ez egy valós hiba lehet. Kíváncsi leszek hogy hogyan lesz ez kezelve, félek hogy azt mondják hogy márpedig nincs hiba.

Mielőtt az AQUA-t megkerestem írtam az ASUS ügyfélszolgálatnak, küldték hogy RMA szám alapján betudom jelenteni, de alaplapnál ez nem lehetséges pedig, mert itt a bolt indítja el a folyamatot. Illetve ajánlotta az ASUS ügyfélszolgálat hogy a FixDirect-nél adjam le, de őket még korábban megkerestem, és mondták hogy alaplapokkal nem foglalkoznak. :) Úgyhogy nem tudom milyen lesz ez az ASUS alaplap garanciális ügyintézés, de valamiért sok jót nem remélek, főleg úgy hogy nem egy egyértelmű "fekete-fehér" hibáról van szó.

Határidőnek február 20-át jelölték meg, és tegnap ért be az alaplap. Nagyon kíváncsi vagyok. Itt a topikban csak rosszat olvastam az AQUA-ról, de majd meglátjuk. Szerintem ebben a formában használhatatlan a számítógép, bele is fogalmaztam hogy egy 30e forintos használt számítógép nem produkál ilyen hibákat.

Ami érdekes lesz, ha ne adj isten belátják a hibát. Ezt az alaplapot már nem gyártják ha jól látom, illetve most már nem annyi az ára mint két éve. Amikor vettem akkor 86 ezer forint volt, most már Z490-es STRIX lapot nem kapni, Z590-et látok, de 160 ezerért.. :) Szóval ha nem tudnak új alaplapot adni, akkor vagy visszakapom az árát, vagy tudok venni rajta egy fapadosabb alaplapot. Nem tudom melyik a jobb, bár a jelenlegi helyzetnél bármi jobb. Az elmúlt 1 évben csak a szívás volt ezzel a géppel, úgyhogy bízom benne hogy lesz pozitív kimenetel.

(#25085) LuckyL válasza tothjozsi96 (#25084) üzenetére


LuckyL
őstag

másik memória szettel próbáltad a gépet?
nem fltétlenül azért, mert rossz, ahnem esetleg kompatbilitási gond, az szokott iylen sunyi hibát produkálni
bár inkább rzyen rendszereknél

cryptot minden termékemért elfogadom

(#25086) tothjozsi96 válasza LuckyL (#25085) üzenetére


tothjozsi96
addikt

Igen, próbáltam már mindent. Az első 1 évben míg volt VGA tökéletesen működött, miután kikerült a VGA és váltottam IGP-re, utána jelentkeztek szépen sorban a hibák.

(#25087) Graphics válasza tothjozsi96 (#25086) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Akkor nem lehet, hogy a processzor a hibás? Csak mert nekem ebből ez jön le.

Kapásból egy olcsó procit vennék próbára, vagy egy olcsó VGA-t.

Főleg, hogy írtad a kép is szétesik. Szerintem ez nem lap, hanem IGP hiba, elég egyértelműen.

Ha van opcio a két lap között procit cserélni, próbáld ki.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#25088) tothjozsi96 válasza Graphics (#25087) üzenetére


tothjozsi96
addikt

Lehetséges, de azért az nagyon ritka. Korábban míg volt videokártya nem fagyott ki a gép. Most hogy nincs VGA, csak IGP van, így kifagy. Tehát lehetne processzor hiba is, de sajnos még ismerősnek sincs LGA1200-es CPU-ja, tehát.

Akár milyen hosszú IBT-t engedtem rá, röccenés nélkül vitt mindent.
De szerintem az nagyon ritka hogy a processzor hibásodik meg. És igazából ez a gép tényleg alig volt használva, tehát nem értem hogy mibe mehetett rajta tönkre bármi is.

(#25089) Graphics válasza tothjozsi96 (#25088) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

De hát írtad is, amióta nincs VGA azóta van, azóta meg IGP-t használsz.

Tök mindegy mennyit volt használva, ha gyárilag selejtes volt az IGP.
A hiba egyértelmű a leírásod alapján.

Sajnos előfordul, ott vannak az F végű procik, már azokban is gyárilag szar az IGP.

Vagy 13 ropi egy alap proci abba a lapba és kipróbálod aztan elpasszolod. :)

Vagy 5-7 ezer egy fapad VGA.

A probléma könnyen detektálható. Ezért nem küldenem szervizbe a lapot.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#25090) LuckyL válasza tothjozsi96 (#25088) üzenetére


LuckyL
őstag

sajnos ez az a helyzet, hogy megmondom őszintén ha nekem lenne pc szervizem és nem produkálható a hiba, én is kiszámláznám a bevizsgálást, ha nem is első alkalommal, de második reklamációra biztosan
félre ne értsd nem ellened beszélek, szar a helyzet, ez sajnos kódolva van a pc bizniszben
régesrégen ezt úgy oldották meg a szervizek, hogy direkt tönkretették fizikai sérülés nélkül és akkor cserélt a gyártó
nem tudom van-e még ilyen gyakorlat manapság, illetve alaplapnál hogy lehet megoldani

cryptot minden termékemért elfogadom

(#25091) tothjozsi96 válasza Graphics (#25089) üzenetére


tothjozsi96
addikt

Ahogy írtam a hiba egyik része az folytonos, az IGP.
Emellett vannak olyan hibák, amik mindig más köntösben bújnak elő. Például az hogy hetente 3x minimum nem tudom bekapcsolni mert kifagy, ez nem IGP hiba.

#25090 LuckyL
Értem, pont ez a megfelelő hozzáállás egy 86 ezer forintos alaplappal.. Ki kell számlázni, mert nem reprodukálható a hiba. Nem mondom azt hogy hasonlót kívánok neked, de majd ha bekapcsolod a géped és ilyen történik, [link] vagy esetleg ilyen, [link] Akkor gondolj arra hogy 2 évvel ezelőtt vettél egy gépet, 800 ezerért, (igaz már eladtam a VGA-t), de sok pénzt kiadtál, és itt van, nem tudsz mit kezdeni a hibával, a gép nekem így használhatatlan. Egy 30 ezer forintos használt PC nem csinál ilyent, mint ez a fos. Azt azért tegyük hozzá hogy nyilván ezt majd valamilyen formában az ASUS fogja szervizelni, és az AQUA csak bevizsgálja. Szóval azért ez nem úgy megy (szerintem) hogy majd ott az AQUA sufni műhelyében megflexelik a 100 ezres alaplapokat.

(#25092) Graphics válasza tothjozsi96 (#25091) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Amit tudtam megírtam, kezdeném az IGP-vel.

Rád van bízva a további folytatás.

Miért kívánnál másnak hasonlót, a frusztrált részét ne másra vezesd át.
Kaptál javaslatot, indulj el valamerre a megoldásban.

1. Proci
2. Vga
3. Lap

Ez a sorrend.
De megnezve az IGP-s videót , sok kérdés nem maradt a hibára. :)

A hibával tudnál mit kezdeni, de gondolom még a gépben van jelenleg is a lap is. Itt még tehetsz egy kört. [link]

Ami elromolhat el is fog, mindegy mennyit ment, ha alapból egy hibás igp-s proci volt a gépben pl.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#25093) LuckyL válasza tothjozsi96 (#25091) üzenetére


LuckyL
őstag

Mind1, nem erdekel inkabb toroltem

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#25094) jeni válasza Graphics (#25087) üzenetére


jeni
félisten

A direkt VGA-t kizárnám.
Hiszen amióta nincs benne csak fagy a gép,vagyis a CPU környékén lehet valami.
Kölcsön proci vagy a nem etikus megoldás,hogy ehhez venni új CPU-t és ezt gyorsan tesztelve az alaplapban 13 nap előtt még vissza vinni a boltba elállásra hivatkozni. De inkább fizetnék ha a Aqua becsületesen leteszteli a lapot,mert rosszabb esetben max 5000Ft elkér a szervizdíjra.
A CPU is le lett adva az Aqua boltban?
Amúgy a HDMi kábelt menetközben nem szabad ki-be dugdosni,legyen az a monitor vagy az alaplap esetleg a VGA kari.

[ Szerkesztve ]

(#25095) tothjozsi96 válasza Graphics (#25092) üzenetére


tothjozsi96
addikt

Nem tudom te mit olvastál, az egész hozzászólásom amivel indítottam arról szólt hogy már az AQUA-nál van, és mit írnak az átvételi jegyzőkönyvben.

#25093 LuckyL
Lehet hogy nem túl szimpatikusan fogalmaztam, de azért remélem abban egyetértünk hogy ezt így nem lehet használni. Másrészt az hogy kimernek számlázni bármiféle költséget, azért mert ők nem tapasztalták a hibát, hát azért az erős. Én se jó kedvemből küldtem be az alaplapot, vannak rögzített videóim, emellett tőlük szoktam vásárolni, az utóbbi pár gépem onnan van, milliós nagyságrend, nehogy már még fizetnem kelljen mert ők nem találják a hibát. Szerintem ez röhej, az meg főleg hogy mindenhol egyszeri 3000ft-os díjról van szó ha nem gondolják hibásnak, az átvételi elismervénybe meg beleírják hogy ha úgy gondolják, akkor óradíjba fogják kiszámolni. Azért az eléggé hátbatámadás, szerintem.

#25094 jeni
Próbáltam már sok mindent, mindet eredménytelenül. A processzort nem tudtam kicserélni, mert nincs itthon még egy ilyen tokozatú processzorom. Egyébként minden mást kicseréltem, de nem lett megoldás a problémámra. A processzor nem lett leadva. Ugyan lehet hogy annak hibás az IGP-je, nem tudom. Volt már pár processzorom, de olyan még sosem volt hogy a CPU lenne a ludas. Mikor megvettem a gépet akkor kis ideig használtam IGP-ről, de nem emlékszem hogy probléma lett volna vele. Az a baj hogy nem emlékszem már rá, két éve volt. Maximum kifizetem a bevizsgálás díját, de mást nem tudok csinálni. A processzor terhelés alatt sosem vérzett el, ettől függetlenül nem kizárt hogy hibás, nem tudom.

(#25096) Graphics válasza tothjozsi96 (#25095) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Helyes, akkor várjuk a végeredményt. :R

A többi már szubjektív.

Ha minden mást kicseréltél mi maradt: a CPU, vagy a lap.

Ők úgy is masik CPU-val tesztelik.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#25097) jeni válasza tothjozsi96 (#25095) üzenetére


jeni
félisten

erre az óradíjra reagálva.
nekem anno kb. 5 éve vettem tőlük egy 580 AMD kártyát zsír új volt. itthon a gépemben a kártya miatt lefagyott ,kék halálozott. valamiért az AMD-s drivere vagy a VGA-t nem szerette. semmi baja nem volt neki csak a lapomban már nem okés volt. vissza vittem 3 napon belül. elfogadták az elállásomat erre hivatkozva,de mivel leadás előtt nem fotóztam le a cuccot,a KARC hogyan és ki által azt már nem tudtam bizonyítani,de én mindig odafigyelek szereléskor is, és a Black plate vagyis a nyák fém védőburkolatán a szélén egy 1-2mm karcot találtak ami semmilyen formában nem befolyásolta a működését. sőt a szépségéből sem vont volna le semmit se.
akkor a VGA 79000 Ft árából le is vontak 7000Ft-t annyival kevesebbet adtak vissza.
a becsomagolása hibátlan is volt,tehát senki sem vette volna észre és senki sem panaszkodott volna érte, annak ellenére ,hogy tutira vettem,hogy nem nálam került rá a fém külső plate-re a pici karc ami működésére nem volt hatással.

nem akartam pereskedni,inkább megfogadtam ha bármit is veszek tőlük ,előttük fogom lefotózni a vissza vitt vagy javítandó cuccot.
azért kíváncsi lennék egy memória KIT vásárlás esetén,hogy abból is levonnak majd?
ugyanis az kivédhetetlen,hogy berakásnál az érintkezőknél ne legyenek használati jelek!

(#25098) tothjozsi96 válasza jeni (#25097) üzenetére


tothjozsi96
addikt

Az szép.

Egyébként érdekes, de bele van írva hogy driver problémák miatt nem kell küldeni garanciáztatni semmit. Ez is érdekes, mert ha letörlöm az Intel UHD drivert akkor nem méretezi át az ablakokat a rendszer, miután felébresztem a monitort. Csak annyi a probléma hogy kegyetlenűl szaggat a kép driver nélkül. :B

Nagyon kellemetlenek ezek a helyzetek. Én nemrég rendeltem egy villany mérőóra szekrényt, felújítás miatt. Az egyik legdrágább szekrény, 300e volt, és úgy küldték meg hogy nem volt becsomagolva, csak egy buborékfólia volt ráhúzva, amit a Magyar Posta hozott, de ez menetközben le is szakadt a szekrényről. :) A szekrény úgy érkezett meg hogy szana széjjel volt sérülve, felhívtam a boltot és hát nagy meglepődésükre... mi volt a válasz, eladtak már több százat és eddig egyel se volt probléma. Jött a futár, elvitte, és küldtek egy másikat, kértem hogy legalább kartonpapírral legyen becsomagolva.

Szóval szerintem pont ez a baj, hogy olyan embereket foglalkoztatnak ezek a cégek, akiknek fingjuk nincs róla.

Van egy jó barátom, itt fórumon ismertem meg. Ő elvből sem vesz AQUA-tól semmit. Volt régen egy alaplap problémája, nem adott hangot. Bevitte az AQUA-ba, de ő processzorostúl, és ott előtte kivette a srác a procit a foglalatból, csak hát kiesett a fiú kezéből. :) Rá a foglalatra, és elgörbültek a lábak. Ezután visszahúzta a lábat, és azt mondta, nincs semmi baja az alaplapnak.

Többek között ezért sem akartam processzorral együtt küldeni, viszont azt bánom hogy magát a foglalatot nem fotóztam le, hogy a lábak hogyan állnak. Bár ez a fényképes bizonygatás is elég keserű. Szerintem nagyon szomorú az hogyha ki kell állni a saját igazságod mellett.

Az a kellemetlen az egészben hogyha szerintük nincs baj, teszek egy próbát egy másik processzorral, de ha ezzel is ezt csinálja, akkor mit csináljak? Adjam el 20 ezerért?
Ugye nem csak az IGP hibáról van szó, bár lehet tényleg a fagyásoknak is köze van az IGP-hez, nem tudom. De kellemetlen, mert én nem akarok venni dedikált kártyát, ha vennék akkor az meg használtan is minimum 200k, de jelenleg nagyon nincs szükségem rá.

(#25099) 4Grider válasza tothjozsi96 (#25098) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálunk panaszkodnak a vevők, ha elállással visszaküldött, vagy polcra kitett bemutatódarabot (egyébként karcmentes és használatba nem vett terméket) kapnak újként.
Akkor miért csodálkoztok, hogy elálláskor az apró karcért is levonnak a vételárból?
Ha érthető az igény, hogy ha új terméket vásároltok, akkor bontatlan, kipróbálatlan terméket akartok, akkor miért nem érthető az, hogy a kipróbáltakat így nem lehet eladni új árban, tehát a kereskedők a használat legkisebb nyomáért is levonnak a vételárból?

(#25100) LuckyL válasza 4Grider (#25099) üzenetére


LuckyL
őstag

abszolút jogos, ezt a problémát is az ostoba szabályozás okozza
azt hiszik a vevők nem ők fogják végül megfizetni az ingyenes visszaküldözgetés árát...hát van egy rossz hírem, de

illetve nagyon furcsállom hogy azt hiszi valaki hogy egy nem reprodukálható hiba sok órás keresése magas óradíjú szakember által a jótállás részét képezi
életszerűtlen dolgokat várnak el vevők, és fel vannak háborodva mikor a realitás beüt :K

cryptot minden termékemért elfogadom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.