Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ngaba
aktív tag
Jó, hát nekem azt "mondta" az autó, hogy vegyél meg, de a kérdésem főleg arra irányult, hogy egy 2008-as 1.6 ti-vct motor mennyire rizikós úgy általában, pláne gázosítva. (Az autóra látszólag vigyáztak, de hiába, ha problémás a konstrukció.) Itt prohardveren nem szeretik annyira ezt a motort, máshol inkább jókat írnak. Mit kell rajta mindenképp megnézetni? Illetve úgy általában egy ilyen c-maxon, a rozsdán kívül.
Mert most OFF dízelem van, és pont azért gondolkodom a váltáson, mert csak viszi a pénzt a bonyolult technika javíttatása... És nincs kedvem megint százezres javításokba belefutni... Ebből a szempontból jobb lenne a sima 100 LE-s 1.6 szívóbenzin, de eddig olyan motorral nem találtam olyat, amit meg is vennék.
[ Szerkesztve ]