- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yézi: 10 év
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz
Zoli-bácsi #26498 üzenetére
Jajjmán
azt a lépést kihagytam a leírásból, de miután kiengedtem és elindulok utána nyiszorog.
Behúzott kézifékkel el se tudok indulni egyébként, annyira jól fog. -
flymi
addikt
válasz
cappa72 #26492 üzenetére
Miki-B: Kezdődő kerékcsapágy?
Én azt vettem észre újabban, hogy ha megállok majd váltót üresbe teszem, kéziféket behúzom majd utána elindulok tolatva akkor olyan nyiszorgó hangot hallok, mintha még egy picit fogna a fék. Tárcsa van hátul is.
A kézifék lehet a ludas, illetve a bovden? Nagyon jól fog egyébként. -
#31600896
törölt tag
válasz
patomi #26443 üzenetére
Tegnap visszavittem a levegőszűrőt, vettem belevalót, ennek a henger alakúnak meg majd visszautalják az árát. Happy End.
Más téma: Mostanában észrevettem lehúzott ablaknál, hogy göröngyös úton a jobb első kerék felől halk, picit ciripelő hangot ad a futómű. Alig észrevehető, de gyanítom ez majd fog erősödni. Mire lehet gyanakodni?
Mindig mire összegyűjtöm a pénzt a kaszni javításra másra elmegy. -
flymi
addikt
Szólhattál volna pedig, h ne beszéljek hülyeségeket.
De közben nem hagyott nyugodni a dolog és megnéztem a kisfüzetben.Tévedni emberi dolog mondta a sün és leszállt a drótkeféről...
Ha meg már drótkefe... A kocsi dereka és az eleje még hátra van alvázvédőzés szempontjából. Nem tudom h hol és mikor fogom tudni megcsinálni de majd kitalálok valamit.
-
flymi
addikt
válasz
darvinya #26480 üzenetére
Veszel egy felújítottat, ennek feltétele, h leadod a kiszerelt régit. Ezt elküldik a céghez aki kipofozza majd újra eladja felújítottként amiért a vevő otthagy egy bontott másikat és így tovább és így tovább.
Jelentem Aux kábel a helyén. Kifúrtam a bal szélső vakdugót majd átfűztem a kábelt. Épp akkora lett a luk, h megáll benne a kábel ha visszatolom.
Még megnézem az eltört váltószoknya keretét. Múltkori nagytakarításnál megrogyott, kap kétkomponensűt oszt jobb lesz mint vót. -
flymi
addikt
Marelli név hallatán a hideg ráz. A felújított szervo szivattyújuk egy határ kaki. Gariztattam, majd kaptam a szar helyett egy másik fost. 3000 felett visít mint az újévi malac.
Inkább vettem egy kevesett futottat bontóból aztán majd egyszer lecseréltetem. Néha szeretném 4-5 ezerig is elpörgetni, de féltem a dobhártyám meg milyen már, h olyan mintha turbós lenne...
Bár van az a zene ami elnyomja. -
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888 #25940 üzenetére
A sima ragasztás nem jött be, lehet valami szilikon ragasztóval kellene visszatenni. Jobb ötletem nincs.
-
kcsa
veterán
válasz
gabor9991 #26473 üzenetére
Elromlott az indexkaron a fedkomp tekerőgombja, gyári heroin árban, mindenféle márka kapható, legyen mondom Magneti Marelli, az sok mindent gyárt, és valóban gyárt, nem csak matricáz.
És rá is hibáztam: a fent látható kiköszörült felirat a Ford logo és cikkszám helye, egyezik azzal, amit kivettem. Harmad-negyed áron.
-
gabor9991
őstag
válasz
tailor #26471 üzenetére
Szerintem a gyári és utángyártott hollander között az ár csupán a különbség.
Ahogy a gyári alkatrészek is sokszor csak annyiban térnek el az utángyártott alkatrésztől, hogy van rajta egy Ford logó.
Az elgondolásod egyébként nem hülyeség, én is márkaszervizben cseréltettem a vezérműszíjat hiába lett volna olcsóbb a maszek.Szerintem is van amikor megérinti felárat. -
Zoli-bácsi
senior tag
válasz
tailor #26471 üzenetére
Az egészben az a legdurvább, hogy lehetséges hogy nem is kell cserélni a csövet. Mert hogy nincs "eldurranva" ahogy fogalmaztál, az biztos, hisz akkor már nem lenne szervód. Nekem is folyt, amit egy speckó bandázsszalaggal orvosoltam 1000Ft-ból. Ez volt 2 éve, azóta is tökéletese és nem folyik...
De hát igen, mindenki úgy szórja a pénzt ahogy és ahol akarja.
-
tailor
őstag
válasz
gabor9991 #26470 üzenetére
Valóban, csak ugye a kérdés, hogy ha pl. az utángyártott hollanderről kiderül, hogy ereszt? Autó félre, újrarendel, idő, vár, tesztel. Az ékszíjnál valószínűleg jó a Bosch is. Ha szerelés közben valami alkatrész elszaródik, akkor ismét vissza a bolthoz, garit intéz, telik az idő(m). Szóval arányaiban véve az, ahogy én szeretem karban tartva tudva a kocsimat, ahhoz képest a szakis szerelés összköltsége és rizikója a márkaszerviz ajánlatával szemben most nem nyerőbb számomra.
Igen, mindenki úgy szórja a pénzt, ahol akarja, tudom... Sajnos én végig ebben a szellemben tartottam karban az autót -
gabor9991
őstag
válasz
tailor #26467 üzenetére
68 az anyag gyári minőséggel számolva.
Ha jó az utángyártott hollander az -6000 ha gyári szíj helyett jó a Bosch az -10000 ha piros helyett zöld a folyadék színe a szervóban az újabb -2000.
Szóval ezt le lehet faragni 50-re úgyhogy az a 100+ ezres árajánlat nem annyira jó szerintem.
A cső cseréje nem egy nagy valami ha van hozzá normális szerszám. -
tailor
őstag
válasz
molnarpeter #26468 üzenetére
Hú, hát nincs...
Annyira szar helyen van az a cső, plusz ott a motorburkolat alul, hogy nem tudom megnézni
Aknám sincs...
Meg ugye a kérdés, hogy a cég szét is szedi szakszerűen? A munkagépeknél azért az alkatrészek így vannak tervezve, hogy javíthatóak legyenek, de itt... -
tailor
őstag
Na, még egy update szervócső-ügyben, aztán kussolok hosszú időre
: a Cromaxnál a legolcsóbbak hozzá a gyári alkatrészek, ami 68 500 Ft. Beszéltem a szerelővel, a munkadíj kb. 30-35 ezer, vagyis összesen kb. 100-105 000 Ft.
Kértem árajánlatot a Ford Solymártól is, náluk kompletten minden cakkumpakk 109 700 Ft. (Ebben van 20% munkadíj-kedvezmény és 18% anyagkedvezmény, adnak hűségkártyát is, ami már erre is érvényes).
Hát... asszem ebben az esetben nem kérdés, hogy márkeszervizbe megyek vele. Azért ennél nagyobb árkülönbségre gondoltam. Ráadásul a Cromaxnál csak a hosszbordásszíjat tettem a kosárba, a szervizben meg mindkét szíjat cserélik.
Ez szerintem nem rossz deal a szakszerviztől
-
-
tailor
őstag
Tudom, hogy sokan tűkön ülve várjátok a fejleményeket a kipufogó-mizériámról, úgyhogy jó hírem van: van fejlemény!
A csoportban ajánlott Pillmann kipufogóval beszéltem tegnap, mert nagyon sok jó visszajelzést olvastam róla a google-ön. Augusztus végére adott volna időpontot - de végül úgy egyeztünk meg, hogy ha arra járok, ugorjak be, és aknán megnézi. Aztán mondta, hogy ma reggel nyitás előtt negyed órával menjek oda. Nem semmi
Konkrétan nem hitte el, hogy ezt nem voltak képesek orvosolniA tartókon emelt egy kicsit, mert a keresztmerevítőn (?) lévő hővédő lemezbe ért bele a toldatnál, ahol a leömlő össze van csavarozva a középső elemmel. Kigurulok, próba - még egy picit mindig szólt. Aztán egyszerűen leszedtük a hővédő lemezt... alatta acél, szóval túl sok bajt nem okoz szerintem...
És ennyi. Egy meleg kézfogás volt az ára...
Ráadásul kiderült, hogy a "klinikán" még a katira ragasztott matricát sem voltak képesek levenni, hogy ne égjen rá vagy - horribile dictu! - gyulladjon megIgazi semmirekellő tróger banda.
Amúgy van egy sanda gyanúm, hogy a motortartó bakok elfáradtak, és azért van ekkora mozgása az egész rendszernek, mert a lemez amúgy a kipufogó alatt vagy 4-5 centire volt. De a bakokat majd a következő tulaj cseréli, az tuti...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
oliwire #26456 üzenetére
arra figyelj, hogy nem triviális az illesztés. van ahol az antennaszáron van ahol a konzolon van az "apa" rész (menetes szár) és a menetes szár átmérője is legalább kétféle lehet.
nekem az mk1-en azt hiszem a konzolon volt a menetes szár, érdemes vagy magaddal vinni vásárláskor az eredeti antennát mintának vagy olyat venni ahol van minden kialakításhoz adapter.
én a bauhausban vetten egy ezresért olyat, ami méretben és külalakban is tökéletes volt, esztétikusan pótolta a gyárit.
-
válasz
oliwire #26456 üzenetére
Én most cseréltem,5000 Ft körül van a gyári-az utángyártott sem sokkal olcsóbb.
Nekem is rá volt rohadva,de erősebben nekibuzdulva lejött.
Írja is a gyári csomagolás,hogy egy pici zsírt tegyünk a menet végére,amikor az újat tesszük fel.
Kár fújkálni,a menet felfelé van,semmiképp nem fog oda bejutni a szer. -
oliwire
őstag
-
darvinya
titán
válasz
oliwire #26453 üzenetére
Ha van akkora rés, hogy csavarlazítót fújd be (fényezés védése érdekében nedvszívót alá).
Mikor fújod óvatosan mozgasd, hogy menet mélyebb részére is eljutson.
Ezt 2x ismételd meg 2 nap alatt, legjobb neki, ha meleg van.
Után kicsit erőteljesebben elkezdeni a kicsavarást. -
oliwire
őstag
válasz
egyedülülő #26414 üzenetére
ha már antennákról van szó, arra tud valaki ötletet, hogyan lehetne egy begyógyult menetes antennát leszedni az MK 2 fordról? Kézi erővel meg sem moccan, ha már kombinált fogóval mentem neki, a gumírozott résznél kezdtem meg a gumit leszedni róla. Amikor automata mosóba küldtem be a kocsit, csak úgy tudtuk megoldani, hogy leragasztottuk a tetőhöz az antennát. Most már ezzel együtt kell, hogy éljek, míg megvan a Fóka?
-
flymi
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Musk azt ígérte, hogy 24/7-ben dolgozik tovább a cégeinél
- Windows 10
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Apple MacBook
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Gitáros topic
- Tőzsde és gazdaság
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged