- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr-Pamacs
senior tag
Sziasztok.
Kezdő vagyok még eladóként az ebay-en. Olyan gondba ütköztem hogy az egyetlen termékemnek lenne kb 50 variációja, amit fel is tudok szépen vinni. Viszont nem engedi elmenteni mert az eladói szintem túl alacsony.
Kértem szint emelést. Ez hogy fog működni? Felhívnak és elbeszélgetnek velem? Milyen feltételei vannak a szint emelésnek?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sony Alfa 7 MII. + Objektívek, Kamera állvány stb.
- Acer TravelMate P245 i3-4010U 4 GB RAM 120 GB SSD (Samsung)
- ÚJ BONTATLAN Macbook Air Apple M1 M2 M3 M4 Legújabb Magyar 1 év Garancia Deák Térnél Azonnal Átvehet
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év hivatalos APPLE garancia gyári független Deák Térnél
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel