Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
Erről jut eszembe, fékbetétet mennyire szabad lekoptatni?
-
8
senior tag
autodoc-on ma valós akcióban jó áron vannak féktárcsák, érdemes ránézni ha valakinek kell vagy várhatóan kelleni fog a közeljövőben
https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/fektarcsa-10132 -
bul07
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #1039 üzenetére
Itt talán ki tudod keresni [link]
Én nem találtam meg motorkód jól jött volna és csak N16E láttam -
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Van valami lehetőség arra, hogy alvázszám alapján keressem meg a megfelelő alkatrészt? Párom autójában kellene kerék oldali féltengely csuklót cserélnem, és sajnos minden webshop-ban két féle méret van. Az autó egy Nissan Almera N16 Hatchback 2.2di, 2000-es évjárat. A méret különbség az alkatrészek között a fogszám. Az egyiknél külső fogazás: 27 belső: 35, a másiknál külső: 27 belső: 26.
Előre is köszönöm a választ. -
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy Bp-en és környékén tudtok-e szerelőt ajánlani a következőkre egy 1999-es Peugeot 306 1.4 benzines kocsihoz:
1.) Kipufogó javítás - a katalizátor mögött végig van rohadva a csövek és a dob csatlakozásánál. Nem zárkózom el sport kipufogótól sem, ha nem sokkal drágább, és van olyan az élettartama.
2.) lengéscsillapító csere / felújítás - Olyan megoldás is megfelel, hogy én veszem meg az alkatrészeket. Felújítás is jó lehet, ha megéri.
3.) Futómű átnézés, korrekció - sajna megtaláltam egy-két durva kányút nem lassan. Egyiknél azt hittem, hogy kettétörik az autó. Nem érzek változást azóta, de szeretnék biztosra menni.
Kössz! -
7Sony7
addikt
Srácok, Bosch ve mechanikus adagolón a hidegalapjárat állító valami hűtővíz melegével működő patron. Mennyit kellene ennek mozdulnia?
-
h1ght3chzor
őstag
Van itt valaki, aki Pesten holnap/hétvégén át tudna nézni egy H-s Astrat vásárlás előtt?
-
hardad
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy 2008-as Mercedes CLC 2.2 CDI 110kw.
Egy autóvillamosági szerelőt keresek, akinek a keze alatt fordultak már meg Mercedesek, illetve van tapasztalata velük.Két probléma áll fent.
1: A hütőfolyadékszint ellenőrzés a kijelző minden indítás után, megfelelő mennyiség van benne, mind a hűtőfolyadékszint szenzor, és a hűtőhőmérséklet érzékelő szenzor is cserélve lett, a hiba ugyanúgy fentáll.
2: A világítás kapcsolóval csakis helyzetjelző+tompítottat egyben, illetve refit tudok kapcsolni, parkolófényt, ködlámpát, külön csak a helyzetjelzőt nem.. Itt is volt egy cserés próba hátha a kapcsoló a rossz, de a másik kapcsolóval is ugyanazt produkálta.
Tehát aki tudna végezni autodiagnosztikát Mercedes specifikusan, illetve ezeket a problémákat tudná orvosolni, az kérem jellezze felém privát üzenetben!
Köszönöm szépen!
ui: Baranya és vonzáskörzete előny, de bárhonnan várom a válaszokat.
-
Jocohun
tag
válasz
molnarpeter #1032 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszod. Igen azt tudom, hogy be kell kopnia a gyűrűnek és olyankor mégy füstöl és több az olaj fogyaztáss. Csak fura, hogy a 2 óra járatás alatt fúll ról minimum alá esett az olaj. Az nem sok kicsit? A szerelő azt monta, hogy át vizsgálat nincs kopás a hengeren sőt még nagyobb kompresszió lett a motorba mint azelőtt volt mert érezhető a berántáskor meg vissza is ránt picit. Előtte ijen nem volt. Köszönöm a válaszod.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Jocohun #1031 üzenetére
Be kell kopni az új gyűrűnek is, addig normális, ha kicsit több olaj fogy. Én egyelőre azt mondom, hogy használni kell, és sűrűn nézni az olajszintet, mondjuk naponta indítás előtt. Két dolog jutott eszembe még: figyelni kell, hogy ugyanott álljon a gép, és lehetőleg vízszintes legyen, másrészt pedig nem ismerem a motort pontosan, de vas hüvelyes henger el tud kopni hordósra, azt szétszedve lehet megmérni igazából, tűréshatáron felül olyankor fúrás és túlméretes dugattyú segít, NiCaSil bevonatos henger esetén pedig a csere vagy hüvely befaragása a javítás. Szóval összességében szerintem egyelőre nehéz biztosat mondani
-
Jocohun
tag
Heló mindenki. Segítséget szeretnék kérni. Nem tudom, hogy jó helyre írok. A probléma az lenne van egy Briggs quantum 5 lovas motorom ami kapáló gép és most lett gyűrűzve mert ette az olajat illetve át vizsgálva. A szakember álltal javasolt 2 órát bejáratá megcsináltam mondta, hogy még füstölni fog egy darabig még be nem kopik füstölt is és néha puffogott egyet kettőt. Aztán megnéztem az olajszintet és az olaj szint a nívón a minimum alá esett. Ez természetes dolog vagy nem? Erő van benne mert kicsit dolgoztam vele. Köszönöm a válaszát.
-
8
senior tag
Nipparts gyártmányú kerékcsapágy milyen minőséget képvisel? (Hondába)
-
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #1026 üzenetére
PDF [link]
Itt max 7évet írnak(10-es lap) , meg hogy a gyártó szabályozzaUnless otherwise specified by the vehicle manufacturer, we recommend changing the belt after a maximum op-erational lifetime of seven years.
Lehet a VW kellene írnom de azok egy ilyen öreg kocsira tuti tojnak.
-
bul07
nagyúr
Vezérlés kérdés
VW Touran 1.9 PDTDI (BRU) (2005)2016.03.05-én 177.500Km volt cserélve Contitech a szíj , Graf vízpumpa
Könyve szerint elméletileg (kép [link], [link]) 90e ellenőrzés 120e csereMost 231.000Km van benne.
53500Km van a szíjbanNa de ha nincs meg a km akkor hány évente illene?
Mert olvasok meg videókba elmondanak sok időintervallumot, van aki szerint 5év vagy 7év de volt olyan videó hogy 10évet emlegettek.Mennyi idő az ami még simán biztonságos, meddig merjem eltolni?
Nincs kínozva pörgetve, autópálya ha évente egyszer van
-
-
-
P.zsozso
friss újonc
sziasztok !
Nemtudja veletlenul valaki,hogy miert nem indul be az autom ,pedig mindent kicsereltunk(Benzin motor)gyertya,gyujtotrafo ,meg kabeleket is .Most rajottunk,hogy nem ad aramot a gyujtotrafonak mikor raadom a gyujtast akkkor se mikor hajtatom .Valakinek valami otlete?Mivel nemtudom beindittani ,nemtudom elvinni szervizbe megteszteltetni . -
h1ght3chzor
őstag
Van itt olyan, aki 4 lengescsillapitot Budapesten ki/beszerelne jó áron?
-
Ryan_Sanchez
tag
Leírom hátha valakit érdekel a jövőben, a szerelő javaslatára végül pucolásra és falazásra fog sor kerülni. P0400 hibakódot dobja a műszer, ami ugyebár a kipufogógáz visszavezetésére utal. Röviden, a problémát megoldaná de nem feltétlen szükséges a csere.
Az alkatrész ki lesz véve, megtisztítva (nem tudom pontosan hogyan, majd rákérdezek) és "lefalazva" kerül vissza. Ennek egy hátránya lesz, vissza fogja írni mindig a check engine lightot a rendszer, de neten kutakodva találtam erre egy megoldást, egy 8mm átmérőjű lyuk amivel átverik a rendszer. Persze ezzel a metódussal kis mennyiségű dzsúva visszakerül a szívásba, de valamit valamiért, inkább ne világítson az a szar.
A káros kibocsátással meg annyit, tudom gonosz dolog de akkor az óceán járokkal is kezdjenek valamit, meg a gyárakkal stb. stb.
Késöbb egyébként lehet cserélem, egyenlőre megpróbálom így, aztán kiderül.
Talán a melegedésnél nem lesz marginális különbség, tudom ez nem fog kiderülni...
-
-
8
senior tag
válasz
Ryan_Sanchez #1013 üzenetére
Az egr ledugózással megváltoznak a kibocsátási értékek, csak külön jattal fog átmenni a műszakin. A motornak viszont jobb a ledugózás, igaz hogy később melegszik be de a sok dzsuvát nem viszi vissza a motorba.
De dízel egr-t ledugózni szerintem az emberöléssel azonos kategóriába kellene hogy essen, annyira megnő a NO2 kibocsájtás.Szerintem egyből cseréltesd, a tisztítás csak plusz pénz a szerelőnek. Városi üzemben pár 10ezer km után úgyis újra viszed hozzá, akkor már cserére.
-
7Sony7
addikt
Srácok, 2016- Ford Ranger. A váltóbowden beállításához honnan lehet odaférni?
-
válasz
Ryan_Sanchez #1013 üzenetére
Szia!
A lefalazás - mivel megváltozik az autó kibocsájtása- nem egészen legális. Meg lehet tenni, a motornak nem tesz jót mert pont azt segítené hogy hamarabb felmelegedjen.
Ha az egr kikopik, felesleges tisztítgatni már. Amikor berakódik és használva van az nem egészséges neki. -
Ryan_Sanchez
tag
Sziasztok!
Holnap megy a kocsi szerelőhöz, tanácsot szeretnék kérni.
Van egy 1.7CDTI Astrám ( Z 17 DTL) 2006-ból.
Első tulaja vagyok, 135e km van benne.
A kigyulladó check engine EGR szelep hibára utal.
Mivel cseréje elég költséges, és állítólag macerás, ezért a szerelő tisztítással próbálkozna, hogy pontosan milyen tisztítással nem tudom.
Alapvetően nem kormol (2500-3000-ig szoktam max. kihúzatni melegen), de üresben mikor a szerelő odalépett neki ott brutális korom mennyiség jött ki.
A diagnosztikánál túl nagy átáramlásról (vagy valami ilyesmi) magyarázott, ebből arra jutottam, hogy a koxtól nem tudnak záródni a szelepek.
Szerintetek egy tisztítással megoldódna a probléma, vagy mindenképp cserélni kéne az alkatrészt?
Sajnos leginkább városban van használva (tudom, nem erre való) de nem akarom elhinni hogy ennyi kilométerrel elektronikai hibás az alkatrész.Pluszban olvastam EGR lefalazásról, dugózásról , ez pontosan mit jelentene, illetve megérné-e megcsináltatni?
-
PeeterssoN
őstag
Sziasztok!
I30 2011 jobb hátsó kerekénél csörgést hallottam, nem mindig csak nagyobb bukkanónál rázósabb úton. Ezért a szervíz rakott fel új tárcsát és betétet, ami amúgy is esedékes volt.
Ez pár napja történt, most megint elkezdte nem olyan zavaróan. Minél többet megyek vele egyre sűrűbben hallom. Porvédő lemez? Futómű? Visszaviszem csak gondoltam előzetesen megkérdezem. -
-
bambano
titán
Üdv!
Azt szeretném megtudni, hogy az ilyen zseb-bikázóknak van-e valami értelme vagy tutti átverés? [link] -
Gergello
addikt
válasz
molnarpeter #1008 üzenetére
Szakad akkor meg motor KO
És a szíjak, vízpumpa ? -
Gergello
addikt
Sziasztok !
Akinek van fent szervizes progija meg tudná nézni, hogy mi a vezérléscsere intervalluma ennél az autónál ?
2015-ös
1.3 diesel
66 kw
263A200 kezdetű motorkódKöszönöm.
-
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Lenne itt valaki kedves szerelo, akivel tudnék beszélni 10 percet, Audi A5 vs A7 szerelési, alkatrész árakról?
Köszönöm.
-
Szabi®
addikt
Sziasztok! Sajnos ma az Audi TFSI Quattrom B7 olyat kezdett csinálni hogy 1-esbe 4 ezernél, 2-esbe 5 ezernél bedadog,leszabályoz,ha tovább váltok nincs gond,de kipörgetni nem engedi,viszont 240-260-al enged menni.
Eddig nem csináltaMi lehet a gond ? Turbó geolapát ? Gyújtás ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! Iphone 14 Pro Max 256GB Független mobiltelefon. OLVASS!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L570 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest