- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- hdanesz: Elektromos autózás - első élmények
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
ULPIUS
őstag
válasz
molnarpeter #2089 üzenetére
Nincs más hibakód, hónapok óta ugyanezt dobja.
Én most egyelőre csak a kipufogó hátsó dobot fogom lecserélni aztán majd kitalálom, hogy kéne a végére járni ennek a szonda ügynek a legkisebb veszteséggel. -
Nerazim
őstag
válasz
molnarpeter #2075 üzenetére
Tudom, de ezen rajta maradt, igy vettem es akkor meg nem tudtam, hogy ez kesobb gond lesz. Ha ujl feltengely kerul bele arrol is vagassam le?
-
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #2042 üzenetére
Köszi a tippet, közben találtam emberi áron bypassert. Megpróbálom házilag.
-
agyhalal
aktív tag
válasz
molnarpeter #1990 üzenetére
Találtam újabb Stabilust, de ahogy nézem, darabja kerülne kb. 24.000 Ft-ba és ennyit nem szeretnék adni érte. Gondoltam, hátha van olyan gyártó, aminek megbízható termékei vannak.
-
apóka
aktív tag
válasz
molnarpeter #1997 üzenetére
Igen, régen így ment.
De az ABS -sel szerelt rendszerek némelyike ezt nem igazán szereti. Ezek a cuccok nem drágák, egy fékolaj csere után visszajön az ára, ha nem viszem szerelőhöz. -
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #1985 üzenetére
Az hiszem igen Ignis volt, de jó sok éve volt már
Azóta már KIA kocsija van, ott meg az ajtó nyitó bowden szakadását tuningoltuk meg egy orosz videó alapján, egy máshoz tartozó bowden darab beiktatásával
15-20e Ft helyet 500Ft-nyi alkatrészből megcsináltuk sok sok éve, és működik azóta is -
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #1911 üzenetére
Nekem jó ha csak kirúgja magát, sőt a kettős állás is csak bosszant mert magas vagyok (bár nem eléggé szerintem, 187cm) és mindig tovább kell nyomjam egyből legfelső állásba
Akkor a Hart is mehet bírja, vagy egy év alatt vége lesz?
(Hart spirálrugót raktam be nyáron semmi gond vele)Igen figyelni fogok.
Bár nem is a fejbevágás miatt.
Tavasszal az öcsém cserélt egy Corsa C-nél, kioldotta az egyik felét majd nem figyelt és lecsapódott. Nem, nem vágta fejbem csak a teleszkóp kijött a hátsó üvegen keresztül.
Bontott hátsó színben egyező ajtó lett a megoldás, csak a kulcs zár lett más, na meg így a hátsó ablaktörlő is megjavult mert ellőtte nem működött. És olcsóbb is lett így mint egy új üveg berakás lett volna. Drága teleszkóp csere lett. -
8
senior tag
válasz
molnarpeter #1864 üzenetére
Visszagondolva azt mondta a munkafelvevő, hogy a diódahidat kellett cserélni most második alkalommal, de ebben nem volt teljesen biztos.
Nekem a koszosság mindegy (a motorteret sem takarítom), csak a teljes felújítás szempontjából említettem az újszerűséget.Köszi a segítségeteket
-
gyimger
őstag
válasz
molnarpeter #1849 üzenetére
Hát az elmúlt 52 órában nem kaptam rá választ, de majd egy szerviz megmondja.
-
MasterMark
titán
válasz
molnarpeter #1840 üzenetére
Ezek a Hamza Csabáék ahova a Csikós is vitte az alfát?
-
válasz
molnarpeter #1840 üzenetére
Köszi, megnézem.
-
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #1826 üzenetére
Na ja, az még nincs a házi eszközparkban...
-
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #1815 üzenetére
(#1817) jerry311
Gyártóra mi a véleményetek?
HART, vagy MAXGEAR ebből a márkákból olyan 7-8e Ft darabja ([link], [link])
SACHS viszont már 13839 Ft darabja ([link])Megéri a dupla árat, úgy nézve hogy nem kell 10évet bírnia?
Vagy annyira gagyik hogy 1-2éven belül eltörnek?Sima felhasználás általában 2személy (220Kg) meg nagy bevásárlás, vonóhorog van de nem szoktam vontatni
Ha úgy nézem Hart rugóból majdnem tudok 4-et venni a SACHS árán
(Hart az lengyel cucc[link]) -
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #1815 üzenetére
Ugye ez egy Touran, amiből rengeteg verzió van
7üléses, 5üléses, nem normál futóművel, és normál futóművel
Nagyon sok színkóddal találtam típushoz valót, nézd meg hányfajtát dob hozzá [link]Az enyém 5személyes 1.9 PDTDI BRU 90lóerő, sima alap
Átnéztem sok alkatrész áruházat és nagyon nem törődnek azzal hogy a színkódot is leírják a termékekhez
És arra hogy márkásat vagy sima legolcsóbb mi a véleményed
-
MasterMark
titán
válasz
molnarpeter #1786 üzenetére
Egy idő után magától is bemelegszik, csak később mintha fűtené. A hátsó szonda nem okoz semmit, azzal csak azt méri hogy a katalizátor jól működik-e.
A rossz mérés miatt viszont műszakin lehet gond.
-
válasz
molnarpeter #1767 üzenetére
Szuper, köszi!
-
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1757 üzenetére
Ja! Aszittem itteni. Köszi!
-
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1755 üzenetére
Értem, köszi. Benézek oda is. Nem találom.
-
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1753 üzenetére
Márminthogy ideiglenesen? Kössem össze a tartállyal, vagy csak úgy egy flakonba?
-
Sapphi
aktív tag
válasz
molnarpeter #1728 üzenetére
subaruwrc, molnarpeter nagyon szépen köszönöm az ajánlásokat!
-
BaLee
addikt
válasz
molnarpeter #1707 üzenetére
Thx ez jó ötlet!
-
BaLee
addikt
válasz
molnarpeter #1704 üzenetére
Felejtős. Egy 8-10 ezres szívócsőből 92 ezer volt a gyári alkatrész, fényszóró anno 15k utángyártott vs 120k gyári meg még van pár példa. Kocsi nem ér már annyit amennyibe szerintem ez az alkatrész kerülne.
Működik amúgy a kocsi így is szóval nem annyira SOS de múltkor kitisztíttattam az elosztófedél alatt és utána pár napig tökéletes volt aztán újrakezdte a hibát (gázadásnál elmegy az ereje, alapjárat ingadozik stb.).
-
enginev3.0
félisten
válasz
molnarpeter #1679 üzenetére
Köszi, kár
-
Terentius
őstag
válasz
molnarpeter #1653 üzenetére
Baranya megye. Egyébként váltóolaj csere volt az autóban 2 hónapja, de a hiba ugyanaz. Megy rendesen, de zavaró. Egy váltófelújítás kb. milyen összeg lehet nagyságrendileg?
-
neutron23
csendes tag
válasz
molnarpeter #1643 üzenetére
Rendben, köszönöm mindenkinek!
-
Teodor52
senior tag
válasz
molnarpeter #1608 üzenetére
Pontosan nem emlékszem rá, de a kérdés úgy szólt kb, hogy adja meg azt a fordulatszámot ahol a 200g/kWh érték látható.
Amúgy ez egy gki (Gépjátművezetői Képesítési Igazolvány)e-learning teszt kérdés volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #1583 üzenetére
Ezt megmarta a rozsda. Sokat állt, vagy sokat indítgatták csak rövid időre.
-
orion1025
őstag
válasz
molnarpeter #1577 üzenetére
Írtam oda is, hátha.
-
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1571 üzenetére
-
G@ben
addikt
válasz
molnarpeter #1533 üzenetére
Beírtam oda is.
-
-Solt-
veterán
válasz
molnarpeter #1519 üzenetére
Köszönöm az infókat Urak!
-
Kommy
veterán
válasz
molnarpeter #1503 üzenetére
Jeladók kimérve, mind megfelelő, és külsőleg is megfelelőek, de amúgy az ABS önteszt se fut le, tehát ra rá van rakva a gyújtás akkor 3 másodperc és elkezd folyamatosan sípolni az autó.
Hibakód lett olvasva, de sajnos azt nem tudom mi lett a végeredmény annyit tudok, hogy a valami nyomással kapcsolatos hiba volt. Sajnos én nem tudtam kiolvasni, amikor meg kiolvasták nem voltam ott. -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1395 üzenetére
Vielen dank!
Mindjárt gondoltam.
Viszont csak ezért nem szeretném beindítani, este meg jön a fagy. 'Sztán nem lenne vicces, ha...
Amúgy szokás ezt cserélgetni, mint a fékfolyadékot? -
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #1298 üzenetére
jaa, persze. Nem volt elfektetve vagy ilyesmi.
-
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #1296 üzenetére
Fullra behúzott állapotban, emelő állapotban lévő csavarral.
Nem tudtam, hogy ezeket is lehet/kell légteleníteni. Utána nézek, bár a manual-ját nem találom ennek a szarnak. Mondjuk gondolom nagy vonalakban ugyan az a működése mindnek. -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1238 üzenetére
Azt nemrég kapott újat, de attól még lehet. Na majd fülelek.
-
BogyóBP
addikt
válasz
molnarpeter #1224 üzenetére
Köszönöm mindenkinek.
-
matrix23
tag
válasz
molnarpeter #1201 üzenetére
Köszi szépen a választ
Szerinted nagyságrendileg mennyi lehet ennek a javítása?
-
maglew
aktív tag
válasz
molnarpeter #1202 üzenetére
Hátul van, le kell szedni a tető kárpitot. Aztán akkor kétszer kellene szerelőhöz mennem
-
maglew
aktív tag
válasz
molnarpeter #1192 üzenetére
Köszi. Honnan tudom meg a cikkszámát?
-
tusi74
őstag
válasz
molnarpeter #1169 üzenetére
Köszönöm, nagyon kedvesek vagyok. Minden infót gyűjtök, mert próbálok kalkulálni, hogy mennyibe kerülhet majd, de én nő vagyok, igazából egyedül nem tudom megcsinálni.
-
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #1121 üzenetére
Nem a 10sec, sőt szerintem 20se, de egy 50-ről visszaszámoló lámpánál már simán felesleges nyomva tartani (egyre több a számolós lámpa)
Amúgy én is nyomkodó vagyok
, de kéztettem magamat hogy figyelejek hogy ne nyomjam feleslegesen
-
válasz
molnarpeter #1076 üzenetére
110 fokot is láttam már a mutatón, de csak egyszer.
100-at többször.
Vízpumpa csere az elmúlt egy évben nem volt, és az autó előéletét nem ismerem sajnos.
Kaptam egy táblázatot az eladótól, de azt sajnos ellopták a táskámmal együtt. -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1072 üzenetére
Na, leszedtem a burkolatot, aztán (idő hiányában) az egyik oldali klipszet, ami fogja. Van oda kenve valami, valószínűleg tettek zselét, csak keveset. Kicsit megmozgattam, klipsz vissza, most egész jól működik. De azért valószínűleg felhívom a szélvédőst, hogy tudjon róla, végül is ő nem rakta jól vissza. Aztán ha mégis vacakol, tegyen még anyagot oda, ne sajnálja.
-
Jocohun
tag
válasz
molnarpeter #1032 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszod. Igen azt tudom, hogy be kell kopnia a gyűrűnek és olyankor mégy füstöl és több az olaj fogyaztáss. Csak fura, hogy a 2 óra járatás alatt fúll ról minimum alá esett az olaj. Az nem sok kicsit? A szerelő azt monta, hogy át vizsgálat nincs kopás a hengeren sőt még nagyobb kompresszió lett a motorba mint azelőtt volt mert érezhető a berántáskor meg vissza is ránt picit. Előtte ijen nem volt. Köszönöm a válaszod.
-
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #1026 üzenetére
PDF [link]
Itt max 7évet írnak(10-es lap) , meg hogy a gyártó szabályozzaUnless otherwise specified by the vehicle manufacturer, we recommend changing the belt after a maximum op-erational lifetime of seven years.
Lehet a VW kellene írnom de azok egy ilyen öreg kocsira tuti tojnak.
-
Gergello
addikt
válasz
molnarpeter #1008 üzenetére
Szakad akkor meg motor KO
És a szíjak, vízpumpa ? -
válasz
molnarpeter #985 üzenetére
Köszi szépen!
Van még egy probléma, ami leginkább zavar: A motor (néha kicsit, néha nagyon) rángat közepes hőmérségleten, és ilyenkor néha nem indul be.
A szervízben kicseréltek mindent próbaképpen, végül semmi nem oldotta meg a problémát, gyertyákat is cseréltek, az sem.
A szerelő computerre gyanakszik, de ez csak gyanú.
Azt, hogy hőmérséklet függő, eléggé jó biztonsággal ki merném jelenteni, persze nem száz.Mire tippelnétek?
Vagy hova érdemes vinnem az ilyen rejtőzködő hibával, ahol nem kérik el az összes pénzt a világon? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #968 üzenetére
Kapufa. :D
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #953 üzenetére
PHEV állandóan járatja a kompresszort, mert azzal hűti az akku pakkot. Elvileg szíj hajtja, csak sokkal többet megy, mint egy átlag klíma.
-
válasz
molnarpeter #950 üzenetére
Köszönöm!
-
matyi012345
őstag
válasz
molnarpeter #945 üzenetére
Úgy vállalja egy tag, hogy kiszedem és elküldöm neki, viszont én nem tudom ki-be szerelni.
-
tothjozsi96
addikt
válasz
molnarpeter #939 üzenetére
Nem tudtam róla hogy létezik ilyen is, köszönöm!
-
válasz
molnarpeter #931 üzenetére
Köszönöm!
-
haromegesz14
aktív tag
válasz
molnarpeter #909 üzenetére
Ez még egy 2005-ös modell, nem zavarnak el vele?
-
bucihost
senior tag
válasz
molnarpeter #901 üzenetére
Köszi! Nincs valami oldal esetleg, ahol "pontozva" vannak a gyártók? Autodoc-on van egy csomó számomra ismeretlen gyártó, akinek nem tudom mennyire minőségiek a cuccaik.
Impergom, JP Group, GSP, MaxGear, DAKAtec, stb stb stb -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #876 üzenetére
Köszönöm, ez jó kis videó. Viszont sajnos az ő műszere mást mutat, mint az elm327. Ő visszafolyást tud mérni, én meg kiegyenlítést. Arra gondoltam, hogy -mivel a gazda elmondása szerint a kettőstömegűnek néha hangja van - és alapjáraton kicsit remeg, búg a motor, miközben egyébként nagyon jól megy, hogy lehet a kettőstömegű "rázását" próbálja kompenzélni a motor ?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz
molnarpeter #867 üzenetére
Először is.
Mitsubishi Lancer Invite Plus. 1.6 16V 2007
Hétfőn cseréltünk vezérlést, és azóta valami "kuszol" a vezérműszíj környékén. A vezérműszíj a felső szíjtárcsán lent lóg kb. 0.2-0.3 mm-t. Ez mitől lehet?
Kigyulladt a Check lámpa, a diag lambda fűtő áramkör érzékelő hibát dobott, de hogy most a katalizátor mellettit, vagy a leömlőben ami van, azt nem írta konkrétan. Szeretnék bele rendelni, de így tanácstalan vagyok.
A kuplungnál a kinyomócsapágy visít, de ha benyomom kb fél centire a kuplungpedált, akkor elhallgat, visszaengedés után megint csinálja. Mennyire vészes? -
jjohn
aktív tag
válasz
molnarpeter #862 üzenetére
Köszi.
Nem hirdetést akartam beírni csak könnyebb be másolni.Csupán egy véleményt szerettem volna. Az említett topikban se sokat írnak. A 2.2-ről olvastam. Gondoltam aki hozzá értőbb dob valami jó tanácsot. Meg aztán nem minden írás igaz, inkább a használónak hiszek.
Igen a benzin az odavág 10-12 L fogyasztással. -
hódmaci
senior tag
válasz
molnarpeter #843 üzenetére
Sajnos nem ismert.
Mágus2
Akkor kezdődik a tánc
Gyertyákkal kezdem. kap szép ujjakat, kiütöm a hibakódot azután meglátom visszadobja-e
Amennyiben igen akkor haladunk tovább. -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #834 üzenetére
Akkor viszem majd a sajátot. Kerékfordulat sajnos bincs nálam.
1500 km el ezelőtt kapott vadiúj valeo egr-t, dpf tisztítást, új turbónyomás szabályzó mánesszelepet. -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #831 üzenetére
Köszi. Már csak keresnem kell Debrecenben egy helyet, ahol ezt meg is tudják csinálni. Vagy vigyaem a saját Elm-et?
Még csinálja néha, de lehet, hog az a gond, hogy forcan szerint 1,4 fokot csal a kormány az egyeneshez képest. Hátha ez megoldja. A jeladó nekem benne van a kerékagyban. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #806 üzenetére
Na, csak jobban körül kellett nézni, vákuum cső hiba volt. Mielőtt hozzám került, volt két hosszbordás szakadás görgő miatt, valószínű az csapott oda, látszott javítási próba nyoma. Lyukas és ragasztós részt kivágtam, kis toldás fém csővel, s már jó is (bár a csövet rögzítő patent törött, cserés). Majd némi szépítés ráfér a megoldásra, legjobb lenne a csövet cserélni, csak ne volna olyan nehéz hozzáférni a vákuum tartályhoz
-
bucihost
senior tag
válasz
molnarpeter #817 üzenetére
Az elképzelés jó. Viszont. Mi van ha most 2030 van rajta, de az nem is jó rá hanem inkább 2033 kellene? Vagy épp fordítva.
-
Egon
nagyúr
válasz
molnarpeter #810 üzenetére
Utóbbi.
-
-Solt-
veterán
válasz
molnarpeter #733 üzenetére
Ezt már próbáltam, de Vito és Sprinter viszonylatban elég hiányos.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
molnarpeter #687 üzenetére
Igazad van! Szóval vidéken...!
-
bucihost
senior tag
válasz
molnarpeter #684 üzenetére
Nah tegnap ment 1 liter fékfolyadék bele, járattam vele 20 percig. Leengedtem az olajat, ment bele 5L Valvoline MaxLife 10W-40. Mintha szebben járna a motor, és könnyebben is indulna, viszont füstöl így is. Max annyi, mintha nem lenne akkora nyomás a kivezetett csövön.
-
bucihost
senior tag
válasz
molnarpeter #680 üzenetére
Ok. 1 liter fékfolyadék menjen bele? Utána érdemes vastagabb olajat rakni bele, vagy mehet a 10w40? valvoline maxlife-ot olvastam, hogy ajánlott öreg autókhoz. Erről vélemény?
-
bucihost
senior tag
válasz
molnarpeter #678 üzenetére
Fékfolyadéktól tartok kicsit... Nem kezdi ki a tömítéseket?
-
bucihost
senior tag
válasz
molnarpeter #669 üzenetére
De ezt hol és hogyan íratom át? Beszéltem tegnap egy szakival aki ilyenekkel foglalkozik. De ő azt mondta vagy számla vagy pedig adásvételi kell a motorról és akkor át írják. Ha szerencsém van akkor kódosra, ha nem akkor ugyan úgy számosra.
-
-Solt-
veterán
válasz
molnarpeter #658 üzenetére
Köszönöm!
Már csak az a kérdés, hogy az normális-e, hogy ezzel párhuzamosan a venti fordulata is ingadozik!?
-
-Solt-
veterán
válasz
molnarpeter #653 üzenetére
Most monitoroztam egy kicsit, a történet úgy néz ki, hogy menet közben fordulaton ~12.5V körül tölt, ha elengedem a gázt akkor felugrik ~14.7V-ra, de ha bekapcsolom a világítást akkor fixen beáll ~13.5V környékére.
Nem tudom, hogy ez így normális-e, mindenesetre elég fura ez nekem...
-
-Solt-
veterán
válasz
molnarpeter #655 üzenetére
Gondolom EFB, mert start/stop automatikás.
-
-Solt-
veterán
válasz
molnarpeter #653 üzenetére
Még a gyári van benne. 100 ah-s
-
orion1025
őstag
válasz
molnarpeter #650 üzenetére
Ha tudnak is, lehet jobban megéri rendelnem, mert olcsóbban jövök ki. De majd holnap kiderül.
-
orion1025
őstag
válasz
molnarpeter #648 üzenetére
Na, pont ilyen kellene nekem, csak rossz néven kerestem. Csak megint a posta a cucc fele lenne... Sajnos ebben a koton szökevény városban meg semmi ilyen nem lesz, de holnap délután megyek az egyik autósba ahova ma telefonáltam, ott elvileg vannak ilyen földi jók 1500-2000Ft körül. Ha nem lesz semmi emberi, akkor valószínűleg marad az általad linkelt, mert ennél jobb megoldást nem nagyon látok.
-
orion1025
őstag
válasz
molnarpeter #637 üzenetére
Gondolkodtam ezen is, de nem tudom mennyire zár hermetikusan.
-
orion1025
őstag
válasz
molnarpeter #635 üzenetére
Megpróbálom a katalizátornál szétszedni, mert ott le tudnám akasztani az egészet, és kiszedni a kocsi alól. Mindenképpen aknában csinálnám, ott jelölném rá az újat, majd ahogy írtad, pár helyen megcsípném és próba. Elég vastag a cső, majdnem kettőfeles, így ha a kettes zártszelvény kerítésem gond nélkül meghegesztettem, akkor ez sem fogna ki rajtam. Nem akarok könyörögni egyik szerelőnek sem, meg 10xxx pénzt a zsebükbe dobni egy gyakorlatilag kész dobért.
-
válasz
molnarpeter #590 üzenetére
Ja, ez lenne a cél.
Konkrét márkát, anyagot tudnál ajánlani? -
-Solt-
veterán
válasz
molnarpeter #566 üzenetére
Soha nem akkor kezd bele a regenerálásba amikor "kéne"... megyek 30 km-t a pályán semmi, beérek a városba erre belekezd akkor amikor araszolok a dugóban és nem tudom normálisan pörgetni.
-
válasz
molnarpeter #554 üzenetére
Koszi!
Arat azert nem mondtam, mert nem ertek hozza, es eddig tobb karosszerias mondta azt, hogy nem vallalja, igy nem akartam meg ezzel is szukiteni.
Meg fogom kerdezni a felsoroltakat.
A Balassagyarmati muhely adatai is johetnek, egyszerubb egyben vegighivni oket.Koszonom!
-
rosejbli
senior tag
válasz
molnarpeter #516 üzenetére
De neten nincs 50%-os kedvezmény
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #506 üzenetére
Egyforma legyen és lehetőleg minőségi és pontos. Nem a súlya a lényeg, hanem az anyaga.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #505 üzenetére
Végül csere nincs, mert kifutott, de lesz a könnyebbikből PTFE bevonatolt szoknyás, 4 darabos szettben, elvileg összeválogatva.
-
embe
nagyúr
válasz
molnarpeter #493 üzenetére
Gondoltam kitakarítom azt is. Megelőzés.
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #467 üzenetére
Sok Volvo-ja van bontásra, szerintem áttett volna egyet, ha lenne. Nem beszélve arról, hogy a bontott is ki tudja milyen állapotban van. + ha más a hiba, annak is odavág. Ugyanez a gondom az újjal is, mert kifizetem azt is, ha tuti jó lesz utána jó sokáig.
(#468) Mágus2 Fogalmam sincs. Kényes ez a terület, mert én laikus vagyok. Ha elkezdek neki ötletelni, akkor mit okoskodok én. Vagy rávágja, hogy annak nincs köze ehhez, akkor meg kussolok, mert ő tudja. Kérdeztem tőle amikor bevittem most a kocsit, hogy legyen új? Nem, jó a felújított. Na mondom, jó, legyen. Egyébként azt mondja, nem szokott gond lenni ezekkel, a benzineseknél meg pláne nem. Ha ő tanácstalan, én mi legyek? Romon vagyok.
Másik szerelővel majdnem ugyanezt játszottuk el a lambdaszondával. Kérdezte, hogy új, vagy bontott? Hát ha jó a bontott, legyen az. Nem volt jó. Olvasgattam, tájékozódtam, kérdeztem, mi basza tönkre a lambdaszondát. A válasz, hogy semmi, elromlik. Na ekkor vettem újat, jó lett.
Most az asszony 1.4 es Astrájával járok, a komfortérzetem a nullán, de az legalább beindul
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #399 üzenetére
Ate, trw, textar, fte
-
válasz
molnarpeter #397 üzenetére
Miért hiányzik a bosch a listáról ha az a gyári?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #326 üzenetére
El is felejtettem, IC csere után megjavult a kormolást tekintve
Köszi Mágus és bitpork a válaszokat!
-
válasz
molnarpeter #328 üzenetére
Én inkább nem erőltetném turbó gyanúnál azt a közlekedést. Én.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #328 üzenetére
Map szenzortól azonnal vészmód, de szerintem ne kösd le. Fölösleges. Óvatosan kell vele menni és kész.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #326 üzenetére
Miért akarod vészmódba rakni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Lenovo Legion 5 Gaming. Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Acer Nitro V ANV15 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest