- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Szeretem az ecetfát
- No Voice in the Galaxy
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
megema
őstag
Sziasztok!
Adott egy Peugeot 406-os. Olyan kérdésem lenne, hogy mit lehet csinálni akkor, ha a kuplungpedál néha "beragad"? Beragad alatt azt értem, hogy ha felengedem, akkor nem jön vissza teljesen. Ilyenkor alányúlok, visszahúzom és működik tökéletesen.
Mit kéne cseréltetni és kb. mennyibe kerülne?
A hátsó ablakok (elektromos) nagyon lassan húzhatóak fel és a jobb oldali el is akad. Valamint a bal első fényszóró párásodik. Tudtok valami bontót ajánlani, ahol lehet kapni ilyeneket? Gyári, új alkatrész elég horribilis áron lenne csak hozzá...
Igazából nem annyira zavaró egyik sem, de ha meg lehetne úszni 100 ezer alatt, akkor megcsináltatnám. A kuplung mondjuk kellemetlen tud lenni, mert egyik reggel piros lámpánál nem jutott eszembe hogy ilyen és próbáltam beerőltetni 1-esbe és 2-esbe, de csak 3-astól felfelé lehetett berakni... A sor meg állt mögöttem rendesen.
Szerencsére nem lett baja a váltónak, de ha korán kell kelnem és akkor előfordulhat máskor is egy ilyen eset és azt előbb-utóbb a váltó bánná...
-
K3NZO
senior tag
Valaki tudna nekem valami okosat mondani, hogy egy c3 1.4 HDI eszi a hűtővizet. A fogyasztás nem ugrott meg sőt még talán kevesebbet eszik, nem rég volt egy olajcsere is, de akkor is miért fogy el a víz? Nem szivárog mert rendszeresen nézem a helyet ahol parkol az autó és alatta nincs folt.
-
Cy-clone
csendes tag
válasz
Winner_hun #89 üzenetére
Még nem volt rossz szerencsém betolva lenni... Köszönöm a tanácsot!
-
Cy-clone
csendes tag
válasz
Winner_hun #87 üzenetére
hmm... panelparkoló zsebkendőnyi méret...tolatva...??
-
Cy-clone
csendes tag
Hello-hello! De jó hogy idetaláltam - tanácsra van szükségem: Seicento-m tegnap reggel azt mondta indításnál hogy "viiijjj" - tehát hogy innen nem megy sehová
Egyesek szerint az indítómotor behúzó-mágnesével van gond és az autó betolásával akár el is indulhat - De: katalizátor mit fog ehhez szólni??
-
simondr
senior tag
hi all!
nem tudom jo helyre teszem e fel kérdésem de mind1:
szval van egy skoda favoritom és most miután tölttem, bele motorolajat üresben nem tud járni a motor mert mindig lefullad.
tudna valaki segiteni hogy a mi a fenét csináljak vele hogy müködjön normálisan?? -
dokar
addikt
nem tudjátok a műszakin a hangerőt hogyan vizsgálják?
mekkora fordulaton? hány dB lehet? vagy frekvencia határokat is figyelnek? -
dokar
addikt
Na már régóta áll a topik, kezd elsüllyedni. Gondoltam egy autós topik nyitására, de sztem ezt megspórolhatom, ha ezt itten átnevezi vmelyik modi. Szal van pár autós topik, de kifejezetten egy olyanra lenne szükség, amelyik az autók technikájával foglalkozik és nem az autós élményekkel. Lehetne magasabb szinten diskurálni olyan témákról amelyeket az olyan autósok kedvelnek, akik nem csak hasznáni szereti gépjárművüket, hanem érdekli is őket az alattuk lévő vas működése. De az ''Autószerelőt ide!'' név azért nem a legmegfelelőbb, mert nem hibákat akarunk kideríteni, hanem 'technológiát feltárni'.
-
dokar
addikt
Autós tali meghívó: [link]
[Szerkesztve] -
doc
nagyúr
ez mennyire lehet gázos? elképzelhető hogy szétrázza a futóművet vagy nem érdemes aggódni miatta? azért annyira nem ráz durván, szóval a csuklómat nem tépi le, inkább csak kis vibrálást érezni a kormányon (bár most, hogy direkt figyeltem,alig vettem észre, mintha enyhébb lenne mint régebben)
-
Yaye
őstag
Ha tutira jól ki lett egyensúlyozva, akkor féltengely. Szvsz. Ha kapott egy ütést, kátyútól vagy egy kis padkázástól. Esetleg ha hangja is van akkor valamelyik csapágy.
Ja, talán még lehet gumihiba (szálszakadás), lehet hogy az terheletlen állapotban (a centírozópadon) nem jelentkezik (de ez csak az én elméletem, lehet hogy hülyeség)
Faterom Stiloja is erősen ráz 90 +/- 10 km/h intervallumban, de a márkaszerviz sem tudta kisütni mitől lehet, padra téve egyáltalán nem jelentkezik.
[Szerkesztve] -
dokar
addikt
A sportkipufogók a rezonancia elvén működnek
Amire te gondolsz az a kipufogórezonátor. A sportkipufogó pedig nem a rezoncia elvén működik. A hangtompítás más módon történik (ezt nem részeletezem) és kisebb lesz a hátsódob fojtása.
Minden motornál van egy olyan (rövid) időintervallum, amikor a szívó és a kipufogószelep is nyitva van. Ha simán csak a dugattyú lökné ki az égésterméket, akkor mindig marad egy pici égéstermék, ha sportkipufogó van, akkor a rezonanciából adódó szívó hatás miatt az égéstérben ''színtiszta'' benzin-levegő keverék lesz, viszont ilyenkor ezen keverék egy része (szintén a szívó hatás miatt) átáramlik a kipufogórendszerbe.
Ez eddig igaz, de ha nincs elég fojtás a rendszerben, akkor az általad említett időtartamban nem csak kipufogógázt, hanem értékes benzin-levegő keveréket is kiszippant és így kevesebb lesz a hengerekben. Ergo nem fog csökkeni fog a teljesítmény és a fogyasztás is megnő.
Van sportkipufogóm, csak most azon gondolkozom, hogy a középdob témára vmi jó megoldást találjak:
sportközép, gázgyorsító vagy átmenő.
Ezen lehetőségek közül kéne választani. -
Templ@r
tag
Legjobb tudomásom szerint ez nem így van. Nem közvetlenül a fojtásról és a nyomatékról van szó. A sportkipufogók a rezonancia elvén működnek, egy ilyen kipufogót mindig az adott rendszerhez kell méretezni, a méretezése meglehetősen komplikált.
A rezonancia elv pedig azt jelenti, hogy a kipufogogáz egy bizonyos sebesség felett olyan rezonanciát kelt a dobban ami szívó hatást fejt ki. Tehát ekkor már nem a dugattyú löki ki az elhasznált égésterméket, hanem a kipufogódobban a rezonancia által keltett szívóhatás szívja ki a hengerből.
Minden motornál van egy olyan (rövid) időintervallum, amikor a szívó és a kipufogószelep is nyitva van. Ha simán csak a dugattyú lökné ki az égésterméket, akkor mindig marad egy pici égéstermék, ha sportkipufogó van, akkor a rezonanciából adódó szívó hatás miatt az égéstérben ''színtiszta'' benzin-levegő keverék lesz, viszont ilyenkor ezen keverék egy része (szintén a szívó hatás miatt) átáramlik a kipufogórendszerbe.
Egy ilyen rendszer előnye a növekvő teljesítmény, hátránya a növekvő fogyasztás.
Dokar, a fentiekből következően nem hiszem, hogy valaki is itt konkrét választ tud adni neked. Egyébként van egy olyan sejtésem, hogyha eltávolítanád a középső dobot valószínűleg egy új sportkipufogót kellene venned (ha nem tennéd akkor a katalizátorra keresztet vethetsz). Egy a lényeg ha úgy döntesz, hogy az ebből adódó minimális teljesítménytöbblet neked megéri, akkor kell keresned egy szakembert (ez alatt nem autószerelőt értek). -
dokar
addikt
A motornak kell egy bizonyos fojtás a nyomaték miatt, gyárilag túl nagy a fojtás a kipufogó rendszerben, ha csökkentjük, akkor több teljesítményt érünk el, de vigyázni kell, hogy nehogy túl sokat vegyünk el... stb, szal a gyári katalizátor elegendő fojtást biztosít a rendszernek? F Astráról van szó.
-
Yaye
őstag
Tud valaki egy tényleg lelkiismeretes, megbízható, pedáns Opel-szerelőt Pesten vagy környékén?
Nem kell hivatalos márkaszerviz legyen, sőt. Valami olyat szeretnék, akinek a műhelye szép tiszta és a szerszámok sorba vannak rakva a falon, és a műhelyben egy neoncső sincs kiégve. Szóval értitek -
dokar
addikt
#62-re van vkinek ötlete? elegendő csak a katalizátor fojtása?
-
Templ@r
tag
Nem teljesen így van
Amelrikában (USA) a szimmetrikus, európában pedig az aszimmetrikus fényszóró szabvány.
Ha megnézed a 66. hsz-ben a képet akkor az európai szabvány szerinti fényszórót és beállítását látod (tehát a fényszóróból a függőleges tengelytől picit balra eső pozíciótól a fénysugár nem vízszintesen hanem, hegyesszöget bezárva távozik).
USA-ban azért használnak szimmetrikus fényszórót mert ott gyakoriak a soksávos utak (3 és több), mivel ha aszimmetrikust használnának akkor a belső sávban lévő autók fényszórója az összes elötte és tőle jobbra közlekedőt elvakítaná. Európában inkább az 1-2 sávos utak a jellemzőek tehát a hátulról jövő autós nem vakítja el az elötte lévőt viszont az aszimmetrikus megoldás miatt remekül látja az út szélét, ezáltal a kivilágítatlan gyalogosokat, bicikliket, egyéb tereptárgyakat időben észleli. -
[w]
őstag
a kocsi már vagy 9 éves (asszem '98-as), de tip-top állapotban van, törve soha nem volt, úgyhogy ez az elállítás kiesett.
viszont fogalmam sincs, hogy egyáltalán mitől állítódhatott el ennyire? és mit lehet vele kezdeni mondjuk házilag. nyilván szerelőhöz viszem, ha nem jutok vele semmire, csak hátha.
@prmcsk: jahlola jobb oldala a kocsinak szemből értendő!
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Vezérműszíj és görgők : 100% hogy cserélve lettek . (Motorgenerál volt, cserélve lette a dugattyúk, a hajtókarok, és a főtengellyel is csináltak valamit) .
Mivel egy 13 éves hyundai ponyról vna szó, így így szakszervíz szóba sem jöhet
Annak idején fel is írta a szerelő , mi lett cserélve, páromnál remélem megvan a papír. Mondjuk az fura, hogy tényleg csak akkor csinálja, ha ki van hűlve a motor.
[Szerkesztve] -
Templ@r
tag
A terheletlen járművet a faltól 5 m-re állítjuk, majd meglengetjük a kocsit, hogy a rugók beálljanak nyugalmi helyzetükbe. Ezután a falra kimérjük az 51. ábrán látható méreteket, ahol a H méret a lámpaközép talajtól mért távolsága. Ha a tompított világítás képe megegyezik az ábrán jelzettekkel, akkor a lámpák beállítása helyes.
Az ábrán az értékek miliméterben vannak megadva, a fényszórómagasság állító ''gombot'' a ''0'' pozicióba kell állítani. Amúgy a lámpatesten (általában) felülről van két csavar, amivel a kívánt pozícióba tudod állítani a fényszórókat. Valószínűleg az egyik szervómotor hamarosan felmondja a szolgálatot.
Amúgy mióta van meg az autó? Mivel törés után, a karosszériások szokták ilyen ''amatőr'' módon beállítani a fényszórót. -
[w]
őstag
gyerekek, de jó hogy ezt megláttam.
naszóval, általában hogy kellene világítania a fényszóróknak, mi a helyes beállítás? nemrégiben vettem csak észre, hogy a jobb oldali mintha jó 10 centivel feljebb hordana, mint a jobb. amikor tekerem az elektronikus magasságállítót egyikből a másik végállásba, akkor is a jobb oldalinak a szervója úgy 2 másodperccel hosszabb ideig nyekereg.
jó ez nekem? -
Templ@r
tag
vezérmű = vezérműszíj
cserálve = cserélve -
dokar
addikt
sportdobom van + gyári katalizátorom, de ha a középdob helyére egyenes átmenő csövet rakok, akkor nem lesz túl kicsi a fojtás?
-
Templ@r
tag
Legjellemzőbb esetben ez feszítőgörgő (csapágy) hibályára utal. Mi is lett konkrétan lecserélve? Vezérmű + görgők? A mikrobordás szíj / ékszíj is lett cserálve ha igen akkor itt is cserélték a görgőket?
Ha a felsoroltak közül minden cserélve lett akkor még marad az a kérdés, hogy hova vitted szervízbe ( márkaszervíz / adott tipusra specializálódott ''magánszervíz'' / ismerős), illetve kaptál-e számlát? Ja, és milyen kocsiról van szó?
ui:: fero valasza, nagy valószínűséggel jó a hidegindítási problémára, illetve itt még van + 1 eshetőség (bár ez attól függ milyen modern az autód), az alapjárati szabályzó motor is felmondhatta a szolgálatot.
[Szerkesztve] -
btotyi
tag
-
fero02
nagyúr
Hy!
A hidegindítás utáni nem állandó fordulatszámot ált. az automata szivató szokta belőni pont azért, h álljon le a motor és tudjon melegedni.
Az alapjáraton való lefulladás ezek után nem is csoda. Adj neki gázt (persze nem bőgetni kell) és sztem nem fog +állni.
A szíjak állapotát szemrevételezéssel ellenőrízheted, feltéve ha látod, amit nemigen hiszek. Ha be van repedezve, akkor cseréltesd ki, mert egy elszakadt vezérműszíj (vagy bármilyen más szíj) elég szép dolgokat tud csinálni... Ezen nem éri meg spórolni, vagy tologatni a csere időpontját.
A nyikorgást meg amúgy rengeteg sokminden okozhatja. Akár egy felújított vízszivattyú is képes erre.
Üdv! -
tildy
nagyúr
Nekem is segítség kéne, hidegben, alapjáraton pár esetben lefullad a motor, ugyanekkor vanilyne hülye nyekergő hang is, valamelyik szíjnál. Melegen nicns vele gond, ez viszotn elég zavaró, hogy hideg motornál (illetve hidegben) ennyire leng a fordulatszám... Ha 5 percet várok, utána már jó...
-
Templ@r
tag
Tedd azt amit tbs mondott.
Mondjuk szerintem emellett lehet kerékagycsapágy probléma is. Amúgy valószínűleg nem csak egy hibára vezethető vissza a jelenség. Jobbra húzás: futómű rosszul van beállítva, vagy előzö tulaj padkázta / kátyúzta az autót és a lengőkar / kormányösszekötő párosból valamelyik sérült / deformálódott, vagy alvázcsavarodás vagy a fék berágódott. Rázás: felni rosszul van kiegyensúlyozva, vagy kerékagycsapágy kezdi megadni magát, de az is lehet hogy kormányösszekötő rudazaton valamelyik gömbfej kikopott, vagy a stabilizátor rúddal nincs minden rendben.
Majd elfelejtettem: rázkódás lehet attól is ha a motortartó bakok elfáradtak, vagy bizonyos fordulaton egyenetlenül jár a motor.
[Szerkesztve] -
doc
nagyúr
ha már idetaláltam:
nekem is ráz egy picit az autó, de csak kb. 110-nél, alatta és fölötte semmi. ez mitől lehet? egyszer vittem centírozni is, utána kicsivel jobb lett egy időre, de nem sokkal rá megint így viselkedik (amúgy '93-as ''kocka'' Seat Ibiza) -
TexT-BoY
addikt
Én elsőkörben elvinném azokat a kerekeket egy jó gumishoz, ha minden oké akkor lehet még az hogy 195 feletti gumik a magyar ''utakon'' szeretnek önállóan menni /tapasztalat a régi Scenic/ Ha ezzel nincs baj akkor mehet a futomüves, Ő szinkronba rakja mind a 4kereket és ha ez sem segit akkor szivacs.. de lehet hogy a futómüvet már a márkaszervizbe adnám oda hogy oldja meg a cég...
-
Matthew
őstag
Ha a guminyomás rendben van akkor vagy a kerékcentírral lett baj vagy a futóművel.
Én először egy gumishoz vinném el centíroztatni, ha az nem segít akkor futóműbeállítás.
Nekem is volt tavaly nyáron hasonló problémám, bár ott nem rázott, csak picit jobbra húzott az autó, aztán vettem rá alufelniket és megszűnt, szóval nálam valszeg a centírral volt baj.
Mostanában nem padkáztad meg véletlenül az autót? Vagy nagyobb kátyúba nem mentél bele?
szerk.: de szerintem egy futóműelállítódás nem okozhat rázkódást...
[Szerkesztve] -
Travelos
őstag
sziasztok!
Adott egy Opel Vectra A 2.0i. A kocsi jobbrahúz, és autópályatempónál erősen ráz is.
Mi lehet a probléma?
Guminyomás rendben van.
Köszi előre is! -
Zozzant
addikt
Hallo!
Valakinek esetleg van tapasztalata egy 2003-as Almerában a jobb első lámpacseréről? DEPO típusú új lámpa megvan, adja magát a csere vagy valami trükk van benne? Vagy majd rájövök? -
nemtudom
csendes tag
wv Passat 1.8-as injektoros autóhoz keresnék valami műszaki leírást, konkrétan az elektromosan vezérelt fékrendszer érdekel.
1993-as gyártmányú amely ezzel a speckó fékrendszerrel készült (áldom a német technikát). -
jaaman
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
Van egy 2002-es évjáratú volkswagen polom és eddig a riasztó nyitotta és zárta a központi zárat(összes ajtó+csomagtartó)
Egyszer a csomagtartót kulccsal nyitottam ki,megszólalt a riasztó és ez után már csak kulccsal tudtam a hátsó csomagtartót nyitni illetve zárni.
Hogyan lehetne újra azt elérni hogy a riasztó nyissa illetve zárja az egész központi zárat?
Segítségeteket előre is köszönöm! -
jagada
addikt
2001-es 1.2 G-s Astra-ba cserélnék gyújtógyetyát.
a gyertya felül helyezkedik el a blokkba, nem oldalt, és keresztbe egy sinen vannak a nagyfesz csatlakozók a gyertyákhoz?? hogy jön le ez a sín, hogy hozzáférjek a gyertyákhoz? két torx csavar szorítja le, ezeket eltávolítva sem akar megmozdulni, feszegetni meg nem akarom, mer ha valami műanyag fül eltörik akkor az sokba kerülne.
azt észre vettem, hogy a sínen nagyobb menetes furatok vannak amibe a torx csavarok mennek. ebbe kell vajon beletekerni csavart és úgy lehúzni? mi a trükkje?
H E L P!!! -
escie
őstag
válasz
Winner_hun #28 üzenetére
[link]
innen kiindulhatsz... -
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #28 üzenetére
-
Winner_hun
félisten
Valaki elmagyarázná nekem, hgoy a biztonsági öv az hgoy műxik
Mert rántásnál ugyebár fog, ha lassan húzza az ember, akkor meg megy. Valami röpsúlyos izét mondtak nekem, de hogy van pontosan?
-
G@ben
addikt
válasz
Winner_hun #25 üzenetére
Az lesz tényleg a legjobb, ha visszaviszitek. Esetleg még valami koszra tippelnék, ami néha eltömíti a karburátort, illetve a sebesség függvényében a légszűrőt. De ne bennem bízz, mert nem vagyok profi.
-
Winner_hun
félisten
4-esben. Gyorsításnál el szoktam érni a fordulatot, ha úgy van kedvem
Ezt mondták nekem is, hogy valószínűleg rosszul van beállítva a karburátor
De ez így nem lesz jó, faterral visszavitetem a kocsit, hgoy csinálják meg normálisan, mert ez így nem állapot. Viszont nem értem teljesen, mert nem mindig csinálja ezt, amikor pl mentem haverhoz, akkor ahogy elértema 90-et, egyből rángatott, viszont volt, hogy huzamosabb ideig 90-el mentem és nem volt semmi baja
meg mentem azóta 100-al is vele és akkro sem volt, szóval egy kicsit nagyon homályos ez számomra
-
G@ben
addikt
válasz
Winner_hun #23 üzenetére
Nem vagyok autószerelő, ezért inkább csak tippelgetek. 90-nél melyik sebességfokozatban van a kocsi? Gyorsításnál eléred más fokozatban azt a fordulatot, amelyikkel 90-nél is pörög a motor? Hirtelen úgy tűnik, mintha nem kapna elég benzint, azaz a karburátor mégsincs jól beállítva. Persze lehet, hogy tévedek.
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
Nah jut eszembe karburátor új lett véve. Szerelő kicserélte, beállította műszerrel, szal addig okés is.
Viszont: mentem haverhoz, 90-et elértem és elkezdett szaggatni a kocsi. Vagyis rángatniPróbáltam gázt adni, de csak remegett és lassult
Leesett a sebesség kb 80-ra és ment normálisan. Mitől van ez? Mentem vele máskor is és 80-90 körül elkezdett máskor is rángatni, de nem tom, hgoy mitől
Eddig sose csinált ilyet, ment kiló fölött is
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #20 üzenetére
jaigen, ez már kulcsos, nem a szivató melett kell indítani
-
virkir
veterán
válasz
Winner_hun #18 üzenetére
Évjárata fontos lenne mert attól függ a porlasztó típusa, ha régebbi akkor valószínűleg dugulásod lehet az alapjárati fúvókánál, típushiba, hogy a szívászajcsökkentő (az a duci a légszűrő és a karbi között) egy idő után el kezd szőszőlni.Megoldás, kiveszed a fúvókát, szét húzod , kifujod tüdőböl, oszt vissza.
Ha jó akkor örülsz és mész, ha nem akkor lehet hogy a pillangószelep tengely kopott el és fals levegőt szív időnként a motor, na akkor keress egy megbízható Polskis szerelőt ő tuti meg tudja oldani tengely cserével.
Az újabb évjáratokra szereltek elektromos alapjárati szelepet az szokott megakadni, itt a megoldás, kiveszed, széthúzod, és ami a mágnesből kilóg (egy pöcök) azt csípőfogóval levágod, ha jó mész, ha nem akkor itt is lehet tengelykopás.
A kuplungra igy látatlanba azt mondanám eltört a szerkezet függetlenül attól hogy most volt csere, lehet csak tárcsát tettek be, az, hogy nincs holtjáték és mégsem emel ki jellemző hiba. -
Winner_hun
félisten
Akkor porlasztócsekk, ok
A kuplung zsír új. Nem tom, hgoy mi lehet a baja, holtjáték az nem nagyon van, de valamikor megakad, nem akarja bevenni, tökmind1 melyik sebességet állítólak kispolák betegség
Amúgy eddig úgy volt, hgoy a pedálút felénél indította a kocsit, de az iszonyú, azt még1x vissza nem állítom -
Digital
addikt
válasz
Winner_hun #16 üzenetére
Ha a bengaszűrő taccson volt akkor érdemes volna szétkapni a porlasztót is!
Ha bent fog a kuplung akkor nincs holtjáték,ha nem tudsz sebességet kapcsolni akkor meg túl nagy! Úgy állítsd be a kuplungot hogy a pedálnyomás felénél indítsa meg a kocsit! -
Winner_hun
félisten
Másik problem:
kuplungot cseréltek, mert szétszállt, namsot most úgy fog, hogy ejhajj, amint flengedem egy kicsit is, már kapja is a kocsit,de az van, hgoy van olyan, hogy padlóig nyomom a kuplungot és nem tom berakni 1esbe, mert darájja a fogaskerekeket, mintha nem nyomnám a kuplungotAzt mondta valaki, hogy lehet, hgoy azért, mert melexik és nyúlik a bowden aztán nem tudja rendesen kiemelni a dolgokat. Ez lehet? Mert akkor holnap egy kicsit utánaállítok, mert ez így nagyonnemjó
-
Digital
addikt
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
A szívató ugye több bengát ad a motornak,ha visszatolod és fullákol(meleg motornál) akkor kevés a benya! Nézd meg a karbiban az úszó szintjét,a fúvokák furatait takarítsd ki,ellenőrízd nem kap-e a motor fals levegőt!
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
Senki?
Amúgy az ahelyzet, hgoy haverral piszkáltuk, benzinszűrőt cseréltünk, mert az nagyon ramaty állapotban volt.
Szóval az a helyzet, hogy az alpjárat állítása után az lett, hogy valamikor jól megy, nincs vele semmi ond, de ha gázt adok, aztán leveszem a lábam, akkor lefullad, pedig előtte fjó voltMég azt mondta vki, hgoy valószínúleg a benzin/levegő keverék arány vagy mifene a nemjó, hogy vigyem el co mérésre, aztán ha nem jó, beállítják. Lehet ez?
-
V_Zoli
aktív tag
válasz
Winner_hun #10 üzenetére
Mondjuk ha az alapjárati vagy a főfuvóka el van dugulva és ha a szivatót rátolod akkor elvileg a szivatófuvókán elvileg kaphat anyagot...
-
Winner_hun
félisten
Lehet, én sem értek hozzá, de nem mindig van. Mert tegnap sznvedtem vele, amikor hazaértem és akor volt, hgoy visszanyomtam és jó volt, aztán felhútem és megint vissza, de megadta magát
Szóval nagyon rejtélyes. És ha el lenne dugulva, akkor sehogy sem kéne, hogy adjon benzint, nem?
Najó, inkább nem írok többet, majd jönnek az okosok és segítenek
-
V_Zoli
aktív tag
válasz
Winner_hun #8 üzenetére
Esetleg a porlasztóban (karburátor) valamiféle ''dugulás'' lehet valamelyik fúvókánál...
De ez csak egy tipp...nem vok autószerelő -
Winner_hun
félisten
Na megint itt
Szóval az a helyzet, hgoy van itthon kispolák és kb 2 hete mindig le akar fulladni, nemtudjuk, hgoy miértEz akkor van, ha szivató vissza van tolva, persze akkro, ha már meleg a motor. Mi lehet a problem?
-
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #5 üzenetére
de 6 szálból csak 1 lett jó, írtó szar ez az izé
de nembajh mert grafitcerkával összefirkáltam ezt az izét és így már vezeti frankón a jeleket, már csak egy zárlatot kell megkeresni, mert ha c-t nyomok akkor xc-t ír ki. És ha beírok bármit, utána megnyomom a hosszúít, akkor mindent beillesz
szal folyamatos ctrl+c ctrl+v-ként műxik
-
Tangerine
senior tag
válasz
Winner_hun #5 üzenetére
gratula. na ugye megmondtam!
-
Tangerine
senior tag
válasz
Winner_hun #1 üzenetére
Én is használtam hasomlót régebben, szintén nem ablakra, hanem proci tuningra.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Winner_hun #1 üzenetére
Jól felráztad kenés előtt? Mert ha olyan, amire gondolok (kis üvegben, mint egy körömlakk), akkor a sűrűje - ami vezeti a villanyt - leülepszik.
[Szerkesztve] -
Winner_hun
félisten
Ha valakinek autószereléssel kapcsolatos baja van, itt felteheti a kérdéseit
Kezdeném is:
Ha van itt autószerelő vgy akik ért hozzá segítsen plíz. Vettem fűtőszálpótlót LOCTITE CIRCUIT + de nem a kosihoz, hanem a billentyűzetemhez, mert a moddinghoz a bill. paneljéből ki kellett vágnom egy darabot amit ilyennel akarok pótolni, de ez a szutyok nem vezeti az áramotÖsszekötöm a két elkivágott részt és mérem digitális multiméterrel de nem mutat semmit
Ha ezt a felkent trutyit mérem, akkor csak úgy mutat vmit is ez a műszer, ha közel mérek. Most ennek a fűtőszálpótlónak nagy az ellenállása
ami szerintem hülyeség vagy szar minőségű
Úgy csináltam, ahogy le van írva szal van 4-5 réteg egymáson.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BenQ PD-2700-U Monitor - Designer 4K 27"
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest