- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- hdanesz: Elektromos autózás - első élmények
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
válasz
Coccolino_O #1399 üzenetére
alapjáratot újra kell tanulja szelep csere után
akku negatívot vedd le 15 percre ( rádió stb el fog szállni )
majd 20km vegyes autókázás után újra kell tanulja az értékeket ( alapjáratot is ) -
Coccolino_O
őstag
Bárki találkozott korábban P0505 kóddal? (2005 Toyota Yaris 1.3)
Ez a kurva autó megőrjít, kicseréltem a szelepet, ami szabályozza azt, hogy mennyi levegőt kap a motor alapjáraton, viszont most meg túl alacsony az alapjárat, majdnem lefullad, amikor beindítom. Ha nincsen csatlakoztatva a szelep, "jó" az alapjárat. A szelep zsír új, még direkt nem is használtat vettem. Fojtószelep ki volt takarítva kb. háromszor, még az sem lehet, hogy koszos.
Bármi ötlet?
Köszi. -
7Sony7
addikt
válasz
molnarpeter #1395 üzenetére
Vielen dank!
Mindjárt gondoltam.
Viszont csak ezért nem szeretném beindítani, este meg jön a fagy. 'Sztán nem lenne vicces, ha...
Amúgy szokás ezt cserélgetni, mint a fékfolyadékot? -
7Sony7
addikt
Srácok, fél centi híja van a tartályban a fagyállónak. Jó időben szerintem a minimun felett volt. Lehet a hőtágulás, vagy öntsek utána picit? Rózsaszín van benne, és ilyen színű van itthon is, de nem tudom, típusra egyezik-e? Keverhetőek ezek?
-
7Sony7
addikt
válasz
subaruwrc #1392 üzenetére
Én sem értem, 12,5 alatt nem sokott lenni. Mondjuk valami AZ meistertelie vagy mi van benne, nem tudom, milyen lehet. Már rámértem, 12,33V -ot mutatott a műszerem, és ekkor az aldis töltő 12,2V-t. Bekapcsoltam, hadd töltse.
Nem tudom, mi meríti. Mondjuk mindennap volt nyitva, de indítva nem. -
7Sony7
addikt
Na, új infó: Ma 4 nap állás után beindítottam, nem akartam még pörgetni a motort hidegen, viszont az alpjárati rezgés (ami nem hallható, csak finoman érezhető az ülésen, váltón) benyomott kuplungpedállal üresben is csökken. Ennek lehet köze a kettőstömegűhöz?
A máski: (ami miatt beindítottam ma a kocsit: Néha rátöltök az akkura, rövid távok, sok állás, stb. Rátettem az aldis töltőt, és 12,1V -ot mutatott. (Nem kapcsoltam be a töltést, csak néztem a feszkót még ekkor). Na, gondoltam ez sem indul be. Rápróbáltam, szépen indult, mint szokott.
Szóval mindjárt rámérek multiméterrel, de ilyenkor mi van? Úgy értem, egy hét alatt ha ilyen sokat merült az akku, akkor hogyhogy indult szépen?
-
7Sony7
addikt
Üdv megint. Van egy rezgés, amivel nem bírok mit kezdeni. Ez nem érezhető, hanem hallható rezgés, motorfordulatszám függő. 1600-1900 között, és 3000 környékén hallható, ha finoman gyorsítok, vagy tartom a sebességet, vagy lassítok. Tehát erős gáznál nem hallik a 2000 alatti, a 3000 környéki igen.
Leginkább előretolt váltókarnál (3,5 fokozat), de az 1600-1900 as az alsó (2-4 fokozatban) is hallig, csak halkabban.
Cseréltem motortartót, előtte rezgett a kocsi egész eleje hidegben, az megszűnt, de ez a rezgés megmaradt. Amennyire hozáfértem, nincs kilazulva semmi sehol.
Most jön a lényeg: Ha rezgés közben a válókart enyhén meghúzom lefelé, akkor addig amíg úgy tartom, a rezgés teljesen eltűnik.
Ekkor megnéztem a váltótoronynál, hogy mi újság, de nagy lógást nem találtam. Az a váltást segítő ellensúj, vagy mi a tengelyen mozgatható picit, nem teljesen passzos, de nem is mozog nagyon. A bowdenvég gömbfejnek is van pici holtjátéka, de az sem tűnik vészesnek.
Szóval, va-e valami tipp, mi okozhat ilyet? 1.6 tdci, 2010. -
jjohn
aktív tag
Igen a különböző szín más oldhatóságot jelöl. A gyengétől az erősebbig sorba rakva, lila, kék, zöld. Pl a zöld csak hevítéssel lehet oldani, ezen belül is van gyengébb, erősebb ezt számmal jelzik.
A piros színű fluoreszkál lehetővé tegye a minőség megfigyelését és ellenőrzését. -
7Sony7
addikt
Ja, közben amúgy el is felejtettem: tényleg csak meg kellet szúrni a menetrögzítőt, köszi!
Viszont eszembe jutott valami: Oldhatóságban van különbség a különböző típusú, színű menetrögzítők között? -
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1380 üzenetére
Sajnos nem fotóztam le, így nem tudom jól elmagyarázni, de: kinyomtam a munkahengert, annyira, mintha el lennének kopva a fékbetétek, és így a dugattyú szélétől kb 1cm -re lévő nútból ki tudtam emelni a porvédőt, ezalatt benézve láttam kis rozsdát. Viszont épphogy beláttam, lehet, hogy nem a dugattyú, hanem a nyereg belseje a rozsdás, nem tudom. Elviszem felújíttatni, de addig is hátha javult kicsit. (Úgy tűnik legalábbis). Így kinyomva viszont a porvédőt simán be tudtam tenni a dugattyú peremébe.
-
MasterMark
titán
Ha már rozsdás a dugattyú akkor az csere. Ha felhúztad a porvédőt akkor azt már nem lehet visszarakni a helyére, csak ha ki van véve a dugattyú szóval egyébként is mindenképpen cserélni kell a dugattyút/dugattyúkat.
szerk.: Nincs összeragasztva, bár nem tudom minek a porvédőjére gondolsz, de egyik sem szokott ragasztva lenni. A dugattyú porvédőjének egy vájata van a nyeregben, oda kell betenni.
Felújításnál dugattyú, porvédő és tömítés csere is kell.A menetrögzítőnek csak a vége szokott megszáradni, szúrj bele valamit, vagy vedd le az egész kupakját és szúrd kifele.
-
7Sony7
addikt
Na, szóval: Kissé kinyomva a dugattyút, es megemelve a porvédőt, volt alatta egy kis rozsda.
Kitisztogattam, megjárattam, most jónak tűnik. Persze figyelem, és ha megint szorulni fog, szerintem felújíttatom szervizben, nem merem jobban megbontani.
Viszont lenne még két kérdésem:
-a felbontott menetrögzítő beszárad mind, vagy csak én jártam így? Olyan, mint a pillanatragsztós tubus, használat után rátekertem a kupakot, ma meg már nem tudtam semmit kinyerni belőle.
-A porvédő úgy néz ki, mintha gyárilag össze lenne ragasztva a féknyeggel, ezért nem mertem levenni. Tényleg így van, vagy visszarakható, ha leveszem? -
-
jjohn
aktív tag
-
jjohn
aktív tag
Legjobban akkor lehetne meglátni, ha a munkahengert kinyomod teljesen.
Ha látszik rajta valami oxidáció akkor prolipapírral (800-1000 finomságú) átcsiszolni, esetleg még a tömítő gyűrű lehet felkeményedve. Kapható hozzá javító készlet.
Illetve a vezető perselyeket kell megnézni, cseréni ha szorulnak.Persze ha otthon megtudod oldani, mert légtelenítés meg egyebek.
Nekem is volt ilyen gondom igaz nem C-max, de a jelenség ugyan ez volt. A vége az lett kicseréltem az egész nyerget, mert annyira rossz állapotban volt, hiába volt a fenti manőver 2x megcsinálva. Jobb lett utána de sosem lett 100%-os. Bontóból vettem a nyerget ott megnéztem próbálgattam, sokkal könnyebben járt. Utána még 8 évet ment minden gond nélkül.
Remélem tudtam segíteni! -
7Sony7
addikt
Üdv. Hazafelé jövet elkezdett szorulni a bal első fék. Egy hete mentem vele, azóta állt az autó. Megnőtt a fogyasztás, ebből vettem észre. Megállva éreztem a fékszagot, a tárcsa forró volt. (C-max, 2010) Levettem a nyerget, megtakarítottam mindent, amit kell, bekentem rézpasztával. Viszont összerakás után párszor ráfékeztem, és utána alig bírtam megforgatni a kereket. Visszanyomtam a munkahengert, fékeztem, visszanyomtam párszor, mostmár fékezés után könnyebben forog, de nem az igazi szerintem. De legalább mostmár kiengedett fékkel gurul a kocsi, eddig megállt azonnal. Bár lehet csak visszahűlt, a fene tudja. A munkahenger porvédőjét kicsit megemelve tisztának tűnik. A fékbetétek és a tárcsák újszerű vastagok. Hol lehet a hiba?
-
tzimash
őstag
Sziasztok,
Kikönyökölt a kinyomóvilla a váltóharangból...
[kép]
Szerelő szerint, ha a váltó többi része nem sérült, nem szükséges váltót cserélni.
Ő jobban tartana egy ismeretlen előéletű váltótól, mint egy lyuktól, amit részben takar a téglalap alakú gumi.
Mit gondoltok erről, ti cserélnétek a váltót? -
7Sony7
addikt
Üdv mtx75 váltón ahol a bowdenek csatlakozak (gömbfejek, stb) kell-e, lehet-e zsírozni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MasterMark #1359 üzenetére
[link] pl (van vagy 3, mondjuk be tudja csípni az ember kezét ha rossz helyen fogja
)
Amúgy fejet lefúrni/köszörülni, akkor szétjön, kiálló darabokra meg lehet rögtönözni (lapolni, anyát hegeszteni, stb), esetleg megfúrni. Ha kijön, menetes szár bele és úgy nem kell mégegyszer aluból kiszenvedni. -
MasterMark
titán
válasz
Coccolino_O #1356 üzenetére
Ilyenekhez olyan csavarhúzot kellett volna szerezni amit kézzel tudsz ütni, és ütésre forog. Azaz kézi ütvecsavarozó kvázi.
-
Coccolino_O
őstag
válasz
subaruwrc #1357 üzenetére
Nem tudom, végigpróbáltam az összes létező csavarhúzót és bitfejet, amit találtam, plusz vettem direkt erre a célra készült csavarhúzót is, ami JIS, szóval kifejezetten japó autókhoz lenne, és nem fog megtörténni. Akkus ütvecsavarozó v. csavarbehajtó, esetleg? Ráraknék én nyomatékkulcsot is ezen a ponton, de nincsen olyan bitfejem, ami passzolna, ez szerintem nem sima Phillips, de úgy néz ki.
-
subaruwrc
félisten
válasz
Coccolino_O #1356 üzenetére
melegítsd a házat
illetve ütéssel kéne sokkolni a csavarokat hogy elengedje a menet
feje elég csúnya valóban
de teljesen pontosan illeszkedő bitfejjel talán még megoldhatóak -
-Solt-
veterán
No tolásra beindult szépen, de még mindig nem vagyok meggyőződve arról, hogy az önindító a ludas, mert a riasztó kis visszajelzője úgy villog pirosan, mintha be lenne riasztva és továbbra sem működik... amilyen gagyi, simán lehet, hogy a betolásra megkerülhető.
Keresek egy villamossági szerelőt és kivetettem belőle. Köszönöm Urak!
-
-Solt-
veterán
válasz
MasterMark #1353 üzenetére
Nem tesz jót neki azt tudom, de 1-2 próbálkozást talán kibír... Nem, csak relé kattan egy halkat, önindító meg sem mozdul. Az önindító kopogtatáshoz meg kéne emelni, de azt csak az udvaron tudnám, ahhoz meg ebben az időben nincs kedvem. Ha esetleg beindul a tolástól, akkor átgurulok vele aknára és ránézek...
-
-Solt-
veterán
válasz
MasterMark #1347 üzenetére
Unixban találtam olyat ami jó, ez a része megoldva, köszönöm!
Viszont van más nyűgöm is, nem indul a kis szaros. Akksi rendben, hallom, hogy a relé kattan, de semmi nem történik. Így elsőre azt mondanám, hogy önindító, de van benne egy utólagos riasztó ami most riasztani sem hajlandó és hajlok arra, hogy az hülyült meg. Betolással kiderülne mert ha beindul akkor a relé vagy az önindító a szar, ha meg nem akkor a riasztó, esetleg az immo szart be. (mindkét kulccsal próbáltam)
A lényeg, hogy ezeket a benzines, katalizátoros kis vackokat mennyire lehet tologatni? 2-3 próbálkozással gondolom nem okozok túl nagy problémát!?
-
-Solt-
veterán
válasz
MasterMark #1345 üzenetére
1000 éves... lötyögött, meghúztam... vagyis próbáltam, eltört!
Nem lesz ez egyszerű menet így S.O.S-ben... univerzálisat még csak hasonlót sem találok, gyárit meg érdekes lesz így a két ünnep közt! Ez van, köszi...
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Sikeresen eltörtem a párom K12-s Micra csodájának a pozitív saruját. Így néz ki a gyári: [link]
Van esetleg ennek valami alternatívája... mondjuk másik japán típusból, vagy valami univerzális? Totál vakon vagyok ezekkel...
-
dredbiro
senior tag
Sziasztok! Adott egy Iveco daily 40e10 csoda. A vázzal párhuzamban található toziós rudak első silenteket hogyan a legegyszerűbb cserélni?
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
2007-es Chevrolet lacetti 2.0td két napja ezt a hangot adja induláskor,kb 20-30 mp-ig.
Szerintetek mi lehet? [link] -
8
senior tag
Tanácsot kérnék, Ford Focus II 2009 1.6 tdci 66kw DA motorkód
Be lehet-e tenni a magasabb 190mm akksit is, vagy csak az alacsonyabb 175mm jó?
Ránézésre bemegy elfér a magasabb is, nem tudom be lehet-e csúsztatni a helyére?
- és ha bemegy, inkább azt tennénk bele, mert ritkán van használva, jobb lenne a nagyobb kapacitás, néha rá is töltünk a garázsban.Köszi
-
jjohn
aktív tag
válasz
MasterMark #1339 üzenetére
Próbáltam álló helyzetben, azután menet közben, de mindkét alkalommal nagyon kevés volt a nyomás alig spriccelt.
-
jjohn
aktív tag
Köszönöm mindenkinek az ötleteket!
Kicseréltem a hibás csövet szétszedtem, megtakarítottam a fúvókákat (nem volt benne kosz).
Ennek ellenére nem nem volt rendes nyomás, ám tegnap napközben autókázás közben rányomtam mert kellett, és láss csodát volt nyomás, rendesen spriccelt.
Komolyan mondom nem értem az egészet! Pedig semmit nem csináltam már utána, úgy voltam vele le van sz.......a. -
jjohn
aktív tag
válasz
MasterMark #1336 üzenetére
Visszacsapó szeleppel nem találkoztam mármint külön, ha jól tudom itt az Y elosztó tölti be ezt a szerepet ennek van egy kicsi alja olyan mint egy tartály. Eresztést nem láttam tényleg sehol sem.
Köszi a választ! Ilyen spirál van és ilyen motor van a tartályon. -
jjohn
aktív tag
válasz
subaruwrc #1333 üzenetére
Szia!
Most annyit értem el fúvókát kitakarítottam igaz nem volt benne semmi, most jobb, NO DE az egyik lyukból jobban jön a cucc. Szerintem fúvóka csere lesz mert olyan nincs, hogy egyikből jobban jön. Meg a jobb oldalban kevesebb a nyomás.Köszi az eddigi segítséget. A régi Citroenomnál sosem volt ilyen pedig 28 évesen kellett elköszönnöm. Az úgy veretet hogy olyat még nem láttam.
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget tippet!
Alfa 147 1.6 TS az ablak mosóm nem működött elöl, nem jött a folyadék megnéztem és láttam kirepedt a cső.
Kicseréltem ugyan a motor téri összetoldástól az Y elágazásig, most viszi a folyadékot, de nincs nyomás rendesen, valamennyit felnyom a szélvédőre. Hátra felé nyom mint az ökör. Máshol nincs repedés rajta.
Nem tudom mi lehet az oka, ehhez kellene egy kis tipp.
Köszi előre is. -
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
odb2 hibakód olvasó/torlot szeretnek venni ami mobilrol is megy. A családban Audi és Opel is van. Mit ajánlatok?
ancel bd310? -
7Sony7
addikt
válasz
MasterMark #1329 üzenetére
Kicsit gyorsírottam, hogy kiprovokáljam a megcsúszást, és ezáltal az esp beavatkozását. Lehet, hogy kevés volt a sebesség?
-
7Sony7
addikt
Üdv. Esp- nek van valami minimum sebesség, ahonnan működik? Tegnap esőben egy körforgalomban elkezdett sodródni az autó kifele, közben ráhúztam a kormányra befele, hogy lássam az esp jelet a műszerfalon, hogy működik-e. Viszont nem csinalt semmit, azon kívül, hogy sordódott kifele. Nem tartott tovább 1-2 masodpercnél a dolog, ráfékeztem kicsit, és beállt az ívre. Nem mentem gyorsan, pont azért, hogy ne érjek a padkához, de nem tudom mennyi volt.
-
e=mc²
őstag
válasz
gyimger #1309 üzenetére
Nekem pont ugyanez volt (szintén '99-es Primera), csak nekem a kereszteződésbe még sikerült elindulni, de már csak gurultam kifelé belőle. A jobb oldali féltengelyt kellett cseréni. Akkori szerelőm mondta, hogy ez típushiba. Kicsit vastagabb került beépítésre, és azóta jó.
-
tzimash
őstag
Sziasztok.
Valószínűleg bekrepált a kuplung és/vagy a kettőstömegű is. Citroen C8 2.0 HDi
Kb. 1 hete éreztem már, hogy kinyomott kuplungnál remeg a pedál a lábam alatt, de csak éppen észrevehetően.
Aztán kedd este az utcánkba fordulva amikor sebességváltásnál mikor kinyomtam a kuplungot volt egy vinnyogó hang, olyan mint egy lendkerekes autónál, mikor meggurítjuk, csak mélyebb
Másnap reggel megreckíroztam az elindulást, de kb a 3. kereszteződés után már nehezen vette a sebességeket, általában eléggé nehéz volt benyomni a kuplungot, ha sikerült volt hogy be is ragadt máskor visszarúgott. Mindez karistoló, csörgő hangok kiadása mellett. Nagynehezen hazavergődtem vele. Ma megpróbáltam beindítani, borzalmas hangja van, a kuplungot nem is lehet benyomni rendesen, le is fulladt az autó.
Az erőltetett menettel kinyírhattam mást is?
Csütörtökön nézi meg szerelő. -
MasterMark
titán
Akkor nem a motorja rossz az biztos. Inkább valami kontaktos kábelre gondolnék, de ha van riasztó akkor simán lehet hogy azzal összefüggésben valami elektromos baja van.
Amúgy ha az alapjárat is ingadozik az mást jelent, mert az nem a fojtószeleptől függ, az alapjárati motor máshol szokott menni.
-
-Solt-
veterán
válasz
subaruwrc #1321 üzenetére
Már csak azért is gondoltam erre, mert pár hete jelezte a párom, hogy a beltéri világítás nem működik... cseréltem benne izzót, de az új izzóval is csak pislákol. Gondolom a riasztó bekötése is az ajtónyitáshoz kapcsolódik...
Na mindegy, első lépésként akkor kivetetem a riasztót, aztán ha utána is jelentkezik a hiba, akkor cseréljük a fojtószelepet.
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
Van egy 2007-es Lacettim, 2.0 TD.
Eléggé rázott,mikor ráadtam a gyújtást, szervizben azt mondták motortartó bak csere.
2db középen, a motor alatti vason.
Mivel ez újonnan 120 ezres tétel lett volna, mondták fel is lehet újítani, kivittem Pécelre, megcsinálták, visszakerült az autóba és most ráz,mint egy traktor.
Ez normális így, ilyenek a felújított gumis bakok vagy be fog kicsit puhulni,ha megyek vele vagy a cerka rossz oldalára kerültem ez úttal? -
-Solt-
veterán
válasz
subaruwrc #1318 üzenetére
Ezek a körök már megvoltak, a szerelősrác cserélni akarja a fojtószelepet, én nem vagyok meggyőzve arról, hogy az a baja... egyszerűen nem értem, hogy miért működik 2-3 hónapig jól, aztán egyszer nem, aztán 2-3 hónapig megint anélkül, hogy bármit csinálnánk vele. Anno egyszer ki lett pucolva, de utána megint jött a hiba pár hónap múlva, azóta nem lett hozzányúlva és ugyanúgy ez a ciklus megy... szerintem, ha a fojtószelep lenne a hibás, akkor az ennyi idő alatt már végkép beszart volna.
Lehet, hogy nagyon hülye ötlet, de van benne valami iszonyat gagyi riasztó ami néha meg is hülyül... az nem kavarhat be?
@MasterMark: Na de cirka 2 éve haldoklik úgy, hogy 2-3 havonta 1-1 alkalomra szar lesz? Ez nekem annyira fura...
-
-Solt-
veterán
válasz
subaruwrc #1316 üzenetére
Az a baj, hogy a hiba nem rendszeres... van, hogy 3 hónap eltelik mire újra előjön 1 alkalommal, aztán megint csend és ez megy már kb 2 éve.
Bár nem én csináltam, de elvileg már volt takarítva, legalábbis a szerelő srác ezt állítja. Ami bajom van az egésszel, hogy a klasszikus fojtószelep hiba jelenséget ami a videón is van 20 másodperctől, hogy indítja és le is áll azt nem csinálja: [link]
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Adott egy 1.2 benzines Micra (K12) ami 2-3 havonta fojtószelep hibakódot dob. Ingadozik az alapjárat, gázra nehezen reagál, fullad, ereje semmi. Legutóbb augusztusban autópályán vettem észre, hogy egyenletes gázpedál állás ellenére mintha 1-1 pillanatra kihagyna, elfogyna az ereje... rá pár napra a páromnál jött is a hibakód (fojtószelep), alig bírt vele a belvárosból hazajönni. Reggel indítja, működik rendesen...
Tegnap este megint hívott, hogy ingadozik a fordulat, nincs ereje az autónak... nagy nehezen hazajött vele, reggel indítja, megint semmi baja. A hibakód benne marad, egyértelműen fojtószelep hibát jelez, de nekem gyanús a dolog... Egyrészt ha a fojtószelep lenne a hiba oka, akkor nehezen kéne indulnia, nem lenne alapjárat nem? Illetve miért telnek el napi használat mellett hónapok, mire megint jelentkezik a hiba?
Esetleg valakinek ötlet, hogy mi okozhatja még ezt a jelenséget a fojtószelepen kívül? Nem szívesen adnék 100K-t addig amíg nem biztos, hogy az a baja...
-
MasterMark
titán
válasz
gyimger #1313 üzenetére
Ja okés, csak nem írtad meg.
Sajna ilyenkor elég ha az egyik oldali eltörik utána már eldifferál és nem megy sehova az autó. Hacsak nem sperrres.
Érdemes a másik oldalit is ellenőrizni. Ha van rajta rezgéscsillapító akkor az alatt szokott elrohadni aztán eltörni. Nemrég volt erről szó totalcaron is.
-
gyimger
őstag
válasz
MasterMark #1312 üzenetére
Igen, köszi. Amit volt időm/ lélekjelenlétem kipróbálni, az annyi volt, hogy üresben nem kattogott. Havernak mondtam is, hogy mivel az első keréknek kéne hajtani, akár tengely is lehet.
-
-
gyimger
őstag
válasz
MasterMark #1310 üzenetére
Nem tudom, fogok-e így érteni hozzá valaha. Most hívtak, hogy a féltengely törött.
-
MasterMark
titán
válasz
gyimger #1309 üzenetére
Kuplung ráengedéssel ezt lehet érezni.
Ha kinyomod a kuplungot es ugy porgeted? Ha nem rakod sebessegben es nullaban felengedett kuplunggal porgeted? Ilyenkor is klattyog? Amugy miert nem nezed meg a ket feltengelyt? Kifordított kormanynal azert lehet latni altalaban.
Szerk.: Egy bontott valto biztos nem a kocsi ara…
-
gyimger
őstag
válasz
MasterMark #1302 üzenetére
Nem volt semmi másban eltérés, csak ebben, hogy gázadásnál kopogó hang és nem haladtunk. Megpróbáltam rükvercben is, ugyanez.
-
gyimger
őstag
Ettől nem lesz kész előbb és nem is tudjátok megmondani ránézés nélkül, de ezt elmondanám. Piros lámpánál megálltam, mint általában, és zöldre váltáskor elindultam volna, mint általában, és az autó nem mozdult meg. Először olyat éreztem, mintha valami ki- vagy leesett volna, és fordulat volt gázadásnál, de utána csak kopogó hang és az autó mozdulatlan. Amíg a több sávos út közepén állva az autómentőket vártam, csak a kopogó hang forrását tudtam belőni, de látni semmit nem láttam, ami elütött volna a normálistól. A vontatók szerint törött tengely, a bámészkodók szerint kuplung, váltó, vagy szíj (láncos autó). Ti mit tippeltek? Javítható vagy árokba vele?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Epic Games Store - Ingyenes What Remains of Edith Finch (PC)
- Milyen házat vegyek?
- Gaming notebook topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Eredeti játékok OFF topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Három éven belül megelőzheti a szerverprocesszorok piacán az Intelt az AMD
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest