- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- hdanesz: Elektromos autózás - első élmények
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bibi55
tag
Nem is várom, hogy működjön, csak maga a kormány legyen aránylag egészséges, még ha kopott is.
Ez szerinted jó lehet? Volkswagen Lupo kormány. KÉP
Ha nem, vajon újabb Polo kormányokat bele lehet applikálni?
7zap szerint ezekben az autókban van még hasonló, ezért is kerestem a Lupo-ra. De szerintem nem pont ugyanaz amit találtam.
-
-
bibi55
tag
Sziasztok!
A VW Polo Classic 100 1.6 1997-es autóban a napokban vettem észre (miután levettem a bőr kormányvédőt), hogy "puha" lett a gumi, valószínűleg elengedte több helyen a tapadást a benne lévő fémhez, így ha markolom akkor forg rajta. A kérdésem az lenne, hogy 4 küllős légzsákos kormányt be lehet-e szerelni a jelenlegi 3 küllős, nem légzsákos helyett? Vagy újabb kormányt lehet-e bele rakni? Vagy lehetséges valami nem gyári kormányt venni bele?
Esetleg tudtok-e valami megoldást erre a gumi problémára... Mert olvastam olyat külföldi fórumokon, hogy fúrjak bele pár lyukat hátul és nyomjak bele bőven ragasztót, stb...
Ilyen jelenleg benne a kormánykerék (internetes kép):
-
embe
nagyúr
válasz
molnarpeter #493 üzenetére
Gondoltam kitakarítom azt is. Megelőzés.
-
von toth
tag
Sziasztok véleményt szeretnék kérni három opcióról. Egy ignis 1.3-at tervezek lecserélni az alábbi verziókra. Nyilván tapasztalatokat gyűjtök és ezért érdeklődöm mi a vélemény ezekről;
1. opció dacia 1.6 114 LE (valami nissan motor) duster
2. opció dacia (1.2 tce) duster
3. opció dacia sandero (0.9 motor)
4. új ignis
Ezeket ha mákom van újonnan, ha nem pár évesen szeretném megvenni. Melyik javallott, melyik kerülendő?
kösz
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
MK3-as Focusnál hol kell keresni a klíma kondenzvíz kivezető csövet? Lecsekkolnám nincs-e benne dugulás... -
seger
addikt
Kis segítség kellene!
Adott egy espace 1.9dci! Turbó nyomás lassan épül fel. Ha pl 2500-as fordulat körül tartom menet közben, egyszercsak megjöny a nyomás.
Pontosabban próbálok fogalmazni. Elindulok, nyorsul a kocsi, de valami érdekes zaj hallható, és a fogyasztás is magasabb. Pl 3.-ba tartom 2500-as fordulaton, kis idő elteltével a zaj megszűnik és elkezd húzni az autó, a fogyasztás meg elkezd csökkenni. Hangja nagyon szép és csendes. Turbó újítva lett, a jelenség előtte is volt!
Mi okozhatja? Légtömegmérő? Esetleg vákum szabályzó? Renaultba volt gyári gépen, próvaúton is voltunk, de csak ennyit mondtak, hogy lassan épül fel a turbónyomás! Porlasztó korrekcióra azt mondták elég jó!
Nincs semmi tárolt hiba. Légtömegmérő sem. Szakadt vezetéket sem jelzett.
Valakinek ötlete?
Köszi! -
Peti78
őstag
Üdv Szakik!
410 ezer km után felmerült a kérdés, hogy érdemes-e kimosni a motorblokkot. Mármint belülről. Milyen veszélyeket rejt magában a művelet?
-
#42007296
törölt tag
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni régebbi Suzuki Swift 1.3 fékrendszerével kapcsolatban. (Legalábbis szerintem a fékrendszerhez kapcsolódik)
Benéztem a motortérbe és láttam h egy cső lóg láttam azt is hogy hol lehet a helye szerintem, de annyira el volt koszolódva amire rá kell dugni, hogy szerintem akár egy éve is úgy lehetett már és nem vettem észre semmi hibát.
Mellékelek 2 képet hogy mire is gondolok.Az első ábrán a 19 pontnál csatlakozott az egyik kiálló csőhöz (jobb oldali)
A második ábrán a 6-os fölött van az a 3 cső , abból indul ki az a cső aminek a másik vége lecsúszott.Vigyem szerelőhöz, vagy elég ha visszadugom ? Mi hiba okozója lehet ez ?
Elnézést, de analfabéta vagyok ezekhez a dolgokhoz.
Köszönettel:
Rhcspsz -
-Solt-
veterán
Nem biztos, hogy kihagy, csak a hangja és a járása olyan mint amikor nem megy egy henger, aztán ez egy nagyobb gázadás után amikor visszaáll alapjáratra akkor megszűnik egy ideig. A szép az, hogy nem mindig csinálja, illetve kizárólag alapjáraton jelentkezik a probléma.
Igen, common rail! [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
Le kell vágni. Nem fog lejönni.
Nem tudom flexel hogy fogsz beférni az anyához, hogy ne vágj bele a kerékagyba.
Lángvágóra gondoltam.
-Solt- Ha kihagy egy henger, nem biztos hogy a diagon látni fogod. max. a fordulat ingadozást. Milyen üzemanyagrendszerrel van a sprinter? CR?
-
-Solt-
veterán
Ha már diagnosztika... a BT-s kütyük közül van valami amit érdemes megvenni?
Van egy CDI Sprinterem ami véletlenszerűen alapjáraton elkezd úgy csinálni mintha egy henger nem menne, de ahányszor beviszem diagnosztikára természetesen nem produkálja ezt, tárolt hiba pedig nincs benne. 2006-s, elég butuska még ilyen szempontból. Arra gondoltam, hogy folyamatosan figyelném az értékeket, hátha elcsípem, hogy mi változik amikor produkálja ezt a jelenséget...
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne Citroen Zx hátsótengelyen az anya csapágy csere után meg lett húzva és egy ponton pattant egyet és csak forog, le sem jön és meg sem szorít, pedig máskor is ilyen erővel lett meghúzva. Hogy lehetne leszedni ezt az anyát?Gondolom megszakadt benne a menet.Köszi a választ, ha tud valaki segíteni.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Autó: Ford Focus 2013, 1,6tdci, digit klímaHibajelenség: Ha belső levegő keringetésre állítom, utána vagy 15-20 mp. múlva kikapcsol.
Lezár mert hallani, illetve azt is amikor kikapcsol.Mi lehet a hiba oka? Forscannel meg lehet nézni a hibát? A flap motor tesztelhető valamivel?
Hol van ez beépítve?Köszi a válaszokat előre is!
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #467 üzenetére
Sok Volvo-ja van bontásra, szerintem áttett volna egyet, ha lenne. Nem beszélve arról, hogy a bontott is ki tudja milyen állapotban van. + ha más a hiba, annak is odavág. Ugyanez a gondom az újjal is, mert kifizetem azt is, ha tuti jó lesz utána jó sokáig.
(#468) Mágus2 Fogalmam sincs. Kényes ez a terület, mert én laikus vagyok. Ha elkezdek neki ötletelni, akkor mit okoskodok én. Vagy rávágja, hogy annak nincs köze ehhez, akkor meg kussolok, mert ő tudja. Kérdeztem tőle amikor bevittem most a kocsit, hogy legyen új? Nem, jó a felújított. Na mondom, jó, legyen. Egyébként azt mondja, nem szokott gond lenni ezekkel, a benzineseknél meg pláne nem. Ha ő tanácstalan, én mi legyek? Romon vagyok.
Másik szerelővel majdnem ugyanezt játszottuk el a lambdaszondával. Kérdezte, hogy új, vagy bontott? Hát ha jó a bontott, legyen az. Nem volt jó. Olvasgattam, tájékozódtam, kérdeztem, mi basza tönkre a lambdaszondát. A válasz, hogy semmi, elromlik. Na ekkor vettem újat, jó lett.
Most az asszony 1.4 es Astrájával járok, a komfortérzetem a nullán, de az legalább beindul
-
Peti78
őstag
Hát a szerelo elmondása alapjan minden ki volt benne cserelve, és bár persze van, de kicsinek tartom a valószínűséget hogy akik ebből elnek kétszer is szarul csinaljanak meg valamit. Ezért kezd gyanús lenni a dolog, hogy a hiba máshol keresendő. De nyilván ő a szakember, nem en, és kizarolag volvokat csinál nagyon régóta. De most azt lattam rajta, hogy tanácstalan
-
A volvót nem ismerem. De eddigi autóimnál (volt francia, olasz és német) két ok fordult elő. Az első az elöregedés miatti kopás. A második és egyben csak egyszer előforduló dolog a bendix kopása volt. Külső tényezőt ez utóbbinál tudok csak elképzelni, mert ha nem old amikor kell akkor a felpörgő motor úgy meghajtja mint Marika néni a Singert.
-
-
Peti78
őstag
Na Kedves Fórumtársak!
Két hónap alatt a második önindítómat eszi meg a dögvész. 2001 s60 t5 manual. Az autó 2017. májusától van nálam, januárban megadta magát az önindító, csak kocogtatással indult Tettünk bele egy felújítottat, az kb. 5 napot bírt. Február 14. napján az eredetit visszaraktuk felújítva. Ez Nőnap alkalmával halt ki. Legyetek már okosak, mondjatok valamit, mert szétb*asz az ideg! Mi okozhatja ezt?
Köszönöm!
-
nederlanden
senior tag
Nem tudom itt kerdeztem mar?!szoval az 1000cm3 manual 5 sebesseges vadonatuj vw polo-k hatramenet berakaskor reccseg a valto.Ha lenyomas majd felrehuzas utan megallunk 2-3masodpercre majd utana toljuk be nincs semmi hangja.Probaltak tobben is es szinte mindenkinel reccsent 10-bol 3-4-szer.szerintetek?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
nederlanden #458 üzenetére
A ford ecoboost 250 000km-t, a többnek nincs tervezett élettartama.
-
nederlanden
senior tag
Sziasztok!Ezek az "uj" 1000cm3 3 hengeres turbos kis motorok mennyi km-t birhatnak kimeletes hasznalattal es kulonosen gondos karbantartassal??
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #456 üzenetére
Valami normális helyen kiszedetheted (pl duett), és gyári bontott alkatrésszel megpróbálhatod a távirányítót. Lopás ellen 4k egy biztosítás 1m-ig, nem tehetnék be másik riasztót
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Van egy 18 éves autóm, amiben elromlott a riasztó, néha beriaszt, sziréna nem szól, viszont gyakran leszívja az aksit. Ezt cserélni szeretném cserélni. Milyen riasztót érdemes beletenni, illetve, ha csak egy központi zár vezérlőt tetetnék bele, abból milyet érdemes?
Köszi!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
newman8929 #453 üzenetére
Nem. A fékrásegítőd szar, ha szuszog, ott szív falsot a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
newman8929 #449 üzenetére
Ha a fent említett procedúra után is előjön a hiba, akkor szívósor tömítetlenség van, vagy kábelszakadás az ECU és az EGR vagy ECU és a MAP szenzor között.
Fékrásegítő nem sziszeg? Nem ingadozik az alapjárat, ha állsz a féken?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
newman8929 #449 üzenetére
Akkor valahol tömítetlenség van, vagy rossz az EGR vagy a MAP szenzor kábele.
Fel lett tanítva az új EGR vagy csak a hibát törölték? Fel kell tanítani a vezérlőhöz.
Legalább 50 fokos vízhőmérsékletnél gyujtás rajta, motor nem jár. Hibát törölni,utána: Motorvezérlő-Basic Settings, 074-ers csoport. Megvárni, míg mindkét végállását megtanulja a vezérlő. Gyujtás le, 60mp vár. Utána lehet indítani.
Ehhez Vag-com vagy VCDS szükséges, a mezei diagokkal csak hibát tudnak törölni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
newman8929 #447 üzenetére
Cseréld ki a MAP szenzort.
A motorvezérlő süket vak és hülye is. CSak azt tudja, amit az érzékelői látnak. Az EGR nyitását nem tudja ellenőrizni, csak számolja az átfolyást a szívócső nyomás és a fojtószelep állása alapján. Ha szar a szenzor, hiába jó az EGR, azt hiszi el van dugulva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
newman8929 #443 üzenetére
Új egr ment bele? Kábel át volt mérve? Motorkód?
-
válasz
newman8929 #443 üzenetére
Szia!
Adj a kérdésfeltevésen kívül a VAG topikban egy keresést az EGR-re, hátha több ötlet lesz -
newman8929
tag
Üdvözlet!
Van egy 2001-es, 1,4-es Golf IV-em. A probléma az, hogy nem tudok szabadulni a check lámpátol. Törlés után is 40-70 km után visszatér. P0401-es hibakóddal. EGR csere után is fennáll a hiba. Mi lehet a gond? -
von toth
tag
Köszi a válaszokat!
-
von toth
tag
Tisztelet,
Itt is feltenném a kérdésemet a gyertyákkal kapcsolatban, katt a prohardveres linkre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
firstman3333 #437 üzenetére
Hidrotőkék vagy valami nagyobb gebasz.
-
firstman3333
tag
A trafó tökéletes,mint írtam ez két trafós rendszer,azaz az 1-4 és a 2-3 hengerekben egyszerre van szikra. A rossz hengerek kábeleit csatlakoztatva tökéletesen jár a két jó henger. Nekem már nagyon gyanús hogy a két henger összedolgozhat egy esetleges hengerfej tömítés átégés vagy hengerfej repedés miatt. Ha minden igaz akkor nemsoká meg fogom tudni mérni a végnyomást és közelebb leszek. Azért a fémes csattogás amit az előző hozzászólásomban írtam,az elég gyanús és érdekes.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
firstman3333 #435 üzenetére
Trafó jó? Tudom van szikra mindenhol, de nyomáson az nem mindig elegendő. Ha ez rendben, be kell nézni a szelepfedél alá.
-
firstman3333
tag
Sziasztok! Még mindig szenvedek az autóval,már kiderült hogy üzemanyag és gyújtás van mindegyik hengernél,viszont megfigyeltem valamit. Sorban a harmadik és a negyedik henger nem megy. Ha a harmadiknál a helyén van a gyertyakábel akkor gyorsításkor hallható egy fémes csattogó hang,viszont a kábelt lehúzva ez eltűnik. A gyújtás jókor történik,ez egy két trafós rendszer és az 1,4-2,3 gyújtáskábelt felcserélve ugyanúgy indul a két henger a rossz hengerek gyújtásával. Valakinek valami ötlet esetleg? Szeretnék majdan kompressziót mérni vagy méretni de egyelőre senki nemér rá...
-
firstman3333
tag
Sziasztok! Itt is közzéteszem a problémámat hátha valaki látott már ilyet. Mindössze javaslatokat szeretnék kérni a javítást illetőleg mert olyan probléma áll fent amivel kapcsolatban már lövésem sincs. Az autó egy 98-as Opel Vectra b,x20xev motorral (4 henger 2.0l) Egy rövid kiruccanás alkalmával a hazafelé úton elkezdtem csattogó hangot hallani a motor irányából és kezdett egyre erőtlenebbé válni az autó. Nagy nehezen hazaértünk és a gyújtáskábeleket lehúzva azt tapasztaltam hogy két hengernél nincs semmi reakció,nem mennek a hengerek. Szikra az láthatóan van,több mint elég.Lecseréltem az injektor sort,de semmi változás.Cseréltem gyertyát is de nem segített.Cseréltem motorvezérlőt mert ennél már közvetlen az vezérli a gyújtást és az injektorokat is,de semmi. A két henger továbbra is indítható és megfelelően járnak,de a másik kettő hiánya miatt a motor természetesen majd kiesik a helyéről. Kompressziót sajna nem tudok mérni,de érdekelne hogy ezen felül érdemes e valamit még megnézni mielőtt valami komolyabb beavatkozás kezdődne
Hibakód nincs,csupán a lambdaszondát írja de az nem csoda hisz elég sok benzin kerül a kipuff rendszerbe.
Boldog Karácsonyt mindenkinek! -
petyametyo
aktív tag
Budapesten keresek korrekt autószerelőt . Tud valaki ajánlani egyet ?
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Van egy régi autónk aminek nem volt égő a töltés visszajelzőben és raktunk bele 1-et, de sajnons folyamatosan világít egy picit, ha kapscolunk rá fogyasztót akkor jobban világít, ez lehet amiatt, hogy mondjuk nem megfelelő adatokkal rendelkező égőt raktunk bele? A töltés 14 volt körül van alapjáraton és felkapcsolt fogasztókkal is.
-
Trebor0522
csendes tag
válasz
Trebor0522 #430 üzenetére
Azt még elfelejtettem írni, hogy talán félre érthető voltam amikor azt írtam, hogy: mégis lerobbantam a 2. hszben. A mai nap során gond nélkül ment az autó ( ma raktam vissza az aksit) és nem robbantam le a parkolóban hagytam lehúzott aku sarukkal és erre irányult a kérdés, hogy így kell-e indulnia reggel.
-
Trebor0522
csendes tag
Hello!
1988-as mk2-es poloról van szó 1043 cm3 HZ motorkóddal benzines az aksi nyár elején lett vásárolva de a kocsi relatíve sokat állt mostanában, úgy hogy nem volt levéve a saru akár 3 hetet is és kisebb távokra volt használva mint például az említett 5 km de 20-nál több sosem volt. A generátorból kijövő áramot közvetlen nem mértem mindig csak az aksi sarujára illetve pólusaira mértem rá mértem rá nyugalmi állapotban, illetve ha járt a motor. Valamint azt meg sem mértem, hogy ha nem csinálok vele semmit vesz-e fel áramot (ez a jelenség pl jelenthetne dióda hibát?). A dióda problémára gondoltam én is de ezt konkrétan hogy tudnám ellenőrizni? Illetve ha záraltos lenne az aksi akkor ugye holnap reggel például nem kellene indulnia ugye? Még az is számíthat, hogy az akkumulátort egy kis víz érhette ugyanis nedves környezetben szedtem ki a helyéről a lerobbanás után.
Sajnálom , hogy nem adtam elég infót, csak próbálok minél jobban lényegre törő lenni. Előre is köszi a válaszokat! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Trebor0522 #427 üzenetére
Nem tudjuk, milyen autó... de szerintem más gond is lesz ott, nem csak az akksi. 12V nyugalmi egy közepesen lemerült akksi. Ha a generátor jó, cellazárlatos akksival is megy, míg le nem állítod.
Meg kell tanulnod kérdezni. Milyen autó, milyen motor, milyen évjárat, mikori akksi...
-
válasz
Trebor0522 #427 üzenetére
Nem lehet ez akár dióda híd is? Mérted menet közben a generátort magában?
-
Trebor0522
csendes tag
Hello!
Mentem a kocsival 5-km-et gond nélkül. Amikor visszafele akartam megtenni ezt a távot indulásnál a kocsi alacsony fordulaton kicsit nehezen ment minimális dadogást éreztem. Felpörgetve nem volt vele gond utolsó előtti kanyarban lerobbantam a kulcs elfordítására pedig semmit nem csinált tehát még semmilyen hangot sem adott ki így betoltam a 700méterre lévő parkolóba kivettem az akksit. 12,06 volt nyugalmi feszkót mértem töltöttem rajta 6 órát 12,5 volt körül mértem töltés után 30 perccel. Vízszintet is megnéztem és töltöttem cellánként 1 deci vizet és utána csináltam ezt a képet. Visszatéve az akksit simán indult. Pörgetve a motort 13,7 volt körül mértem. A generátoron szíj rajta forgatja és ezek alapján tölti is. Mégis lefulladtam menet közben ezek alapján aksi probléma miatt szerintem. Azért lennék kíváncsi, hogy a képen a szürke, illetve a fehéres anyag az elszulfátosodás okozta, illetve konkrétan az maga a szulfát-e. Mert ha igen akkor cserélem illetve regenerálom az akkumulátort és lezártnak tekintem a problémát. Csak én nem láttam még jó ólmos akkumulátort belülről illetve elszulfátosodottat sem így nem tudom, hogy ez jó-e vagy nem. Úgy gondolom, hogy a kapacitás csökkenése a szulfátosodás miatt közre játszat ebben lerobbanásban persze sok más mellet mint: mennyit használjuk milyen gyakran mekkora távokra az autót. Persze csak akkor ha elfogadottnak vesszük, hogy az aksi volt a baj. De ha nem akkor ehhez is kérném a tanácsotokat. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Trebor0522 #425 üzenetére
Jó sok infót adtál.
-
Y72
aktív tag
Üdv,
Szeretném fejleszteni a műszerfalon lévő kijelzőt egy chevrolet cruze 2011-ben.
2012-től gyárilag is jelentősen fejlődött, ezért gondolom elvileg van rá lehetőség.
Hogyan lehet megoldani, ki tudna ebben segíteni?
A kijelző többi részét is szeretném használni, főleg aktuális sebesség kijelzésére, amit jelenleg nem tud. -
Reno7
senior tag
Az előírt üzemi nyomás 2,5-8 bar, én 4-6 barral próbáltam, patronnal. Ha letekerem azt a szelepet közvetlenül a cső előtt (ami a pisztolyhoz csatlakozik), amiben a kis golyó van a rugóval, akkor folyik a zsír magától is, szóval nem akadt el a tartály alján, de ha az elsütőbillentyűt húzogatom nem történik semmi. Egy ilyen egyszerű gépem van.
-
Mágus2
Közösségépítő
Milyen nyomáson próbáltad? Mennyi az üzemi nyomás ennek a szerszámnak?
Kézzel töltötted, vagy patront használtál? Kiakaszottad a dugattyú karját megtöltés után? Abban van egy rugó, felhúzod, megtöltöd, rácsavarod a fejet, kibiztostod és elvileg 2-5 bar nyomással tolod a zsírt. Felkapja hamar, ha megfelelő a nyomás.
-
Reno7
senior tag
Üdv
Off topic, de itt talán van aki tudna segíteni. Vettem egy pneumatikus zsírzóprést, de az istennek sem tudom működésre bírni, már a létező összes módon légtelenítettem, de mégsem nyomja a zsírt...már arra is gondoltam hogy esetleg a dugattyú ami a zsírt nyomja nem működik, ha üresen, alulról belenézek, látnom kéne valami mozgást?
-
Jakab66[hun]
senior tag
A legnagyobb baj az, hogy amik itt vannak mérvadónak, 25d-k, azok mind ilyenek, hogy dpf-off, egr-off, írt vezérlővel. Bár pont ma volt az egyiknél, hogy az egr-el ott is gondok voltak. Az megy rendesen, magas fordulaton. 2500-nál olyat tol, hogy 80-nál vizes úton 235-ös nyári gumikkal villog a kiporgésgátló. Alatta viszont az is lányos. A másik, igaz az e39 25d, az is chippelt, az meg pont fordítva, 1500-tol tol olyat mint az állat, viszont 3500-nál picit el fogy. Mondjuk ez lehet az írt program is.
Ma ki vettük a vakolást az egr-nél, (az enyémből) megjött az "ereje" az autónak 2000-4500 ig, viszont még mindig nem olyan, mint a másik e60 2500-4500 ig. Az konkrétan a vizes úton 80-nál még meg-meg kapart. Igaz itt ugye az is játszik, hogy nem egyforma gumik, az egyik sedan, a másik kombi.
Gépen élő adatnál, mind a kettő 1.6-al tölt, normálisan felépíti a turbónyomást, és tartja is. Valami mégsem kerek.
Picit el is ment a kedvem az egésztől. Tudom, családi autó, de érzésre nem tudja a 177 lovat. Vagy ennyire nehéz lenne az e61 kasztni, hogy nem lehet benne érezni?
Megyek meg méretem padom mi a helyzet. Az meg mondja mit tud jelenleg, és hogy nagy baj van-e.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #416 üzenetére
Cseréld ki a vákuum csöveket, az ártani nem fog, vagy ha van kézi vákuum pzmoa, mérd át a rendszert, ezt te is meg tudod csinálni, ha ez nem jön be, akkor szakszerviz.
Ha nincs benne dpf és az egr is le van dugózva, jobban kell mennie, mint gyárilag.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #414 üzenetére
Ez így vaktában lövöldözés. Rendes diag kell. Élő adatot kell olvasni, menet közben padlógázon. Ott fig kiderülni. Elvárt és mért érték kell a turbónyomásból, meg beszívott levegő menniségből azonos időben. Csak padlógázon releváns az érték. Ha automata az szívás, mert 1500-tól 4000-ig kellene mérni minél nagyobb fokozatban padlón.
Ez a: pucoljuk ki ezt, cseréljük azt...nem megoldás.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Igen, pont ez a bajom, hogy van itt másik kettő 25d meg 1 30d, és azokhoz képest csak lányoskodik.
Most kivettük az EGR szeleptől a vakítást, így nem dobál semmilyen hibát, aránylag jól is megy, de még mindig nem az igazi.
Következő lépésben leveszem az EGR-t, és kitakarítom azt is. (ki van írva az agyából, a dpf szűrővel együtt, mégis gyenge és hibát dob, ha levakítjuk.)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #412 üzenetére
Ha lehúzod a légtömegmérőt, vészmódba kerül(egy helyettesítő értékkel üzemel a motor), akkor sem megy úgy, ahogy kellene.
Ez a van ereje nagyon relatív. Mihez képest? Tudod hogy kell húznia annak a motornak?
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #409 üzenetére
kidobja a töltőnyomás vezérlő áramkört hibának. N75 szelep, vagy a kábele...
Itt kezdeném a keresést. Vészmódba dobja. A légtömegmérő szerintem jó.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Van egy BMW 525D 2004 e61 autóm. Érzésre nem úgy megy ahogy kellene, ezért tegnap rádugtuk gépre. Semmi olyan hibát nem írt, ami befolyásolhatná. Levettük a légtömegmérőt, kitakarítottuk, visszatettük, és rosszabb lett a helyzet mint előtte. Padló gázra, alacsony fordulaton megindul, majd olyan 2200-as fordulat körül, mintha el venné a gázt. Vissza esik a pillanatnyi fogyasztásmérő, alig gyorsul, és kidobja a töltőnyomás vezérlő áramkört hibának.
Ezen felbuzdulva, lehúztam a légtömegmérőről a csatit, és érdekes módon megindult az autó. Hibának meg csak a légtömegmérőről dobott 3-at, de a töltönyomás vezérlő áramkört meg nem.
Amire én gondolok: Rossz a légtömeg mérő, ezért mikor rá van dugva, azt jelzi hogy kevés levegő megy a motorba, ezért kevés üzemanyagot ad neki, így nem tud megfelelő töltőnyomást produkálni, és hibának jelzi.
Helyes lehet az elméletem?
Mai programom, kipróbálni egy másik légtömegmérővel, illetve átnézem az összes turbó csövet.
Valami ötlet tanács amit érdemes még megnézni?
-
Kommy
veterán
Milyen tüneteket okozhat ha az üzemanyag nyomásszabályzóját és a szívósort összeköző cső el van szakadva.
Kilesz cserélve csak érdekelne, hogy az autó működéséből észre kellett volna e vennem. Olyan kemény a gumi cső mintha műanyag lenne és úgy is törik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Classic / Xbox 360
- Bittorrent topik
- Formula-1
- Huawei Mate X6 - keleti oldal, nyugati oldal
- Autós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Belemásznak a reddites beszélgetésekbe az AI-alapú hirdetések
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...
- Új, csomagolássérült Catler KM 8020 konyhai robotgép - 2 év bolti garival! -
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Új Catler TC 9010 prémium konyhai robotgép 1400 W - 2 év bolti gari!
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged