Autóhifi
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
fero02
veterán
TDA, LM szinte egy kutya. Pro és kontra legalább annyi előnye van a másikkal szemben, mint hátránya.
Az álláspontom nem változott , Quad nem kocsiba való. Elég rinyás erősítők voltak, többször átdolgozásra kerültek, mindig cserélgettek vmit bennük. De amitől sokaknak elment a kedve az az, h ha elszállt benne egy tranyó, akkor rohadt nehéz volt egy értelmes párt találni helyettük.
Na nem tépem tovább a számat, úgy látom ezt már eldöntötted magadban.
Ennek ellenére sok sikert a barkácsoláshoz, majd csinálj képeket.
Téma tudnivalók
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.