Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #9201 üzenetére

    Pont ez a lényeg az új API-kkal. Csökkenjen a többletterhelés, hogy a felszabaduló processzoridőre jobb AI-t, fizikát, gameplay szimulációt lehessen írni. Ezzel például a PC is kaphat olyan AI-t, ami eddig csak a konzol exkluzív játékok sajátossága volt.
    Ahol a DX11 és DX12 különbsége nagy, oda nem is jön majd DX11 programkód, mert konkrétan nem menne a DX11 3-5 fps-nél többel, vagyis erőforrást is felesleges pazarolni rá. Több olyan program is jön, amiben szimplán nem lesz DX11 mód.
    Amúgy is a fejlesztők 99,9%-a nem egy olyan zseni, mint Dan Baker. Az, hogy ő tud alkotni DX11 alatt valamit, egyáltalán nem jelenti, hogy más képes rá, vagy még fontosabb kérdés, hogy egy kiadó finanszíroz-e egy programozónak tisztán két évnyi DX11 optimalizálást. Na ugye. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés