- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Imilenni: Egy kis depi, remélem elfér itt :) 2#
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- GoodSpeed: Samsung 980 PRO 1TB M.2 (MZ-V8P1T0BW) vs Samsung 990 PRO 2TB M.2 (MZ-V9P2T0BW)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A low-level API-nál azt is figyelembe kell venni, hogy mit csinál a program. WDDM 2.0 alatt nem szükséges tudnia, hogy mennyi VRAM van a kártyán, mert ott a virtuális memóriára vonatkozó GPUMMU mód. Ha a program mindenképpen fizikai címzésre akarja kényszeríteni magát, akkor kell tudnia a hardver VRAM kapacitását. Ez lehetséges, főleg akkor, ha nem akarják, hogy az alkalmazás csak Windows 10-en fusson. De többen mondták már, hogy 2016 végére inkább bevállalják a Windows 10 only dolgot, mert a WDDM 2.0 túl sok előnyt kínál a GPUMMU-val és az IOMMU-val.
(#5814) Szaby59: A low-level API igazából mindegy. A WDDM 2.0 kínál olyan előnyöket, amelyekkel a VRAM használata a mainál lényegesen hatékonyabb lehet, és igazából lesz is. Mindegy, hogy DX12, Vulkan vagy Mantle, mindegyik rendszerből kihasználható a WDDM 2.0 extrája. A GPUMMU rendkívül hasznos, mert igazából a VRAM működése sokkal jobban fog hasonlítani a rendszermemória működéséhez. Az IOMMU pedig még egy lépés előre, mert igazából az adatnak nem is kell a VRAM-ban lennie, egyszerűen olvashatja és írhatja azt a hardver a rendszermemóriában is. A különböző linkelési lehetőségek is nagyon jók. Például egy GPU-val minden különösebb probléma nélkül olvashatod egy másik GPU memóriáját, sőt írhatsz is abba. Ezek a mai limitált modellhez képest nagyságrendi előrelépések. Elsődlegesen ott fog ez érződni, hogy jóval több szabad VRAM-od marad, amit persze elhasználhatsz másra. Tehát önmagában a mai pazarló rendszer ki lesz ütve.
(#5826) gbors: Hagyományos fizikai címzéssel a fejlesztő is képes beleírni az alkalmazásába, hogy a GTX 970 esetében 3,5 GB gyors memória van és 0,5 GB lassú. Tehát ez egyedi szinten lekezelhető. GPUMMU mellett nem lehet kezelni, mert ott az OS jelzi a rendszernek a VRAM méretét. A user-mode driver csak arról dönt, hogy az allokációhoz 4 kB-os vagy 64 kB-os lapméret legyen használva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- A GB10 Superchip az NVIDIA és a MediaTek közös rendszerchipje
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fotók, videók mobillal
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Wi-Fi 7-es ASUS router jött a játékos kedvűeknek
- Házimozi haladó szinten
- iPhone topik
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P14s Gen 2 i7-1165G7 32 GB Ram 512 GB SSD 1 év garancia
- HP EliteBook 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: FOTC
Város: Budapest