Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gejala
őstag
válasz keIdor #44325 üzenetére
Keplernek az a baja, hogy kell alá játék és driver oldaláról is optimalizálás, különben benne marad 30%. Na most Pascal óta senki nem foglalkozik Keplerrel (NV sem), el is tűnt a sebessége nagyon gyorsan.
Jövőre Maxwell/Pascal is megy a levesbe, ahogy jönnek a nextgen exkluzív címek. Új játékoknál már ki lesz használva rengeteg olyan szoftveres megoldás, amihez hardveres támogatás kell. Az pedig csak Turing/Ampere-ben (meg RDNA2-ben és részlegesen RDNA1-ben) van.
Illetve most is vannak játékok, amik használják ezeket, de most még csak egyszerű gyorsulásra. Pl. RE: Village-ben 2080 ~40%-al gyorsabb, mint 1080Ti, de ettől még a 1080Ti is teljesen jól elvan. A régi architektúrák akkor lesznek gondban, amikor úgy tervezik a játékokat, hogy a 60 fpshez kelljenek a modern feature-ök. Vagyis amikor már nem kell futniuk PS4/X1-en.Aztán a vég ott jön el, amikor átállnak a fejlesztők mesh shaderre, mivel az egyáltalán nem működik hardveres támogatás nélkül. Ott Turing/RDNA2 előttről minden kiesik majd. Márpedig át fognak állni, mert a konzolok tudják és szépen gyorsít, kétféle shadert meg nem fog írni senki egy játékba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest