Új hozzászólás Aktív témák

  • Sinisi

    senior tag

    Helló!
    Alább másoltam amit látok, azon a részen ahol refaundot lehet kérni. A stori, hogy nem érkezett meg a csomag, azaz nem találtam meg a központi postai értesítést a csomag átvehetőségéről időben a fiókomban (tette a dolgát a spamszűrő :/ ). Kézbesítési póbálkozást mellőztek (az ali mégis azt mutatja mintha ez megtörtént volna, hacsak egy levél kiküldés nem számít annak), hiszen, szerintük úgysem fér be a póstaládába alapon (pedig de de ez most mindegy, ha ők egy sztenderd méretet feltételeznek...) ... Az ali értesítése, nagyon helyesen, meg akkor jelzett, amikor már késő volt bármit is tenni itthonról, hogy visszafordítsák a csomagot (már a holland rendezőben pihen, amire a magyaroknak már nincs ráhatása)... Mik a lehetőségeim?... Írjak a tulajnak, hogy sorry but the letter is the in my spams... Tanulópénz?

    "Our records show that your local shipping provider unsuccessfully attempted to deliver your order several times. Please contact this provider for additional information."

Új hozzászólás Aktív témák