Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6701) teleahocipöm válasza liksoft (#6700) üzenetére


teleahocipöm
senior tag

Most jelenleg nem jó, de remélem, holnap jó lesz, nem igazán értem a dolgot. :F

(#6702) tomcsi83


tomcsi83
csendes tag

Sziasztok,

segítséget szeretnék kérni tőletek.
Adott egy 500GB-s WD merevlemez, amit sehogy sem lehet látni. Minap lefagyott rajta a Win7, majd újraindult, de akkor már a BIOS nem látta. Külső rackbe téve se érzékelhető. Kérdésem, hogy házilag meg lehet-e menteni a rajta lévő adatokat?

Előre is köszi.

(#6703) liksoft válasza tomcsi83 (#6702) üzenetére


liksoft
Topikgazda

Szia!

Nagy valószínűséggel nem. Ha egyik pillanatról a másikra hal meg, az ritkán külső elektronika. De még ott is vannak buktatók, így ha az adat kell, vidd adatmentéses szakemberhez.

Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik). hdd-mentes.hu

(#6704) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Tiszteletem mindenkinek!
Érdemes-e csak azért kisebb külső tárhelyet választani,mert a kisebb tárhelyű HDD-nek kisebb a meghibásodási aránya?(Így hallottam.)
Konkrétan 1 darab 2 TB helyett 2 darab 1 TB-os 2,5 külső USB3 HDD-t?

(#6705) King Unique válasza Kezdő vagyok (#6704) üzenetére


King Unique
titán

Ezt konkrétan nem egészen így hangzott el...
Kevesebb benne az adattányér, olvasófej ---> kisebb a mechanikai hiba esélye valóban, de nem tudom mennyire bizonyított, h egy 2,5" 2 tányéros 1 TB-os, v 3-4 tányéros 2 TB-os adja be előbb a kulcsot... :F Van korábbról több 3 tányéros 6 fejes 2,5" 1 TB-os notivinyóm és kifogástalan mindegyik.
+ Eleve egy külső 2,5" HDD amúgy is ki van téve a veszélynek, 1 kisebb esés is könnyen végzetes lehet és akkor szinte tökmindegy hány tányéros...de te eleve ütésállókat (is) nézegettél. :)